FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.10.06  18:24

    « Re: Re: Re: Razeni

    Myslím, že po vypnutí motoru chvíli běží setrvačník. To mi dělá taky, taky ještě chvíli jakoby běžel ventilátor. Ale po otočení klíčkem nevím, zkusím.....
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 16.10.06  15:59

    « Re:

    Taky to slysim jako z pod palubky nekde u volantu, vubec netusim co to je ale pekne me to sere.
    Kdyz si tam s necim hraju nebo se treba pri zapnutem zapalovani snazim sparovat telefon apod(mej jsem cas zatim jen jednou to zkouset a neuspesne) tak to trvale vrci a v jinem aute jsem tohle nikdy neslysel.
    Jinak to dela jednoznacne pred startovanim. Po vypnuti motoru mi to nedela a to mozna, proto ze klic otocim rovnou do polohy 0...
    Jo chlazeni a ventilator jsem uplne vypnul takze to to neni..
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 16.10.06  15:54

    « Re: Re: Razeni

    Toho serva jsem si všiml také, ale spíš když zastavím a zhasnu motor. Tak pak to ještě nějakou dobu slyším. A nezdálo se mi že by to bylo z motoru nějaký chlazení, někde pod přístrojovkou je to slyšet, možná něco jako klimatizace nebo tak... ?
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 16.10.06  15:50

    « Re: Razeni

    to je super ze 6ti kvalt je skvelej, ale mohli byste mi napsat jestli, kdyz zapnete zapalovani(klic v poloze sviticich kontrolek, ale nestartuje se) tak to mate tiche nebo vam tam jako me trvale bzuci nejaky servo???
    Dik M.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.10.06  13:41

    « Re: Re: razeni

    Jezdil jsem , jak víte, 2,0 5-ti kvalt a teď 2,2 6-ti kvalt. V každém případě je šesti stupňová převodovka výrazně lepší. Pokud se nepletu, nejsou ty stupně změněny, jen je přidána ta šestka, a ta táhne jistě už od 100 km/h ( 1500 ot ). Dvojka tam jde tak trochu přes brambor, zvlášť za studena, ale jinak v pohodě, i přenos hluku je do kabiny výrazně lepší. Jednoznačně doporučuju. U obou převodovek je příjemná synchronizovaná zpátečka. To když sednu do Fabky, tak musím opravdu zastavita a pak zařadit zpátečku, to tady řadím hned.....
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 16.10.06  07:40

    « Re: razeni

    Pokud jsme u toho řazení, tak bych přidal svůj postřeh. Mám 96kW Mondeo s pětikvaltem a nejsem s ním moc spokojen. Po vyzkoušení např. Passatu 96kW se šestikvaltem, bych bral rozhodně šestikvalt. Mě vyhovoval víc, řazení bylo lépe rozloženo. U mého Mondea mi přijde, že na tak silný motor je převodování jednotlivých rychl. stupňů dost nešťastné. Jednička a dvojka jsou extrémě krátké, při rychlém odpichu jsem často v červeném poli a to nemluvě pokud je na silnici trochu štěrku atp. To jsou kola v prokluzu a nestačim pořádně řadit. Dvojka je také dost krátká. To pak přímo navazuje na dlouhé tři zbýávající stupně. Takže pokud třeba pak točím na max. otáčky a přeřadím, tak otáčky padnou zase dost dolů do spektry, kdy motor nemá ještě dostatečný výkon. Je to třeba velká slabina když jsem zkoušel starty na 400m. Vím že je to vedlejší a že je to extrém, ale i přes to je tenhle pětikvalt převodován divně. To i pětikvalty na Octaviích či Passatu se kterými mám zkušenost mi přijdou zpřevodovány o něco lépe (ke svému výkonu).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.10.06  20:11

    « razeni

    96kW s sestikvaltem sezenes bez problemu. Razeni je presne, ale dvojka nekdy nejde uplne zlehka (ale to mi delal i petikvalt). Priprav se ale na to, ze budes furt radit. Setku na okrskach ani moc nevyuzijes, na dalnici je to ovsem o necem jinem- ticho a dost sily tahnout od 130 nahoru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.06  17:41

    « Re: Chyba elektroniky?

    mám 2.2 tdci 8-05 a chová se to podobně. asi 4x mi zničehonic auto na rovné cestě škublo a rozsvítlila kontrolka esp - zhasnout šla jedině restartem.
    nepřišlo mi to ale jako škubnutí motoru ale jako reakce esp.
    v servisu samozřejmě na nic nepřišli.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 14.10.06  20:23

    « zapalovani u 2,0Tdci

    jeste mam jeden dotaz. Kdyz otocim klic v zapalovani do polohy ze svitej na palubky kontrolky atd, ale nestartuji tak se kdesi pod palubkou(aspon to odtamtud slysim) spusti nejaky servo nebo motorek a trvale bezi i nekolik minut(dele jsem to nezkousel) Je to pomerne slyset. Prestano to teprve kdyz nastartuju.
    Nevite nekdo co to hergot je? Dela vam to taky. Ne ze bych si potreboval v aute hrat se zapnutym zapalovanim ale znervoznuje me to...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.10.06  20:06

    « Re:

    Myslím, že zapalování (blbý termín i dieselu) zapnuté mít musíš. Přepneš koncem páčky blinkrů na údaj, který chceš nulovat (prům. spotřeba nebo rychlost), a delším stiskem levého čudlíku na displeji ho vynuluješ. Pravý nuluje denní počítadlo kilometrů.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 14.10.06  18:55

    « Bez nadpisu

    Jenyk-je mi jasny ze jsem asi trubka, ale tech par minut co jsem mel cas jsem zkousel vsechno mozne a neslo mi to..neni u toho nulovani nutne mit zapnuty motor? Nebo neni to to druhe tlacitko co je vic vpravo(mam tam dve)? :-)
    Pokud to tedy neni nutne drzet minutu v kuse tak uz nevim
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.10.06  14:29

    « Re: palubní počítač

    Je to počítač od nulování do nulování. Nuluje se tak, že zmáčkneš a podržíš čudlík na displeji. Totéž s průměrnou rychlostí.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 14.10.06  13:45

    « palubní počítač

    Vážení přátelé, mám první den v garáži mondeo 2,0tdci. Jen drobný dotaz-jde vymazat nebo zkrátka zresetovat palubní počítač nebo je to jen denní počítaldo a např zítra tam už bude spotřeba měřena od nova když to nastartuju??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.10.06  10:35

    « Re: řazení

    Honza42: nejlépe řadí automat, k tomuhle motoru s vekým krouticím momentem je jak dělaný.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.10.06  08:26

    « Řemen od alternátoru

    Pánové, dejte si pozor na řemen alternátoru. Včera jsem byl ve Zlíně, popojížděl v koloně a najednou hrozné bublání z motorového prostoru. Zastavili jsme (vezl jsem Angličana), já startoval a on pozoroval. Výsledek: ve 140 tisících mi odešel jeden pramínek řemenu k alternátoru (velké štěstí, odřízli jsme jej a jeli dál do Prahy, v Po jedu do Hale si řemen nechat vyměnit).
    Ve Fordu mi řekli že žádný interval pro výměnu není, že kontrola se provádí vizuelně bla bla bla...
    Tak nevím, ale viděl bych výměnu tak ve 120 tisících, pro jistotu, moje doporučení, abyste někde nezůstali stát...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.10.06  08:21

    « Kondenzace vody do nafty v nádrži

    Jardo, s Tvým příspěvkem souhlasím n 1000%.
    Já podezřívám kondenzační vodu z mnoha způsobených problémů, hlavně tehdy, když se lidi dušují že nabrali 100% kvalitní a značkovou naftu bla bla bla...
    Největší problémy jsou způsobeny:
    - u nových aut transportovaných od výrobce s 6 l paliva, pokud potom dlouho stojí, je možno nakondenzovat 2-3 litry vody a zničit vstřikovací systém
    - u aut dlouhodobě jezdícíh s poloprázdnou nádrží, riziko je hlavně v jarních a podzimních dnech s velkými rozdíly teplot (ráno kolem 0, odpoledne kolem 20 stupňů)
    - u aut prostě jezdících málo a přetržitě, to diesely vůbec nemají rády
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.10.06  22:45

    « řazení

    Řadí se lépe 6 kvalt nebo 5 kvalt ? Testoval jstre někdo obojí ? Jezdím jen vyjímečně po dálnici a slyšel jsem, že 6 kvalt jde o hodně hůř řadit - musí se na něj pomalu. Takže bych pak možná radši pořídil jen 5 kvalt, pokud bude vůbec k 96kW motoru někde k sehnání.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 13.10.06  08:05

    « Re: Re: radici paka

    jarda.suchy1: už jsem to tu myslím psal - mě auto po ránu při nižších teplotách také kouřilo - vadné žhavící svíčky... možná ti některá pomalu odchází...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.10.06  13:52

    « Re: radici paka

    No ted jsem to zkousel a dela to maximalne 0,5-1cm - "mereno" okem - ano a prijde mi, ze u zarazene 1" a 2" stupne, je moznost vykyvu do stran trosku vetsi nez u ostatnich rychlostnich stupnu.
    Behem leta to nebylo - vyssi teploty, ale ted jak jsou ranni teploty nizke, obejvuje se hned po startu bily oblacek "odfouknuti" dymu. Uz jsem si navykl a kontroluji to kazdy den pri startu.
    Musim take uznat, ze jiz cca 3 tydny tankuji pouze Shell Diesel V Power a motor je pri nizkych otackach 1500 - 2300 - hodne v pozadi - malo slyset.
    Udelam jeste to, ze natankuji nekolikrat po sobe obyc. naftu od Shellu a uslysime :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Robbert

    Robbert 12.10.06  10:50

    « Info o spotřebách

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…