FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 31.10.06 14:02
« Re: Kde koupit aditivum Stanadyne?
To aditivum od Stanadyne je uplne ridke - skoro jako voda? Nebo me ho necim naredili :-) Je to zvlastni, protoze zatim vsechna aditiva co jsem mel moznost videt (TOTAL, Castrol) mela konzistenci spis jak motorovy olej a ne jako voda. -
« Re: aditivum stanadyne
martin z.
máš pravdu, že autobenex má tragická www stránky, ale na prodejně ho běžně mají. Zrovna v sobotu jsem ho kupoval - balení na 120l stojí cca 230 Kč. A pobočky mají po celé republice.
K tomu čerpadlu - když sundáš dekl, tak čerpadlo je dobře vidět - je na levé straně vepředu a je na něm (bez zrcátek ) i dobře vidět štítek s typovým číslem čerpadla. Je tam sice více čísel, ale jedno z nich je typové. Mělo by začínat na R (např.R9044Z034A) -
"-- skrytý --" 31.10.06 12:41
« Bez nadpisu
Kdyby to bylo zpusobene naftou, tak by preci muselo byt nacnute nebo spatne i cerpadlo ne?Jaky je predad to nevim.V protokolu je jen zpetny tok a ten je vpohode.Jinak podle cisel v protokolu je to presne jak rikas.
Jen se jeste zeptam. Kdy mam do TAD Praha zavolat? ;-) -
martin.z 31.10.06 12:20
« aditivum stanadyne
To Petr T.
Tak uz mam plny zuby hledani a vubec celeho stanadynu.
1)Autobenex ma tak dementni stranky ve srovnani treba s auto kelly, ze tam nejde nic vyklikat, proste sortiment je pristupnej asi jen nejakejm dealerum..zjistil jsem ze maj oleje, to je tak vsechno..
2)volal jsem do delphi servisu-konkretne jednoho na Praze 10, ktery je soucasti delphi site na kterou odkazuje to TAD..
stanadyne samozrejme nevedou....
Jinak jakysi odbornik z ustavu paliv a maziv v diskuzi o ochrane cerpadel a vstriku radi kupovat naftu u kvalitni site ktera zarucuje kvalitu. O aditivech se zminuje s tim ze to ma ale ten samy efekt.. -
"-- skrytý --" 31.10.06 12:18
« Re:
Opotřebení provozem znamená že táhla ve vstřikovači jsou přidřená. Viděl bych to na nemazivou naftu nebo vzduch v systému. Pokud by to bylo čerpadlem, budou vstřikovače vadné na přepadu paliva což asi nejsou...
V praxi Tvoje vstřikovače vstřikují palivo v nízkých otáčkách příliš pozdě. Ve vysokých otáčkách ve vysokém tlaku paliva pak zřejmě fungují dobře. O takové závadě jsem zatím neslyšel... 50 tisíc je hrozně málo... Zatlač na Delphi a potom si dávej pozor na naftu, to je mé doporučení.
Problém s naftou je také ten, že se přešlo na nízkosirnatou naftu, jenže ta síra mazala a teď tam není. Pokud není v naftě dostatek aditiva (z výroby), nebo se v distribučním řetězci naředí, máme problém. -
"-- skrytý --" 31.10.06 11:53
« Co dělat
Mno, to není dobré.
To znamená že vstřikovače jsou natolik opotřebené, že v nízkých otáčkách reagují pomaleji na příkaz řídící jednotky.
Toto je závada která není způsobena čerpadlem ale opotřebením provozem.
Kolik máš najeto???
(Cena vstřiků od Forda je skoro dvojnásobná proti síti Delphi...) -
"-- skrytý --" 31.10.06 11:40
« vadne vstriky
Tak jsem zdrcen.Ted jsem se dozvedel vysledek testovani vstriku a vyjadreni FM .4 vstriky vadne Fm zamita.Mam kopii zkusebniho protokolu se spostou cisela tez tam je napsany jakysi vysledek.Cituji: Vstrikovace nemaji v nizkem tlaku paliva dodavky a maji vysoke odezvy.Jsou pravdepodobne pridrene.
Sakra nevim co ted.Zkusit tavolat jeste na FM, ale nevim o co se oprit.
A neni mi taky jasne, jak dal postupovat s opravou.V hale rekl jen vymenit vstriky. -
lordmystic 31.10.06 07:33
« Bez nadpisu
Jo jo, Standy vyjde maličko přes korunu na litr a to je dobrá cena. Osobně jsem sehnal balení na 290l nafty a tam je na te průhledné lahvi stupnice namalovaná, která značí risky pro naftu po 15l. Takže poiud tankuji 30l, musím nalít dva dílky na flašce. Je to pohoda.
Jen jsem se chtěl zeptat. Jak jsem nedavno pozoroval velké zvýšení hlučnosti, tak to se dělo kolem ranních teplot cca. 5-10 stupňů. Dnes bylo cca. 1 st. a ten divnej klapavej zvuk byl pryc! Sice o neco hlučnější než zahřátej motor, ale ten konkrétní hnusnej zvuk tam nebyl.
Bylo by možné, že to bylo tím, že jsem měl v nádrži cca. 12l shell v power (již aditovované od výrobce) a k tomu jsem dolil 40l klasické nafty a přidal Standy? A nebo je pro ten motor fakt divná teplota těch 5-10st?
A další postřech. Pokud nastartuji dnes ráno když je kolem nuly, tak se otáčky ihned ustálý na cca. 1000ot/min, ale pokud startuji odpoledne kdy je třeba 10-15st., tak to trvá pár vteřin, než se motor uklidní - je to prostě méně plynulé ten start... Je to také možné? Fakt mi přijde že ten motor kolem 10st. celsia se chová nejhůře... -
"-- skrytý --" 30.10.06 22:24
« Re: Re: vypocty
Já koupil aditiva litr a dali mi k tomu malou lahvičku, do které si vždycky připravím dávku na jednu nádrž pomocí velké injekční stříkačky. Není s tím skoro žádná práce. Pak se mohu rozhodnout, jestli pojedu k Shellu nebo Globusu. Auto si chci nechat ještě tak 100 000 km, kdybych dával pořád aditivum Stanadyne, vyjde na 8 000 Kč. Shell vípaurdýzl mi z kapsy vysaje navíc 16 000. To se vyplatí, pokud nezačne něco zlobit a naopak jsou to vyhozené peníze, pokud by to stejně zlobit nezačlo.....
(Někdo tu psal, že Stanadyne vyjde na 2 kč/ litr. To je omyl, správně je to skoro přesně 1 Kč na litr nafty.) -
"-- skrytý --" 30.10.06 22:22
« AutoDiesel
Martine, přečti si časopis Autodiesel.
Tam je balední aditiva Stanadyne na 2 nádrže. Prostě půl teď a půl potom. To mi přijde jednoduché. Máš pravdu s tím větším balením, značně hůře se nalévá, když se rozlije hrozně smrdí (asi je velmi účinné... :P :P :P )
www.stanadyne.com









