FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 12.05.06 18:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba
jo, ten průměr 6,5 je ale jen podle PP, skutečnost je okolo 7,2 neboť reportuji měsíčně spotřebovanou naftu, najeté km atd...
vůbec nechápu jak tady někdo může psát že s tímhle autem jezdí pod 6 litrů, buď máte ty auta zázračný, a nebo bych takovou jízdu nevydržel....... -
"-- skrytý --" 12.05.06 18:07
« Re: Re: Re: Re: Spotřeba
Okamžitou spotřebu na PP nemám (EURO 3). Občas jsem to taky zkoušel při jízdě vynulovat, to bylo zajímavé, při rychlosti 100 km/h na 6. to ukazovalo 4,8 což by se mi líbilo, jinak jsem na průměru okolo 6,5 při jízdě HK - Praha - ÚL a zpět (50/50 dálnice x normál), ale zjistil jsem, že při plynulé jízdě po dálnici při 160 km/h na tempomat to žere minimálně o 0,3 - 0,5 lt. míň, než když jedu z Lovosic na ÚL, nebo z K do Poděbrad či zpět. Je to ale proto že za to furt beru a předjíždím a ta akcelerace něco stojí... Jinak mi PP ukazuje standardně o 0,5 lt míň než je skutečnost. -
"-- skrytý --" 11.05.06 07:37
« Re: Diagnosticky mod PP
Hi,
trosku jsem hledal na webu a nasel zajimavy odkaz:
[odkaz]
Jen nevim, jak moc je pouzitelny na mem aute (a mam trosku obavy to vyzkouset). Jeste se zkusim zeptat servisaku v mem Fordu, protoze si vybavuji podobnou operaci pri prodeji auta. Tehdy mi pri predvadeni auta ukazovali funkci, kdy pri zamknuti auta se zavrou (=vytahnou) otevrena okynka v aute. Pri predvadeni mi to nefungovalo, tak prisel nejaky servisman, strcil klicek do zapalovani, chvili klikal na PP a pak vse fungovalo. Tudiz odvozuji, ze nejakou zkusenost s tim maji. Uvidime. -
"-- skrytý --" 10.05.06 22:56
« Re: Re: Re: Re: Okamzita spotreba na PP
Okamizta spotreba na PP by byla celkem fajn ... na me stare Vectre B byl o dost lepsi a hlavne koukam presnejsi PP ... dle okamzite spotreby se nechal vyladit i nejuspornejsi zpusob jizdy ... Ford asi trosku zaspal ... tahle nevim kdy me to kolik zere :-) ... zitra zkusim popsany postup, a doufam, ze se to da vratit i zpet :) -
Moik 10.05.06 16:00
« Diagnostický mód
No vím o jednom módu, ale v něm asi není okamžitá spotřeba.
Stiskněte a držte tlačítko nulování denního počítadla km. Při stisknutém tlačítku buď zapněte zapalování nebo nastartujte a držte, dokud se něco nestane :-) u Focusu vylítnou rafiky do maxima, pak mačkáním projíždíte položky menu.
Co vím, je tam rychlost(přesná-odlišná od tachometru), v km a v mílích, pak otáčky motoru, umí vypsat chyby (DTC), nějaký dobíjení apod.
Na úplně všech Focusech i na jednom Mondeu funkční. Nebojte se podržet reset i pár vteřin po nastartování...chvíli to trvá -
impaler 10.05.06 10:12
« Zapalovač
Mimochodem, za jak dlouho se nahřeje zapalovač? Včera jsem chtěl ověřit funkčnost zásuvky, dřív jsem ten zapík nikdy nezkusil, a ono nic (10 min. minimálně). Tak mi to u Forda vyšprtli šroubovákem a dál jsem musel valit, ještě to prověřím přes jiný spotřebič.
Teď mě jen zajímá, jestli správně předpokládám, že to má trvat minutku, max. dvě. -
impaler 10.05.06 10:09
« Re: Okamzita spotreba na PP
Zde v Belgii taky nic, mám 2.0 viz podpis, EURO3, okamžitá není. Pokud tuším správně, PetrT. si ji zobrazuje v diagnostickém módu, na který buď on sem, nebo někdo jiný jinam dával návod, mně se ovšem nepodařilo jej vyvolat.
Jinak souhlas s DIMem, na PP mi spíš chybí možnost sledovat dvě sady hodnot podle různých nulování. -
"-- skrytý --" 10.05.06 09:29
« Okamzita spotreba na PP
Hi,
oproti memu standardnimu (€3, prumerna spotreba v l/km, dojezd na nadrz v km, venkovni teplota v °C, prumerna rychlost v km/hod) tam ma navic jen okamzitou spotrebu v l/km. Ma €3, koupene mesic po mem.
Samozrejme jsem ihned navstivil prodejce Ford a dozadoval se nahrati noveho SW do RJ, kdyz kolega ma neco navic, co ja nemam. Bylo mi receno, ze on je anomalie (koho? - architekta nebo vedmy?) a ze ma takto "spatny" PP uz z vyroby a ze je to verze PP, ktera se dodava jen do jinych statu nez Cesko (Kterych? V cem jsou jine staty lepsi?...).
Takze jsem neuspel. -
« Re: Re: Spotreba
Já ji nemám, podle mě je to stejně na nic, když jsem ji měl v octávce, nedalo se z toho vyčíst vůbec nic, stačí malé stoupání nebo klesání, protivítr a pod. a i když jsem měl pocit, že jedu absolutně ustáleně po absolutně rovné cestě, okamžitá spotřeba hodně kolísala . Jaký má ale teda €IV ten počítač?? Co tam ještě je....??
kolega v PL má to samé Mondeo 2,2 TDCi (07/2005), má na tom najeto 30 tis. a začalo to tím, že to po ránu běželo tak na 500 ot./min, zhruba 2 minuty než to dostalo normální otáčky. Do té doby se z toho strašně kouřilo. Pak mu to jezdílo tak všelijak, s různě poblikávajícími kontrolkami na palubce, s hlášením nouzového režimu na PP, cukáním apod. No a v servisu ve Varšavě to napíchli na počítač a ihned to tam zůstalo na výměnu všech 4 vstřikovačů. Jako důvod mu řekli, že je to závada vstřikovačů a že o tom velmi dobře u Fordu vědí. Věděl o tom i Lease Plan PL a ihned mu dali náhradní auto zdarma po dobu celé opravy. O naftě či jiných pochybných zdůvodněních nebyla vůbec řeč a celé to řeší v rámci záruky. Jinak nebere naftu jinde než u BP jelikož má BP kartu od Lease Planu. Stejně jako já maám EURO Shell a jinde neberu.
Že by o tom v Poslku věděli něco jiného než u nás?
Jinak dávám to svoje cukadlo v ponděolí do HALE, už s tím nejde jezdit, při rychlosti 60 na 4. nebo 80 na 5. to cuká jako mrcha, jel jsem teď po nově budované dálnici z Legnice do Wroclawi, bohužel jízda obousměrně takže právě mezi těmito rychlostmi a myslel jsem že ten motor vypadne, takže to bylo furt přeřazovat na 3. a plnej plyn, protože v zátahu to jede dobře, ale při konstantních nízkých otáčkách hrůza.
No, jsem zvědav jak dopadnu, myslím že ta předchozí výměna 1. vstřikovače byla dost neúčinná, musí být v pr..... všechny, tak jsem tentokrát zvědav......
Není divné že to potkává každé druhé Mondeo které vyjede z fabriky....?