FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 27.10.06 15:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Lorde, buď v klidu.
To je ochlazením. Za studena se posouvá časování vstřiku paliva dopředu (dřívější předvstřik paliva) a chybí pilotní předvstřik. Po zahřátí se vstřik paliva posouvá do normálu a zvuk motoru je ztlumen pilotním předvstřikem (množství paliva 1:8).
Čirou náhodou se ti sešla výměna vstřiku a ochlazení.
Až budou mínusovky, to teprve bude cvakat - zvuk se tehdy přibližuje projevu klasických TDíček. -
« Bez nadpisu
Chlapi, ja som myslel ze mondeo je dobre auto. A teraz ako citam tieto fora, my vobec nie je do smiechu. Vsak tu ma kazdy s niecim problem. To asi nemoze byt nahoda. Ja ho mam zatial relativne kratko - 2 mesiace - ale uz cakam, kedy budem mat aj ja problemy...
BTW mne zas celkom vadi, ze sa na pravej zadnej sedacke prehyba nieco v operadle. Ked tam sedim, a zrychlujeme, nieco rupne v operadle a chrbat mam o 2 cm hlbsie. Naopak, ked brzdime, tak ma to vystreli dopredu o 2 cm. -
lordmystic 27.10.06 14:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Mě se začal divně chovat zvuk motoru po výměně toho vstřiku. Pokud je auto zahřáté (cca. 10km), je zvuk v pohodě parádní. Ale pokud není zahřátý, tak při zrychlení cca. od 2tis. otáček má zvuk navíc takovej drnčící/cvakací/chrčící zvuk. Nevím přesně jak to popsat. Prostě jako kdyby tam něco rezonovalo nějak divně. Máte to také někdo? -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ale mě se to při vyřazení a nebo už při vyšlápnutí spojky ztratí. Pak zůstává jen opravdový zvuk pneumatik. Dal jsem tam Pirelli, před tím tam byly Good Year, v létě Michellin a je to pořád. Dokonce už jsem schopen si najít v těch zvucích různé jiné - od střešního nosiče, od pneumatik, od motoru....ale todle je ještě něco nad tím vším. Začínám podezírat převodovku a nebo ten setrvačník, ale nevím, jestli se točí, když vymáčknu spojku dál nebo ne..... -
Jozef0351 27.10.06 14:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Bolo by načase riešiť konečne niečo iné ako tie vaše nešťastné motory. Na to by mohla byť jedna samostatná diskusia spoločná pre všetky značky. Mám dojem že všetky diesle sú problematické.
Taký nejaký hluk trápi aj mňa od nova. Utešujem sa že je to len pneumatikami. Ale počujem to na letných aj na zimných. Oboje Pirelli. Budúci rok kúpim nové letné podľa možnosti čo najtichšie podľa testov. Ak to neprestane tak to bude prúser. Potom to asi tak má byť. Dosť ma to otravuje lebo motor nepočujem ale hluk od kolies je pomerne značný. Vozil som sa na Superb a tam keď som vyradil rýchlosť (bolo to tdi) auto bolo podstatne tichšie. -
« Re: Re: Re: Re:
Mimochodem : teď jsem přezul na zimní a doufal jsem , že se mi ztratí nepříjemný valivě - kolísavý zvuk, který jsem přisuzoval pneumatikám. Jenže nezmizel, a teď čím by to mohlo být ?? Ložiska to nejsou, takže převodovka ? Setrvačník ?? Dělá to za jízdy při všech režimech, když vyšlápnu spojku, tak se to uklidní ......Takové huhuhuhuhu , závislé na rychlosti. -
"-- skrytý --" 27.10.06 13:49
« Repas vstřikovačů DELPHI
Jenyk:
Servis Hale a další dva nebo 3 již v tuto chvíli nakupují potřebné vybavení a nářadí.
Delphi předvedla repas vstřikovačů a test na Automechanice ve Frankfurtu. Vypadá to jako velice náročná věc. Jenom kódování 1 vstřikovače trvá 30 minut, vstřikovač prochází 150 testovacími cykly. Vstupní diagnostický test trvá potom 15 minut. Zcela automatický.
Odhaduji ceny:
900 až 1900 Kč výměna přepadového elementu, čištění v ultrazvuku, kódování
2900 až 3900 Kč kompletní repas s kódováním a výměnou trysky.
Zdravím. -
« Re:
Ale ten vývoj je vždycky stejný : napřed řeknou že jen nějaké čidlo, člověk se uklidní, pak ale je tam za chvíli znovu, pak řeknou " tak přece jen j jeden vstřik vadný", a pak to rozeberou a složí a pak už to hlásí všechny....... A tady je ten okamžik , na který čeká Ford Motor Company, protože tvrdí : a není vám to divné, že vám najednou odešly všechny vstřiky ?? jeden, to bychom na garanci uznali, ale všechny ? Tak uděláme rozbor nafty..... A i kdyby ta moje nafta byla tísíciprocentní, nikdy nebudu mít jistotu, jestli je ten výsĺedek opravdu můj vzorek, jestli byl vzorek odebrán podle nějakého schváleného postupu ( věřím že někde u filtrů to může být horší vždy), jestli do nádrže v servisu a nebo někde do vzorku nikdo nic nenasypal ....... A pak FMC řekne sorry, nesplnil jste povinnosti provozovatele, tudíž záruční podmínky, protože jste tam nalil něco, co tam nemá být.......máme na to papír....
Pro Petra t : Já vím. Fakt vím............ ale stejně nebudu aditivovat a nebudu :-)