FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
martin.z 22.11.06 14:52
« automaticke zamykani
nevim jak je to tady u forda, ale u koncernu(mysleno skoda, vw, audi) to bylo tak ze se zamknute auto v pripade narazu ktery by aktivoval airbagy zase odemklo, ale myslim, ze pri tak velke bouracce kdy si clovek nebude schopny otevrit sam uz ta kastle bude zdeformovana natolik, ze dvere nepujdou otevrit ani odemcene :-) -
"-- skrytý --" 22.11.06 14:37
« Re: Re: Re: ?erpadlo 2,2TDCi
vica:
... se uklidni jó?!?!? ...
tik tak tik tak tik tak odpo?ítáváme ...
V ECU máš limit zdvih? jehly vst?ikova??. Až se na n?j dostaneš, puk ... zasvítí kontrolka a pojedeš si do servisu pro nové vst?ikova?e ...
Promi? ale nemohl jsem to nechat bez komentá?e.
... ?ím víc se jezdí, tím menší problémy jsou, ?ím víc se jezdí mimo ?R, tím menší problémy jsou ...
Já mám 145 000 a 1/3 najezdím mimo ?R. -
"-- skrytý --" 22.11.06 14:11
« Automaticke zamykani
Hi,
to DIM: zamkne se zevnitr, kdyz zastavis nebo vypnes motor, je stale zamknuto. Pri pokusu otevrit zvenci nejde otevrit, az otevrenim dvere ridice to doblokujes nebo rucni odemknuti zevnitr.
Fce aut. zamykani v podstate pouze zamackne packu zamykani zevnitr u ridice, tim zamkne ostatni dvere. Vyzkousej si rucne, co jde a nejde otevrit a pak si kdyztak aktivuj aut. zamykani.
Mam to kvuli nenechavcum na semaforech. Kdyz havarujes, museji ti rozbit sklo, aby ti otevreli dvere, ale to sklo uz v tomto pripade asi ozelis... -
martin.z 22.11.06 13:52
« automaticke zamykani
to DIM:
zamkne se to cca pri tech 7km/h a neodemkne vubec nikdy :-) Ale kdyz jsem nad tim premyslel tak mi doslo, ze by ti to vlastne nic uz neprineslo-dvere musis otevrit tak jako tak a to normalne jde hned napoprve jak pri zapnutem tak i vypnutem motoru.
Cili pri vystupovani delas to stejne jako kdyby jsi sedel v odemcenem aute.. -
"-- skrytý --" 22.11.06 13:45
« Re: Re: ?erpadlo 2,2TDCi
Když to tady tak pro?ítám tak mám asi jiný v?z.Mám to koupené nové v Ol. 13.12.2002 najeto 240 000 Km a motor drží jak za?ezanej. Vst?iky,ERG ventil origo, starty -27 stup?? bez kou?e. Nepoužívám žádné aditivum, pouze tankuji Shell diesel extra. Mám to upravený od za?átku od Wolfa jednotka+vzduch. filtr, podvozek -35 mm, kola 18 ST+podložky (tlumi?e stále origo).Jezdím každý den, léto Špan?lsko Portugalsko místní naftu to žere normáln?. Spot?eba 5,0 - 6,5 l. Jsem asi jedinej kdo je se starým TDCi spokojen i v servisu nechápou a ?ekají kdy si ty vst?iky, ?erpadlo nebo turbo objednám. Pouze jsem m?nil p?ední ložiska ve 210 000Km a zadní kotou?e vydržely 180 000 Km. A spojku jsem usmažil ve 160 000 Km. Mám ve firm? forda jedinej a t?m problém?m VW,Škoda, Peugeot se jen sm?ju. -
« Re: ?erpadlo 2,2TDCi
Auto bylo na zna?ky postaveno teprve p?ed rokem, ale p?edtím už jako p?edvád??ka jezdilo, takže v systému už bude mít asi více než dva roky..... V DELPHI jsem se neptal, v pond?lí mi mají vym?nit ten EGR ventil, pak se uvidí. Prý je to klasický problém a m?ní se to jako na výrobním pásu ...........Jinak je to ?ím dál tím horší, i když ne vždy. Mám pocit, že nejhorší to je, pokud startuji ne úpln? vystydlý motor. V podstat? jde o to, že z volnob?žných otá?ek se motoru v?bec nechce rovnom?rn? stoupat . Když pomali?ku na volnob?hu ma?kám plyn, motor se za?ne r?zn? t?epat a kou?it ale v podstat? se otá?ky nezvyšují, až v n?jakém okamžiku tuto nejistotu opustí a otá?ky vysko?í až n?kam na t?i tisíce p?i stále stejné úrovni zmá?knutí plynu. Takže lehká manipulace s plynem i za jízdy, p?i p?e?azení, lehkých rozjedech a pod je problematická. Nad 1500 ot. to zmizí, a po zah?átí taky. -
"-- skrytý --" 22.11.06 10:40
« ?erpadlo 2,2TDCi
Dime, ty jeden škarohlíde,
Tvoje ?erpadlo je mnohem robustn?jší než ta první co byla dodávána k 2,0TDCi.
Nemusíš se ni?eho obávat.
Co se tý?e vst?ikova??, Tv?j problém je zcela jiného rázu než problémy u 2,0TDCi.
Jsi už mimo garanci Delphi 24 m?síc? a bez omezení km? Vím že se k tomu Ford nechce znát, ale co Delphi?
Zdravím. -
martin.z 22.11.06 08:12
« diagnostika
To Jenyk, DIM:
Diagnostika palubky neco delala kdyz jsem si s tim vcera hral, ale je to k *, diagnostiku palubniho pocitace se mi tam nepodarilo vubec dostat a palec od toho reset tlacitka citim jeste ted..
nicmene automaticke zamykani mam zapnute a kontrolu zapnutych pasu zase naopak vypnutou-samozrejme se poutam, jen me docela hodne vadilo, ze treba pri cekani na nekoho s motorem to kdakalo i pri stani tak hlasite ze to prehlusilo i radio :-)
Posledni co bych chtel je to zobrazovani okamzite spotreby-koncern ma vubec lepe udelany palubni pocitac -
"-- skrytý --" 21.11.06 23:48
« Re: Re: Re: Prosim od diagnostiku dle zvuku :-) - doporuceny
Jestli se nepletu, tak ta diagnostika palubky sedí na Focus. Pro Mondeo se to trochu liší. Automatické zamykání se nastavit dá a základní diagnostika se shoduje, ale potom jsem to m?l jinak. Podrobn? jsem to ale nestudoval, nebylo pro?. -
"-- skrytý --" 21.11.06 17:45
« Re: Prosim od diagnostiku dle zvuku :-) - doporuceny postup?
S tim zahvizdanim remenu to mam jiz od sameho zacatku - jakmile jde teplota cca pod nulu a auto dukladne vychladne - vzdy po startu cca 0,5-1sec tak prvni jednu az tri otacky "motoru" remen zaknuci. A taky jak pises - pokud je syschravo je to spis horsi - bude ciste mechanicky problem pri rozbehu motoru. Jak jiz tady skoro vsichni psali - starty jsou "zajimavy".
Jen tak na okraj razeni a jeho tuhost - oddelal jsem kozenou krytku na radici pace a ejhle, objevil se dumyslny kolejnicovy system pro vodici drahy radici paky dokonce s lozisky - stacilo pouzit jinou vazelinu - ne tu co maji z vyroby, ta je moc tuha a vazka. Dal jsem ridsi a chodi daleko lepe ! Osvedcilo se to i na horach v rakousku kde byly ranni teploty kolem -5 -10 stupnu - nechtel jsem to sem davat driv nez se mi to osvedci - uz to mam cca 3tydny a rekl bych, ze rozdil je urcite k lepsimu - hlavne za studena - kdy je teplota vne vozu nizka - TO JSOU BLBOSTI CO! :-) -
« Re:
No jo, mně podobně nefungovalo tlačítko na minulém Mondeu, i když to na kilometry.......vyměnili mi celou přístrojovku, takže jem měl kilometrově od nuly nové auto :-)
http:// focus.fordclubs.org/navody/03.php#dmpp Diagnostický mód přistrojové desky
Slouží k výpisu hodnot, které jsou posílány k přístrojové desce
Aktivace:
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I"
Stiskněte a podržte nulovací tlačítko denního počítadla kilometrů
Otočte klíček zapalování do polohy "II" nebo "III"
Držte nulovací tlačítko do doby, než se na digitálním displeji místo denního počítadla kilometrů objeví "tESt" (cca 5 sekund)
Jednotlivým mačkáním se přepíná mezi jednotlivými hodnotami:
1. test
2. GAGE: zkouška analogových ukazatelů
3. 8888: zkouška LCD displeje
4. rs22: verze ROM
5. E001: verze NVRAM
6. Dtc-NONE: výpis registrů závad přístrojové desky. Pokud bliká NONE, registr závad prázdný, jinak viz popis níže
7. 000.0: aktuální rychlost vozidla v mílích za hodinu
8. 000.0: aktuální rychlost vozidla v kilometrech za hodinu
9. 32c: úroveň teploty nasávaného vzduchu motoru
10. 800: otáčkoměr - počet otáček za minutu
11. 63: údaj MAR senzoru - změna tlaku (na vypnutém motoru ukazuje 033) .
12. F202: hladina paliva (0-255) - údaj z plováku.
13. L219:
14. 103F
15. 093C: teplota chladící kapaliny (v °C)
16. 09CC: teplota chladící kapaliny (hexa)
17. 14.9: napětí v elektrické síti
18. Ab-l: stav relé, chyba ABS.
19. Eb-l: stav relé, chyba EBD.
20. II-l: stav relé, osvětlení přístrojové desky (-l vypnuto, -h zapnuto).
21. Cr-h: stav relé, zapalování
Kódy chyb (DTC) přístrojové desky:
9202 Fuel pump module circuit
9204 Fuel pump module short to
9342 PCM is defective
9317 Battery voltage high
9318 Battery voltage low
9359 Ignition Run/ACC circuit failure
A143 NVM memory failure
A477 Module configuration failure
D041 Invalid data for vehicle speed
D027 Invalid data for engine RPM
D073 Invalid data for engine coolant
D262 Missing speed, tacho, engine temperature or odometer count
D123 Invalid data for odometer
Poznámka: Jako vedlejší účinek spuštění tohoto testu se vynuluje denní počítadlo!
Diagnostický mód palubního počítače
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I"
Stiskněte a podržte tlačítko "S" vedle displeje palubního počítače
Otočte klíček zapalování do polohy "II" nebo "III"
Držte tlačítko "S" po dobu cca 5 vteřin
Jednotlivým mačkáním páčky "INFO" se přepíná mezi jednotlivými hodnotami:
1. Kontrola displeje a zvukového signálu
2. Kontrolka všech žárovek palubního počítače
3. Zobrazuje aktuální rychlost v km/h
4. Zobrazuje okamžitý průtok paliva v litrech za hodinu
5. Zobrazuje okamžitou spotřebu v litrech na 100 km
6. Zobrazuje počet litrů zbývajících v nádrži
7. Zobrazuje napětí z plováku v nádrži - ve voltech
8. Zobrazuje opravnou konstantu pro úpravu údaje z plováku - v procentech
9. Venkovní teplota ve stupních Celsia
10. Osvětlení displeje - HI (zapnuto) / LO (vypnuto)
11. Napětí v elektrické síti
12. verze ROM
Automatické zamykání (pouze od roku 2002)
Všechny vozy od roku výroby 2002 jsou vybaveny tzv. automatickým zamykáním. Tato funkce uzamyká všechny dveře, pokud nastartujete motor a současně je rychlost automobilu 7 km/h nebo vyšší. Tuto funkci lze aktivovat v servisu přes WDS nebo také následujícím postupem:
Otočte klíček zapalování do polohy "II"
Třikrát za sebou uzamkněte a odemkněte dveře zevnitř pomocí uzamykací páčky na dveřích
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I"
Znovu třikrát za sebou uzamkněte a odemkněte dveře zevnitř pomocí uzamykací páčky na dveřích
Otočte klíček zapalování do polohy "II" - měl by se ozvat pípnutí (programování připraveno)
Jednou uzamkněte a odemkněte dveře zevnitř pomocí uzamykací páčky na dveřích - toto zapne/vypne automatické uzamykání
Dlouhé pípnutí - automatické zamykání zapnuto, krátké pípnutí - automatické zamykání vypnuto
Pro ukončení programování nastavte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I" - krátké pípnutí
Kontrola připnutosti pásu u řidiče (pouze od roku 2002)
Slouží k upozornění, že řidič za jízdy nemá připnutý bezpečnostní pás. Tato funkce je v autě pouze, pokud svítí po zapnutí zapalování v právé části přístrojové desky 2. kontrolka shora (pod pravou směrovkou). Jestliže ano, lze pak funkci vypnout/zapnout:
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I" a pás nechte nepřipoutaný
Otočte klíček zapalování do polohy "II"
Počkejte, dokud nezhasne kontrolka bezpečnostních pásů (asi 1 minutu)
Třikrát postupně připněte a odepněte bezpečnostní pás řidiče
Rozsviťte a zhasněte hlavní světlomety
Třikrát postupně připněte a odepněte bezpečnostní pás řidiče
Celý postup od zapnutí zapalování musíte stihnout do 60s
Nyní by se na 3 vteřiny měla rozsvítit kontrolka bezpečnostních pásů
Po zhasnutí kontrolky jednou připněte a odepněte bezpečnostní pás řidiče - toto vypne/zapne kontrolu připnutosti bezp. pásu
Programování se ukončí automaticky po 10 vteřinách
Diagnostický mód centrální elektronické jednotky
Slouží k diagnostice výstupů z jednotky pro řízení elektroniky.
Otočte klíček zapalování do polohy "0" nebo "I", nastavte páčku stěračů do polohy "1" a nastavte vnitřní osvětlení do polohy AUTO
Stiskněte a podržte tlačítko pro ohřev zadního skla a současne otočte klíček zapalování do polohy "II"
Tlačítkem pro ohřev zadního skla se volí jednotlivé výstupní signály
Diagnostický mód poplašného zařízení (alarm)
Otočte klíček zapalování do polohy "0"
Šestkrát stiskněte spínač zavřených dveří
Nyní lze testovat jednotlivé signály pro alarm -
martin.z 21.11.06 15:14
« Bez nadpisu
Hm, to prave nemuzu, protoze nulovani je v mem konkretnim aute tak narocne, ze mi to stale neslo a kdyz uz mi asi 3. clovek radil stale stejny postup tak jsem jednou na to tlacitko tlacil takovou silou, ze sem malem roztlacil auto dopredu :-) a pri vydrzi par vterin s touto heroickou silou se to teprve vyresetovalo.
Je to asi nejaky zasrany ten kontakt. To tlacitko na pacce od blinkru mi funguje dobre ale tim to zas asi resetovat nejde..?
Jinak vis ten postup na to jak to dostat do toho servisniho modu?
Ja si rad hraju :-)