FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
lordmystic 01.11.06 15:23
« Re:
Jízdní vlastnosti TDCi Mondea jsou ne výborné úrovni a pro lehčí Fokus se víc hodí benzínový motor než diesel. A že by v Mondelu bylo někde málo místa - ehm, no nevím komu to nestačí - osobně měřím 192cm a problém nemám absolutně žádný. Ohledně motoru budeš asi klidnější, to je pravda. A ta tvá poslední věta, nevím, mám bezproblémové ranní starty i teť když je zima, volnoběh je také úplně bez problému a spotřeba - to raději preferuji o litr větší, ale mít po ruce potřebný výkon co ty nemáš a mnohem větší a komfortnější auto. To už je každého věc na co auto potřebuje. -
Moik 01.11.06 15:13
« Bez nadpisu
Tak jsem definitivně emigroval na Focus II 1,6TDCi 80kW. Motor o poznání slabší, jízdní vlastnosti o poznání jistější, kufr o poznání menší, prostor pro pasažéry o poznání větší(krom kolen vzadu). Ale co hlavně, vstřikovače ať PD nebo CR vč. čerpadla o dost odolnější.
Ranní starty - báseň, volnoběh - báseň, spotřeba - báseň :-)) -
Moik 31.10.06 16:11
« 1.6 TDCi 80kW
Včera jsem koukal pod kapotu Focuse 1.6TDCi 80kw. Má to být common-rail motor, ale nahoře nikde není rail jako na Mondeu. Naopak jsou velký trysky, jako by to bylo PD :-o jsem z toho vedle.
Ten motor jede, žere a hlučí jako PD od VW a ne jako CR motor.
Víte o tom něco bližšího? -
lordmystic 31.10.06 15:07
« Bez nadpisu
martin.z:
Svou objednávku si rušit neměl. Stanadyne Performance Formula je totiž nejlepší aditivum pro naši naftu - je nejkomplexnější jak říkal PetrT. Lubricity není tak komplexní a navíc přidáva jen větší mazivot pro naftu s extrémě nízkou mazivostí. To není náš případ, naše nafta je často nekvalitní, ale zase takový extrém není. A Stanadyne Performance Formula již mazivost také zvyšuje.
Mám přímo Stanadyne Performance Formula v menším balení - to vyjde dráž, viz. obrázek: [odkaz]%2FStanadyne+… /> Poměr je opravdu 1:500 (do 240l nafty se naleje 470ml aditiva). Cenu už přesně nevím, ale je to jedno, příště koupím velké balení a vyjde to opravdu kolem te koruny na litr... -
"-- skrytý --" 31.10.06 15:01
« Re:
martin.z:
Co já vím lahvička 235 ml / 262 Kč je na 2 nádrže, tj na 120 l nafty. Tj 2 Kč na litr.
Nezapomeň ale použít matematiku 70% ceny se Ti vrátí ve snížení opotřebení součástek motoru.
Tj. ve skutečnosti platíš 0,70 Kč na litr. Můžeš tomu věřit nebo ne... V každém případě nárůst u Shellu je o 1 Kč vyšší.
Za další, větší balení jsou levnější !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Existují balení 235 ml, 470 ml, 940 ml a 1880 ml, vidfěl jsem i průmyslové balení 5 l. -
martin.z 31.10.06 14:51
« Bez nadpisu
To Petr T:
Tak snad naposledy, mas pravdu, Cernik v Plzni prodava modrej Performance formula, ten ma v sobe vic slozek byt ne tu obecnou zvysenou mazivost(posledni polozka)-jen mi nesedi ten pomer co tvrdil Jenyk-tzn. 1 litr na 1.000 litru nafty.
Ma to totiz michaci pomer 1:500 tedy 0,5 litru cca na 250 litru nafty.
Tech 0,5 litru stoji cca 240,-kc -
-
martin.z 31.10.06 14:31
« Bez nadpisu
Tak Hale ma taky jen Performance formula...tak to je opravdu ceska klasika, nabizet jen jeden produkt z rady a to ten, ktery ma nejlepe znejici nazev "Výkon" ... :-)
doporučuji nasledujici link:
[odkaz]
ja jsem svoji objednavku zrusil protoze je to pro me nejednoznacne -
"-- skrytý --" 31.10.06 14:28
« Re: Re: Stanadyne
Lubricity Formula nedostaneš, leda bys to objednal a čekal než se to doveze z USA.
Lubricity Formula umí pouze přimazávat, zatímco Performance Formula umí cetanové číslo, nízké teploty, inhibici koroze, zlepšuje spalování, je to prostě kombinované aditivum.










Focus má 1300kg cca a výkon 109k = 11.93kg/k
Mondeo má 1547kg a 130k = 11,9 kg/k
V jednom rozdíl je, Mondeo je o dost svižnější od 150kmh a nemusí se s ním tolik řadit-má o dost větší krouťák....
ale abych nevyvolával flame, je jasný, že vše je věcí preferencí a u mě hrálo velkou roli i to, co tu mnozí neřeší - Focus nebyl ještě ani na první garančce, ta čeká až mě.