FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.11.06  09:26

    « Standa

    :shock:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.11.06  08:31

    « Davkovani "Standy"

    Veric Petru.T :D, jsem vcera natankoval jeste jednou plnou Shell Diesel Extra + dvojtou davku "Standy" nez co uvadi vyrobce. Vcera jsem ujel cca 350km a dnes rano po cca 70km jsem udelal opet mereni hluku uvnitr auta - opravdu to pomohlo !!! Uroven hluku je na skoro stejne hodnote jako u Shell Diesel V Power. Mereni za jizdy jsem ani nedelal - protoze predchazejici mereni za jizdy byla s letnim obutim a za sucha - to uz dnes nema cenu. Druha vec je ze v pripade dvojte davky "Standy" se clovek dostane na uroven za 1litr nafty daleko pres cenu Shell Diesel V Power - otazka je s jakym ucinkem? Minimalne co se tyka hluku stejneho! Ostatni nejsem schopen objektivne posoudit.
    Jak nase bile oblacky pri startech vychladleho motoru? Nejak tady o tom nikdo nepise?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.06  15:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém modrého obláčku po start

    A co akustika motoru po nastartování???
    Trošku mi to klapalo než se trochu zahřál, ale to už tady Petr T. vysvětlil.
    Teď mám ale problém-za studena,ale opravdu po úplném vychladnutí, i po nepatrném přidání plynu to začně opravdu klapat, spíš jakoby chřestit. To trvá necelý kilometr, pak se to uklidní, zahřátý už jede jako fík. Ač chřestí tak necuká nekouří atd.
    Docela jste mě vyděsili těmi přidřenými vstřiky-docela by to sedělo, ale nechci podsouvat.
    Jak se chová to vaše-máte tam za studena nějaký zvuk, který postupně zmizí? Štve mě, že dřív to nedělal. Mám cca 24 tis km a děsí mě představa, že tomu po tak málo km něco je.
    Od cca 13tis km, kdy jsem ho koupil beru jen Shell u velkých Plzeňských čerpaček, cca posl. 5 tis km jen V-Power Diesel.
    Pokud by v Plzni neměli diagnostiku, je možné třeby v Hale v rámci garance nechat to zkouknout, když jsou také Ford?
    Dík.
    A navíc, měl bych tedy cmrndat ještě Stanadyne do V-Poweru?
    Když jsem přilil TDA Castrol do V-poweru, bíle to kouřilo při akceleraci bez cukání či jiných potíží.(byla to přesně doporučená dávka)
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.06  15:50

    « Bez nadpisu

    ST je hlavne o celkovem naladeni pro deni jezdeni nez o max vykonu motoru, je to proste Sport, ne Racing, tak ze auto se sportovnim duchem v podobe sportovneji ladeneho podvozku se slusny motorem je ST.
    Tim ze Ford momentalne nema v nabidce zadne RS vsichni maji pocit ze ST je RS, ale to nikdy byt nemelo.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 08.11.06  14:27

    « Re:

    Přesně tak. Sám mám TDCi 2.0 protože najezdím ještě hodně km a používám auto pro ježdění do práce. Chystám se ale přestěhovat a dojíždet do práce již autem nebudu a zde pak ročně najedu jen pář tisíc km a zde by již nebyl takový problém živit podobné ST-čko :). To ST TDCi je také zajímavej kompromis, ale s tímto motorem bych tomu raději ještě ubral to ST...
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.06  14:15

    « Bez nadpisu

    No je otazka pohledu , treba nekdo chce TDCi, jinak mas pravdu ST je ST. Ale spotreba je nekde jinde ale nekomu to nemusi vadit, ale treba takove ST TDCi velmi pekna vec- kompromis. Bude i Focus ST TDCi mozna i s 2.2 misto 2.0.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 08.11.06  14:03

    « Re:

    pulse: no docela dost najedno za necelé dva roky. To já bych dnes asi neváhal a šel třeba do tohodle: [odkaz] - do toho jsem se fakt brutálně zamiloval.
    Tenhle model z roku 2002/2003 se mi moc líbí, nemá to moc výrazné stříbrné lemování na masce a všude možně, je takovej hodně tajemnej a decentní, navíc nádherná černá perleť. také klimatizace mi tahle přijde víc přehledná a pohodlná než ty novější (ovládání), ale to je subjektivní názor. no a motor, mňam mňam...
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.06  13:52

    « Bez nadpisu

    [odkaz]
    Ford Mondeo 2.2 TDCi Ghia
    Cena
    499000,- Kč


    Rok výroby
    12/2004
    Motor
    2198 ccm 114 kw (155 PS)
    Karosérie
    hatchback /5
    Najeto
    19300 km
    Palivo
    nafta
    Barva
    tmavě šedá metalíza
    Počet majitelů
    1
    STK
    06/2008
    Výbava
    aut. klimatizace, satelitní navigace, 6 x airbag, stabilizace podvozku (ESP), protiprokluzový systém kol (ASR), ABS, potahy kůže, CD přehrávač, centrální zamykání, imobilizér, el. okna, posilovač řízení, palubní počítač, multifunkční volant, hliníková kola, indikátor parkování, nastavitelný volant, el. seřiditelná sedadla, vyhřívaná sedadla, tažné zařízení, centrál dálkový, vyhřívané přední sklo, tónovaná skla, otáčkoměr, vyhřívaná zrcátka, el. zrcátka, venkovní teploměr, přídavné světlomety, příprava pro rádio, ostřikovače světlometů, dělená zadní sedadla, příprava pro telefon, manuální převodovka, senzor stěračů, výškově nastavitelné sedadlo řidiče
    Poznámka
    první majitel, servisní knížka
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.06  13:35

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém modrého obláčku po startu 2,

    Žhaviče jsou v těchto motorech s vysokou kompresí pouze kvůli emisím. Když si počkáš, pomůžeš ekologii.
    Ovšem nyní nadchází éra nízkokompresních vznětových motorů (Toyota 2,2 D4D, Renault 1,5dCi a 2,0dCi), tam opět zaujmou žhaviče své místo na slunci.
    Nejnovější Euro5 motory budou mít žhaviče vestavěné s lambda senzory nebo se senzory tlaku ve válci...
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 08.11.06  12:44

    « Re: Re: Re: Re: Re: Problém modrého obláčku po startu 2,2TDC

    DIM: to si děláš srandu? :shock: To já považuju za úplný přikázání, takže poslušně čekám, i když mi to chcípne uprostřed rušné křižovatky. 8-s
    Odborník by nás mohl asi oba posunout do reality, předem díky.
    Týká se to i zahřátého motoru?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.06  12:22

    « Re: Re: Re: Re: Problém modrého obláčku po startu 2,2TDCi

    ........a čekáte na nažhavení ?? Já jsem zvyklý startovat hned, dokonce se to někdy ještě okamžik chová přidušeně -) Možná bych mohl začít to žhavení používat .....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.06  11:46

    « Re: Re: Re: Problém modrého obláčku po startu 2,2TDCi

    To Petr T.: .. no prave ze se to tedy tyka i Euro 4 - ja jsem toho dukazem !
    Pokud auto opravdu dokonale vychladne, srovna teplotu s okolim - i dealne pokud rano prijedu do prace a odjizdim az nasledujici den. Pak pri startu vybehne opravdu bily oblacek dymu - pak uz naprosto nic. Nekdy me az prave udivuje, jak se Pume podarilo motor odladit tak, ze i pri tahani za plyn nejde z vyfuku skoro nic - sledoval jsem to nekolikrat kdyz jsem jel za kolegou z prace. Tomu vyjde oblacek taky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.06  08:26

    « Re: Re: Problém modrého obláčku po startu 2,2TDCi

    Jardo,
    víš já nevím jestli jsou "přidřené". Já vím pouze jak se chovají, naměřeno na stanici v Delphi servisu Hale.
    Mám ten pocit, že se to týká pouze Euro3, ale nejsem si jist.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.06  08:23

    « Modrý obláček

    My Lord, tento problém se týká POUZE 2,2TDCi !!! Myslím že Ty máš jako já 2,0TDCi - tam ten problém není.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 08.11.06  08:05

    « Re: Re: Re: Problém modrého obláčku po startu 2,2TDCi

    Aké sviečky ma "hrkoťák"??
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 08.11.06  07:47

    « Re: Re: Problém modrého obláčku po startu 2,2TDCi

    A stejně je to zavádějící, měl jsem vadné svíčky a obláček byl vždy pořádnej. Teť mám vyměněné svíčky, kvalitní normální palivo + Stanadyne a obláček mi to nedělá nebo téměř nepozorovatelnej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.06  19:22

    « Re: Problém modrého obláčku po startu 2,2TDCi

    To Petr T.: ....tak to je "krasny" :-( Odkud mas tuto docela zasadni informaci?
    Pojdme zkusit udelat takovy test, ted jsou ranni teploty rozhodne pod 10stupnu, kratky bily oblacek by se mel objevit tedy vsem, co maji jak ty rikas mirne pridrene vstriky.
    Jen rekapitulace z drivejsich prispevku
    - auto musi stat nejmene 24 hodin v kuse bez jizdy
    - oblacek dymu vam musi nekdo zkontrolovat - v pripade treba bociho vetru nic neuvidite
    - co je to za motor TDCi 2,2 Euro3 nebo Euro4
    - kolik mate najeto
    - na jake palivo byl start proveden
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.06  16:32

    « Re: Re: Re:

    :lol: >:D >:D jasne.Me by to bylo jedno, jenom ...on si porad stezuje a ted uz se ji snazi prodat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.06  16:19

    « Re:

    Jó Černík to má ale Bosch to není, je to Standa od Stanadyne USA. Tímpádem to není Germánská kvalita Bosch made in Turkey, India, Czech Republic ( >:D ), Slovakia, Poland atd.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.06  16:15

    « Re: Re: Problém modrého obláčku po startu 2,2TDCi

    Ne, DIMe, na nejhorší se nechystej.
    Standa (větší dávka) by mohl pomoci ale spíš si myslím že by to chtělo repas, až to bude možné.
    Ale je to pouze kosmetická závada. Myslím že by to chtělo obrátit se na Delphi, na nějakého zástupce a ten by to měl pořešit s Delphi výrobní továrnou.
    Působí to na mne dojmem lehké konstrukční závady ale nejsem jasnovidec...
    V každém případě věz že Ford to odmítá uznat a šance je pouze u Delphi (pouze 24 měsíců bez omezení kilometrů).
    Zdravím.
    Rozhodně to neznamená, že jsou vstřikovače na odchodu, pouze je tam ten problém za studena.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…