FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Re: Re: Re: Zkušenosti
Tak si pročítám ty problémy se vstřikovačema a vůbec s CR systémem vstřikování... a napadá mě, neudělali někde pánové chybu?? To přece neni možný, aby se motor podělal po každým uvolnění nečistoty někde... to neni formule, ale motor pro dlouhodobý denní užívání... myslím, že si svoje TD budu hýčkat ještě dlouho. Mam ho už 8 let, najeto 290 a když to šlo, jezdil jsem na meřo a teď i na Brolio řepkové. -
impaler 04.05.06 09:13
« Re: Re: Zkušenosti
Laďa:
Dík za info, gratulace ke zdárnému konci, dotazy zde:
Byl to Petrem T. doporučený Zábřeh (PAS?), kdo zbabral první opravu? I kdyby to byl někdo jiný, uznal tento servis svoji chybu? Neboli, podařilo se ti zdárně reklamovat tuto službu? Nějaké přímé finanční následky (nevrácené peníze - peníze za náhradní auto, které jsi asi potřeboval, nepočítám)?
Dohra byla-je-bude soudní, nebo mimosoudní? Koho to stálo kolik za co?
Nápravu po technické stránce zařídil zmiňovaný servis ve F-M. Hrabal se v autě mezitím někdo jiný?
Nemusíš spěchat a i nadále chápu, pokud nebude možno zacházet do detailů. Ale zajímalo by mě to moc, zatím píšeš pořád trochu zdrženlivě. :-) Hlavně ať to jezdí a doufám, že to stálo nakonec hlavně jen ty nervy. I když někdy jsou asi nervy dražší než prachy, co... -
« Re: Největší odběratel
Čau Petr T.,
to jsem rád,že jsi se pobavil, >:D nemusíš se omlouvat.
Víš,díky pár velice ochotným lidem,kteří mi z toho problému pomohli a ukázali cestu,jsem zjistil,že některé životní situace jsou k nezaplacení.
No a s tím největším maloodběratelem na Moravě bych možná už uspěl,teď už toho o comonrailu vím poměrně hodně,ještě nějaké školení,větší garáž,pár šroubováků a budu konkurovat místní firmě. >:D >:D
Ciao Laďa -
« Vstřikovače
Čau Jenyk,
to mě mrzí,že jsi to vzal tak osobně. :-!
Na to ale není žádný manuál,je to opravdu hodně individuální.
Základní předpoklad je,nenatankovat žádný sračky,v mém případě se mi to povedlo u J..,i když jsem si myslel,že tato čerpačka je dobrá.
V případě,že se Ti něco podobného podaří jako mě,tak je v případě poškození vstřikovačů a jejich výměny nutné :
- důkladné vyčištění nádrže a palivového potrubí
- výměna palivového filtru (pouze originál DELPHI - nic jiného !!!!!!)
- kontrola vysokotlakého čerpadla
- výměna vstřikovačů
V případě,že se Vám někomu poškodí vstřikovače,tak nekompromisně trvejte před výměnou vstřikovačů na výše uvedených bodech.
Mě to při první opravě autorizovaný servis neprovedl,no a po ujetí cca
4500 km ty vstřikovače lehly všechny čtyři.
To nejsou vědomosti z mojí hlavy,to jsou všechno věci které jsem se postupně dozvídal jak jsem do toho víc a víc zabředával,protože při té druhé poruše vstřikovačů,mě chtěli zase vyměnit jenom vstřikovače,což jsem zásadně odmítl,protože jsem chtěl vědět příčinu jejich poškození.Odpověď servisu zněla,že je to naftou a když jsem to chtěl písemně,tak od toho dal každý ruce pryč a řekli mi, že ať si nechám udělat rozbor nafty,že mi potom řeknou čím to je.
Takže bych možná zase po 5 000 km měnil vstřiky a tak bych se stal největším maloodběratel na Moravě.
Klidně mi napiš co tě zajímá,fakt Ti rád odpovím,ale teď mě nic nenapadá.
Ona se ta oprava hrozně dlouho táhla a opravdu jsem z toho byl dost v pasti.
On je totiž hrozně velký rozdíl i v profesionalitě autorizovaného servisu,
věř mi, že kdybych Ti měl napsat vše co se odehrálo,tak bys tomu asi ani nevěřil.
Jinak děkuji za podporu.
Cia Laďa -
"-- skrytý --" 03.05.06 21:01
« Re: Re: Re:
DIM: když to prošlápneš na podlahu, pustí to do otáček. Když to šolícháš, přeřadí nahoru než dosáhneš 2 500. Má to i ruční řazení, to ale nepoužívám a tak nevím, jestli to hlídá chyby řidiče a v mezní situaci stejně přeřadí.
Laďa: slibovals manuál, jak se chovat při opravě vstřikování, aby člověk odchytil chyby servisu. My na tebe byli slušní a neuháněli tě, když jsi v tom lítal. Přáli jsme ti úspěch a vidíš, jak jsme ti pomohli, tak by ses mohl odvděčit, ne??????????? -
« Re: BOSCHGATE
Čau Jenyk,impaler,
můžu napsat co Vás bude zajímat.Co se týká toho manuálu,tak jste ho každý dostal k Mondeu,takže co Vás zajímá tak tam najdete. >:D >:D >:D
Jsem hrozně rád,že už to zase jezdí,zatím mám pocit,že to jede podstatně lépe než předtím.Dokonce mi při nižších otáčkách auto neposkakuje jako předtím.Mondeo je prostě paráda. :-! :-!
Pokud můžu doporučit nějaký servis diesel tak je to ve Frýdku Místku,pan Sobek ml.,jeho přístup po tom co jsem zažil byl velice profesionální a svědomitý.
DIM: asi sám znáš pocit,když jseš bez auta a denodeně ho potřebuješ k svojí práci.To jsou opravdu nervy a co se týká peněz,každá sranda něco stojí.
Ciao Laďa -
"-- skrytý --" 03.05.06 13:28
« Re:
Mně motor táhne pořád, bez přerušení nebo zeslábnutí tahu. Myslím, že bych to určitě poznal. Mám to s automatem, ten řadí pod zatížením. Když šlápnu na plyn (zrovna dnes jsem to trochu solil, občas to točilo 4 000), zabere a potom to jede jak elektromotor, dokud nohu z plynu nesundám. -
"-- skrytý --" 03.05.06 13:21
« Bez nadpisu
¨Pocit z turba jako ma Flying Mondeo mam taky.Dole zatah ,u cca 2500 tis.ot/min ten nadech a pak to zabere.Bily oblacek dymu po studenem startu mam taky,ale myslim uz od jakziva.Zatim jsem nezaznamenal nejake vyrazne cukani.Jen za studena ve velmi nizkych otackach a s velmi malym plynem.To ale myslim delaji snad vsechny auta.Nebo se blizi nejaky problem :'-( -
« Re: BOSCHGATE
.....a taky by mě zajímalo, jestli Tě to stálo něco jiného, než jenom ty nervy.
Xenony se na nerovnostech třepou, je to víceméně normální, jsou napojeny na dynamickou regulaci sklonu a tam jsou nějaké vůle.........
To nadechnutí motoru je přesný termín...zajímavé je, že se mi to zdá mnohem výraznější s naftou SHELL , teď jsem "musel" vzít u Aralu OMV Alpin Diesel, a zdá se mi to nějak vyrovnanější. -
"-- skrytý --" 01.05.06 22:58
« Re: Re: Xenony
Svetla myslim nejsou serizeny obe stejne, leve sviti vice do prava a blize k autu, zatimco prave vic do dalky ... je to tusim kvuli neoslnovani protijedoucich aut ... a proto pokud clovek jede do zeme, kde se jezdi po opacne strane silnice, maj se na svetla nalepit takove tu stinitka. A pokud me pamet neklame, je jedno jestli jsou to xenony nebo normalni svetla... akorat u tech xenonu je ten prechod asi zretelnejsi :) -
« Re: Re: Vstřiky
Čau Mondeáci,
už jsem asi 14 dnů nenavštivil tohle fórum,protože jsem pořád řešil opravu mých vstřikovačů,které mi po ujetí cca 4 500 km opět odešli do věčných lovišť.Po zjištění všech dostupných informací musím konstatovat,že servis první opravu neprovedl podle standartních postupů, ale samozřejmě nepřipustil žádnou chybu z jejich strany.Neměl chuť ani se mnou nic řešit .Podotýkám, že se jedná o autorizovaný servis BOSCH.
Situace došla nakonec tak daleko,že jsem problém řešil přes zástupce DELPHI,který v této mé situaci sjednal pořádek.
Ve finále to dopadlo tak,že jsem se ze servisem,kde prováděli první opravu nedohodl vůbec na ničem a auto jsem musel odvézt úplně někam jinam.Dnes mám už auto opravené a jsem bohatší o jednu životní zkušenost,která mě stála hromadu nervů.
Ciao Laďa
pred 14 dny jsem byl na garancce po 60k (neco kolem 62k). Celkem jsem platil 6.780, z toho:
Desticky zadni: 1.744
Olej 5W30: 1.300
Palivovy filtr: 1.019
Pylovy filtr: 605
Olejovy filtr: 205
Vzduchovy filtr: 359
zbytek je za praci
Auto mam rok, zatim zadna vazna zavada (tukam pri psani do dreveneho stolu:-). Jeste jsem si nechal vymenit letni pneu z indexu 93W na 89V (Continental, 205/50/R17 + litaky), za rok jsem je sjel a dle prodejce je horsi index o malo tvrdsi guma, ze se mi nebude tak sjizdet...
Upravy/(chip)tuning zadne, jen jsem vymenil H1 a H7 za Philips BlueVision, ale rozdil 1.000 Kc na zarovce jsem na silnici ve tme nepoznal, takze jiz nikdy vice....
S autem jsem spokojeny, mam N1, ale jezdim bez mrizky (nemam nepruhledna posledni zadni bocni okna).
Beru jen u Shell, par poslednich nadrzi jsem tankoval V-Power Diesel, ale nepoznal jsem rozdil, jen jsem mel vetsi cukaturu v rozmezi 1.200 - 1.500 ot/min, tudiz se vracim k normalni nafte.
Po posledni garancce (3 tydny) se mi zvysila (pri stejne jizde) spotreba z 5.8 (PP i tankovani) na 6.0, ale zatim tomu neprikladam vyznam.
Stale bych nemenil ani nelituji vyberu, snad dalsi vuz jiz ST220 combi.
Zdravim vsechny