FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.06  11:16

    « Bez nadpisu

    Ahoj. Dnes jsem volal do Hale ,jak to vypada s mojim milackem.Jak to rici...... :-) pry jsou vsechny 4 vstriky vadne a momentalne se ceka na vyjadreni Forda.Trochu me rozciluje, ze mi nerekli nic vic, nejake podrobnosti
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.10.06  14:11

    « Re: Re: Re: Re: Vstřikovací čerpadla a vstřikovače

    Moik:
    A to se právě hrozně pleteš.
    Z čeho si myslíš že žily diesel servisy Bosch a Delphi (Lucas) do teď???
    No přece z oprav rotačních a řadových čerpadel:
    - zadřené rozdělovací hlavy (cca 10 tis.)
    - přetržené hnací hřídele (cca 5 tis.)
    - opotřebované vačkové destičky (Bosch) či kroužky (Lucas) (3 až 5 tis.)
    - opotřebované ventilky a elementy řadovek (sada 8-12 tis)
    - a mnoho dalších dílů (sada tšsnění 2 tis.)
    A to mluvím jenom o mechanickýc čerpadlech.
    To je mystifikace říkat že moderní diesely jsou poruchovější, není to pravda, jenom se nedají tolik využít díly ze šroťáků.
    V momentě plné opravitelnosti vstřikovačů CR bude auto s CR systémem vyžadovat nižší výdaje do oprav a údržby než tradiční komůrkáč.
    Vůbec nejhorší jsou TDDI motory s rotačním el. řízeným čerpadlem Bosch VP44. (90 tis. nové, 30 tis. min. repas plus k tomu 4 dvoustupňové mechanické vstřikovače jeden za 6 tis., se senzorem za 12 tis.)
    Oproti tomu:
    čerpadlo CR nové 16 až 25 tis.
    čerpadlo CR repas 6 až 15 tis.
    vstřikovač CR nový 4 až 1 tis.
    vstřikovač CR repas 3 až 6 tis.
    oprava vstřikovače CR 0,9 až 2,9 tis.
    A na závěr: velkou bolestí komůrkových motorů bylky právě ty komůrky, nakonec se rozpadly... Moderní přímovstřikové motory je nemají a proto jsou řádově spolehlivější i u značek, které komůrky prostě neuměly (Renault...)
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 26.10.06  12:19

    « Re: Re: Re: Vstřikovací čerpadla a vstřikovače

    Nechci vyvolávat flame...pokud má být moderní diesel jiná liga a já si mám uvědomovat, že zároveň s ním mám přidat za palivo a aditiva, pak bych jako zhýčkaný zákazník očekával zachování výroby TDDi motorů, který sežerou všechno. Já nechi auto, který je jiná liga, já chci auto, co jezdí a vypadá pěkně, co mě nenechá ve štychu. Kup si supermoderní diesel, ale pozor na to, co žere nebo si kup prověřenej, spolehlivej, starší diesel, kterýmu je to jedno...stejně jako u benzínových přmovstřiků VW a 98okt. benzín nebo klasiku na 95okt.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.10.06  12:15

    « Re: Re: Vstřikovací čerpadla a vstřikovače

    Paul M:
    Úplně jsi mne necpochopil. Jakékoli vyšší číslo sdílí vylepšení předchozího a ještě jsou na něm další změny.
    Vše od 035A je vylepšené a zodolněné.
    Ano, R00402Z jsou lepší než R00202Z.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.10.06  12:03

    « Re: Re: Vstřikovací čerpadla a vstřikovače

    ad Auto Diesel: mám hodnou dceru,nějak mi to objednala a dokonce předplatila a platí dál,takže netuším. Všechna 4 čísla dorazila pečlivě zabalená,nezničená.Leccos by pan Vaculík mohl jinak formulovat,ale celkově je to hodně dobrý počin.Když nic,lidé si uvědomí,že moderní diesel je trošku jiná liga a nevyplácí se šetřit na palivu,aditivu,jaká jsou úskalí provozu.Lze s tím souhlasit,co píší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.10.06  09:31

    « Re: Vstřikovací čerpadla a vstřikovače

    Petr T.:
    díky za info. Chápu to tedy správně, že odolnější čerpadla jsou pouze dvě: 9044A(Z)035A(B) a 9044A(Z)130A(B) ?
    vše ostatní jsou víceméně původní modely, které se vidíraly a uvolňovaly kovové částečky a oddělávali čerpadlo. Nebo jsou vylepšené a odolnější i modely: 9044A(Z)036A(B) a 9044A(Z)100A(B) ???
    Ještě dva dotazy:
    - jak já, laik, poznám jaké tam mám čerpadlo. Kam se mám podívat po otevření kapoty - je někde vidět nějaký štítek? Nebo musím jet do servisu, aby něco odstrojili a zjistili stav věci?
    - je ten inovovaný vstřikovač (R00402Z) odolnější nebo ta inovace s odolností nemá nic společného?
    díky
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.10.06  08:22

    « Vstřikovací čerpadla a vstřikovače

    Paul M.:
    Pro 115 k tam původně byly vstřikovače (EJBR)R00202Z. Pokud tam nalezneš R00402Z, máš tam inovovaný typ.
    Čerpadla: je tam řada náhrad, asi takhle:
    9044A(Z)033A(B) původní
    9044A(Z)034A(B) změny, ale v zásadě stejná konstrukce
    9044A(Z)035A(B) vylepšené
    9044A(Z)036A(B) změny, ale v zásadě stejná konstrukce
    9044A(Z)100A(B) změny, ale v zásadě stejná konstrukce
    9044A(Z)130A(B) Euro 4 (1650 bar), mnohem odolnější, pokud použito pro systémy Euro 3 (1400 bar)
    A - označení Delphi
    Z - označení Ford
    A(B) - dva typy používaných senzorů teploty na čerpadle, jeden je modrý, druhý zelený
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 26.10.06  08:17

    « rozdíl mezi vstřiky

    Ještě k těm vstřikům a předchozímu dotazu. Když mi teť měnili jeden vstřik, tak mi řekli, že je to již jiný model trochu jiné konstrukce, takže mám teť na autě tři starší vstřiky a jeden nový, k tomu původní staré vysokotlaké čerpadlo. Prý by se k v střiku mělo vyměnit i přívodní potrubí nafty, ale že mi to prý napasovali i bez toho... ale nechtělo se jim, prý si doplatím hafo tisíc za to přívodní potrubí. A chtěli mi rovnou měnit všechny čtyři vstřiky když odešel jeden, ale říkal jsem jim že nejsem blázen, že mi to přijde zbytečné, tak s kecama vyměnili jen ten jeden. Auto samozřejmě už v záruce není, jinak bych si to vyměnit nechal. Jaké máte zkušenosti vy?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.10.06  00:02

    « vstřikovací čerpadlo - jak poznám inovovaný typ?

    ahoj, v predchozích diskusích bylo řečeno, že v cca polovině 2003 se inovovala vstřikovací jednotka, která pak byla o něco odolnější než doposud (především čerpadla). Jak ale poznám, že dané mondeo má skutečně již nové čerpadlo a vstřikovače? Jde to nějak opticky poznat nebo vyčíst z nějakých čísel v TP? Ptám se proto, protože mohu koupit Mondeo 2.0 TDCi 85 KW, 125.000km, r.v. 08/2003 (nový model po faceliftu - velké mlhovky), ale nevím zda již obsahuje novou verzi vstřikování nebo ne. Díky všem za info
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.10.06  23:24

    « Re: Re: Re: Re: Problémy po několika dnech stání

    www.automotospecial.cz, ti vydávají Auto Diesel
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.10.06  23:23

    « Auto Diesel

    Napiš si panu Vaculíkovi z redakce:
    vaculik@automotospecial.cz
    www.automotospecial.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.10.06  18:44

    « Re:

    to: m.leky
    To je blbost. Nečti a projeď se !
    A uvidíš. :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.10.06  17:18

    « Re: Re: Re: Problémy po několika dnech stání

    Ad Auto Diesel: asi se nic nedoctu - nevim jak ho v holandsku sehnat :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.10.06  17:12

    « Bez nadpisu

    Tak jsem se ted dozvedel, ze moje Mondie je asi "nejpomalejsi" auto s dieslu na "trhu" a ze to vlastne neni motorove ani osobak ,ale spis tahac ci dodavka.To mam teda radost. :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 25.10.06  15:57

    « Re: Re: Re: Re: Problémy po několika dnech stání

    Taky mě to zaujalo, nenašel jsem nic - aspoň objednat někde...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.10.06  15:49

    « Re: Re: Re: Problémy po několika dnech stání

    Je ten Auto diesel test někde on-line ??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.10.06  15:44

    « Re: Re: Problémy po několika dnech stání

    To jatypc... : tak o tom vsem se prave doctes v tom auto diesel. Opravdu me prekvapilo, jak moc se v tomto casopisu clovek docte odbornych a praktickych informaci - narozdil od jinych AUTO platku podobnym spis Blesku a jemu podobnym - spousta nesmyslnych fotek a informace zadne.
    Chvalim tak tvurce tohoto casopisu - viz. test dieselovych motoru spojeny s realnym vystupem informaci z mototrove brzdy (Mondeo papirove 114kW, 400N.m - z motorove brzdy 120kW, 389N.m)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.10.06  15:19

    « Re: Problémy po několika dnech stání

    K tomu zavzdusneni: chapu, ze kdyz auto dele stoji, tak se tam muze neco zavzdusnit (i kdyz pri spravne konstrukci by to snad tak moc nemelo). Co to zavzdusneni muze zpusobit nebo cemu hlavne skodi a jak moc? A da se nejak omezit (temi "normalnimi spojkami" misto rychlospojek atp.)? Diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.10.06  15:05

    « Re: Re: Re: Re: Kondenzace vlhkosti v nádrži

    ¨Zkondenzovaná voda z vnějšku nádrže taky vadí ???
    Já jenom, že po ránu jsem ještě nikdy neměl auto zarosené ZEVNITŘ !! Teda pokud jsem v něm zrovna ne to ........:-))
    Auto se orosí při "prudkém" oteplení, když se celou noc pomalu vychlazuje a pak vysvitne slunce a okolí se poměrně rychle oteplí. To auto ještě zůstane chvíli studené ( tak jako tráva nebo cokoliv jiného ) a na něm se srazí vzdušná vlhkost.
    Přece jen ale případ opačný je poměrně těžko představitelný. Jedině prudké ochlazení okolí ( kaluž, myčka ?? ), a nebo natankování teplého paliva za mrazu ?? Z toho přepadu toho asi zase tolik horkého do nádrže neteče, ale to nevím......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.10.06  14:53

    « Re: Re: Re: Re: Kondenzace vlhkosti v nádrži

    hmmm... rozvadet tu co vsechno zpusobi tech nekolik ml nakondenzovane vody v palivovem systemu je na knihy!!! Nemluve o tom - zeptejte se chemiku v rafinerce, jak bojuji s chemickou vazbou vody na paliva a jak se to v prakticky resi!!!
    Mimo jine opravdu doporucuji si precist technickou cast (od stranky 128) Auto diesel c.4 - je to zajimave. A pro neverici je tam i prave clanek s pridavnymi aditivy a jejich vzajemne negativni pusobeni, normami na naftu a jeji mazivosti atd. ... Oprvdu si to prectete !!!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…