FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 06.10.06 00:48
« Re: Re: Re: Re: Re:
To chce stylovější řešení. Nedalo by se i na kočičku použít zázračné aditivum do nafty Stanadyne Performance Formula? Nalít jí za krk deset kapek na jeden škrábanec...dost ohavně to smrdí po hořkých mandlích. Netvrďte mi, že neodjede jak namydlená kočka! -
exup 05.10.06 23:19
« Re: Re: Re: Re:
DIMe:
já si myslím, že by stačilo, kdyby si sousedovic kočka ostříhala nehty.. Bez Těch šrámů na kapotě by Ti pak po ní zůstal jen dobrý pocit. Rozhodně bych nepřestával v nejlepším, ve snaze předejít okamžiku, kdy ty své drápy vysune a začne jimi neovladatelně ničit Tvoji kapotu 8) -
"-- skrytý --" 05.10.06 11:01
« Mucholapka
Hi,
to Janerad: koupil jsem si odstranovac much (mozna i hmyzu:-), jakmile uz sterace nezvladaji (a ja prestavam skrze sklo videt), obliknu teplaky, oplachnu vodou, nastrikam, necham pusobit a pak po cca 5 minutach rucne, krouzivymi pohyby houbickou znicim. Vcetne predku kapoty a narazniku. Spolecne s timto ukonem provadim i cisteni disku (mezi sparami) kartackem na zuby (nyni mam modry). Druhy den pak hned rano hura do mycky, aby se postarala o zbytek....
to DIM: tak radim pujcit si od decek z party vzduchovku (mozna ze nejaka decka z byvale party jeste bydli pobliz, i kdyz uz maji pupiky a zadne vlasy:-), natahnout, vlozit brok, zavrit hlaven, oblict teplaky, vycihnout vhodnou pozici blizko vozu, nejlepe blizko trasy slouzici kocce k umisteni na voze a cihat. Cihat, nekdy mnouknout, zase cihat. A kdyz te nekdo uvidi, tvrdit, ze po praci odpocivas... Jakmile spatris tu divou zver, zalicit a prask! Toto opakovat nekolik dni po sobe a uspech je zarucen. (Ja toto delal vrabcum, kteri mi lezli do strechy do domecku. Po 14 dnech jsem to teda vzdal, protoze si ty svi*e nerekli, ze je u mne nebezpecno a litali stale novi a novi. Ale na kocky to pry plati... Ted shanim past na kunu, terou mam ve strese, ale to uz je prispevek do jineho vlakna:-) -
« Re: Re:
S vodou je spokojenost, právěže moc neubývá... V garáži mi od začátku překáží 5l do ostřikovačů, snažil jsem se už 3x dolít a vždycky tak max. 2 deci :-) Stříká dost, vpředu i vzadu, snažím se vyplácat co nejdřív, ale zadnímu stěrači stejně není pomoci je takový naprd...
Jak řešíte hmyz večer na autě? Když to nechám na okně, tak ráno přes fleky nevidím... Setřít to nejde a je to pak tak na 10 min. u benzínky :-) Samozřejmě myčka s tím taky nepohne...
Sice mám vypozorováno, že v rychlostech pod 100 km/h se hmyz tolik nerozplácává, ale když jsem nezpomalil kvůli bodům, tak kvůli hmyzu teprve ne... -
"-- skrytý --" 03.10.06 15:52
« Bez nadpisu
DIM: Nebudu prece kvuli kazdemu setreni okna lezt z auta a zalejvat sterac kbelikem vody >:D
Bohuzel ted nemam kdy sjet s tim autem do servisu, ale rani koule dymu me uz pekne zacina prudit... skoro mam pocit, ze to je naka ficura z druhy svetovy, jak se lode zahalovaly do dymu ;-) ... lepsi nez antiradar
Ty sterace za litr mam taky, jen me je nakej c*rak o velikonoce obratli vzhuru nohama, ulomil se kousek pacicky co to drzi, takze to sem tam sjede a nema tak dobry pritlak ... musi se to pak posounout manualne ... musim se dokopat koupit novy... -
lordmystic 03.10.06 13:48
« Bez nadpisu
Jenyk: díky za připomenutí. Tak abych se podělil o své zkušenosti s motorem. Motor se mi přepínal do nouzového režimu. Ze začátku jen občas při nastartování teť později i za jízdy. Bál jsem se že to budou vstřiky nebo něco podobného.
Po návštěvě Ford Hale (Praha) - mimochodem výbornej servis s odborníkama co mi vše vysvětlili a dobře poradili - po kompletní diagnostice motoru včetně proměření vstřiků mi bylo řečeno, že motor je v perfektním stavu včetně vstřiků a žádná závada v autě (řj) není detekována. Toto na 95% způsobuje vadné čidlo CMP snímač vačkového hřídele, který auto hází do nouzového režimu a nezanechává záznam v řj o chybě.
CMP snímač - starý kód 1132919, nový kód 1358343 + je třeba kabel 1376175 (ty dvě poslední čísla nahrazují původní díl). Cena cca. 1200Kč. -
"-- skrytý --" 03.10.06 12:56
« Re: Sterace
Hi,
to Janerad: mam stejnou zkusenost jako Honzeek, zadni je nanic, neda se ani koupit lepsi, dopredu jsem si koupil jen takovou ohebou tycku s gumickou (davaji se tusim do skodovek), sice staly skoro tisic, ale jsou dobry. Je na nich logo Ford a znacka, kdy se maji vymenit (takovy zažloutly trojuhelnicek smerem k ridici).
V prepazce mi spony litaj taky, kaslu na ne. Nedokazal jsem si predstavit, jak je budou vyndavat a mel jsem srach, ze mi daji jinou, co bude treba vrzat i behem jizdy...
BTW: uz se tesim na nove mondeo s sestivalcem 2.7 TDCi... -
"-- skrytý --" 03.10.06 12:50
« sterace
Zadni sterac na mondeu je spise pro okrasu. Podle me to je tou konstrukci, kratce jsem jezdil s focusem II a ten ma takovy ten novy celoplastovy, ochcavky v praci ho maj taky a stira to o 100 lepe. Jeste ze aspon dopredu jdou na mondeo tyhle sterace koupit...
Ad znackovy servis - ja nevim, ale mam pocit, ze tam berou same hovada, nejsou schopni udelat ani 3 veci naraz spravne - z cehoz 2 byly dat na kola upadle cepicky ventilku - na fakturu je sice napsali, ale na kola uz je nedali... to byla kdysi moje prvni zkusenost s Auto-Palace (ne ze bych si nebyl schopen koupit cepicky, ale vsim jsem si toho az u nich v servisu...:) -
« Zadní stěrač kombi na 80%
Pánové, mám dotaz na účinnost zadního stěrače na kombi - od zacátku (07/2006) mi zadní stěrač spíše rozmazává, než stírá, navíc na horní straně okna nechává tak 8 cm prakticky nesetřeno... Co s tím?
Mám na to tlačit v servisu, nebo je to "vlastnost" zadního stěrače na Mondeu obecně? Předtím jsem jezdil 4dv., vzpomínám s láskou...
Taky přidám odstrašující případ - měl jsem špony v přepážce (zvonily v zatáčkách a odlepila se mi kůže na ručce, jel jsem na do servisu na záruku...
Nikdy více do servisu RS Příbram! Po hodině mi přišli ukázat nějakou páku ručky v krabici, že prý objednali obyč. plastovou bez kůže a jestli mi bude stačit... :-) řekl jsem NE a čekal další hodinu. Pak mi přistavili auto - ovšem s vyměněnou řadící pákou a plastem okolo! Navíc nešla zařadit dvojka! Ještě že tak, jinak bych s tou vyměněnou řadičkou asi odjel... Takže zase do dílny, auto se vrátilo s mojí pákou (neměla flíček na koženém pytlíku a měla jiný tvar pojistky zpátečky a jiný odstín imitace dřeva na plastu), řadit už šlo bez problémů...
Perlička na závěr... do trubky v přepážce vyvrtali dvě dírky, aby špony vypadly... Ale neprofoukli a namontovali (v horším případě vrtali přímo v autě), a ocelové piliny z vrtání jsem měl v autě na roletce, sedadle a v kufru... Normální nukleární hovada...
Pro tu ručku tam asi budu muset ještě jednou... hrozím se toho, mám noční můry a nespím... :-) Ale vezmu si s sebou basebalovou pálku.
No nezabili byste je? -
lordmystic 26.09.06 11:38
« Bez nadpisu
Bylo tu někde zmíněno, že v tomto vlákně jsou info ohledně opravy vstřiků - aby se ušetřilo a nemuseli se měnit kompletně. Nejsem pravidelným čtenářem této diskuse a procházet 47 stran je nad mé síly (hlavně časové). Nenašla by se nějaká laskavá informovaná duše, která by mi mohla hodit odkaz na jaké stránce to bylo nebo o tom hodit alespoň stručné info. Věřím že tato informace ohledně vadných vstřiků by si zasloužila pomalu vlastní vlákno. Předem díky.
Spíš mě kdysi bralo, že mám nahoře na hlavě motoru (Escort 1.6 16V) hnízdo od nějaké kuny...a jednou mě stavěli cajti a chtěli mrknout do motoru a do kufru. V kufru jsem měl PB bombu a v motoru pelech kuny. Policajt se bavil...prej v kufru bombu v motoru hnízdo..jeďte...