FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Garancka 80k
Naklady na garancku jsou OK...
oblozeni na brzdach uz jsi asi meni driv? Co palivovy filtr?
Dost me to zajima, na prvni servisku jdu odhadem na jare...
Co dvojity uhlikovy mikrofiltr na ventilaci - Ten asi stoji vic, nez 3 stovky? Co cisteni/desinfekce klimatizace? Ja po 3 mesicich provozu, ted jezdim bez klimy, ale kdyz ji zapnu a potom vypnu, tak uz ji citim... Na jare ji urcite necham procistit...
Jinak ti poradim s prepazkou:
Spony mi vyvrtali (dve dirky na krajich a profouknout), radsi si to udelej sam, me nechali piliny v aute...
No a vyhled? Vezl jsem jednou koberec (100 km po dalnici) , tak musela pricka pryc, abych ho mohl mit uvnitr, pak uz se mi ji tam nechcelo vracet... Vyhled super :-)
Policajti me staveli predevcirem (po 500 km po Evrope jsem v CR odjel od benzinky a v ostrem svetle jsem si nevsiml, ze nesvitim... Byli tak zamestnani tim, ze me zkasnou za nesviceni a tim, jak jsem je ukecaval, aby me nechali jet bez bodu a pokuty, ze si toho, ze nemam prepazku, ani nevsimli...
Hadejte, jak to dopadlo??? -
"-- skrytý --" 03.11.06 08:17
« Garancka 80k
Hi,
hlasim naklady na garancku v 80k, zahrnujici i prezuti na zimu:
Polozka Cena s DPH
--------------------------------
prezuti 589
vzduch.filtr 359
olej 5W30 (6l) 1.300
olej.filtr 205
napln do ostr. 56
nemrznouci do chl. 105
zavazi na kola 122
ostatni drobne
===================
CELKEM 3.839
Na zimu mam stale litaky+Michelin Pilot Alpin (205/50/17), zavady zadne (kdyz pominu novy predek-nedani prednosti jinym autem a novy zadek-nedobrzdeni jinym autem:-).
Tankovani jen Shell (na stridacku normalni + VPower). Subjektivne: stejne auto jako pri koupi.
Dalsi poznatky: Oblacek bileho dymu pri nastartovani, obcas cukatura kolem 1.500ot/min pri studeno/chladnem motoru (pak ok), tezce se zahrivajici motor (jeste ze mam vejcovar na sedackach:-)
Nespokojenost: Pouze s mrizkou (N1), prd je pres ni videt a litaji v ni spony:-) Jsem rad, ze nemam uplne cerna posledni bocni okna (mam jen normalni zatmaveni), to uz bych psychicky nezvladal...
To je vse, zase jdu roztacet kola ceskeho kapitalismu... -
martin.z 03.11.06 08:13
« Bez nadpisu
to Lordmystic:
Jo, kdyz jsem si asi ve tradvaceti koupil svuj prvni vuz, opel atsra 1,6 hatch 8v tak jsem zkousel co to da na D1 ve smeru z Prahy z toho kopce dolu k Mirosovicim. Udelalo to asi 193 a zrovna tam merili.... :-))) Byl jsem obeslanej a dodnes si pamatuju tu krasnou fotku auta s rosvicenou brzdovkou a pricaply na predek od toho jak jsem brzdil kdyz jsem ty policajty videl :-) -
« Ve vichrici a lijáku z Mnichova do Budapesti
Pánové, tak jsem jel v neděli z Mnichova do Budapešti - přes německo až do Lince pršelo, tak jsem se mírnil, potom na šestku 3.500 ot./min. , 205-210 km/h cestovní rychlost.... Podle toho, jak foukal vítr. Víc než 225 jsem z toho nedostal. Jinak i v té vichřici jsem byl překvapen, jak je to auto stabilní.... Občas jsem to na volantu pocítil, ale pohoda... Zkuste takhle jet s Oktávkou! :-) Dnes jsem přezul zimní 16" a musím přiznat, že jsou na boční vítr mnohem náchylnější, zejména pokud při rychlé jízdě předjíždíte kamion. Ale dá se na to zvyknout. Jinak mám 8.500 km, motor si krásně sedl, jde lépe do otáček a je tišší. -
martin.z 02.11.06 14:47
« Bez nadpisu
to Moik:
Mam ghiu a vadi mi pravy opak, je to neskutecne tvrdy. Nevim jeslti na tom nemaji podil gumy continentaly, ale jinak rozmer kol a gum je 205/55 R16 cili nejmensi disky a tedy nejmekci varianta a gumy mely tlak 2,6 a 2,6. Stahnul jsem je dle knihy na 2,3predek a 2,1zadek a nejsem schopnej poznat zadnou zmenu k lepsimu.
Mozna bych uvital aby na to kouknul nejakej znalec jeslti to vubec ma standartni pruziny a tlumice, svetlost atd.. -
Moik 02.11.06 14:02
« Auto
lordmystic: jediné, kde postrádám je kufr, ale dá se zvyknout. Máme jedno dítě, kočárek v pohodě i s bagáží. Na zadních sedadlech to neřeším, malé je 7 měsíců :-) a (Josef35) Focus je o 4 roky mladší model a opravdu je širší jak Mondeo - i zvenku i zevnitř. A nedivil bych se, kdyby nová Fiesta šlapala na paty Focusu I. Seděli jste někdo v nové Corse? To nemá s malým autem nic společnýho, je to prostě gigant.
Mondeo jede líp, bez debat - Focus jede víc než dobře 8) -
"-- skrytý --" 02.11.06 11:18
« čerpadlo a vstrikovace..
Tak jsem se dival na čerpadlo do meho mondea a dle prispevku Petra T. jsem zjistil, ze mam v aute puvodni cerpadlo (9004Z033A)...auto jsem koupil pred 2 lety, melo najeto 88 tkm, ted tam mam 162 tkm a zatim zadny problem co se tyce cerpadla, nebo vstriku. jeste mrknu na ty vstrikovace, jestli jsou tam puvodni, nebo jestli byly menene..Jinak naftu beru jenom shell w-power, beru jen ale na 2 mistech a to na dalnici hned za brnem, nebo v brne na herspicke..Jednou jsem vzal take v Mikulove, ale nejak se me ta nafta nezdala..(mozna jen spatnej dojem). -
lordmystic 02.11.06 08:31
« Tvrdost
To já to porovnával s Passatem ročník 1998 (konec) ale najeto stejně jako mám na Mondeu (110k km). A velký rozdíl mi tam nepřišel. Passat na 15-kách, mé Mondeo na 16-kách. Sice je to Mondeo tvrdší, ale i na okreskách si dovede poradit vcelku solidně. Horší sou fakt pak jen příčné nerovnosti nebo nějaké hlubší díry, ale klasicky horší okresní cesta se s tím dá téměř stejně pohodlně jako s Passatem.
Ale hlavní plus je jak bylo již řečeno, i na špatné okresce mám auto pod kontrolou, ihned cítím začínající smyk a to u Passatu roznodně ne! S Passatem jsem měl větší strach než se starym P405, protože Passat je fakt děsně přeposilovanej a minimálně přenáší dění na vozovce zpět na řidiče... :(. -
"-- skrytý --" 02.11.06 08:23
« Re:
Jo, Mondeo je tvrdší. Porovnávám s Passatem, Astrou G, Fabií. OI mi přišla v (ne) komfortu na nerovnostech srovnatelná. Na druhou stranu, v zatáčkách Mondeo sedí daleko lépe než všechna ostatní auta, která jsem měl kdy v ruce.
Přemýšlím, že s naladěním podvozku něco udělám, ale..vlastně jsem si možná už zvykl.... -
martin.z 01.11.06 22:52
« Bez nadpisu
Ja kdyz to srovnam s passatem ktery mi doted slouzil tak krom brzd ktere jsem zminoval uz driv, me mondeo celkem vadi tim ze je znatelne tvrdsi.
Je citit kazda dira ale i spara na dalnici. Kola mam nahustene na 2,3 a 2,1 presne dle prirucky takze tim to neni a tak si jen rikam, ze s takovou se ten interier zakonite musi rozvrzat, rozhrkat a mozna i rozmlatit :-) (Doted jezdilo v nemecku a tam to asi tak nevadi)
Ale co s tim, kola mam 16 cili nejmensi jake jdou, tlak v gumach ok tak snad to auto nema nejaky sport paket nebo neco takoveho, jeslti tedy neco takoveho ford nekdy nabizel.
Jezdit se na to ptat do forda se mi nechce -
lordmystic 01.11.06 22:14
« Re: Re: Re:
No máš pravdu že na hmotnost se to tak úplně přepočítávat nedá, protože jsem zkoušel starty s Octaviema a Passatem - od 1280-1370kg celkem tři vozy a ani jedno se nechytalo - všechny měli 81kW TDI. Jak píšeš, jde také o krouťák.
Ale pokud máš možnost pořídit takto nové auto a velikostně stačí, volba je pak pro tebe jasná. O tom bez debat.









