FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.08.06  09:59

    « Re: neprijemny kovovy zvuk pri razeni

    Hi,
    to jarda.suchy1: potvrzuji stejny neprijemny kovovy zvuk (cvak?) hlavne zvenku pri razeni. nemam to jen shora dolu, ale i naopak. slysim ho jen pri otevrenem okne, myslim ze ho vydava spojka. jinak mam podobne zkusenosti s ostatnimi vlastnostmi (zvuky pred zahratim, atp.). pouze lupani pri otaceni volanem nemam. ted mam najeto 70k, auto rok a pul. tankuji pouze shell.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.08.06  22:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by u 2002 vše nyní OK

    K tem aditivum - kazdy chemik z rafinerky vam potvrdi, ze michat jednotliva aditiva mezi sebou, muze byt naopak k neprospech veci !!! Verim tomu ze u bezne rafinovane ropy (ta mimo jine, jiz ma z rafinerie zakladni aditiva potrebna a splnujici prislusne normy a specifikace daneho paliva) muze aditivum pomoc. Ovsem rozhodne nevite jaka aditiva pouziva jaky vyrobce, prodejce - (Shell, OMV, Benzina, Agip...) a jake jsou interakce mezi nimi. To je hlavni duvod, proc vyrobci agregatu !!! NEMAJI !!! v navodech doporuceno pouzivani aditiv!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.08.06  21:45

    « dalsi postrehy z pouzivani 2,2 TDCi Euro 4 + porovnani

    - jiz jsem si zvykl, ze starty u tohoto motoru i pri letnich teplotach, jsou obcas rozporuplne, rozhodne nejsou svym zvukovym projevem hodny motoru o takovem objemu a se systemem Common Rail
    - po zahrati motoru na provozni teplotu, (upozornuji, ze to neni jen o tom kdy se vysplha rucicka teploty chladici kapaliny na cca polovinu cejchovani teplomeru - je to spis tak po 6-10min. jizdy - podle stylu rozjezdu - rychleji, pomalu, dalnice, okresky) se motor chova uz velice sporadane a i jeho hlucnost v interieru je velice prijemna - pouze pri hodne seslapnutem plynu je citit i slyset jeho hlucnost. Pak take pri stani a nastartovanem motoru a zavrenych oknech je tlukot srdce Mondea trosku zvlastni.
    - pak take to razeni: ac je venku teplo, jde vzdy u vychladleho motoru razeni trosku ztuha a take pokud rychle zaradim pri otevrenem oknu z trojky na ctyrku (seslapnuti spojky a frk z trojky dolu na ctyrku bez kratkeho pockani v mezipoloze) ozve se takovy neprijemny kovovy zvuk (cvak?) hlavne zvenku. ZKUSTE TO PROSIM TAKY, JESTLI TO NENI JEN PROBLEM MEHO KUSU?
    - lupani pri otaceni volantu - nekdo z vas tu pred casem psal, ze mu to lupalo taky a ze staci pouze pod tlakem doplnit nejake mazani v rizeni? Je to tak?
    - porovnani: jezdil jsem cca tyden v Honde Accord 2.2 CTDi (motor roku 200X?) - spotreba u hondy je jeste nadnesenejsi nez u Mondea a v podstate stejna, pokud na to clovek slape, tak je bez problemu na 8-10litrech, ac palubni pocitac ukazuje 6,5l - potvrzeno i majitelem. Jinak co se tyka dynamiky, tak se Accordu muze o podobne dynamice s Mondeem jenom zdat! Hlavne od ctyrky nahoru. Honda uz byla sestikvalt r.v. 2006. Presne naopak je to v kultivovanosti i studeneho motoru, tam je na tom Honda daleko lepe! Jinak celkove na 17" kolech, je to strasne tvrde auto. Na mem Mondeu mam take 17"ky a to je oproti Accordu "plujici korab". Pokud porovnam komfort a prostor, tak je na tom Mondeo urcite lepe. Za volantem se clovek citi spis jak ve sportovnim aute, nez jako v "manazerskem". Veskere ovladani je takove, no proste jine - to je ale urcite jen otazka zvyku.
    No a na zaver. Opet jsem videl par Mondei a dnes dalsi, to me mimo jine primelo k napsani tohoto prispevku, ktera neuveritelne pri rozjezdu a razeni kourila. Opravdu oblak tmaveho dymu. Docela by me zajimalo co to je za verze TDCi a roky vyroby? Sam jsem jel za manzelkou, ktera jela v mem aute prede mnou a mela za ukol na to hamtat co to da. Dym se ukazal jen pri opravdu dukladnem pohledu na vyfuk a to jen kratce. Asi v nizsich otackach pred tim, nez se motor dostane do idealnich otacek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.06  11:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: že by u 2002 vše nyní OK

    Nekupuju nic . Za prvé to výslovně nedoporučuje servis a také paliva by měla být aditivována výrobcem a motory by s tím měly umět pracovat . Jsou ale jistě výjimky, které potvrzují pravidlo :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.06  22:34

    « Re: Re: Re: Re: že by u 2002 vše nyní OK

    Občas se tu zmiňují aditiva do nafty. Jaká kupujete, kde je koupit, kolik stojí, jaké máte zkušenosti?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.06  15:35

    « Re: Re: Re: že by u 2002 vše nyní OK

    Tak já jdu ten Agip zkusit....ale mám takové nějaké lehké mrazení:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.06  15:21

    « Re: Re: že by u 2002 vše nyní OK

    :evil:
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 11.08.06  14:17

    « Re: Re: že by u 2002 vše nyní OK

    Mám stejnou zkušenost jako RAFI007 - u Shellu nemůžu brát, hodně to pak cuká. AGIP je dobrej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.06  11:17

    « Re: že by u 2002 vše nyní OK

    AGIP ?? To jsem tam ještě neměl.....mám to risknout ?? Petr T v tom má asi jasno .....: Klidně, ale k tomu kyblík aditiv, ne ??
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.06  02:11

    « že by u 2002 vše nyní OK

    Od cca 90.000km do dnešních 140.000 km mně upadl jen výfuk (ale to jsem čekal,náhrada za 2.500,- snad vydrží víc).Auto jezdí bez problémů.Po zavedení bodového systému je spotřeba mezi 6-7(nejezdim na spotřebu).Jezdím z 90% na AGIP.Při Shell to má výrazně "cukavější" akceleraci.Problémy se vstřiky od cca 40.000,- po výměně žádné
    Pro ostatní s ročníkem 2001-2003-prohlédně te si pořádně spodní rohy dveří z vnitřní strany+ kufr, u znamého s ročníkem 2003 (6-ti kvalt)byl rez taky.Do 2002 ho mají všíchni-vadný tmel (týké se to i FOCUS).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.06  14:27

    « Bez nadpisu

    Radio si poustim jeste radsi pred nastartovanim a hodne nahlas,bohuzel se pri startu vzdy na chvili odpoji, takze zaslechnu tu symfonii.Po vymene egr ventilu mam po kazdem startu(nezahrateho motoru) dokonce rekl bych solo bubenika doprovazene privaly koure.Skoro dokonale predstaveni.Bohuzel tento zanr u me nepatri k oblibenym :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.08.06  11:21

    « Re: Re: Re: Rezonance při zapnuté klimě.

    Jo, jo, eurodiesel od OMV :-)) Ale ten motor fakt "ztvrdl" neuvěřitelně. Na druhou stranu spotřeba byla asi lepší ...............
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.07.06  19:19

    « Re: Re: Rezonance při zapnuté klimě.

    Taky jsem byl ve Slovinsku Dime, taky mi to rezonuje, víc při zapnuté klimatizaci, slovinská nafta ale byla OK (Euro diesel - honosný to název). Pěkně mne to štvalo, tak mi přitáhli řemenice a po čase to začalo příšerně skřípat - sice bez rezonancí ale řemenice v čudu. Teď už to ignoruji a řídím se zásadou přijímacích techniků od Forda:
    Něco Vám tam vadí, nějaké pazvuky??????
    PUSŤTE SI RÁDIO!!!!!!
    A mám klid... :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.06  12:43

    « Re: Rezonance při zapnuté klimě.

    .....výměny řemene a kladek to na chvíli uklidní, ale časem se tam ty rezonance na volnoběhu objevují znovu, při klimě výrazněji. Nebezpečného to nic není .............Teď jsem natankoval plnou nádrž ve Slovinsku a po nějakých pár desítkách kilometrů se asi tak ztrojnásobilo klepání motoru , při rozjezdech to štěrkalo jak plechovka s arašídy :-) Pervní SHELL v Mikulově to ale vyřešil. POdvědomě jsem ale pořád sledoval tu kontrolku žhavení, ale naštěstí nic :-)) Alespoň jsem měl co dělat, všichni spali a já seděl za volantem od večeřě u moře až do snídaně doma...........
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.07.06  12:22

    « Rezonance při zapnuté klimě.

    POZOR na to! Jedná se o kmity řemenice, pravděpodobně i napínák je pryč-proto ty rezonance do karoserie. Zvyšovat otáčky volnoběhu není řešení, navíc to asi nejde. Měl jsem stejný problém, teď je to v pohodě-prý poměrně častá závada TDCi v Mondeích.
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 21.07.06  21:41

    « Moik

    No nevim, obávám se, že motor TDCi 2.0 96kW se bohužel prostě nepovedl. :-( Navíc (reaguju na předchozí příspěvek) není na 99% 2.0 TDCi 85 a 96kW stejný jako mají PSA, to je až ten 103kW. Proto má problémy jen to Mondeo. A mám pocit, že ani po faceliftu v 2003 a jak čtu, tak asi ani 2,2TDCi není bez chyb. Možná to zní divně, ale rozhodl jsem se po několikaměsíčním váhání mezi Mondeem, Focusem II a C-MAXem pro Focus I TDCi 04/05 kombi. Kufr o dost menší, ale dostačující, motor bez jakýchkoli problémů, auto extrémně spolehlivý z vlastních zkušeností.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.07.06  21:00

    « Re: Kilometry

    Simca 1301: Kamarád míval Simcu 1301 Speciál. Mlhovky, řazení na podlaze, joj to bylo fáro.
    Já se aut zbavuju ve 180 000, do té doby obvykle drží. Mondeo jsem tam zatím zdaleka nedotáhl. Nejvíc informací najdeš na [odkaz] tam je diskusní fórum českého Mondeo klubu. O životnosti nové verze, tj. od roku 2000, jsem ale moc příspěvků neviděl ani tam. Nejdřív si to přečti, pak se ptej. Chodí tam i servismani, ti by tyhle zkušenosti mohli mít.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.07.06  17:55

    « jeste spotreba

    Zacinam zjistovat, ze bych se moc rad svezl s nekym, kdo jezdi za 5-6 litru, vcera jsem vzal prvni plnou nadrz (byl jsem predtim 3 tydny mimo CR) po novym zakonec, a pravda, jezdim uspornejc, ale porad je to 7.6 na 100. A pritom po meste +-55, po dalnici vetsinou 130-140 (pouze z Ruzyne k odbocce na Rozvadovskou se to da valit +-180 a lidi nezaclanej :-) ale jinak uz celkem klidneji a stejne to zere jako prase :)) Asi mam tezkou nohu, neumim radit nebo nevim :-) Nemam ukazatel aktualni spotreby, ale pri jakejch otackach/rychlosti/km-h je tak optimalni spotreba, co si pamatuji tak u vectry benzin jsem mival 5L/100 u cca 120km/h na 5ku (coz se ovsem jezdit nedalo :))...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.07.06  15:25

    « Kilometry

    Mám zájem si dovést nějaké pěkné mondeo v dieselu ze zahraničí. Máte někdo zkušenost, jaké množství najetých kilometrů je ještě bezpečné, a kdy se už jedná o bezcený šrot? Všichni mechanici říkají "na kilometry nekoukej, důležitý je stav vozu" ale motor, převodovka atd přece nevydrží věčně a ježděním se opotřebobvávají.... a nedají se vyměnit tak jako tlumiče, brzdy nebo spojka. Teda dají, ale je to dražší nez aktuální cena auta.....
    Jaké máte kdo max. nájezdy na svých miláčcích? případně zkušenosti??
    Děkuji a omlouvám se za laický dotaz.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.07.06  15:17

    « Re: Re: Re: Cukatura

    Hi,
    asi mas pravdu (% chybnych). Mozna jsem jen pricitlively nad moznymi dopady na meho milacka. Nechtel jsem desit, jen dat info o dalsim postizenem (ne jako Tom69 o renault:-(
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…