FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Re: Re: ?erpadlo 2,2TDCi
Dám v?d?t a na tu vým?nu už se t?ším. Podle m? ale vane vítr odjinud. Auto i zah?áté v tom pásmu volnob?h až 1500 ?ahtá jak Zetor ....... a podle m? jen jeden válec podle zvuku, takže asi ne všem nad?azený EGR...............Te? jsme jel p?es Prahu, kde je to Hale ? :-) -
"-- skrytý --" 22.11.06 23:36
« sterace a filmecek
Musim priznat, ze kdyz sem ted po kradezi tech Valeo dal provizorne stary klasicky, nepozuruju moc velky rozdil v kvalite stirani, i firemni Ochcavky II ci Superby s novejma steracema stiraj o tridu lip... Mam jeste jednu fungl sadu v kufru, jen bez tech uchytnejch zacvakavatek, protoze jsem druhou koupil pote, co me nakej z***d obratil sterace gumickou vzhuru, nacez ty zacvakavaci drzatka popraskaly a pritlak byl ta tam... tak premyslim, jestli opet koupit uz tretit sadu za litr, nebo se na to proste vybodnout, nemam v umyslu zivit svejma steracema mistni zlodejskou pakaz...
Na Mondeo spojku si vzdy po delsi ceste s jinym autem chvilku zvykam, pokud uz musim jet manualem, tak se snazim o auto s 1.8T, ktere tak nejak zabira podobne ... ale kdyz presednu napriklad z 2.8 V6, pripadam si jak v autoskole :-) -
impaler 22.11.06 21:11
« Re: Rezonance
Spojka podl? m? zabírá tak n?jak normáln?, ale plynu to chce víc, než je zvykem jinde. Je to zvyk, te? už mi to chcípne jenom n?kdy. :)
Jinak na st?ra?e si st?žuju od za?átku, vidím to podobn?. Nepomohly origo/Valeo (ty tenký za tisíc korun pár) oproti p?vodním klasickým ramenatým, te? sem nalevo nacpal to levný z pumpy, taky nic moc, ale lepší než p?lro?ní Valeo. Nechává ?áry-oblouky po set?ení, ale je to lepší než mapy po celé ploše p?edtím.
Podle m? to má slabý p?ítlak a hotovo, žádná gumi?ka to nenapraví. Nebo nevím. V my?ce už tak rok žádám jen vodu, ne p?ípravky na lešt?ní, a liju do toho na otcovu radu jen jarovou vodu (te? budu muset n?co nemrznoucího). Ta je fakt nejlepší a všichni prodejci barevných bublin a? se jdou bodnout. -
jack007 22.11.06 21:08
« Rezonance
Cago, tak tu "plastovou rezonanci" pri volnobehu mam i ja, ale zatim jsem to neresim. Pripada mi to jako kdyby se tam klepal nejaky plast, na druhou stranu si rikam jakej asi :-) Pockam s tim na prohlidku po novem roce, uvidime na co se prijde.
Auto nemam dlouho cca 2mesice, ale kdyz jsem si ho kupoval rozhodla srdcova zalezitost, proste je to krasavec. :-) Na rady Petra T jsem do toho zatim nedal nic jineho nez Shell V-Power, tak snad to hned neodejde. Jinak na co jsem si dlouho zvykal byla spojka (silenej zaber), trosku se mi nelibi predni sterace (i blba fabia je ma podle me lepsi) a v noci mi trosku vadi pruhovane predni okno :-) Jinak zatim parada, ale po 5ti tisic asi nemuzu jeste moc hodnotit. Jo jeste, zadny oblacky pri startu zatim neresim, nechci aby me odvezli do nemocnice s diagnozou "paranoik" :P -
oleowr1 22.11.06 15:11
« Ford Mondeo 2.0TDCi 96kW
Mám problém s motorem:
- studený motor chytá bez problému
- po zastavení na 15min až 2hod nejde nastartovat - bliká p?i startování kontrolka žhavení, pokud nastartuje, do 10minut jízdy motor zhasne (jako by byl bez paliva) a op?t bliká kontrolka žhavení. Pokud nastartuju a ujedu bez zastávek t?eba 300km, problém se nevyskytne.
- když nechce startovat, po?kám 5-10min. a pak jako by se nic ned?lo, chytne a šlape t?eba 2hod.
?ím to m?že být, umí n?kdo poradit? -
"-- skrytý --" 22.11.06 15:04
« Re: Re: Re: Re: ?erpadlo 2,2TDCi
Petr T:
Tak jsem si myslel že ten motor musí dát 500 000 Km. Závisí n?jak limit zdvih? jehly vst?ikova?? na otá?kách motoru? Mám k?ivku výkonu posunutou na 2500 NM a 4500 KW ot/min a b?žn? to?ím po omezova? 4800. Zahrani?í d?lám jenom na dovolenou cca 10 000 Km ze 60 ti ro?n?.
a to si ješt? vozím naší kvalitu v kufru naposled 400 litr?.
Furt m? všichni ujiš?ujou že to p?jde do kytet. T?eba Praha-Olomouc v noci 1.22 hod spot?eba 11 litr?. -
martin.z 22.11.06 14:52
« automaticke zamykani
nevim jak je to tady u forda, ale u koncernu(mysleno skoda, vw, audi) to bylo tak ze se zamknute auto v pripade narazu ktery by aktivoval airbagy zase odemklo, ale myslim, ze pri tak velke bouracce kdy si clovek nebude schopny otevrit sam uz ta kastle bude zdeformovana natolik, ze dvere nepujdou otevrit ani odemcene :-) -
"-- skrytý --" 22.11.06 14:37
« Re: Re: Re: ?erpadlo 2,2TDCi
vica:
... se uklidni jó?!?!? ...
tik tak tik tak tik tak odpo?ítáváme ...
V ECU máš limit zdvih? jehly vst?ikova??. Až se na n?j dostaneš, puk ... zasvítí kontrolka a pojedeš si do servisu pro nové vst?ikova?e ...
Promi? ale nemohl jsem to nechat bez komentá?e.
... ?ím víc se jezdí, tím menší problémy jsou, ?ím víc se jezdí mimo ?R, tím menší problémy jsou ...
Já mám 145 000 a 1/3 najezdím mimo ?R. -
"-- skrytý --" 22.11.06 14:11
« Automaticke zamykani
Hi,
to DIM: zamkne se zevnitr, kdyz zastavis nebo vypnes motor, je stale zamknuto. Pri pokusu otevrit zvenci nejde otevrit, az otevrenim dvere ridice to doblokujes nebo rucni odemknuti zevnitr.
Fce aut. zamykani v podstate pouze zamackne packu zamykani zevnitr u ridice, tim zamkne ostatni dvere. Vyzkousej si rucne, co jde a nejde otevrit a pak si kdyztak aktivuj aut. zamykani.
Mam to kvuli nenechavcum na semaforech. Kdyz havarujes, museji ti rozbit sklo, aby ti otevreli dvere, ale to sklo uz v tomto pripade asi ozelis... -
martin.z 22.11.06 13:52
« automaticke zamykani
to DIM:
zamkne se to cca pri tech 7km/h a neodemkne vubec nikdy :-) Ale kdyz jsem nad tim premyslel tak mi doslo, ze by ti to vlastne nic uz neprineslo-dvere musis otevrit tak jako tak a to normalne jde hned napoprve jak pri zapnutem tak i vypnutem motoru.
Cili pri vystupovani delas to stejne jako kdyby jsi sedel v odemcenem aute.. -
"-- skrytý --" 22.11.06 13:45
« Re: Re: ?erpadlo 2,2TDCi
Když to tady tak pro?ítám tak mám asi jiný v?z.Mám to koupené nové v Ol. 13.12.2002 najeto 240 000 Km a motor drží jak za?ezanej. Vst?iky,ERG ventil origo, starty -27 stup?? bez kou?e. Nepoužívám žádné aditivum, pouze tankuji Shell diesel extra. Mám to upravený od za?átku od Wolfa jednotka+vzduch. filtr, podvozek -35 mm, kola 18 ST+podložky (tlumi?e stále origo).Jezdím každý den, léto Špan?lsko Portugalsko místní naftu to žere normáln?. Spot?eba 5,0 - 6,5 l. Jsem asi jedinej kdo je se starým TDCi spokojen i v servisu nechápou a ?ekají kdy si ty vst?iky, ?erpadlo nebo turbo objednám. Pouze jsem m?nil p?ední ložiska ve 210 000Km a zadní kotou?e vydržely 180 000 Km. A spojku jsem usmažil ve 160 000 Km. Mám ve firm? forda jedinej a t?m problém?m VW,Škoda, Peugeot se jen sm?ju. -
« Re: ?erpadlo 2,2TDCi
Auto bylo na zna?ky postaveno teprve p?ed rokem, ale p?edtím už jako p?edvád??ka jezdilo, takže v systému už bude mít asi více než dva roky..... V DELPHI jsem se neptal, v pond?lí mi mají vym?nit ten EGR ventil, pak se uvidí. Prý je to klasický problém a m?ní se to jako na výrobním pásu ...........Jinak je to ?ím dál tím horší, i když ne vždy. Mám pocit, že nejhorší to je, pokud startuji ne úpln? vystydlý motor. V podstat? jde o to, že z volnob?žných otá?ek se motoru v?bec nechce rovnom?rn? stoupat . Když pomali?ku na volnob?hu ma?kám plyn, motor se za?ne r?zn? t?epat a kou?it ale v podstat? se otá?ky nezvyšují, až v n?jakém okamžiku tuto nejistotu opustí a otá?ky vysko?í až n?kam na t?i tisíce p?i stále stejné úrovni zmá?knutí plynu. Takže lehká manipulace s plynem i za jízdy, p?i p?e?azení, lehkých rozjedech a pod je problematická. Nad 1500 ot. to zmizí, a po zah?átí taky. -
"-- skrytý --" 22.11.06 10:40
« ?erpadlo 2,2TDCi
Dime, ty jeden škarohlíde,
Tvoje ?erpadlo je mnohem robustn?jší než ta první co byla dodávána k 2,0TDCi.
Nemusíš se ni?eho obávat.
Co se tý?e vst?ikova??, Tv?j problém je zcela jiného rázu než problémy u 2,0TDCi.
Jsi už mimo garanci Delphi 24 m?síc? a bez omezení km? Vím že se k tomu Ford nechce znát, ale co Delphi?
Zdravím.
Domnivam se, ze ani ten maly oblacek modrobileho koure by tam nemel byt, takze to darylum asi povezu zpet...