FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 09.05.06 08:12
« Re: Spotřeba
Taky jsem si všiml, že ten palubní počítač ukazuje o 0,5l méně. Zkoušel jsem to několikrát u stejný pumpy naplnit nádrž do prvního cvaknutí. Vždy okolo 0,5l méně.
No, kamarádům říkám vždy čísla dle palubáku, a když někam jedeme ve víc lidech, platí se podle počtu litrů na stojanu. :-)
Jinak mám podle palubáku při 130 tempomat 5,1-5,3 (takže 5,6-5,8) a rekord je cesta z Anglie 1300km/10hodin (po odečtení pauz) dle palubního 7,8. Není to špatný na takovou krávu velkou. -
Moik 09.05.06 08:01
« Spotřeba
Dlouhodobý průměr 6,2l, myslím, že jsem dobrej vzorek...je tam vše stejnou mírou :-) dálnice, okresky, město, rychle i úsporně.
Úsek Brno Jihlava (do kopce na Vysočinu) s průměrem podle GPS 168kmh za 8,2, což považuju za SUPER výsledek. Jihlava - Brno, naopak z kopce, za 4,9l rychlost okolo 130kmh. Jihlava Vídeň, 4 dospělí, za 4,9, Ji-Vídeň-Ji za 5,1.
Vše podle PP. Posledně jsem zkusil překontrolovat PP, ale jen po 400km a ukazoval o 0,5l míň (5,6 vs. 6,1) Chyba bude někde uprostřed. Myslím, že zvlášť u krátkých vstřiků=úsporné jízdě bude nepřesnost největší.
Překvapilo mě, že na krev z Jihlavy do Brna v hustým provozu, kde jsem se táhnul za kamionama co chvíli, ale pak 4 na max a 5 na 200kmh, pak zase brzda - mi PP ukázal sppotřebu 6,5l. A jen pro zajímavost brácha s novou Jettou 2.0TDI DSG Brno-Praha přes noc, 193km za 61min za 9,8l (hehe jsem se rozepsal, spotřeba je moje téma >:-[] )
úprava: Mám Mondeo 2.0TDCi 96kW -
"-- skrytý --" 09.05.06 07:36
« Re: spotreba
Nazdar.
150 po dálnici = 6,5 l okamžitá hodnota n 6tku
140 po dálnici = 6,0 l
90-110 v Maďarsku = 4,9 l
Po Praze = 6,5 l
Kombinovaná dovolená Itálie = 6,0 l (přes D 140-180)
Kombinovaná SC D, B, Lux, Fra, UK (přes D 140-200) a zpět = 6,0 l
Vše údaj PP, v zimě o 0,5 až 0,7 l víc.
Dlouhodobý průměr (70% jízd po Praze) = 6,4 l / 100 km. -
"-- skrytý --" 08.05.06 23:03
« spotreba
Za kolik kdo jezdite a jakym stylem?
Dal jsem si vikend lehke spotreby (dalnice max 130), a stejne sem se nedostal pod 6.5/100 ... obvykla trasa je cca 20 km dalnice a 20 km mesto a zpet :-) Kdyz jezdim "normalne", tzn po dalnici 150-160, ve meste v ramci rozumnych moznosti, tak jezdim kolem 7.5-8/100, proto me zajima, jak kdo a jaky slozeni tras jezdite :) -
"-- skrytý --" 05.05.06 13:45
« Garancka po 60k
Hi,
pred 14 dny jsem byl na garancce po 60k (neco kolem 62k). Celkem jsem platil 6.780, z toho:
Desticky zadni: 1.744
Olej 5W30: 1.300
Palivovy filtr: 1.019
Pylovy filtr: 605
Olejovy filtr: 205
Vzduchovy filtr: 359
zbytek je za praci
Auto mam rok, zatim zadna vazna zavada (tukam pri psani do dreveneho stolu:-). Jeste jsem si nechal vymenit letni pneu z indexu 93W na 89V (Continental, 205/50/R17 + litaky), za rok jsem je sjel a dle prodejce je horsi index o malo tvrdsi guma, ze se mi nebude tak sjizdet...
Upravy/(chip)tuning zadne, jen jsem vymenil H1 a H7 za Philips BlueVision, ale rozdil 1.000 Kc na zarovce jsem na silnici ve tme nepoznal, takze jiz nikdy vice....
S autem jsem spokojeny, mam N1, ale jezdim bez mrizky (nemam nepruhledna posledni zadni bocni okna).
Beru jen u Shell, par poslednich nadrzi jsem tankoval V-Power Diesel, ale nepoznal jsem rozdil, jen jsem mel vetsi cukaturu v rozmezi 1.200 - 1.500 ot/min, tudiz se vracim k normalni nafte.
Po posledni garancce (3 tydny) se mi zvysila (pri stejne jizde) spotreba z 5.8 (PP i tankovani) na 6.0, ale zatim tomu neprikladam vyznam.
Stale bych nemenil ani nelituji vyberu, snad dalsi vuz jiz ST220 combi.
Zdravim vsechny -
« Re: Re: Re: Re: Zkušenosti
Tak si pročítám ty problémy se vstřikovačema a vůbec s CR systémem vstřikování... a napadá mě, neudělali někde pánové chybu?? To přece neni možný, aby se motor podělal po každým uvolnění nečistoty někde... to neni formule, ale motor pro dlouhodobý denní užívání... myslím, že si svoje TD budu hýčkat ještě dlouho. Mam ho už 8 let, najeto 290 a když to šlo, jezdil jsem na meřo a teď i na Brolio řepkové. -
impaler 04.05.06 09:13
« Re: Re: Zkušenosti
Laďa:
Dík za info, gratulace ke zdárnému konci, dotazy zde:
Byl to Petrem T. doporučený Zábřeh (PAS?), kdo zbabral první opravu? I kdyby to byl někdo jiný, uznal tento servis svoji chybu? Neboli, podařilo se ti zdárně reklamovat tuto službu? Nějaké přímé finanční následky (nevrácené peníze - peníze za náhradní auto, které jsi asi potřeboval, nepočítám)?
Dohra byla-je-bude soudní, nebo mimosoudní? Koho to stálo kolik za co?
Nápravu po technické stránce zařídil zmiňovaný servis ve F-M. Hrabal se v autě mezitím někdo jiný?
Nemusíš spěchat a i nadále chápu, pokud nebude možno zacházet do detailů. Ale zajímalo by mě to moc, zatím píšeš pořád trochu zdrženlivě. :-) Hlavně ať to jezdí a doufám, že to stálo nakonec hlavně jen ty nervy. I když někdy jsou asi nervy dražší než prachy, co... -
« Re: Největší odběratel
Čau Petr T.,
to jsem rád,že jsi se pobavil, >:D nemusíš se omlouvat.
Víš,díky pár velice ochotným lidem,kteří mi z toho problému pomohli a ukázali cestu,jsem zjistil,že některé životní situace jsou k nezaplacení.
No a s tím největším maloodběratelem na Moravě bych možná už uspěl,teď už toho o comonrailu vím poměrně hodně,ještě nějaké školení,větší garáž,pár šroubováků a budu konkurovat místní firmě. >:D >:D
Ciao Laďa -
« Vstřikovače
Čau Jenyk,
to mě mrzí,že jsi to vzal tak osobně. :-!
Na to ale není žádný manuál,je to opravdu hodně individuální.
Základní předpoklad je,nenatankovat žádný sračky,v mém případě se mi to povedlo u J..,i když jsem si myslel,že tato čerpačka je dobrá.
V případě,že se Ti něco podobného podaří jako mě,tak je v případě poškození vstřikovačů a jejich výměny nutné :
- důkladné vyčištění nádrže a palivového potrubí
- výměna palivového filtru (pouze originál DELPHI - nic jiného !!!!!!)
- kontrola vysokotlakého čerpadla
- výměna vstřikovačů
V případě,že se Vám někomu poškodí vstřikovače,tak nekompromisně trvejte před výměnou vstřikovačů na výše uvedených bodech.
Mě to při první opravě autorizovaný servis neprovedl,no a po ujetí cca
4500 km ty vstřikovače lehly všechny čtyři.
To nejsou vědomosti z mojí hlavy,to jsou všechno věci které jsem se postupně dozvídal jak jsem do toho víc a víc zabředával,protože při té druhé poruše vstřikovačů,mě chtěli zase vyměnit jenom vstřikovače,což jsem zásadně odmítl,protože jsem chtěl vědět příčinu jejich poškození.Odpověď servisu zněla,že je to naftou a když jsem to chtěl písemně,tak od toho dal každý ruce pryč a řekli mi, že ať si nechám udělat rozbor nafty,že mi potom řeknou čím to je.
Takže bych možná zase po 5 000 km měnil vstřiky a tak bych se stal největším maloodběratel na Moravě.
Klidně mi napiš co tě zajímá,fakt Ti rád odpovím,ale teď mě nic nenapadá.
Ona se ta oprava hrozně dlouho táhla a opravdu jsem z toho byl dost v pasti.
On je totiž hrozně velký rozdíl i v profesionalitě autorizovaného servisu,
věř mi, že kdybych Ti měl napsat vše co se odehrálo,tak bys tomu asi ani nevěřil.
Jinak děkuji za podporu.
Cia Laďa
dle PP i tankovani 6.0, najeto pres 60k, PP jsem jeste nenuloval.
Jizda jen CR+SR, 50% dalnice, 40% okresky, 10% (okresni) mesto. Dodrzovani limitu+10% navic.
U mne ma nejvetsi vliv na spotrebu razantni zrychlovani. Pokud jedu ustalenou rychlosti 140, tak se mi (dobry) prumer nemeni, pokud mam spatnou naladu nebo mne nekdo nas**e, a davam rozjedum co to da, tak po par desitkach km stoupam v prumeru o desetinku i dve. Pak se uklidnim a zase se to po delsi dobe spravi.
Mame ve firme stejna 4 mondea (2.2 TDCi, 2 z toho jsou EUROIII) a v jednom aute ma PP i okamzitou spotrebu. Pri razantnim zrychlovani je tam i 20 l/km, ale je to udaj k nicemu, jen na polekani...
Vy mate ve svych 2.2 TDCi na PP okamzitou spotrebu? Nebo vynulujete a sledujete rychle se menici prumerovanou hodnotu?