FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 30.08.06  12:04

    « Re: Re: Vrceni motoru

    Ty vibrace při cca 1700 otáčkách mám taky, ale objevuje se to jen při silnější akceleraci, ne při klidné jízdě a ne pri decelerizaci >:-[]
    Když jsem měl ko vstřikovač, nedělalo to a když mi ho vyměnili, tak to bylo chvíli ok.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.06  11:03

    « Re: Vrceni motoru

    Možná vím, co myslíš, ale nikdy jsem to z toho auta nedostal. Podle mě se přenáší vibrace od převodovky přes řadící páku nebo přes řadící táhla. Asi to závisí na " nahnutí " motoru při akceleraci. Zkus , jestli se ten zvuk zeslabí, když přitlačíš řadící páku. Např. na pětce zatlač ještě páku trochu víc dopředu a drž ji tam, jestli se to nezmění. Jezdit se tak ale pořád nedá :-))
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 30.08.06  06:57

    « Garančka č. 2 a kotouče

    Ahoj, průběžné hlášení po čtyřiceti:
    Motor nevrčí.
    Zmínil jsem při předávání začínající vibrace při intenzivním brždění z vysokých rychlostí a dotázal se na obvyklou životnost kotoučů. Jezdím město a dálnice.
    Vyměnili na přední nápravě na záruku, aniž bych to požadoval. Zaplatil jsem destičky (78 eur + DPH). Desky by prý jinak snesly ještě tak deset tisíc. Jinak běžné práce a výměny (olej, dolití do převodovky, obligátní ostřikovače, ačkoli byly skoro plné, práce za 65 bez dane).
    Celkem 282 eur vcetne DPH.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.08.06  17:33

    « Vrceni motoru

    Pratele nerad vam skacu do reci, ale potreboval bych se na neco zeptat.Dva mesice jsem majitelem 96kW TDCi 6/2003. Problemy Fordova common railu jsou mi dobre znamy a ackoli jsem byl spokojenym majitelem identickeho vozu s benzinovou motorizaci, nechal jsem se zlakat nizsi spotrebou a lepsi pruznosti.Po prvnich patnacti tisicich zatim vicemene spokojenost, ale uvidime jak to bude vypadat za rok az na pocitadle naskoci dalsich sedesat tisic.
    Mam otazku tykajici se pazvuku/vibraci pri akceleraci- v pasmu mezi 1800-2000ot/min se pri stredne prudke akceleraci ozyva zvuk podobny vrceni oceloveho psa nebo svodu vyfukoveho potrubi.Vibrace se prenasi castecne i do rizeni. Nejprve byl slysitelny pouze na 4 a 5 rychlostni stupen, nyni je to furt- i pri deceleraci.Nejhorsi je jizda na tempomat v tomto pasmu otacek, to radsi preradim vys nebo niz aby to prestalo. Prosel jsem par diskusi na ceskych a nemeckych forech a nejsem o moc chytrejsi. Objevuji se podezreni na vadny EGR ventil, odchazejici vstrikovace, zahlceni motoru, nekvalitni palivo, stary software.. Proste nic konkretniho.
    Verim, ze nejsem jediny, koho podobny problem potkal, nuze mate-li podobnou zkusenost dejte vedet co a jak. Diky
    Krkovicka- reznik, kupec a sedlak v jedne osobe
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.08.06  18:30

    « Re: Vibrace volantu v zatacce

    ......jo , ty rázy ve volantu se dají ovlivnit : přes ovládací panely najít herní zařízení a stáhnout myší všechny zpětné vazby :-)) Teď mi to málem v rally Collin Mac Ray urazilo prsty, jak jsem šel pětkrát přes střechu .....horizont jeden z....ý :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.08.06  07:30

    « Vibrace volantu v zatacce

    Hi,
    to m.leky: Par prispevku nize jsi psal, ze ti vibruje volat v zatacce, zejmena na hrbolatem asfaltu. Nemuze byt toto zpusobeno velkym kroutakem? V zatacce se vysoky tocivy moment obtizne prenasi na silnici, protoze zaberova predni kola maji v zatacce rozdilnou trakci a vznikajici razy ti mohou poslat info do volantu. Neber to jako diagnostiku, jen jako poznamku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.08.06  21:46

    « Nový Mondeo?

    Dobrý den
    Nevíte náhodou kdy má vyjít nový model Fordu Mondeo? Na nějakých promo fotkávh vypadal nádherně :-)
    díky
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.08.06  21:32

    « Dynamika u 2.2

    Hi,
    to m.leky: Odkazujes se na clanek o Jaguaru a dieselu 2.7V6, mozna jsi myslel ten druhy odkaz. Pokud ano, tak mas pravdu, dle clanku je zrychleni desny. Novinar si to meril pomoci GPS, ale zapomneli mu rict, ze musi taky slapat na plyn, nejenom cucet na GPS...
    Podivej se do diskuse k tomuto clanku, jak se supi hned sletli... Toto ze je ST? Se zrychlenim pres 11s? Vzdyt to i Skoda RS uz je lepsi, ne?
    S nekterymi nazory souhlasim, prijde mi to podbizive a nehodne zkratky ST, dat nasemu motoru oznaceni ST. Kdyz si vezmu ST200, ST220, nebo Escorta Cosworth nebo Escorta RS2000, Focuse ST, Focuse RS... nikdy se nesnizili k tomu, aby nekolik let davali motor do normalnich rad a pak k tomu pridali zkratku ST... Mozna je inspirovala OII-RS s naftou nebo Fabia-RS...ale to mi neprijde jako dobra inspirace. Hlavne ne od firmy, co dokazala uz v '64 zacit delat na GT a dospet az ke King of the Road (GT-500:-).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.06  15:52

    « Bez nadpisu

    Trochu me desi hodnoty namerene pri dynamickych zkouskach v testu na [odkaz] Prijde mi to strasne pomale.Si to snad budu muset na letisti taky stopnout.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.06  15:46

    « Bez nadpisu

    zapomel jsem podotknout,ze bych sice ujel , ale spotreba by byla tak 18 l/100km.Mel jsem to stesti ,ze jsem s ST220 taky jel, ale byl to jeste ten petikvalt.
    Jo tak ten sestivalec 2,7 bych bral hned.Vsude ho chvali.ja uz jsem prohlasil, ze me dalsi auto by melo mit 6 valcu(alespon ;-) )
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.06  15:04

    « Re: ST220 je rychlejsi...

    Hi,
    to m.leky: To mas pravdu, staci se podivat na zrychleni 0-100 u meho kombi (9,2s) a ST220 kombi (7.6s). Pak uz je to jen o szitim s autem a jednoduche matematice (o kolik bys mi ujel). Rozdil 71 koni se preci musi nekde projevit, ne? Vzdyt je to skoro 45% vykonu v konich meho auta.
    Nechtel jsem mym prispevkem pospinit ST220 a jeho vykony, jen popsat subjektivni pocity. Taky jsem s nim jel poprve a kratce a nemyslim si, ze bych s nim za tak kratkou dobu "umel".
    Vsiml jsem si, ze se nas motor (2.2) dava do vybavy s oznacenim ST ( [odkaz] ). Tu bych bral, ta 18" kola+maska+cervene sedacky jsou fakt super.
    Skoda, ze do stavajiciho mondea nejde silnejsi diesel, pritom PSA dela i silnejsi (sestivalec HDI) a Ford do jinych montuje take silnejsi diesely (napr. [odkaz] ).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.06  14:50

    « Bez nadpisu

    Ja se omlouvam .Spatne jsem to pochopil.Mel jsem pocit, ze jsi jel na nejakem vymezenem useku, a tam dosahl s st220 180km/h. aja bzch se vsadil ,ze s TDCI bys na tom samem useku dosahlrychlosti minimalne o 20km/h mensi.Jinak souhlasim naprosto.Ono tech 400 NM je opravdu citit,takze pocitove jede TDCI rychleji a neni potreba radit.Ale vsadim se o co chces ,ze s st220 bych ti proste musel vzdy a vsude ujet. 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.06  14:11

    « Maximalka s 2.2TDCi

    Hi,
    to m.leky: ted nevim, co mas na mysli. Na kolik se da vytocit ctyrka nebo kolik maximalne muzes jet?
    Pokud to prvni, tak mas pravdu, ale na zrychleni ze 160 mi staci s 2.2 mit zarazenou 6 a jen slapnout na plyn, ne podradit na 4.
    Maximalka v tomto pripade nebyla rozhodujici, tu ma asi ST220 vyssi, ale nebylo kde ji vyzkouset...Ani s mym 2.2 jsem ji jeste nezkousel, jen jsem se s kolegou jednou trochu zapomneli v D na dalnici, jel s MB E 1.8T (oznaceni tusim MB E 200), ale kvuli provozu jsme skoncili na 210. Ale jeste by to slo vys. Trochu. Ale to uz jsem nezkusil.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.06  13:24

    « Bez nadpisu

    Ja si ale myslim, ze s 2.2TDCI bzs tam mel tak maximalne 160.A v tom vidim ten roydil
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.06  18:56

    « Re: Male srovnani 2.2 TDCi a ST220

    Zajímavé.
    Tak jsem si říkal, jestli 3,0 150kW by nebyla lepší volba, ale zdá se, že jsem zvoli správně a to mě těší.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.06  18:12

    « Male srovnani 2.2 TDCi a ST220

    Hi,
    tak se mi konecne podarilo trochu se projet s ST220 a provest si male srovnani s mym TDCi. ST220 bylo 2 roky stare, kombi, najeto 80k.
    Zvenku je hezci jak moje Ghia. Hezka 18" kola, predni spojler, barva cerna, auto nalestene...
    Zevnitr - podobne jako moje, stejna vybava, cervene Recaro s lepsim bocnim vedenim, oproti F-ST moc siroke, takze vyhoda sevreni se ztratila.
    Nastartovani - poslech - a ticho.... Tohle ze je trilitrovy sestivalec? Vzdyt neni slyset....kde je chyba?....
    Rozjezd...radim 1(3tis. otacek)...radim 2(3tis. otacek)...radim 3(3tis.otacek) ....radim 4(2 tis. otacek)...a zklamani. Vzdyt to vubec nejede. Tohle ze je zvuk sestivalce?...
    Vyjizdim z obce, do stejneho useku, kde jsem pred casem zkusil F-ST. Tak zebychom trochu "prislapli"?...radim 2(6,5tis. otacek)...radim 3(skoro 7tis. otacek)...radim 4(6,5 tis.otacek)....na tachometru 180...a ten zvuk, co mi jde z kufru a z pod auta, to je OPUS. TO JE PARÁDA....na tvari se mi objevuje siroky usmev...ten zvuk je fakt nadhernej...
    Musel jsem drzet auto porad mezi 5-7tis. otackami, jinak to vubec nejelo. No fakt. Jedu 160, mam 6ku, 4tis. otacek, seslapnu plyn...a NIC. Fakt nic.
    Takze krome zvuku, ktery se objevuje po prekonani 5tis. otacek, nic moc. Byl jsem zklamany z jizdnich vlastnosti, tam kde jsem jel s F-ST po kolejich, tak mi zacalo davat ST220 najevo, ze bude chtit korekci volantem...no skoro jako moje Ghia s 2.2TDCi:-)
    Zaver: nelituju, ze mam 2.2TDCi. Jak jsem byl pred casem nadsen jizdnimi vlastnostmi F-ST, tak ST220 me ohromilo jen zvukem. Jinak vubec nicim. Mozna jeste prednim spojlerem a oznacenim na kufru.
    Poznamka:Pri predavani ST220 zpet byl na PP udaj o prumerne spotrebe 17,8l/100km. Tak nehezke cislo nedosahnu "radenim" s 2.2TDCi nikdy...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.08.06  12:16

    « Re: Re: Vsuvka: Mondeo 2.2 TDCi vs. FocusII ST

    ...jen bych snad ještě dodal, že v současných podmínkách má moje 2,2 TDCi asi tak 100 koní úplně zbytečných. Tak na co 220 :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.08.06  12:00

    « Re: Vsuvka: Mondeo 2.2 TDCi vs. FocusII ST

    Mezi ST220 a dieselem jsem volil, nakonec zvítězil rozum (čehož pořád trochu lituji....). Na tvé zkušenosti s ST220 se už teď těším.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.08.06  11:42

    « Vsuvka: Mondeo 2.2 TDCi vs. FocusII ST

    Hi,
    to DIM: Focus ST a mondeo 2.2 TDCi nejdou srovnat. Jen jsem chtel uvest, na jakem aute jsem se na chvili vratil k benzinu a ten F-ST je skoro idealni benzinove auto. Podoba je vsak jen v logu na kapote...
    Ale BTW jsem z F-ST vylezl se sirokanskym (priblblym) usmevem na ksichte a s louzickou v gatich... Ty koleje, co te vedou v zatackach, jsou fakt k nevykolejeni...
    Nedavno jsem na jinem webu cetl osobni zkusenosti kluka co ma Focuse RS a tak poutave vypraveni o "idealnim" aute nepise ani user GTI... Zase mam metu posunutou o kousek vys. I kdyz mozek mi rika, ze timhle (F-RS) se uz asi nesvezu. (uzivatel DD, odkaz je [odkaz]
    S prodejcem mam domluveno jeste vyzkouseni Mondea ST220 kombi (ne ST s 2.2:-), jsem zvedavej, jakej to bude rozdil, protoze motoricky mi me mondeo a F-ST (2.5T benzin) neprisly zase tak daleko od sebe:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.08.06  11:19

    « Re: Re: Re: Re: Nove Mondeo 2,2 TDCI

    Mavericku, tak to jsi mě trefil jak hřebík rovnou na hlavičku :-) Je to přesně tak. Ono se to dá těžko říct nějak krátce a stručně . Ale pokud bych měl jednou větou : To , co jsem MOHL mít k dispozici u 1,8 T když jsem se rozhodl vytočit motor, MÁM teď k dispozici kdykoliv když jedu na čtyřku padesátkou .
    Věřím, že FOCUS ST je zážitek .Jen moc nechápu, proč to vůbec srovnáváš ?? Jiné auto, jiná kategorie, jiný motor, jiná cílová skupina.....jen značka FORD je stejná. Ale oni dělají i autobusy :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…