FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.10.06  14:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Vstriky

    DIME, prosím vysvětli mi, jak to, že mé auto nemá sebemenší problémy a přitom spadá do uvedené kategorie. (Mám najeto 140 tisíc km.)
    Prosím Tě neblbni lidi a už si jednou provždy uvědomte všichni, že systém se chová tak, jakou dostává naftu. Pokud není dobrá, jde čerpadlo a následně vstřiky do kopru. Pokud se oprava provede neprofesionálně, nezkontroluje se čerpadlo a přitom se vymění vstřiky, může se závada opakovat.
    Pokud dostane jakýkoli systém od jiného výrobce takovou naftu, půjdou vstřiky do kopru také, možná jen trochu později. Mám co do činění se všemi výrobci (Bosch, Siemens, Denso, Delphi) a na rozdíl od Vás všech VÍM !!! Pokud by jsi si třeba přál statistiky, mohu je poskytnout, např. včera - palivo - 4 vstřiky Toyota LandCruiser K.O. 15 tísíc km. a jasně nafta...
    Tak přestaň hysterčit.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 18.10.06  14:29

    « Re:

    Me teprve ted doslo, ze to spolu souvisi a ze je to tedy v podstate problem jen cerpadla, nikoliv vstriku...
    Vsude se pise o vstricich, ale pritom ty byly v poradku a jen byly postizene jako nasledek spatnych cerpadel...
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 18.10.06  14:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Vstriky

    OK, vysokotlaké čerpadlo mohu preventivně vyměnit. Kolik tak může stát? A mimochodem, když ho vyměním za to samé tak si asi moc nepomohu - bych asi potřeboval nějaký jiný model čerpadla, které je již odolnější proti poničení se a uvolňování špon. A dá se takové do toho mojeho dát?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.10.06  14:11

    « Re: Re: Re: Re: Vstriky

    Ano, vstřiky ničí "špony" , které vznikají ve vysokotlakém čerpadle. Takže je pravděpodnost dalších takových závad reálná.......
    Dělaly to první 2,0 TDCi do poloviny r. 2003.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 18.10.06  13:37

    « Re:

    Lordy: No tak v tom pripade je snad nasnade vymenit cerpadlo, ne??
    to all: Jinak o tomhle problemu jsem nekde cetl, ale vi se do ktereho roku trval? Jako treba se pise, ze vstriky jsou problemove do roku 2003?
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 18.10.06  12:50

    « Re: Re: Re: Vstriky

    DIM: takže je to tak, že čerpadlo je špatné, jdou z něj špony ke vstřikům které postupně ničí? Nechce se mi fakt věřit tomu, že každých 5000km budu měnit jeden vstřik?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.10.06  12:35

    « Re: Re: Vstriky

    ............. a já bych Ti doporučil to, co tvrdím od začátku ( neradil jsem to i tobě ? ) aby do tohoto motoru nešli. Zbav se toho co nejrychleji, to je moje rada. Ten problém začíná pravděpodobně čerpadlem...........
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 18.10.06  11:56

    « Re: Vstriky

    Tak to me mrzi, ale co bych jako prvni udelal ja, ze bych si zkusil dukladne prozkoumat moznost repasovani vstriku a vymena vstriku za novy kus za nejake tisicove castky by byla az to posledni reseni.
    A je jasne ze o necem takovem nema cenu v aut. servisu ani mluvit.
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 18.10.06  11:50

    « Vstřiky

    Takže dnešek je první den, kdy naplno lituji toho, že jsem si koupil Mondeo s TDCI motorem. Po diagnostice ve Ford Hale a ubezpečení že vstřiky jsou jako nové a problém s přepínáním do nouzového režimu je způsoben cmp snímačem vačkového hřídele byl lichý. Auto mi i po výměně čidla na vačce při větším zátahu padá do nouz. režimu. Takže znovu do servisu, tentokráte u nás ve Volyni. Zde mi po jízdních testech a diagnostice řekli, že dochází při velké zátěži k poklesu tlaku. Jeden (snad jen jeden) vstřikovač je vadný a netěsní. Je to o to divnější závada, protože auto se jinak chová výborně, spotřeba mi ještě klesla na 6l/100km, krom max. výkonu auto jede výborně a kultivovaně. V řídící jednotce není přímo záznam chyby ze vstřikovače, ale potles tlaku - a to je prý vstřikovač. Příští týden jedu na výměnu, napíšu víc.
    Už jsem doufal že se mému auto problémy vyhnou. Když se nevyhnuly, tak jsem aspoň doufal že to nebudou ty vstřiky a také to tak vypadalo, ale nakonec na mě také došlo. Teť už se jen modlím aby to byl pouze jeden vstřik a aby se to neopakovalo časem na dalších vstřikovačích... Óóó Mondeo, tohle jsem si fakt nezasloužil, vždyť jsem tě ještě nestihl ani přečipovat a už se sereš!
    PS - řekli mi, že mi udělají výměnu jednoho vstřiku celkem za 11.000Kč i s prací a nějakym nastavením softu pro daný vstřik. Jen prej neví jestli na ten můj model ještě nebude nutno vyměnit i potrubí ke vstřiku, cca. dalších 4000Kč. Kolik vás stála výměna vstřiku? Mám motor 10/2002.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 18.10.06  11:10

    « Re:

    to DIM:
    No tak u tebe by to mohlo sedet, v passatu se to chovalo stejne jak popisujes byt teda nesrovnatejne tiseji, ale
    v mondeu mi to vrni trvale... To ze jsou to ty klapky od vnitrniho okruhu me napadlo taky a proto jsem taky zkousil vnitrni okruh, kvuli porovnani zvuku, vypnout a zapnout a zda se mi ze zvuk je stejny, ale u vnitrniho okruhu skutecne trva jen tech nekolik malo okamziku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.10.06  11:05

    « Re:

    Zkoušel jsem to, chvíli to po otočení klíčkem opravdu vrní, ty ovladače vzduchovodů by to být mohly.... Ale po tak 2 sekundách to ztichne.
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 18.10.06  09:13

    « Re: Bzzzz

    Eště by teda bylo nejlepší, kdyby to bylo ESP a znamenalo to, že u nás, co ho nemáme, stačí namačkat nějaký servisní kód. :)
  • 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 17.10.06  20:15

    « Bez nadpisu

    Svatá pravda taky mi něco zabzučí před startem a stejně i po zhasnutí motoru. Dnes jsem to trochu prověřoval a zní mi to jako když se otvírají,nebo zavírají klapky ve výdeších topení.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 17.10.06  20:05

    « Bez nadpisu

    Tak to je gol :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.10.06  19:44

    « Bzzzz

    To bzuceni mi delalo v 2001benzinu taky, po otoceni klickem se ozval zvuk jakoby se sepnul nejaky elektromotorek.Bzucelo to nonstop. Jestli to po nastartovani prestalo to nevim, protoze pak uz to prehlusil zvuk motoru.S ESP to zarucene nesouvisi, protoze jim auto nedisponovalo.
    V nynejsim 2003diesel se po otoceni klickem zacnou nahlas tikat hodiny, ale po trech vterinach to prestane. Bzuceni neni slyset zadne..Mozna maji nektere modely naprogramovane bzuceni a jine tikani- chapej to jako privitani ridice:)
    Tipuju, ze je to nejaky servomotorek od topeni.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 17.10.06  16:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Gyroskop majú lietadlá, resp. je súčasťou palubných prístrojov, ale podľa mňa na podobnom princípe pracuje aj ESP. Nejako musí vedieť že auto sa nepohybuje v smere akom má a nič iné ako gyroskop ma nenapadlo. Ten zvuk mi to pripomína, ako keby sa niečo dotočilo.Pravdupovediac moc tomu nerozumiem takže to môže byť blbosť. Ak to robia Mondea aj bez ESP tak to blbosť je. Ten zvuk počujem iba keď vypnem zapalovanie a všetko stíchne. Vôbec mi to ale neprekáža a neriešim to. Stačí sa opýtať v servise ak to niekomu vadí.
    Dával někdo zástěrky?
    Zásterky som si objednal hneď s autom aj bočné lišty na dvere. To je taká blbá móda teraz že to nedávajú automaticky. S kamienkami problém nemám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.10.06  12:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Nezaměňujeme gyroskop a setrvačník ?? Proč by ho měl mít turbodiesel ??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.10.06  11:53

    « Re: Kamení na dveřích

    impaler: normální to není. Já mám 18" a navíc jsem je ještě asi o centimetr vystrčil ven z blatníků, zástěrky nemám, ale na dveřích nic není.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 17.10.06  11:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    To mají nejen letadla, ale např. i tanky (kvůli zaměření cíle při pohybu terénem). Nejstarší systémy pracují na principu klasického hmotného setrvačníku, i když nové systému budou asi o něčem jiném. Určitě se gyroskop ve své modifikaci montoval již dávno do aut s automatickou převodovkou - kvůli náklonu vozovky a myslím že jsem někde četl, že nové moderní turbodiesely ho mají také i s manuální převodovkou (ale ruko do ohně za to nedám).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.10.06  10:58

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Gyroskop ?? To mají letadla , ne ??
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…