FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.06  18:40

    « Klima

    Souhlasím s DIMem. To by přesně odpovídalo spínání a odepínání klimatizace, reakci řídící jednotky.
    Při akceleraci musí ŘJ vypnout/odpojit na chvilku kompresor aby nedošlo k propadu výkonu např. při předjíždění...Jakmile trochu polevíš - nebo po určité lhůtě - opět kompresor připojí.
    Taky se nesmí zapomenout na exktra špičku krouťáku OVERBOOST při velkém zatížení KRÁTKODOBĚ 330 NM ZVÝŠENO NA 350 NM... Pokus se člověk pohybuje na hraně, může se overboost rychle po sobě zapínat a vypínat - schody...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.06  18:20

    « Re: Re: Teploměr

    Pro ty méně chápavé píšu příspěvky raději víckrát :-))))))))))))))
    S tím výkonem asi vím , o čem mluvíš. Je to takový postupný tah, já jsem to kdysi definoval že je to takové jako jako po schodech. Je to stejný pocit, jako když sepne nebo se odpojí kompresor klimatizace. Máš ji zapnutou ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.06  16:50

    « Re: Teploměr

    Prodlevy při tahu také nepozoruju. Až když se zarazí otáčkoměr o pravý doraz, ale ta je pak pořádná. Absolutní >:D .
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 10.04.06  16:18

    « Re: Teploměr

    duplicitní, smazat pls
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 10.04.06  16:17

    « Re: Teploměr

    Tak glosa k belgickému servisu - auto ještě nemám, ale ráno řekli, že načtou diagnostiku a opravu neslibujou (moc práce). Zavolejte ve čtyři.
    Už sem se chystal, když tu v 15.56 SMS ve třech jazycích, že auto je připraveno. Volám, prej vyměnili nějakou sondu (to může být to čidlo), přeprogramovali ŘJ a mělo by to být v cajku. Tak sem zvědav.
    Sami se ráno divili, že neblikala žádná kontrolka. Prohlašuju zodpovědně, že ani jednou.
    Jinak k tomu turbu nevím, mně to nikdy nenapadlo. Je ale fakt, že to nehoním do otáček, okouzluje mě ten tah i na čtvrt až půl plynu, ve třech tisících nejpozději většinou řadím. Propady necítím, ale nejsem zas takový znalec.
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 10.04.06  15:55

    « Teploměr

    Souhlas s DIMem, nejančil bych, myslím, že Mondeo by už nemuselo dávat najevo vady pádem rafičky teploměru. Třeba nemá info a proto se chová tak divně.
    Chci se zeptat za sebe, máte u 96kW díry v tahu turba? Když ženete motor do otáček, nejlíp je to poznat na trojku, která táhne a trvá to dlouho, cítím, jak mírně polevuje a zase zabírá...nejedná se o cukání, manželka to určo neregistruje. Nejspíš to bude nastavením turba, jen jestli to někdo znáte ze svýho nebo jestli si to mám dát seštelovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.06  15:36

    « Re: Ukazatel teploty

    ......já bych zatím nejančil, vypadá to opravdu na ten teploměr. A pokud nemá ŘJ signál a informaci o teplotě motoru, nemůže nastavit parametry, tak tam šoupne nějaké univrerzální dojezdové..........jen ta kontrolka by měla podle mě blikat...........
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 10.04.06  10:06

    « Ukazatel teploty

    Tak tu máme první problém - má někdo zkušenost s pádem rafičky teploměru na nulu? Včera při jízdě se zahřátým motorem, nejdřív po zapnutí A/C na klimošce jinak běžně na ECO, omezení výkonu, avšak bez jakékoli indikace kontrolkou.
    Opětovné spuštění zapalování - návrat do svislé polohy jako normálně. Problém za chvíli zas, pak ještě jednou, furt žádná indikace, jen slabý zátah motoru (jako nouzový režim řídící jednotky, avšak bez indikace a bez omezení na 60 km/h, které píšou v manuálu). Podle všeho vypnutí turba, odpovídající pokles zátahu, sbírá se pomaleji a až do 2000 ot. výš.
    Asistenční služba nepomohla, odmítla odtáhnout (že jen nepojízdná auta, jinak mám jet do servisu). Spolu jsme jeli 10 km, bez problému, ukazoval dobře a tahal jako obvykle. Po rozloučení na dálnici o kilometr později pád na dno, na rychloměru 120 km/h, bez propadu rychlosti či otáček, jen turbo opět odstaveno (akcelerace jen velmi zvolna).
    Najeto 24000 dosud bez potíží. Auto nové v záruce. Teď je v servisu, tak jen pro kontrolu, jestli to někdo neměl. Borci na fordclubs.org to popisují velmi často: čidlo teploty ukazatele častěji než čidlo teploty pro ŘJ - u mě teda asi čidlo pro jednotku, když omezuje výkon?
    Problém je ten, že jak na tom autě normálně nejsem závislý, ve středu chci jet do ČR (1400 km)...sakra práce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.04.06  14:34

    « Obsah

    Jenyk:
    jasně že nebrečíš dělám si srandu, ale ten čtrnáctideník má stejnou redackci jako AutoDiesel - uprostřed první stránky je tam velkými písmeny Autodiesel - nové číslo... když do toho klikneš máš obsah...
    Anebo jsem sakra byl něde jinde??? >:D >:D >:D Koukni tam ještě jednou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.04.06  10:27

    « Re: Re: Re: vaše diskuse o naftě

    to Petr T: právě proto že to auto je nové a stálo 1,08 mil. Kč, tak bych od něj očekával že bude jezdit a ne že mi pokaždé vyřídí garanci a já si budu pronajímat náhradní auto za 1 tis. Kč na den. Pokud bych tu špatnou naftu chytil těch 10 - 15 nádrží zpět, znamenalo by to že to bylo ještě před výměnou toho jednoho vstřikovače. V Hale to ale měli na testu a vyměnili jen jeden. Takže mám postupně jezdit dál do servisu po každém zacukání, až po jednom vymění všechny? Protože všechny najednou vyměnit nejdou !!! Ale hlavně nevím proč to chcípne při jízdě? Pokud to cukání zatím ještě není tak znatelné, nemůže to přeci zastavit motor? A co ty ostatní značky aut? Focusy a Volva, nevím kde ještě jinde je tenhle TDCi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.06  22:23

    « Re: Obsah

    Petr T: Nebrečím. Zmiňoval jsi tu časopis Auto Diesel, koupil jsem jedno číslo, přečetl a napsal vlastní názor. Nemám žádný problém s tím, že tvůj názor je jiný (dost si tvých příspěvků vážím, evidentně do problémů vidíš). Asi je to časopis pro čtenáře, které berou nafťáky více, než mne.
    Na adrese, kterou uvádíš, jsem obsah Auto Diesel nenašel, možná jsem špatně hledal, tam je nějaký čtrnáctideník. A Auto Diesel podle mne k vlastní škodě až tak o dieselech není. Shodneme se na tom, že doporučíme těm, které tahle problematika zajímá, aby za 89 Kč zvážili vlastní koupi?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.06  22:22

    « Re: Obsah

    Také prosím smazat, druhý exemplář.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.06  22:22

    « Bez nadpisu

    Můžete to smazat? Vložilo se to třikrát.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.06  12:28

    « Obsah

    Jenyk:
    již jsem tu uváděl adresu www.automotospecial.cz, tam obsah najdeš, brečíš zbytečně.
    Je tam i dotazník, myslím že by si to rádi přečetli, v diskuzi o Mondeích Tvůj názor asi hledat nebudou.
    Tvůj názor respektuji ale když to porovnám s ostatními časopisy, vychází mi to dobře a objektivně.
    Navíc Autocar Carauto je dobrý časopis, pravidelně ho čtu ale NENÍ o dieselech, jakkoli je vcelku objektivní. V hledáčku Carauta jsou zcela jiné automobily, o dieselu se tam nedozvíš nic.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.06  22:01

    « Auto Diesel

    Koupil jsem Auto Diesel. Převážně jde o testy aut, v našich časopisech obvyklé (auta jsou skvělá, nedostatky jsou jen drobné, vybrat auto se podle toho moc nedá. Jako Mondeo závislák bych třeba "TDCI je zcela tiché" nenapsal, oni jo). Zůstanu u Carauta. Lepší výběr aut, lepší forma testů (i když k orginálnímu Autocaru se bohužel ani zdaleka neblíží).
    V Auto Diesel jsou potom také odborné články o technologiích, to jsem zatím úplně nepřelouskal. Kdyby tam byly jen ty a stálo to polovinu, uvažoval bych o tom, takhle je k tomu moc balastu. Za 89 kaček se čtenářem nestanu.
    Úplně nejlepší by bylo, kdyby sem někdo hodil u každého čísla obsah a koupit by si to mohl ten, kterého zrovna to číslo zajímá. Začnu číslem 2:
    Podrobněji o o motoru Renault 2.0 dCi
    Vstřikovací čerpadlo Lucas Epic
    Opravy vstřikovačů Common Rail (to je spíš populární článek o servisech, ale něco to říká)
    Opel Astra 1.7 DTI
    Demontáž motoru Renault 2.0 dCi - M9R
    Nic jiného pozoruhodného v tom podle mne není.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.04.06  20:01

    « Re: Re: TDCi

    Čau DIMe,
    to víš,že jsem nerezignoval. :-!
    Ale je pravda,že už jsem z toho dost unavený a auto pořád ještě nejezdí. :x
    No a to co jsem protelefonoval,tak za to už bych měl možná další nový vstřikovač.
    Ve středu už by to mělo být spravené,tak zas dva měsíce budu jezdit a pak.........................jenom to ne.Už na to nechci ani pomyslet. :x :x
    Je to opravdu všechno moc složité,v mém případě ještě o něco víc.
    Ale Mondeo je hrozně fajn auto,jízdní vlastnosti super,jinak bych to už asi dal pryč a šel do Mondea 2004.
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.04.06  15:52

    « Re: Re: Re: vaše diskuse o naftě

    .....ale já jsem fakt ještě neslyšel o 2,2 TDCi , které by měly stejné problémy jako ty první 2,0 TDCi. To cukámí jsem měl na na vlas úplně stejné právě u 2,0 . Nepomáhalo nic, subjektivně se to trochu spravilo po výměně kladek, začal jsem tehdy uvažovat nad tím, jestli se to trochu nezadrhávalo a v těch nízkých otáčkách to pak udělalo takovou neplechu. Ale cukalo to od samého začátku a první výměna dvou vstřiků byla až po 40 tis.km a stejně to cukalo dál, až to docukalo..............
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.06  14:56

    « Re: Re: vaše diskuse o naftě

    flyingmondeo:
    ...máš nové auto a možnost poruchy tam je, tak to mondeo nezatracuj, nakonec garanci ti vyřídíli a zase vyřídí...
    ...jestli jsi chytnul špatnou naftu tak málokdy je to aktuální nádrž, většinou je to o 10-15 nádrží zpět, vstřikovače se načnou a proces vydírání pokračuje...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.06  14:42

    « Re: Re:

    Nakonec to dopadne tak,že přejdeme raději na benzín. Že by i Shell "upravoval" naftu? Je fakt, že v Praze netankuji,resp.tankuji tak,abych v Praze nemusel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.06  14:30

    « Re:

    IT:
    já jsem jako promlouval k Vám oběma (+ Moik) >:D >:D >:D
    DIM:
    tak co, moje konspirační teorie se začínají VELICE BRZY ukazovat jako více než správné, co??? :shock: :shock: :shock:
    Pravda bude někade uprostřed, něco zmrví dealeři a výrobci a HODNĚ zmrví nafta... >:-[]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…