FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
impaler 27.11.06 10:26
« Analog only
Ano, volíme konzervativní interiér, kde je vše, jak má být. Proto jsme zde. :)
Jinak jsem nasraný jak jetel, protože jsem ve středu vyzved spravený auto, který mělo přestat hvízdat. Spravili po sobě to nové dunění, dnes jsem ovšem zpět u periodického pískotu v malých rychlostech.
Jako by byl kamínek v brzdě, ale není, protože to by tam musel vydržet asi 6 tisíc kilometrů a tři kontroly ve dvou servisech, přičemž ta poslední byla snad už pořádná.
Dotaz zní - mám se na to vybodnout? (ale dělám ostudu na cestě) Přejde to časem, až se obrousí přední kotouče staré uvedený počet kilometrů (z toho významná část po dálnici bez brždění)? Mám se něčemu divit? -
"-- skrytý --" 27.11.06 09:03
« Digitální hodiny v Bondeu NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Plně podporuji frontu ( >:D ) za očištění pověsti analogových hodin.
Od samého začátku co mám své Bondeo, se mi ukrutně líbí, i když kolikrát moc nevidím, kolik je hodin. ( :shock: )
Ale digitálky patří do Citrónu, ne do Bondea !!! -
jack007 25.11.06 22:29
« Re: Re: analogove hodiny uprostred
impaler tak si snad zvyknu, jen se mi zda, ze v noci na ne cumim tak 10 sekund nez vim kolik je :-) Abych pravdu rekl, tak ty hodiny jsou i pro neslabsi cast interieru :-) Tvar je ok, jen ty rucicky uvnitr.. fuj fuj >:D Jak hezky tam mohly vypadat svitici digitalni hodiny. -
martin.z 25.11.06 22:28
« Bez nadpisu
jo to me taky, prave za tmy mam tezke problemy se zorientovat a treba set se hleda dost spatne, vim ze je veprostred takze odshora nebo odspoda po hmatu prejet pres jedno tlacitko-na jak slepec na brejlove pismu..
dnes jsem prave jel s jednim autem ktere to podsvicene ma a to s emi moc libilo -
impaler 24.11.06 22:10
« Re: analogove hodiny uprostred
Jack007: Správná otázka! >:D
A čím vyšší výbava, tím hůř. :-) Aspoň Ghia teda podle mě dost špatná viditelnost...
Na tvoji otázku - trvá to zhruba půl roku (vymýšlím si - prostě dýl). Přiznávám stejný dojem ze začátku, teď už pohoda, fakt se na ně dívám, fakt tam tu informaci nacházím a fakt se mi to líbí, i když každý jouda, který chce mít názor na mondeo a nejlíp jeho design, neopomene zesměšnit právě tento klenot. :)
Kámošova přítelkyně je ovšem pochválila tak pěkně, že mi každý jouda může... -
"-- skrytý --" 23.11.06 22:34
« Re: Re: Re: Hm
impaler:prodejce nejsem, to fakt ne. Jenom 4 roky vlastním TDCi jezdím pracovně každý den, každej rok se stavím v Srba servisu na brzdu na přeměření výkonu po čipu a tak si to různě testuju co to vydrží.
Zatím sem prošel Opel Calibra 2.0 16V - 350 000 km, Nissan Primera 1,6 16V 410 000 Km.Mondeo TDCi zatím jen 245 000 Km.
Dvakrát do roka to pohoním v Brně po okruhu a v létě 3600km x2 Algarve 34 hod (2+2h spánek). Je to můj první diesel a už se těším na 2,7 TDCi. : :D
Musel jsem se zapojit, protože jak tak koukám mám jeden z nejstarších kousků a mám ho od 0km a hlášky typu ford-mord atd. mě štvou. :roll:
PS:jen tak pro orientaci mám 4 grafy výkonu a zatím to roste o cca 1 kw a 5 NM ročně. Jeďině co mě trápí je životnost pneu 225/40/18 cca 25 000 Km, ale to už je do plátna.Už jsem vyzkoušel všechny značky a furt stejná písnička asi zkusím Barumky. :( -
impaler 23.11.06 16:12
« Re: Re: Hm
vica: poslyš, nic ve zlém, ale nejsi ty náhodou nějaký prodejce, co se snaží vylepšit pověst TDCi?
Ne že bych ti nevěřil, co píšeš o svém autě, ale začíná mi to být trochu podezřelé. ;-)
Jinak takový blbosti, jako je tlačení nafty po víko, rozhodně nedělám. Jednak nevidím důvod (dojedu i tak dost daleko), druhak se nepobryndám, třeťak se tu psalo, že volný prostor nad hladinou má svůj význam. A taky si namlouvám, že do prvního cvaknutí a dost znamená přesnější měření spotřeby. Tankuju jenom na Shellkách a naivně věřím tomu, že mají stejně dlouhé ty choboty, resp. jejich konce a zakřivení...