FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Sterace, motor, vsechno...
Panove,
jel jsem v pondeli v noci cez Makovo, Cadcu a Novu Bystricu do Namestova... Doporucuji vsem... silena cesta, motor slape bez problemu, sterace taky... Asi jsem tankoval S W P na shcell, docela to ujde... Ale, stale plati utirat okna, desnej maglajz, bez dukladneho ocisteni se neda jet... Preju Mondeakum vydrzzz... P.S." Hmla to je svina" -
"-- skrytý --" 28.11.06 19:51
« Práce
Máš pravdu Martine, zapomněl jsem na práci.
Pokud vím, obvykle se vyndání čerpadla z auta normuje 4 hodinami a repas čerpadla asi 2 hodinami, j. 6 hodin a cca 400 Kš je 2400 bez DPH.
Solidní servis by mohl tuto cenu práce zahrnout do ceny dílů...
Zdravím. -
martin.z 28.11.06 14:47
« Bez nadpisu
to Petr T, Jenyk:
Mozna mi reknete, ze jsem vecny pesimista, ale ja mam takovou zkusenost, ze ve znackovem servisu cena dilu zrovna nebyva treba 90% kompletni ceny s praci...
Jinymi slovy chci rict, ze vyjmenovat si ceny materialu je hezke, ale cena neni konecna a cena za praci muze byt nekdy delat slusny podil z ceny dilu.. -
"-- skrytý --" 28.11.06 13:51
« Re: Re: Vstřiky a čerpadlo 2,0TDCi
Jenyk:
U R Č I T Ě ANO.
Ale ne u prasat, v dobrém servise, např. Hale, Kladno, Frýdek-Místek, Brno
Rozpočet je cca:
3900 za zesílenou vačkovou hřídel
550 za úpravu tlaku dopravní pumpy
4x 950 za válečky tlakových elementů
1100 za sadu těsnění
Jak jsem to sečetl 11126,- včetně DPH. Celé nové čerpadlo stojí 26000 Kč, je to ke zvážení, je to na Tobě. Není to málo.
Třeba vytlačíš nějakou slevu...
Zdravím. -
"-- skrytý --" 27.11.06 19:10
« Vstřiky a čerpadlo 2,0TDCi
Mám nějaké novinky ke vstřikování DELPHI:
Existují díly, kterými se dají vylepšit čerpadla CR z Euro 3 verze na Euro 4 verzi.
Ve svém důsledku jsou takto vylepšená čerpadla odolnější a mají rezervu paliva v případě vstřikovačů "tekoucích příliš do přepadu".
Výkonnost čerpadla se zvýší o 30%.
Takto vylepšená čerpadla jsou shodná s čerpadly nyní montovanými v prvovýrobě.
Takže po vylepšení se prodlužuje životnost vstřikovačů, protože čerpadlo je schopné dodávat palivo i v případě vstřikovačů, které ztrácejí palivo do přepadu a vyprazdňují tím vysokotlaké vedení. Toto čerpadlo je nyní schopné dodat chybějící palivo, dříve toho nebylo schopné a tak když vstřikovače "kradly" palivo z vysokotlakého zásobníku, ŘJ to vyhodntotila jako závadu a byl tu náhradní režim. A vstřikovače ven.
Nyní budou potřeba vyměnit pouze vstřikovače poškozené opravdu hodně.
Navíc materiál čerpadel je nyní jiný a vydření čerpadel již nehrozí.
Zdravím všechny. -
impaler 27.11.06 13:51
« Pískání
PetrT. a DIM:
Předpokládám originál, jezdím samozřejmě jen do origo, tam, kde jsem koupil (Brusel).
Na druhé garanci po 40 tkm jsem si postěžoval na sjeté kotouče vpředu. Bez řečí vyměnili za nové na záruku, dali nové destičky, které jsem zaplatil. Předpokládám, že za sadu destiček na přední nápravu je 70 euro bez daně kurnik za originál.
Protože to začalo hvízdat, ale musel jsem jet do ČR, řešil jsem až tam. Hvízdalo nadále, projevuje s v nízkých rychlostech bez brždění (přibrzdit pomůže). Technik v Novém Jičíně slyšel, potvrdil, převzal na opravu. Nic nenašli, auto nicméně přestalo na čas hvízdat.
Po návratu sem šlo auto do téhož bruselského servisu na výměnu letních za zimní sadu na plecháčích. Origo z loňské akce belgického Forda, plecháče a Conti TS810. Loni nepísklo ani náznakem, ujelo tisíce kilometrů dálnicí i sněhem v Orlických horách. Na výslovné upozornění, ať vyřeší pískání, když už budou mít kola dole, přikývli. Nenašli nic a smáli se nevěřícně.
Kromě starého hvízdání HNED při odjezdu (do pár set metrů) - a to mě pánové dost nasralo, že se s tím ani nesvezli, když to reklamuju už potřetí a začalo to po jejich zásahu do auta na garanční prohlídce - se objevilo dunění při rozjezdu s volantem v krajní poloze, nalevo i napravo. Mazal jsem zpět, jízda s majitelem, potvrzeno, objendáno na opravu, výsledek znáte. Už to neduní, píská to dál stejně. Tím myslím hodně, slyším to přes zavřená okna i s rádiem. Periodicky, jako by tam něco dřelo, když přibrzdím, buď to dopískne víc, nebo přestane. Chlap tvrdil, že to teda bude spíš řízení, ale na převzetí auta mi to dávala jeho manželka a nevěděla ani prd. Ona tam jenom štrikuje (fakt) a vystavuje faktury.
Já to auto jinak miluju, žádný strachy. Ale tohle mě sere. Pojedu na vánoce dom a zkusím borce v NJ, jestli přes svátky dělají. Do teďka se chovali skvěle, když jsem s něčím záručním přijel (ještě loni spojka, kolegyně mi ji trochu připekla - ale bylo to nakonec OK). -
"-- skrytý --" 27.11.06 10:35
« Brzdy
impaler:
nechci být opruz, ale ty brzdy máš originál??? Já ano a chovaj se skvěle a bezhlučně. Ve 140 tisících mám druhé kotouče a třetí destičky (rozuměj 1. kotouče a 1. desky byly z výroby).
Někdy se stane, že ti na auto podstrčej noname desky ale tvrdí Ti, že jsou originál...
To asi u Tebe neplatí???
EGR přepouští-reguluje množství spalin zpět do nasávaného vzduchu tak, aby se potlačilo množství vznikajících oxidů dusíku (proč to množné číslo? N - dusík se rád vyskytuje jako oxid dusný, dusnatý, dusitý, dusičitý i dusičný, je to prostě směs oxidů dusíku, poměr jednotlivých oxidů kolísá).
V praxi se může stát (to se stalo mojí osobě), že se ventil zasekne a nepouští spaliny vůbec a systém má nedostatek vzduchu a ukrutně to kouří. Jindy to může všelijak cukat, když je ventil přiucpaný nebo přizaseklý, někdy to chybu do ŘJ vyhodí, někdy ano, u Fordu je tento ventil myslím mechanický.
Po výměně ventilu v 10000 km nemám nejmenší problém.
Čím lepší nebo lépe aditivovaná nafta, tím menší riziko zanesení/zadření ventilu EGR... >:D