FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.10.06  14:29

    « Re: palubní počítač

    Je to počítač od nulování do nulování. Nuluje se tak, že zmáčkneš a podržíš čudlík na displeji. Totéž s průměrnou rychlostí.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 14.10.06  13:45

    « palubní počítač

    Vážení přátelé, mám první den v garáži mondeo 2,0tdci. Jen drobný dotaz-jde vymazat nebo zkrátka zresetovat palubní počítač nebo je to jen denní počítaldo a např zítra tam už bude spotřeba měřena od nova když to nastartuju??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.10.06  10:35

    « Re: řazení

    Honza42: nejlépe řadí automat, k tomuhle motoru s vekým krouticím momentem je jak dělaný.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.10.06  08:26

    « Řemen od alternátoru

    Pánové, dejte si pozor na řemen alternátoru. Včera jsem byl ve Zlíně, popojížděl v koloně a najednou hrozné bublání z motorového prostoru. Zastavili jsme (vezl jsem Angličana), já startoval a on pozoroval. Výsledek: ve 140 tisících mi odešel jeden pramínek řemenu k alternátoru (velké štěstí, odřízli jsme jej a jeli dál do Prahy, v Po jedu do Hale si řemen nechat vyměnit).
    Ve Fordu mi řekli že žádný interval pro výměnu není, že kontrola se provádí vizuelně bla bla bla...
    Tak nevím, ale viděl bych výměnu tak ve 120 tisících, pro jistotu, moje doporučení, abyste někde nezůstali stát...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.10.06  08:21

    « Kondenzace vody do nafty v nádrži

    Jardo, s Tvým příspěvkem souhlasím n 1000%.
    Já podezřívám kondenzační vodu z mnoha způsobených problémů, hlavně tehdy, když se lidi dušují že nabrali 100% kvalitní a značkovou naftu bla bla bla...
    Největší problémy jsou způsobeny:
    - u nových aut transportovaných od výrobce s 6 l paliva, pokud potom dlouho stojí, je možno nakondenzovat 2-3 litry vody a zničit vstřikovací systém
    - u aut dlouhodobě jezdícíh s poloprázdnou nádrží, riziko je hlavně v jarních a podzimních dnech s velkými rozdíly teplot (ráno kolem 0, odpoledne kolem 20 stupňů)
    - u aut prostě jezdících málo a přetržitě, to diesely vůbec nemají rády
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.10.06  22:45

    « řazení

    Řadí se lépe 6 kvalt nebo 5 kvalt ? Testoval jstre někdo obojí ? Jezdím jen vyjímečně po dálnici a slyšel jsem, že 6 kvalt jde o hodně hůř řadit - musí se na něj pomalu. Takže bych pak možná radši pořídil jen 5 kvalt, pokud bude vůbec k 96kW motoru někde k sehnání.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 13.10.06  08:05

    « Re: Re: radici paka

    jarda.suchy1: už jsem to tu myslím psal - mě auto po ránu při nižších teplotách také kouřilo - vadné žhavící svíčky... možná ti některá pomalu odchází...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.10.06  13:52

    « Re: radici paka

    No ted jsem to zkousel a dela to maximalne 0,5-1cm - "mereno" okem - ano a prijde mi, ze u zarazene 1" a 2" stupne, je moznost vykyvu do stran trosku vetsi nez u ostatnich rychlostnich stupnu.
    Behem leta to nebylo - vyssi teploty, ale ted jak jsou ranni teploty nizke, obejvuje se hned po startu bily oblacek "odfouknuti" dymu. Uz jsem si navykl a kontroluji to kazdy den pri startu.
    Musim take uznat, ze jiz cca 3 tydny tankuji pouze Shell Diesel V Power a motor je pri nizkych otackach 1500 - 2300 - hodne v pozadi - malo slyset.
    Udelam jeste to, ze natankuji nekolikrat po sobe obyc. naftu od Shellu a uslysime :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Robbert

    Robbert 12.10.06  10:50

    « Info o spotřebách

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.10.06  09:29

    « radici paka

    Mam dotaz pruzkumneho charakteru - kdyz mate zarazenou 1ku ci 2ku, jak velka je vule paky ve smeru kolmem na rychlostni stupne (= i.e. jak moc se s pakou pri zarazene rychlosti necha kvedlat do strany). Ja jsem ted po navratu ze servisu zjistil, ze na 1ku a 2ku je "manipulacni prostor" par cm, coz nevim, jestli predtim bylo. 3 az 6 drzej uplne pevne, ale tyhle 2 jsou nejake divne. Chapu, ze u 15 let stareho Formana jsou rychlosti vykvrdlane, ale u rok a neco stareho auta me to prijde divne...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.06  21:45

    « problem s naftou a vodou v ni

    Dnes jsem bavil s jednim zkusenym clovekem z branze ohledne paliv a jejich skladovani a vubec. Nebudu tady rozvadet uplne podrobnosti, ale vysledek a nove informace aspon pro me, jsou takove.
    Rozhovor zacal na zaklada zacinajiciho podzimu a mlhy ktera dnes byla po ranu na velke casti uzemi CR. Pokud napr. v 50l nadrzi mate pouze 10l paliva a nechate stat auto vychladle pres noc. Muze se na stenach te poloprazdne nadrze vysrazet pekne "mnozstvi" vody, ktera je nasledne pri rozjezdu-pohybu chladneho auta splachnuta do nadrze. Muze se opravdu jednat o mnozstvi vody, ktera je bez problemu schopna moderni vstrikovaci systemy doslova odrovnat. Zalezi samozrejme na spouste faktoru, ale jednoznacne doporuceni je nenechavat v zimnim obdobi nadrz prazdnou ale naopak plnou, kdy jsou velke rozdily vlhkosti (mraz - daleko vetsi sucho nezli v letnich mesicich) nebo (teploty okolo nuly a lehce nad nulou, kdy je vlhkost na vysokych hodnotach).
    Napr. veskere letecke provozy, tankuji palivo okamzite po pristani a ne az pred odletem.
    To jak je chranen motor pred separaci paliva a pripadne vody z nadrze si nedelam iluze. Technicky to neni urcite problem - ovsem v dnesni dobe setreni jakekoli drobnosti pri vyrobe v to pochybuji.
    Take jsem videl sopis vzorku testovanych paliv z defektnich motoru od ruznych znacek osobnich automobilu az po motory z nakladnich tahacu a pokud nevyhovovala nafta norme byla to spis vyjimka. A pokud predepsane hodnoty byly pod normou, byly to maximalne jednotky procent! Jinak receno - normy a specifikace pro paliva jsou celkem benevolentni prave kvuli rafineriim, ktere nejsou schopny neustale vyrabet naprosto shodnou kvalitu nafty ac se jedna o stejny prvotni produkt.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 11.10.06  20:16

    « Re: Re:

    Jo jo to musím potvrdit, auto mi občas škube při cca. 1700 ot/min., také se mi samo přepínalo do nouzáku a hodně po startu kouřilo. A bylo to špatné dvě svíčky, čidlo vačky a po testu vstřikovačů prý výsledky jak u nových! Takže neházejte naději do žita, ale je lepší být připraven na nejhorší tak jako já - pak máte jen radosti když odjíždíte ze servisu :).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.06  18:24

    « Re:

    Nešiř bludy. Je tu čerstvě příklad. Auto mělo podobné problémy a hned se našla řada chytrých, co křičeli o vstřikovačích. Prdlačku, čidlo polohy vačky (že, Vaše Lordstvo?)
    V tomhle vláknu je asi nejkompletnější sbírka informací o tématu fordí TDCi, kvalita nafty, vstřikovací čerpadla a vstřikovače. Pokud tě tenhle problém zajímá, stojí to za přečtení.
  • 00 Reagovat !

    foto Davido07

    Davido07 11.10.06  17:01

    « Bez nadpisu

    Veskere (vetsina) cukani naftoveho motoru, rozsviceni kontrolky zhaveni, poklesu vykonu a kourivosti u Vasich Mondeii TDCi maji za nasledek spatne ci odchazejici vstrikovace Common-railu. A z te nejvetsi casti za to muze nekvalitni nafta. Vstrikovace se postupne ucpavaji, klesa vykon, prestane fungovat EGR ventil a auto se jednoho dne prepne do nouzoveho rezimu a nejede...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.10.06  11:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Škubání

    Ford neručí za nic :-)). Vsadím se, že by nechal udělat rozbor té kaluže, a že by uźjistil, že auto, které tím projelo je navždy mimo garanci :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 10.10.06  11:16

    « Re: Re: Re: Re: Škubání

    Já stál ten den pravou přední v kaluži, ale že je takhle zvrhlá, to mě nenapadlo...ručí Ford i za chování pneumatik???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.10.06  10:23

    « Re: Re: Re: Škubání

    1,2........promile ??
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 10.10.06  08:30

    « Re: Re: Re: Škubání

    Moik: nemám esp, ale měkou pneumatiku poznám také rychle - píská mi to pomalu v každé ostřejší zatáčce :).
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 10.10.06  08:26

    « Re: Re: Škubání

    S tím ESP, jak si psal, aby to nezačalo řešit... mám příhodu :P
    Jezdili jsme po Orlických horách...serpentýny a sem tam v levotočivé prostě se ozval ten typickej zvuk, přibržďovalo vnější kolo a blikala kontrolka ESP - ne chybou motoru, prostě bylo v činnosti...říkám si fíha... ale nic ne nestalo, auto nevyjelo ze směru, jen dost přibrzdilo, prostě jak ESP... no nechám Vás hádat, jestli přijdete na to, čím to bylo...chyba elektroniky to nebyla, byl to ten nejbanálnější důvod...
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    pravá přední měla 1,2 :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.10.06  18:29

    « Re: Škubání

    Tak už by ho mohli soudruzi opravit, ten software, ne :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…