FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
RADEK1 03.11.06 19:58
« Bez nadpisu
Tu cukatůru pozoruji také při studeno/chladném motoru,ale jen když mám zařazenou 3 a těsně pod 2000 ot. když dám 4 a dostanu se na stejné otáčky je to ok. Vysvětlit mi to neumí nikdo ,koho jsemse na to ptal a musím říct ,že jsem byl pěkně vyděšený. Hned jsem zavzpomínal na nejčastěji řešené téma a to VSTŘIKY :x -
"-- skrytý --" 03.11.06 11:18
« auto zpatky
No tak mam auto zpatky ... pominu ten ranni vo*er v Praze (aka 3 cm a u Muzea 4), daval jsem to tam skoro pred 14ti dny a tak jsem rano vyrazel jeste na letnich, zkousel jsem si tim na prazdny Cernokostelecky parkrat zabrzdit a ani to nesmykovalo ... anyways ... motor o poznani hladsi chod, necuka, zadnej kour z vejfuku (ale budu to sledovat) ... lehke vibrace z volantku taky pryc ... tak jsem zvedav, jak dlouho to vydrzi... :-) a zase nidko nedokaze rict, co s tema vstrikama bylo, ale hlavne ze uz jsou (doufam, dovnitr nevidim :-) vsechny vymeneny.
Moik: A jinak s tim focusem jsem chvilku jezdil, prislo me, ze ten motor rahta jak v oktavce, ale zas ta spotreba... :-) Mel jsem to minule jako nahradni... -
"-- skrytý --" 03.11.06 11:09
« Re: Re: Garancka 80k
Hi,
to Janerad:
-brzdove kotouce vpredu pri 40k
-na klimatizaci+pylovy filtr jsme se domluvili na jaro pri 100k
-palivovy nemenili, ptal jsem se, pry neni potreba
-mrizka-pamatuju si na tvuj prispevek s resenim mrizky z drivejska,ale zatim nebyl cas. Radeji ji tam budu mit zacpanou, bez direk, co kdyby se mrse spone chtelo k motoru:-)
-bez mrizky jezdit nemuzu, podepsal jsem v zamestnani papir, ze ji tam budu mit. Driv jsem jezdil bez ni, vyhled o necem jinem, ale uz jsem poslusny chlapecek dodrzujici narizeni a predpisy a vymysly nasich zakonodarcu...
(kdyz neco vezu, budto ty 4 sroubky vysroubuju z kufru a vyndam celou konstrukci, nebo jen vyndam samotnou mrizku pomoci povoleni 2 zavlacek na cepech) -
"-- skrytý --" 03.11.06 10:54
« Mrizka N1
Hi,
to DIM: pri bezne jizde je klid, na nerovnostech taky, ale kdyz jedu ostreji do zatacek, tak se mi v mrizce vozi v nejake trubicce spona nebo kousek materialu a vydava zvuk, ktery mne stve.
Pokud bude nasledujici obdobi zdobit na mem vozitku jen spona, tak budu klidny. Az se mi dostane z mrizky do vstrikovacu, znejistim:-) -
« Re: Garancka 80k
Naklady na garancku jsou OK...
oblozeni na brzdach uz jsi asi meni driv? Co palivovy filtr?
Dost me to zajima, na prvni servisku jdu odhadem na jare...
Co dvojity uhlikovy mikrofiltr na ventilaci - Ten asi stoji vic, nez 3 stovky? Co cisteni/desinfekce klimatizace? Ja po 3 mesicich provozu, ted jezdim bez klimy, ale kdyz ji zapnu a potom vypnu, tak uz ji citim... Na jare ji urcite necham procistit...
Jinak ti poradim s prepazkou:
Spony mi vyvrtali (dve dirky na krajich a profouknout), radsi si to udelej sam, me nechali piliny v aute...
No a vyhled? Vezl jsem jednou koberec (100 km po dalnici) , tak musela pricka pryc, abych ho mohl mit uvnitr, pak uz se mi ji tam nechcelo vracet... Vyhled super :-)
Policajti me staveli predevcirem (po 500 km po Evrope jsem v CR odjel od benzinky a v ostrem svetle jsem si nevsiml, ze nesvitim... Byli tak zamestnani tim, ze me zkasnou za nesviceni a tim, jak jsem je ukecaval, aby me nechali jet bez bodu a pokuty, ze si toho, ze nemam prepazku, ani nevsimli...
Hadejte, jak to dopadlo??? -
"-- skrytý --" 03.11.06 08:17
« Garancka 80k
Hi,
hlasim naklady na garancku v 80k, zahrnujici i prezuti na zimu:
Polozka Cena s DPH
--------------------------------
prezuti 589
vzduch.filtr 359
olej 5W30 (6l) 1.300
olej.filtr 205
napln do ostr. 56
nemrznouci do chl. 105
zavazi na kola 122
ostatni drobne
===================
CELKEM 3.839
Na zimu mam stale litaky+Michelin Pilot Alpin (205/50/17), zavady zadne (kdyz pominu novy predek-nedani prednosti jinym autem a novy zadek-nedobrzdeni jinym autem:-).
Tankovani jen Shell (na stridacku normalni + VPower). Subjektivne: stejne auto jako pri koupi.
Dalsi poznatky: Oblacek bileho dymu pri nastartovani, obcas cukatura kolem 1.500ot/min pri studeno/chladnem motoru (pak ok), tezce se zahrivajici motor (jeste ze mam vejcovar na sedackach:-)
Nespokojenost: Pouze s mrizkou (N1), prd je pres ni videt a litaji v ni spony:-) Jsem rad, ze nemam uplne cerna posledni bocni okna (mam jen normalni zatmaveni), to uz bych psychicky nezvladal...
To je vse, zase jdu roztacet kola ceskeho kapitalismu... -
martin.z 03.11.06 08:13
« Bez nadpisu
to Lordmystic:
Jo, kdyz jsem si asi ve tradvaceti koupil svuj prvni vuz, opel atsra 1,6 hatch 8v tak jsem zkousel co to da na D1 ve smeru z Prahy z toho kopce dolu k Mirosovicim. Udelalo to asi 193 a zrovna tam merili.... :-))) Byl jsem obeslanej a dodnes si pamatuju tu krasnou fotku auta s rosvicenou brzdovkou a pricaply na predek od toho jak jsem brzdil kdyz jsem ty policajty videl :-) -
« Ve vichrici a lijáku z Mnichova do Budapesti
Pánové, tak jsem jel v neděli z Mnichova do Budapešti - přes německo až do Lince pršelo, tak jsem se mírnil, potom na šestku 3.500 ot./min. , 205-210 km/h cestovní rychlost.... Podle toho, jak foukal vítr. Víc než 225 jsem z toho nedostal. Jinak i v té vichřici jsem byl překvapen, jak je to auto stabilní.... Občas jsem to na volantu pocítil, ale pohoda... Zkuste takhle jet s Oktávkou! :-) Dnes jsem přezul zimní 16" a musím přiznat, že jsou na boční vítr mnohem náchylnější, zejména pokud při rychlé jízdě předjíždíte kamion. Ale dá se na to zvyknout. Jinak mám 8.500 km, motor si krásně sedl, jde lépe do otáček a je tišší. -
martin.z 02.11.06 14:47
« Bez nadpisu
to Moik:
Mam ghiu a vadi mi pravy opak, je to neskutecne tvrdy. Nevim jeslti na tom nemaji podil gumy continentaly, ale jinak rozmer kol a gum je 205/55 R16 cili nejmensi disky a tedy nejmekci varianta a gumy mely tlak 2,6 a 2,6. Stahnul jsem je dle knihy na 2,3predek a 2,1zadek a nejsem schopnej poznat zadnou zmenu k lepsimu.
Mozna bych uvital aby na to kouknul nejakej znalec jeslti to vubec ma standartni pruziny a tlumice, svetlost atd..
diskusiou som sa preluskal celu (je na to super pocasie v BA), pri poslednej stranke sa mi ozval prvy potencionalny kupec na octavku (vcera som podal inzerat) uvidime - dufam, ze ju nebudem musiet strelit AAA-ku. Kus mi aj bude chybat-bolo (boze stale je) to moje prve auto. A teraz to pride. Za dva tyzdne si budem ficat v Mondiku 2,2 combi (rocnom - cena/moja spokojnost = dufam viac ako octavka).
Pani, mozem poprosit o radu. Da sa stiahnut cz,svk,eng,de manual na Mondeo 2005. Uz by som ho preluskal ale niejako sa mi to nedari najst.
Inak do diskusie tiez cosi: octavka kombik vs. mondeo kombik. Sa mi po kratkej skusobnej jazde - 40 km zdalo ze hluk zo zadnej napravy je o 100% vacsi v Mondeu (pravda ten je na 17", octavka na 15"), ale aj tak. Je to normalni? Ford Nove Zamky nenasiel ziadnu zavadu (okrem odporucania vymenit remen, remenicu a sponovak).