FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.10.06  16:33

    « Bez nadpisu

    Zdravim.Tak v pondeli davam auto do Hale.Minuly tyden mi prehrali SW, a nevim co jeste, s tim ,ze se domnivaji , ze by mohlo jit o vstriky, takze to chteji poradne otestovat. Nechaji si tam auto asi tyden.Zatim na to nemyslim, uvidime s cim prijdou
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.10.06  16:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Ale on má snížený tlak v rampě při velkém výkonu. Ještě jedna úvaha - drtí to tak, že čerpadlo prostě nestíhá... :roll: ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.10.06  16:09

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Jdeš na to sice logicky, ale výkon může taky omezit řídící jednotka, která má nějaký nestandartní signál.... Mimochodem, mě taky napřed vyměnili čidlo stlačení plynového pedálu......začínám si o diagnostice myslet svoje :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.10.06  15:47

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Hele, jen se snažím logicky dedukovat - zanesený filtr omezí naftu při velkém průtoku a to při velkém odběru musí mít za následek pokles tlaku za čerpadlem. Mně se to jednou stalo na Oktávce a motor prakticky odešel na dovolenou, dokud filtr nevyměnili (udělala to nafta z OMV!!!!).
    Já bych tipoval buď filtr nebo něco v cestě paliva, co omezuje maximální průtok.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 18.10.06  15:38

    « Re: Re: Re: Re:

    Dobře, takže v mé konkrétní situaci pokud opravdu bude vadný jeden vstřik mám teť udělat co? Určitě kvalitní nafta + aditivum případně ten nejdražší shell. Za nové čerpadlo se mi 25k dát nechce. Dá se to staré nějak zkontrolovat - případně vyčistit? Aby mi někdo řekl, čerpadlo vypadá dobře, tím to není, nebo čerpadlo je načaté, musíme ho vyčistit, nebo čerpadlo je na hardy, chce to výmenu. Dovede tohle servis? Do výměny se mi fakt nechce.
    Jinak jsem také velice překvapen, Ford Hale napasli jasnej protokol, že vstřikovače jsou ok, ještě mi ten technik co to dělal říkal že jsou jako nové. No nevím jak se měří ty vstřikovače (jakou technikou), ale mě se to stává při velké (maximální) zátěži a ještě po určité době této zátěže... Při běžném provozu nikdo nepozná že je na autě jakýkoliv problém.
    Jenyk: všechny filtry i palivový jsem měnil tak před 3.000km. A zanesený pal. filtr se chová tak, že při max. výkonu schodí auto do nouz. režimu a při normálním je vše ok?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.10.06  15:34

    « Re: Re: Re: Re:

    Poslouchej, nemáš zanesený palivový filtr? Logicky by to na něj ukazovalo daleko více.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.10.06  15:19

    « Re: Re: Re:

    Petře , vím že víš . Ale to mě nijak neovlivní.
    1)Píšeš že je to palivem ?? No asi jo, ale já jiné palivo než od čerpacích stanic ( JZD nepočítám ) k dispozici nemám !!! Co je mi to pak platné, když nejezdím, mám platit desítky tisíc za opravu auta , které má hodnotu řekněme 300 tis Kč, a navíc nemám žádnou jistotu, že to nebude za chvíli znovu.
    2) Mě to zkolabovalo po necelých 100 tis km !!!!! Žádných 10 tis a dost !!
    3) Protože o tom autu pořád mám informace tak vím, že se ty problémy i po opravě objevují znovu a znovu. A to s tím jezdí přímo servis jako se servisním vozem !!!! Chceš mi říct, že tam lijou rostlinný olej ??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.10.06  14:48

    « Re:

    Laicky se ptám, jak je možné, že na specializované diagnostice ten vadný vstřikovač nerozpoznali, v dalším servisu ano a závada se přitom projevovala neustále? To mi tedy hlava moc nebere. Je z Hale nějaký protokol?
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 18.10.06  14:45

    « Bez nadpisu

    to PetrT: Má na to nějaký vliv jízdní styl? To jak to člověk honí apod.?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.10.06  14:41

    « Re: Re:

    Martine, všechna dotčená čerpadla již dávno byla vyměněna v rámci garance (konstrukční chyba) - nemohla přežít víc jak 10 tisíc km.
    Nyní je to vše pouze o palivu, dobré palivo znamená no problem, horší palivo znamená zkrácení životnosti vstřikovačů, špatné palivo znamená zničení vstřikovačů a čerpadla, pokud někdo takové čerpadlo ponechá v autě, dostaví se mu další porucha i do 5 tisíc km.
    Pokud je sada vstřiků v čudu, musí se prolustrovat čerpadlo.
    Pravidlo 1 zní - kdo maže ten jede, nejlépe je dávat aditivum jako léčbu na nekvalitní naftu, které je bohužel obecně v ČR rozšířena.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.10.06  14:35

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vstriky

    My Lord, nové čerpadlo je nyní skutečně odolnější, protože se používá 1600 barové čerpadlo pro Euro 4, pokud se použije pro Euro 3, je méně namáháno.
    Přečti si můj příspěvek pro DIMa.
    Nové čerpadlo 25 tisíc Kč bez DPH, ve známém servisu za 20 tisíc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.10.06  14:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Vstriky

    DIME, prosím vysvětli mi, jak to, že mé auto nemá sebemenší problémy a přitom spadá do uvedené kategorie. (Mám najeto 140 tisíc km.)
    Prosím Tě neblbni lidi a už si jednou provždy uvědomte všichni, že systém se chová tak, jakou dostává naftu. Pokud není dobrá, jde čerpadlo a následně vstřiky do kopru. Pokud se oprava provede neprofesionálně, nezkontroluje se čerpadlo a přitom se vymění vstřiky, může se závada opakovat.
    Pokud dostane jakýkoli systém od jiného výrobce takovou naftu, půjdou vstřiky do kopru také, možná jen trochu později. Mám co do činění se všemi výrobci (Bosch, Siemens, Denso, Delphi) a na rozdíl od Vás všech VÍM !!! Pokud by jsi si třeba přál statistiky, mohu je poskytnout, např. včera - palivo - 4 vstřiky Toyota LandCruiser K.O. 15 tísíc km. a jasně nafta...
    Tak přestaň hysterčit.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 18.10.06  14:29

    « Re:

    Me teprve ted doslo, ze to spolu souvisi a ze je to tedy v podstate problem jen cerpadla, nikoliv vstriku...
    Vsude se pise o vstricich, ale pritom ty byly v poradku a jen byly postizene jako nasledek spatnych cerpadel...
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 18.10.06  14:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Vstriky

    OK, vysokotlaké čerpadlo mohu preventivně vyměnit. Kolik tak může stát? A mimochodem, když ho vyměním za to samé tak si asi moc nepomohu - bych asi potřeboval nějaký jiný model čerpadla, které je již odolnější proti poničení se a uvolňování špon. A dá se takové do toho mojeho dát?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.10.06  14:11

    « Re: Re: Re: Re: Vstriky

    Ano, vstřiky ničí "špony" , které vznikají ve vysokotlakém čerpadle. Takže je pravděpodnost dalších takových závad reálná.......
    Dělaly to první 2,0 TDCi do poloviny r. 2003.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 18.10.06  13:37

    « Re:

    Lordy: No tak v tom pripade je snad nasnade vymenit cerpadlo, ne??
    to all: Jinak o tomhle problemu jsem nekde cetl, ale vi se do ktereho roku trval? Jako treba se pise, ze vstriky jsou problemove do roku 2003?
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 18.10.06  12:50

    « Re: Re: Re: Vstriky

    DIM: takže je to tak, že čerpadlo je špatné, jdou z něj špony ke vstřikům které postupně ničí? Nechce se mi fakt věřit tomu, že každých 5000km budu měnit jeden vstřik?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.10.06  12:35

    « Re: Re: Vstriky

    ............. a já bych Ti doporučil to, co tvrdím od začátku ( neradil jsem to i tobě ? ) aby do tohoto motoru nešli. Zbav se toho co nejrychleji, to je moje rada. Ten problém začíná pravděpodobně čerpadlem...........
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 18.10.06  11:56

    « Re: Vstriky

    Tak to me mrzi, ale co bych jako prvni udelal ja, ze bych si zkusil dukladne prozkoumat moznost repasovani vstriku a vymena vstriku za novy kus za nejake tisicove castky by byla az to posledni reseni.
    A je jasne ze o necem takovem nema cenu v aut. servisu ani mluvit.
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 18.10.06  11:50

    « Vstřiky

    Takže dnešek je první den, kdy naplno lituji toho, že jsem si koupil Mondeo s TDCI motorem. Po diagnostice ve Ford Hale a ubezpečení že vstřiky jsou jako nové a problém s přepínáním do nouzového režimu je způsoben cmp snímačem vačkového hřídele byl lichý. Auto mi i po výměně čidla na vačce při větším zátahu padá do nouz. režimu. Takže znovu do servisu, tentokráte u nás ve Volyni. Zde mi po jízdních testech a diagnostice řekli, že dochází při velké zátěži k poklesu tlaku. Jeden (snad jen jeden) vstřikovač je vadný a netěsní. Je to o to divnější závada, protože auto se jinak chová výborně, spotřeba mi ještě klesla na 6l/100km, krom max. výkonu auto jede výborně a kultivovaně. V řídící jednotce není přímo záznam chyby ze vstřikovače, ale potles tlaku - a to je prý vstřikovač. Příští týden jedu na výměnu, napíšu víc.
    Už jsem doufal že se mému auto problémy vyhnou. Když se nevyhnuly, tak jsem aspoň doufal že to nebudou ty vstřiky a také to tak vypadalo, ale nakonec na mě také došlo. Teť už se jen modlím aby to byl pouze jeden vstřik a aby se to neopakovalo časem na dalších vstřikovačích... Óóó Mondeo, tohle jsem si fakt nezasloužil, vždyť jsem tě ještě nestihl ani přečipovat a už se sereš!
    PS - řekli mi, že mi udělají výměnu jednoho vstřiku celkem za 11.000Kč i s prací a nějakym nastavením softu pro daný vstřik. Jen prej neví jestli na ten můj model ještě nebude nutno vyměnit i potrubí ke vstřiku, cca. dalších 4000Kč. Kolik vás stála výměna vstřiku? Mám motor 10/2002.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…