FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.05.06  13:16

    « Dno nádrže u Shellky

    Zdravim vsechny. Moiku dost me desis.V hranicich beru naftu skoro pokazde pri ceste do Karvine a zpatky.Mam dotaz. Projevuje se vadny ci treba trochu ci vice poskozeny vstrik nejakym zvukem?Nebo je to hloupost?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.06  11:18

    « Re: Dno nádrže u Shellky

    Jak ho to mohlo napadnout ?? No a jak se tomu dá zabránit ?? Jak se dá poznat, jestli tankuju první nebo poslední ........??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.05.06  23:39

    « Dno nádrže u Shellky

    Hrůza, jak tě to mohlo napadnout!!! Bral jsi samou vodu.
    Jinak mám se Shellkou jen ty nejlepší zkušenosti... V-Power Diesel - paráda.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.05.06  23:37

    « Vstřiky

    Té Fordovic diagnostice nevěřím.
    Já už viděl diagnostik, jediná skutečně fungující je připojit si hadičky na přepady, dát 2000 ot (může být i volnoběh) a sprostě si přepady změřit a porovnat. U vadných vstřikovačů nejsou žádné mezihodnoty, vstřikovač je buď OK nebo "valí" do přepadu. Je to jednoduché a velmi rychlé (2 min) a je hotovo, akorát zvednout haubnu. S diagnostikou si Fordové mohou jít někam... >:D >:D :D
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 30.05.06  17:52

    « Vstřiky

    Šlo o jeden a ten samý servis Fordu, konkrétně až v Hodoníně. Opravdu měří křivky jednotlivých trysek, viděl jsem to na vlastní oči. Je tam stupnicový graf pro každý válec zvlášť a na něm se "to" má pohybovat v zeleném poli,pokud graf vyskočí do červenýho, indikuje to závadu na vstřikovači. Nevím, co je to "to", ale měří se to pro každý válec zvlášť.
    Praskla mi trubka mezi mezichladičem a turbem, proto to bylo v servisu, další víkend, když jsem si tam pro něj jel, v poslední chvíli před předáním začala blikat kontrolka, takže zase týden bez auta. Do Hodonína jezdím kvůli kamarádovi, co ty auta táhá a umí se o ně postarat, máme od něj hodně Focusů a Mondeí v rodiném klanu :-) Proto se nekoná žádný velký bádání a obviňování a vyhodnocení, vyčištění nádrže a výměna vstřiků je na 4 dny a k tomu mám náhradní auto. Velkej důvod, proč jsem sáhl po Mondeu 2002 za 1/5 ceny místo novýho auta.
    Další, co by možná mohlo hrát roli je, že na Shellce v Hranicích na Moravě, kde jsem bral naposledy, jim docházela nafta, asi jsem byl poslední, kdo bral. Pistole cvakala jako když máte plnou nádrž nafty, tak jsem prvně nevěděl, ale bublinky v "hledáčku" na stojanu a vyjádření obsluhy mě ujistily. Jestli jsem tam nenatankoval nějakej sajrajt. Ale Shell v Jihlavě, kde bydlím, mi způsoboval opakovaně výrazný cukání s málo přidaným plynem v nižších otáčkách. Poslední tankování záhy způsobilo, že se nedlo prakticky jet 90-120 na 5ku kvůli cukání, bylo opravdu brutální.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.05.06  11:13

    « Re: Kdo

    Petře ??? Mě taky v servisu "diagnostikovali" jednotlivé trysky !!!!!!!!! Právě že tvrdili, že kontrolují tlaky a jejich úbytky na jednotlivých vstřicích !!!!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.05.06  20:33

    « Kdo

    Moiku, kdo Ti sdělil že máš ty vstřiky ok (napoprvé)?
    Dle mých zkušeností Tě 1 vadný vstřik nezastaví. Kdo (napodruhé) konstatoval že máš vstřik na 4 válci vadný??? Diagnostikou Fordu se tyto závady nedají diagnostikovat!!! Pouze se dá zjistit úbytek tlaku v zásobníku (railu) - na konkrétní vstřikovač to ale neukáže. Dej vědět, dík.
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 29.05.06  20:17

    « Vstřiky

    No věřte nebo ne, nafta byla právě od Shellu. Vůbec s touto naftou jsem měl asi nejhorší zkušenosti...cukalo to..najeto 120 000km, 5000 po dotažení z Německa..
    A vemte si, že jsem si nechal přeměřit vstřiky, byly ok a druhej den to kikslo...teď jsem se dověděl, že jde o vstřik na 4.válci...
    Původně jsem chtěl koupit Focuse II s 2.0TDCi, ale to MOndeo bylo za takový prachy, že nešlo odmítnout...nevím, jestli jsem neudělal chybu :?:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.05.06  18:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: modrý kouř a zvuky 2.2 TDCi

    to impaler: Jen pořádně poslouchej. A vypni si to rádio. Jo, a mluvíme o vrzání ZA jízdy, aby bylo jasno. :-)
    David
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.06  18:14

    « Re: Re: Re: Re: modrý kouř a zvuky 2.2 TDCi

    Ten kroutící moment 2,2 totiž kroutí celým autem, a pak to vrže......
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 29.05.06  18:03

    « Re: Re: Re: modrý kouř a zvuky 2.2 TDCi

    Já myslím, že vržou jenom na 2.2. ;-) Moje 2.0 teda ne. A to mám kůži ebony. 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.05.06  15:41

    « Re: Re: modrý kouř a zvuky 2.2 TDCi

    Zkus poslouchat. Mě taky mírně vržou, ale musím napnout uši.
    Mám ale výhodu, protože mám Alcantaru a tak si říkám, že mi vrže ta kůže, a to mi nevadí. Dveře, to by mi vadilo, u kůže je to normální.
    David
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.06  15:22

    « Re: modrý kouř a zvuky 2.2 TDCi

    Mně dveře nevrzají............Co ten MOIK ?? A jak vlastně nakonec dopadl ten " Mohelnický případ "" ??? Laďo ??
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.05.06  15:02

    « modrý kouř a zvuky 2.2 TDCi

    Jak jsem to tu pročítal, lehký obláček namodralého kouře po nastartování mají snad všichni majitelé 2.2 TDCi EURO III(ti co nemají ať se podívají, vsadím se že bude aspoň mini)
    Po hrůzách o mrtvých vstřicích mě diskuse o modrém kouři vyděsila a tak jsem absolvoval pokus. Manželka ve Fordu, já za ní ve starém Favoritu 50kW 1.3.
    Přilepenej na zadek mondea jsem bedlivě sledoval co udělá, až na to žena pořádně šlápne-žádný saze, snad při plným plynu nepatrný modrobílý pšouk, ale asi spíš nic co bych považoval za drama. Jediný co jsem pozoroval bylo dramaticky se mi vzdalující mondeo, zatímco já ždímal Favouše co to šlo.
    Tankuju už jenom Shell V Power diesel, aditiva od té doby nedávám(při cestě do Rakouska zmíněné palivo + adit. Castrol TDA-bělavý kouř při akceleraci-bylo ale -14 Celsia)
    Motor šlapě dobře bez cukání z volnoběžnejch, klapání asi bylo od začátku, ale než člověk naposlouchá vlastní motor leccos mu unikne. Okolo 15OO ot většinou na čtyřku to při akceleraci nelibě zacvaká, pak už nic. Chtít krásnej zvuk po dieselu je asi marný-snad jen ty nejnovější motory BMW, Renault apod, ale i tam je na zváženou co je vlastní zvuk motoru a to co konstruktéři pustí do kabiny. Mylím, že přestanu šťourat a budu jezdit, záruka ještě je, tak kdyby to začalo něco vyvádět je ještě šance. Auto jsem dostal do pacek tak ve 13 tis km-takže můžu jen doufat, že to předchozí ježdění přestál. Ale jak říkám, člověk by něco vyšťoural na každém autě(já sám jsem takověj hnidopich-furt poslouchám, kde co klapne chroupne a vrkne) Nechávám si doklady o tankování a vzhledem k dojezdu tankuju jen u jedný čerpačky Shell.
    Obecně se mi zdá, že na čtyřku tenhle motor jede nejlíp od cca 18OO ot, pětka chce 2OOO a vejš a šestka jakbysmet.
    Pokud mám slabě rádio, nic dramatickýho neslyším a jen si užívám krouťas-a že je parádní.
    Když jsme u zvuků-mondeím(ale i většině jiných aut) povrzávají všechny dveře v těsnění-více ty přední těžší. Promazal jsem to jak blázen ale na nerovnostech ty dveře prostě poskakujou v rámech a povrzávaj-to jen pro ostatní ať maj co poslouchat.
    Čau Mrňous.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.06  11:36

    « Re: LPG

    Tak zase bych ten plyn tak úplně neshazoval........kvalita plynu, nafty , vsjo rovno :-))
    MOIKU : kolik tam máš najeto a kdy a kde jsi naposledy tankoval ??
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.05.06  07:43

    « LPG

    Mno, jestli Tě tedy zajímá můj skromný názor:
    - pochybná a kolísavá kvalita LPG vyplývající ze složení zbytkových plynů při těžbě ropy
    - absolutní většina lidí má po nějaké době buď problémy s plynem nebo benzínem, kompromisní nastavení je velmi obtížné
    - náklady vestavby nejsou malé, zábor prostoru je také nezanedbatelný
    - jisté riziko výbuchu existuje (s LPG nemáš nárok zaparkovat v podzemních garážích a vyhoděj Tě z některých tunelů)
    - pravidelné prohlídky jsou nezbytné a také něco stojí
    - 2,2TDCi strčí V6 do kapsy (pokud se tedy nejedná o předposlední generaci...)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.06  19:32

    « Re: Šílenství LPG

    Dík za odpověď.
    Proč myslíš, že je to cvokárna?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.05.06  18:46

    « Šílenství LPG

    Když už hodláš spáchat takovou cvokárnu, pak:
    Neptun Harfa (Praha)
    Autogas Centrum (Strakonice)
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.05.06  15:03

    « Mondeo V6 2.5 a LPG

    Nevíte někdo jaký systém lpg je nejvohodnější do tohoto vozu a kdo to tam umí namontovat tak, aby s tím nebyly problémy?
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 27.05.06  20:25

    « Vstřiky

    Tak se taky hlásím do klubu s 96kW 2002 :-( Kontrolka žhavení, malý výkon, servis, náhradní auto...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…