FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.06  21:25

    « Re: Re: Re: soukromá zpráva

    Čau Petře,
    dík za informace.
    Máš tam taky soukromou zprávu.
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.06  21:20

    « Re: Re: M2T

    Čau DIMe,
    Laďa to zatím pořád řeší a řeší a řeší.A léta plynou ......... >:D >:D
    Dám vědět jakmile to půjde.
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.06  14:25

    « Re: Re: Re: Re:

    ......mě spíše sere, že musím žít v takovém ukrutném bordelu , který dělají lidi kolem sebe a protože stejní parchanti jsou kontroloři a kontroloři kontrolů, tak nikdo za nic nemůže, nikdo za nic neodpovídá.........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.06  13:31

    « Re: Re: Re:

    DIM: naprosty souhlas. Reseni vyhnete se te a te pumpe je sice prace navic, ale prijatelna - zas tak moc cloveka nezatezuje. Ale primichavat oleje apod. jeno, aby to jezdilo, to neni pro normalniho uzivatele.
    Na druhou stranu se mi nelibi, co obcas - i dle kontrol COI - muze clovek natankovat u pumpy. Ta nafta taky dost stoji...
    Asi nejjednodusi je poridit si pristi auto benzinak - to resi vice mene oboji problemy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.06  13:06

    « Re: M2T

    To sako jsem myslel tak trochu obrazně, i když občas do něj opravdu musím. Na ruce si natáhnu ty jejich rukavice, případně alespoň ten papírový ubrousek. Nafta na rukou totiž hnusně smrdí ještě dlouho........... ta nekvalitní zvlášť !!!
    Jak ten Laďa ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.06  12:52

    « Re: Re: soukromá zpráva

    Laďa: Máš další soukromou zprávu. Zdraví Petr T. Překvapení... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.06  12:47

    « M2T

    Jenyku, i mojí osobě to poradili. >:D
    Přišlo m i to ujeté ale mohu Tě ujistit že žádný namodralý kouř se z výfuku nelinul. >:-[]
    DIM: Já si sako neumastím, neb ho nepoužívám (zaplaťpánbu). >:D
    Ale jinak máš pravdu, kolikrát jsem si zprasil ruce - ty si ale většinou při tankování nafty zprasíš stejně...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.06  10:55

    « Re: Re:

    Petře, já potřebuji jezdit a ne si někde v koupelně zřídit malou ropnou laboratoř s kalendářem, kdy kde co jsem dal co mám dát, kdy jsem naposledy dolil olej pro dvoutakt, aditivum, naftu SHELL, naftu z Belgie, originál filtr s garantovanou propustností 2 mikrony, o kolik zkrátit servisní prohlídky .............a stejně CITUJI TVUJ PRISPEVEK :Já mám 115 tisíc a pořád čekám kdy vyplivnou a nic. ...............
    Tak si představuji život motoristy v době Postřižin a Motocyklů značky Laurin a Klement........a pak večer tě tak jak tak přitáhly krávy ......aditiva neditiva.........
    JA CHCI ALE JEN JEZDIT, ZA TY PENIZE !!!!!!!!
    A nechci mít věčně umaštěné sako od nějakých ropných derivátů. To chci fakt tak moc ?? Údržba podle návodu a jinak nic. A záruka........
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 01.04.06  17:04

    « M2T

    Kdyby to bylo napsaný dneska, už bych to chápal. Lejte do Mondea 2.0TDCi olej M2T v poměru 1:30. Správný poměr se pozná podle lehce namodralého, jemně viditelného dýmu vycházejícího z výfuku auta.
    :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.03.06  23:02

    « Re: Re:

    To s olejem pro dvoutakty snad nemyslíš vážně??? Mondeo bude smrdět jako traboš??????? A už vidím v servisu, kdyby to nejdebože odešlo...víte, on jeden borec na netu psal ať tam leju olej do dvoutaktu...ale že mi tu záruku uznáte???? Tedy tuhle diskusi sleduju a už mám pocit, že je to v rovině paranoie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.03.06  21:22

    « Re:

    Jiří Bartoš:
    No, něco Ti říci musí...
    Já mám 115 tisíc a pořád čekám kdy vyplivnou a nic.
    Faktem je že 1/3 kilometrů najezdím v cizině, tam si autíčko vždycky oddychne protože dostane dobře nažrat a jezím na 6tku max. 130tkou (UK, Belgie, Francie, Německem prolítnu...) to autu sedí...
    ...a dávám aditivum a servisuji to v kratších než předepsaných intervalech, filtry originál Delphi a 2mikronové (teď už jsou všechny 2mikronové).
    Nevěřte tomu, že náhrady zmáknou totéž co originály. Originály jsou VŽDY patentované - nedají se napodobit - tudíž náhrady budou vždy horší...
    Pokud máš Euro3, bez filtru částic, dávej po dobu záběhu nových vstřikovačů (to je moje teorie ovšem) tak 10 tis. km M2T olej pro dvoutakty - TEN MAŽE - půl flašky na nádrž... dával jsem, a potom aditivum (pokud netankuji u Shellu) a zatím nemám problém - že by řešení??????????? :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.03.06  21:13

    « Srandista

    DIMe, ty srandisto...
    Někteří lidé si myslí že všechny autodíly jsou od Bosche a všechny diesely mají PDčka cha cha cháááááááááááááááá...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.03.06  19:54

    « Re:

    100 tis je málo. Výmluva.
    K naftě a filtru:když se vyskytl v počátcích výroby TDCi problém,tak sice dávali jemnějí fitr,ale ten problém byl ve vysoklotlakém čerpadle a filtr se nachází před ním...to nemá cenu komentovat,tenhle přístup.
    Nebo-li:háží to na naftu,ale nepřiznají chybu z počátku výroby.Další šmejdi. >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.03.06  19:13

    « Bez nadpisu

    Nevím jestli vážně, ale tohle mi řekli.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.03.06  19:07

    « Bez nadpisu

    To mysleli vazne? Ze vstriky vydrzi normalne jen 100 tkm?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.03.06  17:23

    « Bez nadpisu

    Zdravím,
    informuji vám jak jsem dopadl s podruhé rozsvícenou kontrolkou žhavení.
    Tak poprvé před 3 měsíci to byly vstřiky na 2 a 4 válci. Dneska to byly pro změnu vstřiky na 1 a 3 válci + nový filtr paliva. Ptal jsem se kde se stala chyba :-( .
    Bylo mi řečeno následujíci
    1. 100 000 km je už na hraně životnosti vstřiků
    2. kombinace 2 nové x 2 staré vstřiky zatěžuje ty staré
    3. a tady jsem hodně vytočený - kvalita nafty
    Při koupi auta jsem si nechal standartně vyměnit všechny filtry a náplně - bohužel tam nedali originální palivový filtr ale něco jiného. Problém je v tom, že si Fort po problémech se vstřiky z počátku výroby TDCi nechal vyrobit filtr s propustností 2 mikrony, kdežto standartni je 5 mikronů. Ford se tím jistí - bohužel tohle jsem netušil >:-[] a nepohlídal si to. Takže je klidně možné, že by mím problémům zabránil kvalitní filtr.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.06  16:39

    « Re: Bosch

    Takové zastavení výrovbní linky je opravdu velmi drahá záležitost, o tom něco vím..........´taky už jsem měl sto chutí účtovat jim stejným způsobem zastavení mého auta :-))
    Takže v BMW je Bosch ! Tak na co už se mohu dneska spolehnout ?????? :-))
    Já vím, Petře, na aditiva :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.03.06  16:02

    « Bosch

    DIM: Chachá...V BMW je všude bez výjimky Bosch.
    Od konce tohoto roku se Delphi začíná montovat do Mercedesů, Bosch zklamal a zaplatil 160 mil. Euro za vady na čerpadlech které donutily Mercedes zastavit výrobní linku...
    Ford na druhé straně začíná využívat služby japonského Densa a to v nových Transitech a Rangerech a to právě kvůli velké výdrži Japonců. Ale - vstřikování do Rangerů se vyrábí v Thajsku a do Transitů v Maďarsku... (Stejně tak jako spousta Bosche se vyrábí v ČR?!?!?).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.06  15:21

    « Re: Re: Re: Re: Koupě Mondea 2,0 TDCi

    Management je právě velmi znalý věcí : zadají úkol být co nejlevnější, samozřejmě v deklarované ( přiměřené ) kvalitě. A pak jsou spokojeni. Auto je tak na ty tři roky, pak se musí udělat nové a ty staré už musí být opotřebovány, aby se kupovaly ty nové a ještě lepší. Pak si s údivem přečteme , že ten náš " starý " model, který byl v testech jako betproblémový vynášen až do nebe bude konečně zbaven všech obrovských problémů, a ten nový, to bude konečně to pravé a nej.........ale jenom na ty tři roky:-)...........
    Nakonec přiznejme si, že v Evropě ještě vládne jakási nostalgie po věhlasných značkách, ale opravdové světové trhy srovnávají tu cenu........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.06  13:56

    « Re: Re: Re: Koupě Mondea 2,0 TDCi

    Jeste bych doplnil, ze v ramci uspor nejspis management - ne tolik znaly veci - tlaci na projektanty/navrhare, aby udelali tak ci onak levnejsi reseni, a to casto bez ohledu na kvalitu a funkcnost.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…