FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 27.11.06 19:10
« Vstřiky a čerpadlo 2,0TDCi
Mám nějaké novinky ke vstřikování DELPHI:
Existují díly, kterými se dají vylepšit čerpadla CR z Euro 3 verze na Euro 4 verzi.
Ve svém důsledku jsou takto vylepšená čerpadla odolnější a mají rezervu paliva v případě vstřikovačů "tekoucích příliš do přepadu".
Výkonnost čerpadla se zvýší o 30%.
Takto vylepšená čerpadla jsou shodná s čerpadly nyní montovanými v prvovýrobě.
Takže po vylepšení se prodlužuje životnost vstřikovačů, protože čerpadlo je schopné dodávat palivo i v případě vstřikovačů, které ztrácejí palivo do přepadu a vyprazdňují tím vysokotlaké vedení. Toto čerpadlo je nyní schopné dodat chybějící palivo, dříve toho nebylo schopné a tak když vstřikovače "kradly" palivo z vysokotlakého zásobníku, ŘJ to vyhodntotila jako závadu a byl tu náhradní režim. A vstřikovače ven.
Nyní budou potřeba vyměnit pouze vstřikovače poškozené opravdu hodně.
Navíc materiál čerpadel je nyní jiný a vydření čerpadel již nehrozí.
Zdravím všechny. -
impaler 27.11.06 13:51
« Pískání
PetrT. a DIM:
Předpokládám originál, jezdím samozřejmě jen do origo, tam, kde jsem koupil (Brusel).
Na druhé garanci po 40 tkm jsem si postěžoval na sjeté kotouče vpředu. Bez řečí vyměnili za nové na záruku, dali nové destičky, které jsem zaplatil. Předpokládám, že za sadu destiček na přední nápravu je 70 euro bez daně kurnik za originál.
Protože to začalo hvízdat, ale musel jsem jet do ČR, řešil jsem až tam. Hvízdalo nadále, projevuje s v nízkých rychlostech bez brždění (přibrzdit pomůže). Technik v Novém Jičíně slyšel, potvrdil, převzal na opravu. Nic nenašli, auto nicméně přestalo na čas hvízdat.
Po návratu sem šlo auto do téhož bruselského servisu na výměnu letních za zimní sadu na plecháčích. Origo z loňské akce belgického Forda, plecháče a Conti TS810. Loni nepísklo ani náznakem, ujelo tisíce kilometrů dálnicí i sněhem v Orlických horách. Na výslovné upozornění, ať vyřeší pískání, když už budou mít kola dole, přikývli. Nenašli nic a smáli se nevěřícně.
Kromě starého hvízdání HNED při odjezdu (do pár set metrů) - a to mě pánové dost nasralo, že se s tím ani nesvezli, když to reklamuju už potřetí a začalo to po jejich zásahu do auta na garanční prohlídce - se objevilo dunění při rozjezdu s volantem v krajní poloze, nalevo i napravo. Mazal jsem zpět, jízda s majitelem, potvrzeno, objendáno na opravu, výsledek znáte. Už to neduní, píská to dál stejně. Tím myslím hodně, slyším to přes zavřená okna i s rádiem. Periodicky, jako by tam něco dřelo, když přibrzdím, buď to dopískne víc, nebo přestane. Chlap tvrdil, že to teda bude spíš řízení, ale na převzetí auta mi to dávala jeho manželka a nevěděla ani prd. Ona tam jenom štrikuje (fakt) a vystavuje faktury.
Já to auto jinak miluju, žádný strachy. Ale tohle mě sere. Pojedu na vánoce dom a zkusím borce v NJ, jestli přes svátky dělají. Do teďka se chovali skvěle, když jsem s něčím záručním přijel (ještě loni spojka, kolegyně mi ji trochu připekla - ale bylo to nakonec OK). -
"-- skrytý --" 27.11.06 10:35
« Brzdy
impaler:
nechci být opruz, ale ty brzdy máš originál??? Já ano a chovaj se skvěle a bezhlučně. Ve 140 tisících mám druhé kotouče a třetí destičky (rozuměj 1. kotouče a 1. desky byly z výroby).
Někdy se stane, že ti na auto podstrčej noname desky ale tvrdí Ti, že jsou originál...
To asi u Tebe neplatí??? -
impaler 27.11.06 10:26
« Analog only
Ano, volíme konzervativní interiér, kde je vše, jak má být. Proto jsme zde. :)
Jinak jsem nasraný jak jetel, protože jsem ve středu vyzved spravený auto, který mělo přestat hvízdat. Spravili po sobě to nové dunění, dnes jsem ovšem zpět u periodického pískotu v malých rychlostech.
Jako by byl kamínek v brzdě, ale není, protože to by tam musel vydržet asi 6 tisíc kilometrů a tři kontroly ve dvou servisech, přičemž ta poslední byla snad už pořádná.
Dotaz zní - mám se na to vybodnout? (ale dělám ostudu na cestě) Přejde to časem, až se obrousí přední kotouče staré uvedený počet kilometrů (z toho významná část po dálnici bez brždění)? Mám se něčemu divit? -
"-- skrytý --" 27.11.06 09:03
« Digitální hodiny v Bondeu NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Plně podporuji frontu ( >:D ) za očištění pověsti analogových hodin.
Od samého začátku co mám své Bondeo, se mi ukrutně líbí, i když kolikrát moc nevidím, kolik je hodin. ( :shock: )
Ale digitálky patří do Citrónu, ne do Bondea !!! -
jack007 25.11.06 22:29
« Re: Re: analogove hodiny uprostred
impaler tak si snad zvyknu, jen se mi zda, ze v noci na ne cumim tak 10 sekund nez vim kolik je :-) Abych pravdu rekl, tak ty hodiny jsou i pro neslabsi cast interieru :-) Tvar je ok, jen ty rucicky uvnitr.. fuj fuj >:D Jak hezky tam mohly vypadat svitici digitalni hodiny. -
martin.z 25.11.06 22:28
« Bez nadpisu
jo to me taky, prave za tmy mam tezke problemy se zorientovat a treba set se hleda dost spatne, vim ze je veprostred takze odshora nebo odspoda po hmatu prejet pres jedno tlacitko-na jak slepec na brejlove pismu..
dnes jsem prave jel s jednim autem ktere to podsvicene ma a to s emi moc libilo