FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.06  21:12

    « Ventil IMV

    My Lord!
    Tuším že by to nemusely být vstřikovače (bílý kouř svědčí o špatném časování vstřiku, nebo špatném tlaku paliva) ale ventil ovládání v sání vysokotlakého čerpadla, tzv. IMV (Inlet Metering Valve).
    Myslím že by to mohlo být ono, ventil nestíhá a auto jde do náhradního režimu.
    Je to díl DELPHI 9109-903, bratru za 2700 Kč myslím.
    Nejlépe je asi zajet do servisu DELPHI Hale s.r.o., potom je tu TP Spol Kladno a samozřejmě již zmiňované Malešice...
    Zdravím, tuto závadu jsem měl také, stávalo se mi to ale pouze za jízdy, zato to umělo moc pěkně chcípnout třeba v zatáčce...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.06  19:58

    « Stierace

    Zdravim,
    nevie mi niekto poradit ako sa daju vymenit gumicky stieracov na forde (stierac vyzera ako ohnuty ocelovy profil)? Pozeral som sa na stierac, ale nenasiel som sposob ako dat dole plastovy koniec (predpokladam, ze tak treba vymenit) Skusal som so srubovakom, ale bojim sa, ze sa ten plast - koncovka - zlomi a ani neviem ktorym smerom mam zapacit.
    Stierace maju na oboch koncch rovnake plastove koncovky ale gumicka je prichytena pevne len na jednej strane.
    Rad by som sa dozvedel ako gumicky menit, nove stoja vela.
    Za info dakujem.
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 19.09.06  08:46

    « Bez nadpisu

    OK, s tím turbem nevím, mohlo to být něco jiného, ale jak poklesl najednou výkon, tak mi to tak přišlo, jako kdyby vyplo turbo. Možná se jen omezila činnost nebo já nevím co.
    Také mám výborné reference na Delphi diesel server ([odkaz] na Praze 10. Co myslíte, kam to odvézt? Jezdíval jsem do Fordu Volyně, no řeknu vám že když mi tam hlavní technik řekne ať si tohodle nevšímám, že se mu to na jeho autě občas stává taky že je to normální a když mi tam měmí autorádio dva měsíce že nemají redukci :-( - tak to chci fakt raději k odvěřenejm odborníkům...
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 19.09.06  08:39

    « Re:

    Protože je s těmito motory problémů až až, je problém sehnat starší vstřiky, ale Praha Statlice, vrakoviště Ford, vstřiky od 1500 do 3000Kč. Psal mi sem PETR T. čísla vstřiků a jejich možných záměn, najdi si to. Je to nejlevnější způsob. Stejně jsem to udělal já, jsem spokojenej.
    A jen na okraj, je to blbost, myslím, že se turbo nevypíná, to asi nejde, přes to jde prostě sání do motoru a zastavený turbo by bránilo průchodu vzduchu, spíš tam bude nějaká elektronika, co omezí něco jinýho, opravte mě, jestli kecám...
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 19.09.06  08:01

    « Bez nadpisu

    Zdravím vespolek. Mám menší problém s motorem 2.0 TDCi 96kW. Koupil jsem auto z německa s doklady, vše řádně servisováno od důchodců - v perfektním stavu. Mělo najeto 103tis. km. Já jsem s tím najel nyní cca. 6tis. km. Za tu dobu krom prasklé hadice od turba vše ok až doteť.
    Již před nějakou dobou se mi stávalo, že po nažhavení nezhasla žhavící kontrolka, začala blikat a auto nemohlo nastartovat. Pokud ztěžka chytlo, vyvalil se bílej dým a auto sotva drželo otáčky a bez přidávání plynu na volnoběh zdechlo. Prostě šlo hrozně nepravidelně a divně. To se mi stalo asi 4x za půl roku, nahodile a pouze při startování. Stačilo vždy nechat zařazenou rychlost, trochu do auta strčit aby se pohlo a pak vždy chytlo.
    Zrovna minulý týden jedu do dlouhého kopce cca. 110km/h a chci předjet. Při velkém zátahu se ZA JÍZDY rozblikala kontrolka žhavení (vím že to je nouzový režim), vyplo se turbo a auto ztratilo výkon. Zajel jsem tedy ke krajnici, zhasl motor a hned zase nastartoval. A úplně v poho a dojel jsem svých 5km.
    Tuším že je to ten známej problém se vstřikovači. Chci to odvést do servisu, pouze nevím dvě věci: 1) jakej servis je spolehlivej a odzkoušenej a 2) pokud jsou to ty vstřiky, lze opravu řešit i jinak než kompletní výměnou vstřiku a já nevím čeho ještě? Slyšel jsem že se to dá dnes vyčistit, opravit, že to stojí pár tisíc kč... nevíte? A pokud někdo již vstřiky měl v háji, může napsat přesně co konkrétně odchází a jak se to opravuje a co to tak asi může stát? Všem strašně moc díky za info, jsem z toho vcelku zklamanej :(.
  • « 00 Reagovat !

    foto RobodCi

    RobodCi 18.09.06  15:52

    « Re: Vibrace v zatackach& kartáček...

    Videl som niekde niečo ako "malý vianočný stromček" - princíp umývacej štetiny na fľaše - ibaže sa to rozširuje od priemeru cca 8mm až do priemeru cca 18-20mm na dĺžke asi 15cm a tipujem si že je to na čistenie hlavní na pušky - takže radím obzrieť sa tam. Štetiny sú dosť tvrdé a husté, myslím si že by to mohlo pomôcť. Budem rád, ak som poradil.
    Mégane II. 1.5dCi, 2004
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.06  22:46

    « vtřiky nebo nafta

    U TDCi z 6/2002 nyní 140.000, výměna vstříku v cca 60.000.Od té doby zatím bez problémů.Přeberte si to, jak chcete.O kvalitě MONDEA TDCi z výroby hovoří jeho cena v bazarech a jedná se ve vetšině o vozy z německa,takže kecy o naftě a aditivech pro česko asi platí i pro německo.
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 07.09.06  15:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Vstřiky

    "My nejenom, že máme talent, známe taktiku, zvítezíme!!"
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.09.06  14:33

    « Re: Re: Re: Re: Vstřiky

    Nejsou lidi....volal jsem toho člověka, kterého mi poradili u Fordu a ten to umí jen u benzínů. Říká, že nové diesely mají elektronický plyn, že se na to před dvěma týdny u jednoho auta díval a prý to nejde.
    Mordyjé, přece to neprohrajem????
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 07.09.06  13:48

    « Re: Re: Re: Vstřiky

    No z těch dvou posledních příspěvků vyplývá, že jde opravdu o špatnou konstrukci nebo kvalitu čerpadel a v novějších verzích je vyměněná za spolehlivější...
    Takže kvalita nafty hraje roli jen kvůli špatným součástkám výrobce.
    Jenyku nepokročils s tempomatem?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.09.06  13:34

    « Re: Re: Vstřiky

    To Petr T.: Kdysi davno jsme tady fotily prave rozdily mezi verzi mondea Euro3 a Euro4. Bylo me i servisem receno, ze prave tebou popisovane carpadlo bylo vymeneno za jine u verze Euro4. A fotografie to jasne ukazovaly.
    Ja jsem si take nevsiml, ze by zde prispival jeste nekdo jiny, kdo ma v popisu ke svemu prihlaseni take verzi Euro4 jako ja! To tu jsem sam s Euro4? To urcite neeee.... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.09.06  13:02

    « Re: Vstřiky

    Moik:
    Volvo používá Bosch nebo Siemens
    Focus má odlišné čerpadlo, které je o něco méně náchylné k defektu vinou špatné nafty než Mondeo (je méně zatěžováno než u Mondea), čerpadlo se při použití špatné nafty vydírá a metalický prach zničí vstřikovače, obrousí vnitřní hrany součástek ve vstřikovači
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.09.06  12:58

    « Formula Performance v Praze

    To Jenyk:
    V Praze Formula Performance k dostání:
    Delphi Diesel Servis Malešice
    Hale sro Praha 7, diesel servis
    TAD Praha sro Praha 5
    Pobočky Autobenexu v celé republice, centrála Praha 5 Zličín
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.09.06  12:17

    « Re: vstriky

    To Honzeek: a bral jsi u Shellu klasickou naftu nebo VPower? A nebral jsi treba pravidelneji pouze u jedne Shell cerpacky? Treba je tam najemce na kocku a kdovi jak tam vypadaji nadrze - viz. prevzate cerpaci stanice od jinych provozovatelu - Benzina, Slovnaft, Total ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.09.06  08:32

    « Re: Formula Performance

    Petr T: našel jsem ho na síti a měl jsem cestu přes Plzeň. A než si pro to někam opakovaně jezdit, vzal jsem to celé. U Globusu beru naftu skoro pořád, tohle mám tak na půl roku. Dá se to koupit někde v Praze?
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 07.09.06  08:09

    « Vstřiky

    Ford Focus 1.8TDCi nemá téměř vůbec problémy se vstřiky. Čím to teda je? Já jsem se do této problematiky dostal až s Mondeem.
    Jeden můj známej má Volvo (nevím přesně typ) a taky mu odešly 2 vstřiky, ráno neodjel z domu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.09.06  07:25

    « Formula Performance

    Proč u Černíka? Ty jsi z Plzně? Proč tak velké balení? Existují i balení menší, uřivatelsky příjemnější, zvlášť to nejmenší (na 120 l nafty) je perfektní.
    Co se týče nákladů, zdánlivě zaplatíš o 1 Kč víc, ale ve skutečnosti počítej s náklady na 1 km ve výši 0,00 až 0,30 Kč.
    Proč? No protože se ti část nákladů vrátí ve snížení spotřeby paliva a snížení opotřebení vstřikovacího systému a motoru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.09.06  22:33

    « Re: Kvalita paliv

    Ukecals mne, dnes jsem koupil u Černíka v Plzni Stanadyne Performance Formula. Teď počítám, kolik tam dávat a jak to dávkovat. Aditivum na 960 litrů nafty mne stálo těsně pod tisíc, to je asi koruna na litr. Globus bývá o dvě kačky levnější než základní Shell. Tož uvidíme.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.09.06  18:57

    « Kvalita paliv

    To crew:
    Boys, já to říkám celou dobu, všechny vstřikovací systémy mají své mouchy, od všech výrobců, ale problém je hlavně v naftě.
    Stále kolují báchorky o tom, jak se kvalita paliv neustále zlepšuje, a co se pro to dělá. Nezlepšuje, a nedělá se nic. ČOI sleduje pouze parametry důležité pro státní kasu, tedy síru (jestli někdo míchá nebo nemíchá naftu s topnými oleji), vodu a bod vzplanutí. To je hrozně málo a paradoxně síra neohrožuje vstřikování, ale spíš ve svém důsledku ničí katalyzátory (tam kde jsou) a způsobuje silnou úsadu karbonu, znečištění oleje, zalepení pohyblivých částí EGR, turba apod.
    Vstřikovací systémy a motory musí být vyrobeny relativně levně, tudíž nečekejte žádnou zázračnou trvanlivost. Takový výrobce vstřikování / motoru / vozu by byl rychle ze hry.
    Vy ale můžete něco pro sebe udělat. DIM si nechce špinit ruce, ale já říkám ano, popřeji svému motoru trošku kvalitních aditiv a basta.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.09.06  18:02

    « Re: vstriky

    Nerikam, ze mondeo je bez chyb. Ale to co mam moznost slyset o konkretne Peugeotu, Renaultu a Audi - servisy pro ktere pracujeme. Tak jeste zlate mondeo!!! Peugeot - tezce bojuje i u vlajkovych lodi (407, 607]) se zakladni kvalitou hlavne elktroniky a materialy podvozku!!! Slovy technika mame velke problemy. Renault - resi uplne to same co Ford s problemy se vstrikovaci u Common Railu. Audi hlavne problemy se vstrikovaci - technik take rikal, ze jiz prestava verit tomu, ze je to pouze nekvalitou CR paliv. Odchazeji vetsinou jeden dva vstriky a ne vsechny.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…