FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 24.04.06 17:21
« Re: Re: Bílý kouř
No asi te potesim - nechal jsem pres vikend auto stat na parkovisti a dnes jsem odpoledne vyjizdel na kratkou cestu, naschval jsem nechal nastaratovat kolegu a koukal co se stane. Vzdy dodrzuju start az po zhasnuti zhaveni - mraz nebo teplo. No a z vyfuku bili cmoudik a pak uz nic. Tak mam asi take vadne nejake vstriky, nebo vahu vzduchu ..... :-)))
O vikendu jsem mel moznost na vlastni oci videt startovat uplne nove kombi vyroba 2005, 2,0TDCi nejsilnejsi verze, najeto cca 1500km. Po nastartovani studeneho motoru z noci ne bili cmoudik, ale klasickej sazovej cmoudik a daleko vic nez v mem pripade bileho psouknuti. Pak jeste kdyz slapl na plyn s nezarazenou rychlosti, tak to kourilo taky docela slusne. Tankoval zatim pouze dvakrat u mistniho Agipu. Jo podle velkeho technicaku ma verzi EURO 3 -
« Re: Bílý kouř
Petr T : tak jsem tam napsal, musím ocenit bleskovou odpověď. Že by to asi nemělo nic být, ale že je potřeba udělat komplexní diagnostiku, že by to mohla být váha vzduchu a nebo JEDEN NEBO VÍCE VADNÝCH VSTŘIKŮ !!!! :-)))) Že já jsem tam vůbec psal :-))))))))))) -
« Re: Jak demontovat velké mlhovky.
Ahoj Lado, mlhovky jsem nerozdělával....jak to vlastně s tebou dopadlo ??
Bílý kouř= nespálená nafta ?? To by asi odpovídalo tomu, že si s tím žhavením nelámu hlavu a startuju v podstatě hned . Ale třeba dneska ani ň, včera naopak zase obláček :-) Ale okamžitě to zmizí, asi je to fakt jenom nějaký špatně spálený první strk :-)) Do Prahy často nejezdím , ale můžu tam napsat, co řeknou .......... -
"-- skrytý --" 23.04.06 21:16
« Jak demontovat velké mlhovky.
Potřeboval bych poradit jak vydělat z nárazdníku mlhovky ,model 2004 ( velké trojuhelníkové). V návodu k obsluze mám ještě model 2003 , malé kruhové . Nevím ani jak vyměnit žárovku . Mám strach za ni nějak zabrat šroubovákem , když nevím kde . Mám pod ní prohlej plast a potřebuji ho teplem vyrovnat , proto ji chci vyndat.
Potom mám ještě jednu prozbu . Nemáte někdo nějaké zkušenosti s olejem : 0W-40 plně syntetický ?
Předem dík za odpovědi . -
"-- skrytý --" 23.04.06 13:23
« Bílý kouř
DIMe,
voda to není.
Vstřikovače nikdy neukapávají bez tlaku působícího na ně, takže to vylučuji.
Bílý kouř = špatné načasování vstřiku, špatné naprogramování jednotky, pozdní reakce turba...
Možností je víc. Ale moc se mi to nelíbí, chtělo by to zkonzultovat. Budu se opakovat, ale v HALE jsou dobří a tyto příznaky jim budou známy. Zkus kontaktovat sirc@hale.cz, 608 437 621.
Všechny tyhle věci je velmi zajímají, oni chtěji být známi jako vyhlášení znalci včech typů systémů common rail. -
« Re: Re: Re: Pneu
Ty gumy jsou sjeté vnitřkem docela logicky, protože jsou hodně široké, dochází při akceleraci ( a při brždění natahování toho běhounu) - jako když táhneš kostku měkké gumy po hladkém stole, okraje začnou "předbíhat" prostředek. Díky tomu je ten střed více namáhán než okraje ...........
Jeden praktický dotaz : když teď ráno nastartuju, vyvalí se z výfuku jednorázový bílý oblak. Někdy víc, někdy míň ......Hned to ale skončí, jen ten první okamžik po studeném startu . Ale je to docela dost. Tak uvažuji o zkondenzované vodě ( ale ta by měla být ve výfuku nebo katalyzátoru a ten se tak rychle snad neohřeje ) Taky olej by to mohl být, jenže ten neubývá........... Taky mě děsí, že tam třeba netěsným vstřikem přes noc nakape do válce nějaká ta nafta navíc a ta se při startu jednorázově spálí........ale to by ten dým byl doufám černý, ne bílý ......... -
"-- skrytý --" 19.04.06 14:16
« Re: Re: Pneu
S tema zimnima pneu - mam naprosto stejne zkusenosti Pirelli Sotozero a po zime jsem koukal, ze vydrzi maximalne pul dalsi zimy - kupoval jsem je uplne nove a najel za zimu cca 11tis. - co me prekvapilo byl i ten fakt, ze se sjely hlavne na prostredku - to ze by byly prehustene mohu vyloucit - ani k pretezovani auta nedochazi. Zadni jsou vyrazne mene sjete a daleko rovnomerneji. -
Moik 19.04.06 14:12
« Re: Re: Re: Re: Pneu
Na Focusu jsem prozatím vytáh pojistku, tam ale vím, že je počítač za zařídící pákou a stačí vytáhnout jednu zásuvku z počítače při odpojené baterce... četl jsem, že Mondeo má čidlo na sedačce, aby AB vybouchl jen když je obsazená...je to takový ošemetný se v tom vrtat a při tom jde o jeden vypínač... :-( -
-
« Re: Pneu
.taky jsem přezouval. Ty UG 7 byly vpředu už v podstatě na vyhození. to se mi asi stalo poprvé, že bych měl zimní gumy jen jednu sezonu. ( Asi 16 tis km. ) No jo, Ladovská zima :-)) Na druhou stranu z jedné té přední z boku lezly nějaké dva drátky, takže mi ji asi v záruce vymění. To se mi taky stalo poprvé :-) Teď by mě jen zajímalo, jestli mi vymění v záruce gumu, která je už vlastně úspěšně opotřebovaná ....... -
"-- skrytý --" 11.04.06 18:06
« Bez nadpisu
to PetrT.:Docela jsi me uklidnil s tim jak rikas, ze by mel bejt vychytanej, nepotrebuji posledni vystrelky, ale hlavne aby to byl drzak a asi by vyhovoval nejlepe z te nabidky, myslim, ze 92kw na cestovani s r
odinou staci.Diky za odpoved a zdravim do firmy T.A.D. :)
to impaler:Vlado, ja kdyz jsem vybiral prodejce tak byl na muj vkus CEGEAC moc velky a prave proto jsem volil rodinny podnik FORD J.Vanspringel et fils u nas v Ixelles a s pristupem k zakaznikovi jsme byli moc spokojeni.Do te servisky mi nic nenapsali, tam se uvadeji dily co vymeni a ty je platis, zaruka ne.Zdravim do Bruselu a snad nekdy zajdem na to pivo, kdyz nam to tenkrat nevyslo ;-) . -
impaler 11.04.06 15:19
« Re: Re: Re: Brusel a doklady k opravám
No právě, a já už mám přezuto a zítra tam jedu...jak to vypadá na cestách? idnes straší, ale když se člověk začte, že na Olomoucku sněžilo kolem Potštátu, nevypadá to zas tak dramaticky.
Bude fakt lepší jet až ráno (denní teploty), nebo je to víceméně OK? (samozřejmě opatrně, stejně pojede taky kolega s ještě syrovou OII)
Tohle forum uz nejakou dobu sleduju, tak sem se rozhodl ted i zaregistrovat a mam na vas Mondeisty dotazek ohledne vasich zkusenosti.
Mam 2.2jku z 03/2005, takze hadam ze EURO III a mam par postrehu:
- po delsi dobe odstaveni mam "tuhej" brzdovej pedal, skoro se neda seslapnout, zmizi az po nastartovani. drive se me to nestavalo, az od cca pulky zimy, tak nevim.
- na Xenonech se me zda ze v noci pozuruju jakoby poblikavani, jako kdyby na milisekundu zhaslo. Podobnou vec pak pozoruju na radiu (Sony MP3), obcas problikava display.
...nema nekdo komentar ci podobnou zkusenost? :)
A rano zkouknu, jestli to dela bilej dym pri startovani :)