FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 09.10.06 13:02
« Re: Re: Chyba elektroniky?
Tak se polepším. Je to mondeo 2.2 TDCI (dle názvu fóra, že). Najeto 40 tisíc. Tankuju 90% Globus, zbytek značkové pumpy ČR i cizina. Nevzpomínám si na žádnou podezřelou pumpu, je to firemní, takže netankuju to nejlevnější v JZD. Auto bylo kupované úplně nové.
Samozřejmě jsem fórum četl, už předtím, než jsem auto koupil. Nenašel jsem ale, že by někdo něco psal o svícení kontroly ESP. Když jsem tu chybu hlásil při prohlídce 20tis., tak prej žádný záznam o ní nenašli.
Ještě doplním - poprvé to udělalo asi po 2 měsících, takže najeto pár kilometrů a natočeno jen pár nádrží. -
impaler 09.10.06 12:55
« Re: Chyba elektroniky?
A co tak napsat, jaké mondeo? Scházíme se tady i s dvoulitrama a benzíňákama. Asi TDCi a asi sis zatím nedal práci se čtením symptomů v tomto vláknu.
Nicméně nás bude velmi zajímat víc podrobností. Především, pokud je to nafťák, co do toho liješ. Přiznat každou podezřelou pumpu, jinak nemá cenu diskutovat. Zatím se tu totiž myslím nevyskytl nikdo, kdo by měl tu káru od novoty, plně pod kontrolou veškerý tankování a vždy jen Shell či podobné.
Nebo se pletu? Hrozně rád bych věřil PetroviT., že pak je riziko malé. Protože mně to za 40 tisíc km zatím nebliklo a necuklo, ale bojím se dost. Beru ovšem jen ten Shell a pokud je, tak ten dražší (v Belgii). -
"-- skrytý --" 09.10.06 12:34
« Chyba elektroniky?
Mám mondeo od 4/2005 a za tu dobu se mi asi 4-5x stalo, že za jízdy (spíš nižší otáčky) dojde naráz ke třem věcem - v motoru škubne, problikne kontrolka žhavení a trvale se rozsvítí kontrolka vypnutí ESP. Auto dál normálně jede, ESP jsem nezkoušel, ale není možné ho znovu zapnout. Po vypnutí motoru a nastartování je všechno v pořádku. Nevíte co to může být? -
Moik 09.10.06 12:15
« Vstřikovače
lordmystic: Bylo ta to hříčka osudu, protože ani ne 24h před tím, než odešel vstřikovač na mým Mondeu, mi ve Fordu řekli, že jsou všechny vstřikovače ok a mají správný průběhy čehosi. Jel jsem si pro opravený auto (hadice od turba) a než jsem se stihl potkat s tátou, kterej to tam vyzvedával, už se mu to rozblikalo :-o -
« Re: Re: Re: Re: Re: Vstřikovače u 2,2 TDCi
Jak se asi můžeš soudit s čerpací stanicí ?? Jak dokážeš, že je to právě ta jejich nafta, že není "zředěná" jiným tankováním a pod. To by ti to muselo zdechnout ještě u toho stojanu, a to i tak můžou tvrdit, že kdo ví, co už v té nádrži bylo ..............Já jsem to vzdal, aniž bych to zkoušel. Právníci viděli šanci snad jen kdyby nás bylo hodně od stejné pumpy a nasadit na to ČOI. -
« Re: Re: Re: Vstřikovače u 2,2 TDCi
FORD poslal mé palivo do zkušebního ústavu maziv a paliv v Praze, na základě rozboru přišla zpět chemická analýza ze keré vyplynulo, že palivo neodpovídá ČSN pro motorovou naftu.. a tudíž FORD nemůže závadu odstranit v rámci garance, protože já jsem tam nalil něco jiného, než je v technickém předpisu pro tento motor .......... v podstatě neprůstřelné, proto by mě zajímalo, jestli opravdu lesingovka toto zaplatí, já jsem to ani nezkoušel, ještě by mě nařkli z úmyslného poškození jají věci :-)) -
lordmystic 09.10.06 08:10
« Re: Kilometry
Petr T: no nás více méně vůbec nemusí zajímat jak si to Ford zařídí aby to vydrželo, nás zajíma hlavně to, že to prostě nevydrželo. Slyšel jsem tu něco u cukání při načatých vstřikovačích... Se mi stává více méně také jen na pětku při lehké jízdě a jemném zrychlování kolem 1800ot/m začne auto trošku pocukávat. Je to jen v těchto otáčkách a na jiný rychlostní stupeň to nepozoruji. Ale byl jsem na kontrole vstřikovačů nedavno tam mi řekli že mi to proměřili a že je vše v nejlepším pořádku. Tak vám nevím... -
"-- skrytý --" 08.10.06 19:26
« Kilometry
FM: Prosím upřesni kilometry, můžeš?
Jinak s Tebou souhlasím, Ford by to neměl hodit na Tvoji hlavu, dokonce i kyž jsi natankoval špatné palivo (což se stalo, to je bez diskuze, celá sada vstřikovačů prostě neodejde z důvodu jakési pofiderní výrobní závady, každý jeden vstřikovač prochází elektronickou koncovou kontrolou, při které se mu přiděluje individuální charakteristika, která se potom zapisuje do ŘJ.)
Prostě co se stane v záruce, mělo by se krýt, pokud se neprokáže ÚMYSLNÉ nedodržení záručních podmínek...
Jinak mohu potvrdit to, že SHELL si je opravdu v malých otáčkách jaksi méně jistý...........