FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
lordmystic 18.10.06 14:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Vstriky
OK, vysokotlaké čerpadlo mohu preventivně vyměnit. Kolik tak může stát? A mimochodem, když ho vyměním za to samé tak si asi moc nepomohu - bych asi potřeboval nějaký jiný model čerpadla, které je již odolnější proti poničení se a uvolňování špon. A dá se takové do toho mojeho dát? -
martin.z 18.10.06 11:56
« Re: Vstriky
Tak to me mrzi, ale co bych jako prvni udelal ja, ze bych si zkusil dukladne prozkoumat moznost repasovani vstriku a vymena vstriku za novy kus za nejake tisicove castky by byla az to posledni reseni.
A je jasne ze o necem takovem nema cenu v aut. servisu ani mluvit. -
lordmystic 18.10.06 11:50
« Vstřiky
Takže dnešek je první den, kdy naplno lituji toho, že jsem si koupil Mondeo s TDCI motorem. Po diagnostice ve Ford Hale a ubezpečení že vstřiky jsou jako nové a problém s přepínáním do nouzového režimu je způsoben cmp snímačem vačkového hřídele byl lichý. Auto mi i po výměně čidla na vačce při větším zátahu padá do nouz. režimu. Takže znovu do servisu, tentokráte u nás ve Volyni. Zde mi po jízdních testech a diagnostice řekli, že dochází při velké zátěži k poklesu tlaku. Jeden (snad jen jeden) vstřikovač je vadný a netěsní. Je to o to divnější závada, protože auto se jinak chová výborně, spotřeba mi ještě klesla na 6l/100km, krom max. výkonu auto jede výborně a kultivovaně. V řídící jednotce není přímo záznam chyby ze vstřikovače, ale potles tlaku - a to je prý vstřikovač. Příští týden jedu na výměnu, napíšu víc.
Už jsem doufal že se mému auto problémy vyhnou. Když se nevyhnuly, tak jsem aspoň doufal že to nebudou ty vstřiky a také to tak vypadalo, ale nakonec na mě také došlo. Teť už se jen modlím aby to byl pouze jeden vstřik a aby se to neopakovalo časem na dalších vstřikovačích... Óóó Mondeo, tohle jsem si fakt nezasloužil, vždyť jsem tě ještě nestihl ani přečipovat a už se sereš!
PS - řekli mi, že mi udělají výměnu jednoho vstřiku celkem za 11.000Kč i s prací a nějakym nastavením softu pro daný vstřik. Jen prej neví jestli na ten můj model ještě nebude nutno vyměnit i potrubí ke vstřiku, cca. dalších 4000Kč. Kolik vás stála výměna vstřiku? Mám motor 10/2002. -
martin.z 18.10.06 11:10
« Re:
to DIM:
No tak u tebe by to mohlo sedet, v passatu se to chovalo stejne jak popisujes byt teda nesrovnatejne tiseji, ale
v mondeu mi to vrni trvale... To ze jsou to ty klapky od vnitrniho okruhu me napadlo taky a proto jsem taky zkousil vnitrni okruh, kvuli porovnani zvuku, vypnout a zapnout a zda se mi ze zvuk je stejny, ale u vnitrniho okruhu skutecne trva jen tech nekolik malo okamziku. -
"-- skrytý --" 17.10.06 19:44
« Bzzzz
To bzuceni mi delalo v 2001benzinu taky, po otoceni klickem se ozval zvuk jakoby se sepnul nejaky elektromotorek.Bzucelo to nonstop. Jestli to po nastartovani prestalo to nevim, protoze pak uz to prehlusil zvuk motoru.S ESP to zarucene nesouvisi, protoze jim auto nedisponovalo.
V nynejsim 2003diesel se po otoceni klickem zacnou nahlas tikat hodiny, ale po trech vterinach to prestane. Bzuceni neni slyset zadne..Mozna maji nektere modely naprogramovane bzuceni a jine tikani- chapej to jako privitani ridice:)
Tipuju, ze je to nejaky servomotorek od topeni. -
Jozef0351 17.10.06 16:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Gyroskop majú lietadlá, resp. je súčasťou palubných prístrojov, ale podľa mňa na podobnom princípe pracuje aj ESP. Nejako musí vedieť že auto sa nepohybuje v smere akom má a nič iné ako gyroskop ma nenapadlo. Ten zvuk mi to pripomína, ako keby sa niečo dotočilo.Pravdupovediac moc tomu nerozumiem takže to môže byť blbosť. Ak to robia Mondea aj bez ESP tak to blbosť je. Ten zvuk počujem iba keď vypnem zapalovanie a všetko stíchne. Vôbec mi to ale neprekáža a neriešim to. Stačí sa opýtať v servise ak to niekomu vadí.
Dával někdo zástěrky?
Zásterky som si objednal hneď s autom aj bočné lišty na dvere. To je taká blbá móda teraz že to nedávajú automaticky. S kamienkami problém nemám. -
lordmystic 17.10.06 11:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
To mají nejen letadla, ale např. i tanky (kvůli zaměření cíle při pohybu terénem). Nejstarší systémy pracují na principu klasického hmotného setrvačníku, i když nové systému budou asi o něčem jiném. Určitě se gyroskop ve své modifikaci montoval již dávno do aut s automatickou převodovkou - kvůli náklonu vozovky a myslím že jsem někde četl, že nové moderní turbodiesely ho mají také i s manuální převodovkou (ale ruko do ohně za to nedám).
Prosím Tě neblbni lidi a už si jednou provždy uvědomte všichni, že systém se chová tak, jakou dostává naftu. Pokud není dobrá, jde čerpadlo a následně vstřiky do kopru. Pokud se oprava provede neprofesionálně, nezkontroluje se čerpadlo a přitom se vymění vstřiky, může se závada opakovat.
Pokud dostane jakýkoli systém od jiného výrobce takovou naftu, půjdou vstřiky do kopru také, možná jen trochu později. Mám co do činění se všemi výrobci (Bosch, Siemens, Denso, Delphi) a na rozdíl od Vás všech VÍM !!! Pokud by jsi si třeba přál statistiky, mohu je poskytnout, např. včera - palivo - 4 vstřiky Toyota LandCruiser K.O. 15 tísíc km. a jasně nafta...
Tak přestaň hysterčit.