FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 17.10.06 19:44
« Bzzzz
To bzuceni mi delalo v 2001benzinu taky, po otoceni klickem se ozval zvuk jakoby se sepnul nejaky elektromotorek.Bzucelo to nonstop. Jestli to po nastartovani prestalo to nevim, protoze pak uz to prehlusil zvuk motoru.S ESP to zarucene nesouvisi, protoze jim auto nedisponovalo.
V nynejsim 2003diesel se po otoceni klickem zacnou nahlas tikat hodiny, ale po trech vterinach to prestane. Bzuceni neni slyset zadne..Mozna maji nektere modely naprogramovane bzuceni a jine tikani- chapej to jako privitani ridice:)
Tipuju, ze je to nejaky servomotorek od topeni. -
Jozef0351 17.10.06 16:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Gyroskop majú lietadlá, resp. je súčasťou palubných prístrojov, ale podľa mňa na podobnom princípe pracuje aj ESP. Nejako musí vedieť že auto sa nepohybuje v smere akom má a nič iné ako gyroskop ma nenapadlo. Ten zvuk mi to pripomína, ako keby sa niečo dotočilo.Pravdupovediac moc tomu nerozumiem takže to môže byť blbosť. Ak to robia Mondea aj bez ESP tak to blbosť je. Ten zvuk počujem iba keď vypnem zapalovanie a všetko stíchne. Vôbec mi to ale neprekáža a neriešim to. Stačí sa opýtať v servise ak to niekomu vadí.
Dával někdo zástěrky?
Zásterky som si objednal hneď s autom aj bočné lišty na dvere. To je taká blbá móda teraz že to nedávajú automaticky. S kamienkami problém nemám. -
lordmystic 17.10.06 11:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
To mají nejen letadla, ale např. i tanky (kvůli zaměření cíle při pohybu terénem). Nejstarší systémy pracují na principu klasického hmotného setrvačníku, i když nové systému budou asi o něčem jiném. Určitě se gyroskop ve své modifikaci montoval již dávno do aut s automatickou převodovkou - kvůli náklonu vozovky a myslím že jsem někde četl, že nové moderní turbodiesely ho mají také i s manuální převodovkou (ale ruko do ohně za to nedám). -
impaler 17.10.06 10:04
« Re: Re: Razeni
Jinak šestikvalt mám rád, ale nemám srovnání s pětikvaltem. Do města jsou na pytel ty krátké první tři stupně, hlavně 1 a 2, ale já pak zas jedu třináct set po dálnici a točím si 2500-2700 na 6, aniž bych Němce zdržoval.
Pokud je 1-3 u pětikvaltu stejně, není co řešit. -
impaler 17.10.06 09:59
« Re: Re:
Myslím, že to mám normálně na startu taky, od novoty. Není to žádný vrčení, spíš mírný bzukot. Jako když něco najíždí do provozu. Já to neřeším, prostě jsem to zahrnul do procesu "žhavení" a dokonce už to teď uchem kontroluju, že je vše OK, a pak teprve kontrolka žhavení a start. :)
ESP nemám. -
Moik 16.10.06 20:15
« Re: Re:
Mám to po vypnutí motoru a přiřknul jsem to nějakýmu elektromotorku...zvučí to jako motorek, co přepíná přívod vzduchu zvenku na vnitřní cirkulaci. Rozhodně mě to nějak neva, ale zajímalo by mě, co to je...
Nemůže to být třeba nějaký pročišťování/vyprazdňování něčeho :-)
No tak u tebe by to mohlo sedet, v passatu se to chovalo stejne jak popisujes byt teda nesrovnatejne tiseji, ale
v mondeu mi to vrni trvale... To ze jsou to ty klapky od vnitrniho okruhu me napadlo taky a proto jsem taky zkousil vnitrni okruh, kvuli porovnani zvuku, vypnout a zapnout a zda se mi ze zvuk je stejny, ale u vnitrniho okruhu skutecne trva jen tech nekolik malo okamziku.