FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.06  14:50

    « Bez nadpisu

    Ja se omlouvam .Spatne jsem to pochopil.Mel jsem pocit, ze jsi jel na nejakem vymezenem useku, a tam dosahl s st220 180km/h. aja bzch se vsadil ,ze s TDCI bys na tom samem useku dosahlrychlosti minimalne o 20km/h mensi.Jinak souhlasim naprosto.Ono tech 400 NM je opravdu citit,takze pocitove jede TDCI rychleji a neni potreba radit.Ale vsadim se o co chces ,ze s st220 bych ti proste musel vzdy a vsude ujet. 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.06  14:11

    « Maximalka s 2.2TDCi

    Hi,
    to m.leky: ted nevim, co mas na mysli. Na kolik se da vytocit ctyrka nebo kolik maximalne muzes jet?
    Pokud to prvni, tak mas pravdu, ale na zrychleni ze 160 mi staci s 2.2 mit zarazenou 6 a jen slapnout na plyn, ne podradit na 4.
    Maximalka v tomto pripade nebyla rozhodujici, tu ma asi ST220 vyssi, ale nebylo kde ji vyzkouset...Ani s mym 2.2 jsem ji jeste nezkousel, jen jsem se s kolegou jednou trochu zapomneli v D na dalnici, jel s MB E 1.8T (oznaceni tusim MB E 200), ale kvuli provozu jsme skoncili na 210. Ale jeste by to slo vys. Trochu. Ale to uz jsem nezkusil.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.06  13:24

    « Bez nadpisu

    Ja si ale myslim, ze s 2.2TDCI bzs tam mel tak maximalne 160.A v tom vidim ten roydil
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.06  18:56

    « Re: Male srovnani 2.2 TDCi a ST220

    Zajímavé.
    Tak jsem si říkal, jestli 3,0 150kW by nebyla lepší volba, ale zdá se, že jsem zvoli správně a to mě těší.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.06  18:12

    « Male srovnani 2.2 TDCi a ST220

    Hi,
    tak se mi konecne podarilo trochu se projet s ST220 a provest si male srovnani s mym TDCi. ST220 bylo 2 roky stare, kombi, najeto 80k.
    Zvenku je hezci jak moje Ghia. Hezka 18" kola, predni spojler, barva cerna, auto nalestene...
    Zevnitr - podobne jako moje, stejna vybava, cervene Recaro s lepsim bocnim vedenim, oproti F-ST moc siroke, takze vyhoda sevreni se ztratila.
    Nastartovani - poslech - a ticho.... Tohle ze je trilitrovy sestivalec? Vzdyt neni slyset....kde je chyba?....
    Rozjezd...radim 1(3tis. otacek)...radim 2(3tis. otacek)...radim 3(3tis.otacek) ....radim 4(2 tis. otacek)...a zklamani. Vzdyt to vubec nejede. Tohle ze je zvuk sestivalce?...
    Vyjizdim z obce, do stejneho useku, kde jsem pred casem zkusil F-ST. Tak zebychom trochu "prislapli"?...radim 2(6,5tis. otacek)...radim 3(skoro 7tis. otacek)...radim 4(6,5 tis.otacek)....na tachometru 180...a ten zvuk, co mi jde z kufru a z pod auta, to je OPUS. TO JE PARÁDA....na tvari se mi objevuje siroky usmev...ten zvuk je fakt nadhernej...
    Musel jsem drzet auto porad mezi 5-7tis. otackami, jinak to vubec nejelo. No fakt. Jedu 160, mam 6ku, 4tis. otacek, seslapnu plyn...a NIC. Fakt nic.
    Takze krome zvuku, ktery se objevuje po prekonani 5tis. otacek, nic moc. Byl jsem zklamany z jizdnich vlastnosti, tam kde jsem jel s F-ST po kolejich, tak mi zacalo davat ST220 najevo, ze bude chtit korekci volantem...no skoro jako moje Ghia s 2.2TDCi:-)
    Zaver: nelituju, ze mam 2.2TDCi. Jak jsem byl pred casem nadsen jizdnimi vlastnostmi F-ST, tak ST220 me ohromilo jen zvukem. Jinak vubec nicim. Mozna jeste prednim spojlerem a oznacenim na kufru.
    Poznamka:Pri predavani ST220 zpet byl na PP udaj o prumerne spotrebe 17,8l/100km. Tak nehezke cislo nedosahnu "radenim" s 2.2TDCi nikdy...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.08.06  12:16

    « Re: Re: Vsuvka: Mondeo 2.2 TDCi vs. FocusII ST

    ...jen bych snad ještě dodal, že v současných podmínkách má moje 2,2 TDCi asi tak 100 koní úplně zbytečných. Tak na co 220 :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.08.06  12:00

    « Re: Vsuvka: Mondeo 2.2 TDCi vs. FocusII ST

    Mezi ST220 a dieselem jsem volil, nakonec zvítězil rozum (čehož pořád trochu lituji....). Na tvé zkušenosti s ST220 se už teď těším.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.08.06  11:42

    « Vsuvka: Mondeo 2.2 TDCi vs. FocusII ST

    Hi,
    to DIM: Focus ST a mondeo 2.2 TDCi nejdou srovnat. Jen jsem chtel uvest, na jakem aute jsem se na chvili vratil k benzinu a ten F-ST je skoro idealni benzinove auto. Podoba je vsak jen v logu na kapote...
    Ale BTW jsem z F-ST vylezl se sirokanskym (priblblym) usmevem na ksichte a s louzickou v gatich... Ty koleje, co te vedou v zatackach, jsou fakt k nevykolejeni...
    Nedavno jsem na jinem webu cetl osobni zkusenosti kluka co ma Focuse RS a tak poutave vypraveni o "idealnim" aute nepise ani user GTI... Zase mam metu posunutou o kousek vys. I kdyz mozek mi rika, ze timhle (F-RS) se uz asi nesvezu. (uzivatel DD, odkaz je [odkaz]
    S prodejcem mam domluveno jeste vyzkouseni Mondea ST220 kombi (ne ST s 2.2:-), jsem zvedavej, jakej to bude rozdil, protoze motoricky mi me mondeo a F-ST (2.5T benzin) neprisly zase tak daleko od sebe:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.08.06  11:19

    « Re: Re: Re: Re: Nove Mondeo 2,2 TDCI

    Mavericku, tak to jsi mě trefil jak hřebík rovnou na hlavičku :-) Je to přesně tak. Ono se to dá těžko říct nějak krátce a stručně . Ale pokud bych měl jednou větou : To , co jsem MOHL mít k dispozici u 1,8 T když jsem se rozhodl vytočit motor, MÁM teď k dispozici kdykoliv když jedu na čtyřku padesátkou .
    Věřím, že FOCUS ST je zážitek .Jen moc nechápu, proč to vůbec srovnáváš ?? Jiné auto, jiná kategorie, jiný motor, jiná cílová skupina.....jen značka FORD je stejná. Ale oni dělají i autobusy :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.08.06  08:07

    « Re: Re: Re: Nove Mondeo 2,2 TDCI

    hi,
    to Janerad: z meho prvniho svezeni v nafte jsem mel podobne pocity, ponevadz jsem predtim vsechna auta mel jen na benzin. Ale po 70k v mondeu jsem zjistil, ze to byla moje chyba. Neumel jsem jednoduse s naftou a timto autem jezdit. Jaky je to opravdu rozdil jsem si zkusil pred asi mesicem v testovacim FocusuST, ktereho mi prodejce pujcil na vyblbnuti. Chvilku mi trvalo, nez jsem presedlal z "rezimu" nafta na rezim benzin. To siroke spektrum vyuzitelnych otacek ve F-ST je famozni, do zatacek jedes jak po kolejich, auto neuhne ani o kousek, proste parada. Provedl jsem si male srovnanicko cca 2 km trasy, kde jsou same zatacky, malo aut, dobry povrch. Vysledek nebyl pro Mondeo s 2.2naftou zahanbujici, ponevadz bylo asi o 10s pomalejsi. Je pravdou, ze F-ST jsem nemel jeste v ruce, ale subjektivne to motoricky jelo "skoro" podobne:-), s polovicni spotrebou....To vystreleni mondea z praku tam, kde musis ve F-ST drzet otacky nebo podradit, je fakt parada...
    Souhlasim s reakci DIMa na tvuj nazor, zkus napsat "opravu":-) po par mesicich.... (pamatuji si na nazory DIMa kdyz mel jeste Octavii s 1.8T a psal, ze TDCi nikdy...boze to uz je davno....)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.08.06  22:02

    « Re: dalsi postrehy z pouzivani 2,2 TDCi Euro 4 + porovnani

    ZKUSTE TO PROSIM TAKY, JESTLI TO NENI JEN PROBLEM MEHO KUSU?
    - lupani pri otaceni volantu - nekdo z vas tu pred casem psal, ze mu to lupalo taky a ze staci pouze pod tlakem doplnit nejake mazani v rizeni? Je to tak?

    Jo, to taky slysim, je to jak kdyz radeji rychlosti v Krychle a svesile... :)) Doufam, ze to ale neni nakej problem...
    No a na zaver. Opet jsem videl par Mondei a dnes dalsi, to me mimo jine primelo k napsani tohoto prispevku, ktera neuveritelne pri rozjezdu a razeni kourila. Opravdu oblak tmaveho dymu. Docela by me zajimalo co to je za verze TDCi a roky vyroby? Sam jsem jel za manzelkou, ktera jela v mem aute prede mnou a mela za ukol na to hamtat co to da. Dym se ukazal jen pri opravdu dukladnem pohledu na vyfuk a to jen kratce. Asi v nizsich otackach pred tim, nez se motor dostane do idealnich otacek.

    Obcas za sebou pri plnem seslapnuti kour vidim, jindy ne, nevim od ceho se to odviji...
    Jinak mam ted auto v servisu, pry to rahtani asi fakt bude remenice... tak uvidime.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.08.06  18:00

    « Re: Re: Nove Mondeo 2,2 TDCI

    to janerad
    Teď trochu nerozumím. Chceš hezky jezdit zatáčky a přitom jsi líný citlivě pracovat s plynem a spojkou? Jak měkkou spojku by sis pro 400Nm představoval? Turboefekt se dá bez potíží citlivě zvládnout, není to zdaleka problém. Pokud chceš prima auťáček na kroucení zákrut, citlivou práci s plynem a ev. drifty jdi do Caterhamu, ale chtít po 2.2 turbodieselu lehký motor na předku mi přijde jako chtít aby bylo v noci dobře vidět. Přeci kupuju auto vždycky jako kompromis, jinak to ani nejde, pokud nemáš cca na 5-6 aut a 3 motorky( to je tak ideál pro všechny druhy užití).
    Jistě, i můj starej Favorit měl měkčí spojku a dal se víc řídit plynem v zatáčce, ale na výjezdu ze zatáčky a následující rovině mohl závodit tak se šněkama na louce-totéž platí o Tvém veteránu:než se vyhrabe z apexu, krouťák pošle diesel na konec následující rovinky než stačíš benzina pořádně vytočit . Nezastávám se dieslů, sám bych radši točil bavoráka k omezovači, ale turboropák Ti prostě za poloviční spotřebu poskytne dynamiku objemově většího benzínu. Samozřejmě je tu spoustu ale, ale to tu asi nevyřešíme.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.06  17:26

    « Re: Nove Mondeo 2,2 TDCI

    Všechno je jen otázkou zvyku, pracovat s plynem se taky dá citlivě. Rozsah otáček ale není takový jako u benzinu a hlavně benzin se vzrůstajícími otáčkami ještě dlouho ožíval, tady máš hned všechno a pak už to spíš klesá. Že je spektrum využitelných otáček menší, je všeobecně jasné. Na druhou stranu něco jiného je auto testovat když ho máš nové a pak s ním normálně jezdit, až ho "zažiješ". Můžu ti říct, že v každém benzinu mám teď pocit, že auto vůbec netáhne, a nadávám, jak se to musí pořád vytáčet :-))
    Vypni ESP :-))
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.08.06  14:59

    « Nove Mondeo 2,2 TDCI

    čau diskutéři, tak jsem pořídil nový kousek, 2,2 TDCI červenec 2006 kombi...
    co mě zklamalo, byla kvalita zpracování a materiálu (plechy, interier, narazniky, sedadla), ktere u meho veterana z roku 1993 bylo podle meho lepsi.
    další věc:
    oproti 4 dvéři 1,6 je kombi 2,2 TDCI neohrabaná těžká mrcha... 150 kg navíc na každém předním kole, to už je v zatáčce pořádně znát... brzdy sice dobrý, ale než ten kolos zastavím, tak to trvá déle...
    Sice výkon tam je, ale ta nafta... práce s plynem (na 2, 3, nebo 4) zase problém při průjezdu zatáček (turboefekt) radost ze zatáček a brždění je ta tam, musím velice rozvážně a opatrně...
    Taky se nemůžu trefit do kvaltu při průjezdu zatáčkou - ten 6tikvalt je poskládaný tak, že v zatáčkách mi to vychází podle možností adheze vždycky mezi 3-4... Řadit v zatáčce je děs běs... S veteránem s přehledem na 3, široký rozsah otáček umožní citlivě akcelerovat při průjezdu a přidávat na výjezdu... Zkuste to udělat s naftou... Pořád mi tam bliká ESP, o klidné jízdě se nedá hovořit... Taky mi přijde dost tvrdá spojka, zatím si noha nezvykla na větší ovládací sílu...
    Sice v rychlostech nad 160 a do kopců ten výkon u veterána chybí, ale buďme upřímní, kdo ten výkon využije v době bodového systému? Jinak nastavení konstantní světlé výšky OK, tempomat je tak akorát na hraní - ještě jsem nejel na prázdné dálnici, abych ho reálně využil... A spotřeba? zatím první tisíc kilometrů, bez klimy za 7,1, s klimou 7,5
    Prosím poraďte, jak s tím jezdit rychle a elegantně zatáčky?
    Další auto už bude určitě benzín, nebo spíš hybrid... Nafta skutečně není na požitek z jízdy...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.08.06  17:18

    « Bez nadpisu

    No...kdyz jedu jak ja rikam na krev,v zatacce, kde neni uplne rovny povrh(povetsinou se to stava na asfaltovych vlnach), tak volant prirozene vibruje a ke kazde vibraci se prida takovy.......pazvuk >:D ...neco jako lupnuti,tuknuti.Jenze je taky pravda,ze dejme tomu za poslednich 10 dni jsem mel pocit, ze ve volantu tuklo pri seslapnuti plynu a akceleraci.To by mohlo byt jak rika DIM =>NAMAZAT!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.06  17:02

    « Re: Re: Re:

    To je něco jiného !! :-)) Tyč volantu je tísicihran který se může v axiálním směru v objímce pohybovat, no a je z výroby mazaný vazelinou, která kromě toho, že maže , taky tlumí "dorazy" v radiálním směru......zkrátka a dobře, aby se ta tč mohla v tom uložení pohybovat nahoru dolů, tak musíá mít nějakou vůli v uložení, a když to tam vyschne - aletošní vedra k tomu mohla napomoci, tak to při točení a nebo i při sunutí občas klepne...........je třeba žádat namazání, pak je vše na pár měsíců O.K.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.08.06  16:43

    « Re: Re:

    Jak pro koho ... :-)
    To cvaknutí jde do volantu (není to zvuk ale ťuk) ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.06  16:38

    « Re:

    To cvaknutí je připujující se dvouhmotový setrvčník........žádná tragédie..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.08.06  14:35

    « Bez nadpisu

    to jarda.suchy1: jiste cvaknuti slysim asi vzdy pri couvani a vymacknuti spojky.Laicky si to predstavuji jako nejake ozubene kolo s retezem,ktere vykona jeste nejaky setrvacny pohyb, nez se o neco zarazi a vyda...CVAK!
    Pri razeni to vyzkousim
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.08.06  14:00

    « Re: Re: neprijemny kovovy zvuk pri razeni

    to: maverick .... to cvaknuti je pouze kdyz zaradim opravdu "zavodne" okamzite dolu z trojky na ctyrku. Pokud zaradim tak cca v case 0,5sec s s mezipolohou v neutralu, tak je to krasne tise. Zkusim to take obracene ze 4 na 3 - dam vedet.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…