FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
martin.z 31.10.06 14:31
« Bez nadpisu
Tak Hale ma taky jen Performance formula...tak to je opravdu ceska klasika, nabizet jen jeden produkt z rady a to ten, ktery ma nejlepe znejici nazev "Výkon" ... :-)
doporučuji nasledujici link:
[odkaz]
ja jsem svoji objednavku zrusil protoze je to pro me nejednoznacne -
"-- skrytý --" 31.10.06 14:28
« Re: Re: Stanadyne
Lubricity Formula nedostaneš, leda bys to objednal a čekal než se to doveze z USA.
Lubricity Formula umí pouze přimazávat, zatímco Performance Formula umí cetanové číslo, nízké teploty, inhibici koroze, zlepšuje spalování, je to prostě kombinované aditivum. -
"-- skrytý --" 31.10.06 14:02
« Re: Kde koupit aditivum Stanadyne?
To aditivum od Stanadyne je uplne ridke - skoro jako voda? Nebo me ho necim naredili :-) Je to zvlastni, protoze zatim vsechna aditiva co jsem mel moznost videt (TOTAL, Castrol) mela konzistenci spis jak motorovy olej a ne jako voda. -
« Re: aditivum stanadyne
martin z.
máš pravdu, že autobenex má tragická www stránky, ale na prodejně ho běžně mají. Zrovna v sobotu jsem ho kupoval - balení na 120l stojí cca 230 Kč. A pobočky mají po celé republice.
K tomu čerpadlu - když sundáš dekl, tak čerpadlo je dobře vidět - je na levé straně vepředu a je na něm (bez zrcátek ) i dobře vidět štítek s typovým číslem čerpadla. Je tam sice více čísel, ale jedno z nich je typové. Mělo by začínat na R (např.R9044Z034A) -
"-- skrytý --" 31.10.06 12:41
« Bez nadpisu
Kdyby to bylo zpusobene naftou, tak by preci muselo byt nacnute nebo spatne i cerpadlo ne?Jaky je predad to nevim.V protokolu je jen zpetny tok a ten je vpohode.Jinak podle cisel v protokolu je to presne jak rikas.
Jen se jeste zeptam. Kdy mam do TAD Praha zavolat? ;-) -
martin.z 31.10.06 12:20
« aditivum stanadyne
To Petr T.
Tak uz mam plny zuby hledani a vubec celeho stanadynu.
1)Autobenex ma tak dementni stranky ve srovnani treba s auto kelly, ze tam nejde nic vyklikat, proste sortiment je pristupnej asi jen nejakejm dealerum..zjistil jsem ze maj oleje, to je tak vsechno..
2)volal jsem do delphi servisu-konkretne jednoho na Praze 10, ktery je soucasti delphi site na kterou odkazuje to TAD..
stanadyne samozrejme nevedou....
Jinak jakysi odbornik z ustavu paliv a maziv v diskuzi o ochrane cerpadel a vstriku radi kupovat naftu u kvalitni site ktera zarucuje kvalitu. O aditivech se zminuje s tim ze to ma ale ten samy efekt.. -
"-- skrytý --" 31.10.06 12:18
« Re:
Opotřebení provozem znamená že táhla ve vstřikovači jsou přidřená. Viděl bych to na nemazivou naftu nebo vzduch v systému. Pokud by to bylo čerpadlem, budou vstřikovače vadné na přepadu paliva což asi nejsou...
V praxi Tvoje vstřikovače vstřikují palivo v nízkých otáčkách příliš pozdě. Ve vysokých otáčkách ve vysokém tlaku paliva pak zřejmě fungují dobře. O takové závadě jsem zatím neslyšel... 50 tisíc je hrozně málo... Zatlač na Delphi a potom si dávej pozor na naftu, to je mé doporučení.
Problém s naftou je také ten, že se přešlo na nízkosirnatou naftu, jenže ta síra mazala a teď tam není. Pokud není v naftě dostatek aditiva (z výroby), nebo se v distribučním řetězci naředí, máme problém. -
"-- skrytý --" 31.10.06 11:53
« Co dělat
Mno, to není dobré.
To znamená že vstřikovače jsou natolik opotřebené, že v nízkých otáčkách reagují pomaleji na příkaz řídící jednotky.
Toto je závada která není způsobena čerpadlem ale opotřebením provozem.
Kolik máš najeto???
(Cena vstřiků od Forda je skoro dvojnásobná proti síti Delphi...)
A ten u cetanoveho cisla nema tecku. Je naprosto stejny jako Lubricity formula-jen nema tu obecnou zvysenou mazivost nafty....