FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.11.06  19:36

    « Re: Re: EGR

    DIMe,
    nic tam nevidím (SZ)!!!
    Jsem to já???
    Zdraví, Petr T.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.11.06  19:28

    « Re: Blahopřání

    Pro pobavení-předchozím majitelem byl FordMotorcomp. předpokládám tedy nějací kravaťáci od Forda-kdyby tu garanci neuznali pak přiznají, že nějaká guma z jejich podniku lila močůvku do novýho motoru. No zkusím Standu obnádrž do V-P diesel, pak párkrát jen V-P, a pak Diesel extra+ Standa a hin sa hukáže.
    Jinak je to 2.2 TDCi tři eura.
    To auto je stejně fajn, já ho hejčkám, tak snad to bude dobrý.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.11.06  19:16

    « Blahopřání

    mrňous:
    vivat !!!
    Jsi v záruce??? Asi ano. Ale pomůže Ti to pouze tehdy, když palivo nevalí do přepadu.
    Souhlasím, první majitel se asi podepsal.
    Common Rail obecně nesnáší malé a často přerušované nájezdy kilometrů a 12 tisíc je fakt málo za rok.
    Špatné palivo pokud je rychle zhltnuto a nahrazeno dobrým neuškodí, ale pokud jej nechá někdo ležet v nádrži a systému, bůh s ním !!!
    Já do VP aditivum nedávám. Otázka zní: kde mají skutečně dobré VP? Co když nás tahají za nos? Dovedu si představit situaci v některých regionech kdy platíš extrémně vysokou cenu za vodou naředěnou naftu...
    Já beru v Praze na Stodůlkách a vždy se motor ztiší tak, jako když přidáš dvojnásobnou dávku Standy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.11.06  18:44

    « A zase ty vstřikovače

    Stal jsem se členem klubu.
    Zpráva z Hale: 2 vadné vstřikovače. Najeto 24 tis km!!!
    Poslední rok na V-P diesel! Pouze!
    Petře T., vzhledem k předchozím příspěvkům předpokládám, že přidám-li Stanadyne do Shell V-P dieselu mohu jedině naftě prospět, ale ublížit ne. Ty jsi psal, že do V-P nic nepřidáváš, že?
    Auto jsem koupil jako roční v 12 tis.km-chyba se stala asi tady-jen mě udivuje, to začalo zlobit při tom V-P dieselu-asi už to bylo načlý a ani zázrak od Shellu nepomoh.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.11.06  18:01

    « Re: EGR

    Petře, poslal jsem Ti něco soukromě......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.11.06  17:51

    « Re: EGR

    KDO ??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.11.06  16:40

    « EGR

    ... ale viděl ... >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 29.11.06  16:33

    « Bez nadpisu

    Ja osobne bych po kazde jizde vyndal cerpadlo, rozebral, vycistil a prostrikal WDckem...se vstrikama mozna to samy-a to ze pri kazdem tankovani vzorek nafty do zkumavky a na rozbor, to ani nezminuju-to je naprosta samozrejmost..
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 29.11.06  15:58

    « auto diesel

    Tak mi přišli první dvě loňskí čísla časáku auto diesel a musím uznat, že je to opravdu špičkovej časák. V každém čísle se tam píše o problémech se vstřikovači CR hlavně ve spojitosti s Fordem.
    Z rozhovorů s odborníky opravdu plyne to co tady bylo již stokrát řečeno. Vstřikovací ústrojí je opravdu testováno na velkou životnost, ale s normovanou naftou. Stačí i troška vody a máte po úplně zdravých vstřikovačích. Při horší naftě která špatně maže chvíli čerpadlo vydrží, ale rychle se snižuje jeho životnost. Takže opravdu je 99% problémů s CR spojeno s nekvalitní naftou.
    Když jsem sám měnil nedavno vstřik, začal jsem litovat že jsem Mondeo s TDCi koupil. Dnes když jsem přečetl odbornější články a dostal se hlouběji k jádru problému, tak bych si Ford koupil znova. Mělo by fakt stačit pouze pořádné aditivum a kvalitní nafta.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.11.06  15:29

    « Re: Re:

    K...a, tak EGR prý je O.K., musím stejně k Sobkovi....... a to ložisko ZAPOMNĚLI objednat, takže podruhé nic .:-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.11.06  13:57

    « Re:

    To kouření mě někdy zaskočilo .-) Naposledy když jsem nastartoval ale ještě asi 5 min jsem jen stál a pak se začal valit takový dým, že jsem mysle, že hořím :-)) A při sešlápnutí plynu jsem nechal stopu jak raketa země - země :-) Ještě že mě nikdo neviděl, snad...... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.11.06  12:23

    « Bez nadpisu

    DIMe,
    EGR přepouští-reguluje množství spalin zpět do nasávaného vzduchu tak, aby se potlačilo množství vznikajících oxidů dusíku (proč to množné číslo? N - dusík se rád vyskytuje jako oxid dusný, dusnatý, dusitý, dusičitý i dusičný, je to prostě směs oxidů dusíku, poměr jednotlivých oxidů kolísá).
    V praxi se může stát (to se stalo mojí osobě), že se ventil zasekne a nepouští spaliny vůbec a systém má nedostatek vzduchu a ukrutně to kouří. Jindy to může všelijak cukat, když je ventil přiucpaný nebo přizaseklý, někdy to chybu do ŘJ vyhodí, někdy ano, u Fordu je tento ventil myslím mechanický.
    Po výměně ventilu v 10000 km nemám nejmenší problém.
    Čím lepší nebo lépe aditivovaná nafta, tím menší riziko zanesení/zadření ventilu EGR... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.11.06  11:57

    « Re:

    Petře, vím sice že EGR ventil " moduluje" výfukové plyny, teď mi ho vyměńují, co vlastně přesně to dělá ? dík.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 29.11.06  08:43

    « Bez nadpisu

    To Janerad:
    Vo cem to mluvis???
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.11.06  23:42

    « Jeste jednu vec... Vivaldiho Jaro Forte

    u krbu na Ranci u Edyho v Namestove, to musite zazit... Port Club bol iba slany odvar...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.11.06  23:39

    « Re: Sterace, motor, vsechno...

    Jo a v
    Port Klube bol nejaky DE s Mondeem 1.8 Kombi a tak si myslim, ze 2.2 TDCI Ghia+ rulez!
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.11.06  23:32

    « Sterace, motor, vsechno...

    Panove,
    jel jsem v pondeli v noci cez Makovo, Cadcu a Novu Bystricu do Namestova... Doporucuji vsem... silena cesta, motor slape bez problemu, sterace taky... Asi jsem tankoval S W P na shcell, docela to ujde... Ale, stale plati utirat okna, desnej maglajz, bez dukladneho ocisteni se neda jet... Preju Mondeakum vydrzzz... P.S." Hmla to je svina"
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.11.06  19:51

    « Práce

    Máš pravdu Martine, zapomněl jsem na práci.
    Pokud vím, obvykle se vyndání čerpadla z auta normuje 4 hodinami a repas čerpadla asi 2 hodinami, j. 6 hodin a cca 400 Kš je 2400 bez DPH.
    Solidní servis by mohl tuto cenu práce zahrnout do ceny dílů...
    Zdravím.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 28.11.06  14:47

    « Bez nadpisu

    to Petr T, Jenyk:
    Mozna mi reknete, ze jsem vecny pesimista, ale ja mam takovou zkusenost, ze ve znackovem servisu cena dilu zrovna nebyva treba 90% kompletni ceny s praci...
    Jinymi slovy chci rict, ze vyjmenovat si ceny materialu je hezke, ale cena neni konecna a cena za praci muze byt nekdy delat slusny podil z ceny dilu..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.11.06  13:51

    « Re: Re: Vstřiky a čerpadlo 2,0TDCi

    Jenyk:
    U R Č I T Ě ANO.
    Ale ne u prasat, v dobrém servise, např. Hale, Kladno, Frýdek-Místek, Brno
    Rozpočet je cca:
    3900 za zesílenou vačkovou hřídel
    550 za úpravu tlaku dopravní pumpy
    4x 950 za válečky tlakových elementů
    1100 za sadu těsnění
    Jak jsem to sečetl 11126,- včetně DPH. Celé nové čerpadlo stojí 26000 Kč, je to ke zvážení, je to na Tobě. Není to málo.
    Třeba vytlačíš nějakou slevu...
    Zdravím.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…