FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.09.06  09:53

    « Re: skřípání

    K tem zvukum pri volnobehu a u nezahrateho motoru. Ja mam pocit, ze je to take tim, jaky je rozdil hladiny hluku mototru prave u nezahrateho a zahrateho motoru, stojiciho nebo jedouciho. Ten rozdil je tak markantni, ze me take pripada po zastaveni jako traktor. U jedouciho auta je uroven hluku na velice dobre urovni! Mluvim o tom prave proto, ze kdyz si presednu do sluzebni Octavie, tak rozdil mezi zahratym a nezahratym, nebo stojicim a jedoucim mototrem, neni takovy. Ten tlakajici hlukot je stale stejny. Tak to jen tak na okraj.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.09.06  07:46

    « Re: skřípání

    To je ono. Jednou jsem si to nechal víc přitáhnout (a byl 20 tisíc km. klid) a kladka odešla se strašným rachotem, od té doby jsem to vzdal. Mám tam rezonance při 1200 ot a při 1450 ot, při zapnutí klimy se tyto rezonance zvýrazňují a posouvají níž.
    Pouštím si rádio, kterak mi bylo doporučeno. :P
    Jinak jsem s Fordíkem ale velmi spokojen. Ve 130000 šly zadní tlumiče, ve 135000 přední silent bloky a brzdové koutouče i s deskami. Pohodlné, dynamické a úsporné svezení, dlouhodobý průměr 6,0 l. Kombinace 2/3 Praha, 1/3 služební výjezdy Německo, Francie, UK.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.09.06  07:40

    « Stanadyne USA - výrobce vstřikování

    To je srandovní, hlavním distributorem pro ČR a SR je slovenská firma AGAT Diesel se sídlem v Pezinku a Bratislavě (Vajnorská nevímkolik). Oni to dodávají několika distributorům v ČR, ale sami si prakticky reklamu nedělají. Myslím www.agat.sk a máš to.
    Stanadyne je jediný z výrobců vstřikování, který působí hlavně v USA, v Evropě jej najdeš pouze na stavební mechanizaci a traktorech John Deere a pak myslím v Hummeru, nejsem si jist. Rozhodně vědí co dělají, protože v USA je velmi špatná kvalita nafty, podobně jako u nás, i když z jiných důvodů (špatná distribuční síť, malé odběry, velmi málo osobních aut jezdících na naftu atd.)
    Proto se s tím rozhodli poprat tímto způsobem.
    Nabízejí řady výrobků s jednou charakteristickou vlastností (např. zvedání cetanového čísla), ovšem FORMULA PERFORMANCE neboli "Vzorec výkonu" je směsí všech účinných látek. Viz v jednom mém starším příspěvku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.09.06  07:37

    « skřípání

    Předpokládám, že to bude to samé co trápilo mě- rezonance při volnoběhu z motor. prostoru-jedná se o tlumič torzních kmitů řemenice pomocných agregátu(tj. zejm. klimy). Zapnešli klimouše, mělo by se to zvýraznit. Většinou je v pr. i napínák této řemenice. Slabost všech TDCi.
  • 00 Reagovat !

    foto RobodCi

    RobodCi 21.09.06  07:19

    « Stanadyne - link

    Pre PetraT - prosím Ťa možeš mi poslat link na Stanadyne alebo foto a web alebo mail na distribútora v ČR? V SR som to nevidel. Kto ho vlastne vyrába - vravel si že výrobca jediný je od výrobcu vstrek.systému - tak si tipujem Bosch, Delphi a Siemens. Ešte čosi - Castrol TDA má písané, že je do združených vstrek.jednotiek PD - ale nič o Common rail. Aj keď mechanicky tam rozdiel nevnímam - vstrekovače približné jediné že čerpadlo pre CR je niečo iné ako piestiková pumpa VWTDi.
    Ďakujem ti.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.09.06  23:05

    « skripani...

    No ja na mem tdci 96kw, rv 2002 jsem najel neco pres 60 tkm, ted tam mam 151 tkm...... za studena to hrozne rachoti, ale to bude asi ten vynechanej predvstrik..jakmile se to zahreje, tak ten motor bezi jak hodinky...beru jen u shell v power, a je fakt, ze o proti jinejm naftam, je tahle nejlepsi....ten motor se chova jinak, ale hlavne je tišší...jedinej akustickej problem mam, kdyz zastavim s ohratým motorem napr. na cervenou, tak jde slyšet takovej divnej zvuk na volnobeh..bude to nejaka kladka, ale nezhorsuje se to...je to porad stejne tech 60 tkm, co to auto mam...menil jsem tam navic akorat zadni lozisko(4000,-), ale to ja asi tim, ze to dost pretezuju na vahu..ted se me zda, ze pujdou asi tlumice...apropo..co rikate na tlumice zn. kayaba??? Mam to tam dat??
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.09.06  20:08

    « Skřípání, vrzání

    Hele Mrňousi,
    ještě si zaskřípeš, čím víc chladno tím víc. A potom pojedeš do servisu vyměnit ňákou kladku nebo co. Zhruba 1x za 25-30000 km. Já už mám 3. (135000). Čvrtá je na spadnutí, v zimě je to horší uvidím...
    Sem tam to byl dost hroznej orchestr :P
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.09.06  19:23

    « Palivo vs aditiva

    Musím potvrdit. Dával jsem Castrol TDA do Shel Diesel extra-tedy norm. nafty od Shellu a v pohodě. Pak začali u nás v Plzni s V-Power Diesel, jel jsem na lyže do Rakousa cmrdnul jsem jako obvykle aditivum do Poweru.
    Auto jelo normálně bez cukání, tvrdšího běhu apod. ale kouřilo bíle viditelně přes zpětný zrcátka při akceleraci.
    Pak už bez aditiv vše ok, ani na plnej ceres někúri.
    Beru jen V-Power diesel a zatím dobrý, jen se mi zdá, že orchestr skřípálků, klapálků a vrzálků při studeném motoru přibral před nedávnem jednoho člena, tak doufám, že se mi ta filharmonie nerozroste, naštěstí ještě 2 roky záruka, najeto 24 tis. Tak uvidím. Poslouchám ten motor pořád jako pako, ach jo, asi se nikdy nestanu běžným spotřebitelem, který jen jezdí, dokud to jezdí. Ale to asi nikdo z nás "hnidopichů" přispívajících sem.
    Jsem napnutej co Honzeek a jeho vstřiky-docela mě polil studenej 2.2 TDCi EURO III pot, když jsem to četl.
    Jinak ať žije Mondeo a TDCi zvlášť-teda aspoň ty vstřiky ať žijou!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.09.06  14:59

    « Re: Re: Palivo vs aditiva

    Do V-Power nepřidávat, jasnačka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Otázka zní: a je na všech pumpách Shellu nafta nepoškozená přepravou a pančováním????????????
    Odpověď zní: Když je V-Power tak dobrý, proč ho trochu neříznout, jistě má rezervu!!!!!!!!!!
    >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.09.06  13:44

    « Re: Palivo vs aditiva

    Shell diesel extra - bezne aditivovane palivo jako kazde jine z rafinerie
    Shell V Power Diesel - specialni aditiva od Shell
    Michat jiz do specialne aditivovaneho paliva jeste dalsi aditivum je nesmysl! Je to jako pouzit dva spickove oleje do motoru a kazdy od jineho vyrobce s tim, ze dam dohromady vlastnosti obou oleju. Vysledek je vetsinou presne opacny! Sampanske take nepijete s jahodami a olivami dohromady :-) - trosku se to bije, nebo ne?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.09.06  13:12

    « Bez nadpisu

    Ahoj. pro me zasadni otazka: do dieselu extra Stanadyn pridavat, a do V-Power dieselu nepridavat?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.09.06  11:47

    « Re:

    Well, My Lord, máte to na této stránce poněkud níže. Dle informací našeho dvorního rádce by Vám mohl vyhovět i AUTOBENEX, Velké náměstí 212, 38601 Strakonice Tel.: +420 383 332 291 Tel.2: +420 383 328 151.
    Velká lahev toho tekutého zlata s obsahem 1,9 litru stačí na 960 litrů nafty a mne stála 972 korun s DPH (skoro přesně kačka na litr nafty, hlášky o 30 haléřích na litr jsou "overly optimistic"). Jsou i menší balení, cena je skoro stejná.
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 20.09.06  10:47

    « Bez nadpisu

    Hm to zní zajímavě, i kdyby na všem byla jen polovina pravdy, stále je to dobré. Navíc asi těžko někdo zjistí jaká aditiva a jaké složení má ten Shell V-Power, zato Stanadny má složení jasné a jakž takž nějakou tu garanci také, takže mi to vychází lépe pro Stanadny.
    Kde se nechá to Stanadny koupit levně, jak se to dávkuje a co stojí balení/litr?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.09.06  10:44

    « Ekonomika provozu s aditivy

    Já to vidím takhle:
    Stanadny píše, že krouťák jde nahoru až o 10%, a 70% nákladů se Ti vrací. To může být marketing.
    Já ale vím, že se neusazuje karbon, tudíž nenamáhá EGR, turbo, váha vzduchu a vstřikovače. Lépe se maže čerpadlo, méně se zanáší filtr paliva.
    Snižuje se celkové oprotřebení motoru, protože se tolik karbonu nezanáší do oleje, který se tolik neznehodnocuje.
    Pan Vaculík, šéfredaktor Autodieselu dokonce soudí, že návratnost jde až do minusových hodnot, místo cca 30 Kč plus 30% z ceny aditiva tj. 30 haléřů na jeden litr, celk. 30,30 Kč, je třeba počítat výše uvedené důležité faktory a tudíž cca. 30 Kč MINUS 30 hal, tedy 29,70 Kč za litr.
    Parametry opotřebení motoru zde hrají důležitou roli.
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 20.09.06  10:15

    « Bez nadpisu

    A jak to vychází cenově? Co takové srovnání, tankovat klasickou naftu + aditiva Stanadyne Formula Performance nebo Shell V-Power... Jak by se to srovnalo cenově a výkonostně?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.09.06  10:09

    « Aditiva

    Jardo, samozřejmě že nekombinuji aditiva.
    Zahraničí - nedávám, dobrá nafta vždy (EU). Do jiných zemí (Slov., Chorv. apod. si je sebou beru, znám dosti tragických případů viz" nechtěl jsem brát v Chorvatsku Eurodiesel, tak jsem vzal Diesel a dojel jsem s 1,5dCi do Hodonína..."
    Doma - Globus plus aditiva
    Doma mimo Prahu - pokud to jde tak Shell, střídám to, jednou "normální", jednou V Power
    Ale pouze když to tam šoupneš sám, tak víš, že tam ty aditiva máš.
    Nikdy nevíš, co nájemce s pumpou dělá, jak ji provozuje a jestli nečachruje.
    To co si tam sám naleješ je jistota.
  • « 00 Reagovat !

    foto RobodCi

    RobodCi 20.09.06  09:52

    « Re: Stierace

    Tieto stieracie lišty - podľa všetkého ide o nové ploché stierače bezrámovej konštrukcie - žiadnu gumičku tam nevymeníš. Iba celé stierače - ale je do trochu "pálka". No stoja za to. Ale pozor je i medzi nimi rozdiel myslím v kvalite. Napr Ford má v prvovýbave velmi dobré - znamy mal Valea v Megane II a teraz Focus II fungl a vraví, že tieto sú lepšie...
    Celkovo meniť gumičky v klasických stieračoch je blbosť. A ak už tak iba jeden raz - ide o to, že kým je gumička stierača už stará/opotrebená je už stierač tiež "mimo" - vytvoria sa veľké vôle uloženia (na lacných stieračoch už v balení - proste kvalita výroby!)jednotlivých vahadielok a stačí sa pozrieť akú polohu voči sklu má gumička - dobre stierať môže iba ak je na sklo kolmá. Ak sa stieracia gumička"vlečie" za stieračom a na každom "obrate" smeru stierača sa "prevalí na druhý bok" - iba ťažko možno od neho očakávať čisté sklo, ale zato neprevidelný chod a pazvuky skôr áno.
    Iba raz som si kúpil lacné stierače za cca 150Sk v Tescu či Metre/Makre - po týždni leteli preč. Originál Valeo od 280-380Sk "neviem zodrať" a keď ich mením keď sa na okrajoch začína oddelovať stieracia hrana gumičky stierajú ešte stále dobre... Je to ako s pneumatikami - držia vás na ceste iba štyri plôšky veľkosti asi pohľadnice - "asi" záleží z čoho sú. Pri stieračoch asi nemusím komentovať ich význam... môj názor.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.09.06  09:42

    « Palivo vs aditiva

    Kdyz uz tady probirate aditiva. Je tu z vas nekdo kdo bere vyhradne VPower Diesel od Shelu? Kolikrat tu ctu, "Tankuji pouze Shell" ale jestli tankujete V Power nebo levnejsi diesel od Shellu je rozdil. Konkretne. Pokud berete V Power Diesel a jeste k tomu pridavate nejaka aditiva viz. treba Stanadyne, tak to urcite neni dobre! Bud tankuji obycejnou naftu a k te nejaka aditiva a nebo Shell V Power, nebo OMV Arctic diesel (nebo jak to nazyvaji). To co dela OMV zatim pouze v zimnim obdobi, ze pridava dalsi dodatecna aditiva do nafty, dela Shell cely rok u V Power Diesel - je to samozrejme zjednodusene a do detailu nema cenu zabihat, pro koncoveho uzivatele je to stejne. Verte, ze jsou to pouze ekonomicka hlediska ktera k tomu vedou! Jeden z hlavnich duvodu je pocet tankeru na pumpach - proste nemaji dalsi na jiny druh paliva - stojanky, nevelky zajem trhu, male povedomi zakazniku o ucinnosti takto aditivovanych paliv atd. Protoze tech co jedou k Shellu pro V Power Diesel o cca 3Kc/1l drazzsi nez treba u Globusu, zas tolik v pomeru celkoveho trhu neni.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.09.06  08:35

    « Není to jedno!

    No, my Lord, not!
    Není to jedno, Malešice mají proti Hale nedostatečné vybavení.
    Doporučuji Hale, na příjmu to tam zvládá nějaký pan Mareček, 777 625 999.
    Potom Ti prosím Tě skutečně doporučuji používat dobré aditivum, např. Stanadyne Formula Performance (mají ho na Hale), čistí, impregnuje, chrání atd., moje auto si mlaská, 135 tisíc a vše překontrolované na Hale 100% v richtiku. Omlouvám se, ale zde je text k tomu aditivu (já mu fandím a používám jej):
    Formule výkonu, vyvinutá ve spolupráci profesionálních chemiků a automobilových techniků firmy STANADYNE, obsahuje nejen kovové polymery bez obsahu popela, ale též profituje z nejnovějšího výzkumu v oblasti biochemie.
    Úspora ve spotřebě paliva docílená používáním Formule výkonu je předmětem testovacího programu a zprávy S.A.E. , přičemž v průmyslu jsou už mnohé složky velmi rozšířené a používané. Tyto testy, které se uskutečnily na elektrodynamické stolici a v plném provozu, demonstrovaly průměrnou spotřebu paliva zlepšenou o 5,7%. Kvůli velkému množství proměnných veličin v testech a též různé kvalitě použitých pohonných hmot, výsledky se budou v praxi lišit, a mohou být dokonce lepší než ty, které uvádíme zde.
    Úsporu pohonných hmot jsme dosáhli použitím Formule výkonu, která upravila jejich fyzikální a chemické vlastnosti. Ty hlavní jsou uvedené níže.
    Zvýšení cetanového čísla
    Formule výkonu zvyšuje cetanové číslo dieselového paliva o 2 až 5 bodů (v závislosti od charakteru nafty). Toto zlepšuje spalování, studené starty a snižuje spotřebu paliva.
    Ochrana v zimě
    Formule výkonu bojuje proti mrazu snižováním bodu tuhnutí paliva a tím zlepšuje start za studena.
    Tento produkt, který neobsahuje žádné chemické činidlo, zlepšuje průtok dieselového paliva přes filtr. Formule výkonu neobsahuje žádný alkohol.
    Ošetření vstřikovacích systémů působením Formule výkonu
    Neustálý vývoj a zvyšování přesnosti zařízení na vstřikování paliva vedly k potřebě trvalého ošetření palivového systému.
    Formule výkonu obsahuje částečky uhlovodíků na ošetření nerozpustných příměsí a navíc detergenty a čističe na řešení problémů se živicemi a fermeží. Toto vede k lepší atomizaci paliva ze vstřikovače a lepšímu promíšení paliva a vylepšení směsi v spalovací komoře. Výsledkem je lepší vznět paliva, což snižuje emise spalin.
    Ošetření motoru
    Formule výkonu obsahuje komponenty, které impregnují určité kovové části motoru, hlavně pak hrot trysky, písty, ventily a další plochy podléhajíce vysokým teplotám, a tak zabraňují usazování lepivých sedimentů.
    Zlepšení mazání
    Formule výkonu obsahuje látky zlepšující mazání - lubrikanty, které snižují míru tření mezi pohybujícími se součástmi, což snižuje jejich opotřebování a ve svém výsledku požadavky na údržbu. Formuli výkonu se zvláště se doporučuje přidávat do dieselového paliva s nízkou hladinou síry, tak, aby se významně zlepšily mazací schopnosti tohoto typu paliva.
    Inhibice, ochrana proti korozi
    Formule výkonu jako antioxidant, prostředek proti korozi a zároveň stabilizátor nafty zamezuje zhoršenému výkonu palivového systému způsobeného vodou a jinými nečistotami.
    Jediné dieselové aditivum vyvinuté a vyráběné výrobcem vysokotlakých naftových vstřikovacích systémů
    Hospodárnost:
    - Snižuje spotřebu paliva a náklady na údržbu.
    - Zlepšuje hladký chod motoru.
    Inhibice:
    - Stabilizuje dieselové palivo.
    - Řeší problémy kondenzace vodních par v nádrži automobilů (zvláště na jaře a na podzim.)
    - Zabraňuje rozvoji mikroorganizmů.
    Údržba:
    Zlepšuje mazání celého vstřikovacího systému.
    Odstraňuje živice a vnesené nečistoty.
    Ochrana v zimě:
    Snižuje bod bodu tuhnutí paliva.
    Zlepšuje schopnost studeného startu.
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 20.09.06  08:09

    « Bez nadpisu

    Mocí díky za rady a info, zase trochu naděje. Teť už se jen rozmýšlím mezi servisem Ford Hale a Deiselservis Malešice... Co by jste doporučili nebo je to jedno?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…