FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
eda.nezbeda 30.11.06 11:53
« Dotazy
Petr T.:
Jako mnozi jini jsem pochopil, ze Petr T. je zde nejpovolanejsi k odpovedim na vsetecne dotazy :)
Takze:
Pokud odchazeji vstriky jeden po druhem a nebylo vymeneno cerpadlo, bude to pokracovat nebo cerpadlo nebude mit az takovy vliv. Tedy nebylo rozumne uz vymenit i cerpadlo?
Nekde v poslednich prispecich se nekdo zminil o "repasi" vstrikovacu za "babku"? Je to vubec mozne a v jake kvlaite je vysledek a kdo to u nas nabizi?
Diky diky diky .... :)
Mondeo 2.0 TDCI 96 kW / 2001 -
lordmystic 30.11.06 11:25
« Re: Re: Re: Re:
Vasik: v nádrži určitě nebude moc nafty, to je jasný. Pokud by tam bylo té vody víc, tak bys možná ani k čerpačce nedojel, je to prej to nejhorší co může tenhle motor potkat. A pokud o tom aute uvažuješ fakt vážně, vem si sebou rovnou aditivum a nalej si ho tam hned, případně i kanystr s naftou... -
Vasik1 30.11.06 11:22
« Re: Re: Re:
Jojojo, nebudu bojácný, eště mě třeba děsí ta představa, že Mondík bude stát někde dlouho v bazaru (i když ho budu mít přímo dovezeného na objednávku) ale i tak, vůbec nevím co kde potkal a co kde dělal. Pak ho v bazaru odzkoušíme vše bude OK, najedu 1000km a nafta co v nádrži stála doví jak dlouho, kondenzovala tam,vodnatěla, vstřiky do nejbližší čerpačky zničí :roll: ale zase tak o tom tak přemýšlím, že by tam ještě mohla být kvalitní naftička z Německa :D -
martin.z 30.11.06 11:17
« Bez nadpisu
to Vasik:
No nevim, myslim ze je dulezite nepanikarit. Pro me bylo tdci jasna volba a to ne z hlediska nakladu, ale chtel jsem automat a ten do benzinu krom 2,5 v6 davaj jen 4 stupnovej a bez moznosti primeho razeni.
4 stupnovej automat me prilis pripomina skodu 120 :-) a beru to jako ze to auto je diky prevodovce o tridu horsi
A dalsi vec, ze jsem chtel preplnovanej motor, protoze uz jsem si vyzkousel oboji(turbo i neturbo)a uz vim co chci...
Takze porad si sam :-) -
Vasik1 30.11.06 10:58
« Re:
Martine
Chystám se na jaro ke koupi Mondíka, původně to mělo být TDCI 2.0, ale nevím jestli nakonec nezvolím benzín 1,8, jenže nevím, k Mondíku mi prostě sedí TDCI, podotýkám že to bude stejné jako u tebe, tzn, ročně 15000km max, z práce do práce,z letiště na letiště(stavím modely, teď už relativně velké, takže proto mondík) v zimě na lyže, v létě na dovču. Teď jsem to počítal, kolik zaplatím ročně více za benzín, vychází to asi na 6000 ročně. Mondík bude bazarovej, už sem se bavil s Petrem T. říkal že mi kdyžtak pomůže, že má skleničkovou metodu, která odhalí problém. Ale i tak nevím nevím, najedu 1000km, šup rup, a 30000 za vstřiky jako Laďa, tak pak si říkám co je tedy výhodnější :roll: -
martin.z 30.11.06 08:36
« Bez nadpisu
Petr T:
Petre to s tim malym najezdem je dalsi rana. Hele nemam se toho auta urychlene a pod cenou zbavit dokud to jezdi? :-) Taky najedu tak do 15 kkm rocne a ted v zime to vidim na velke procento kratkych, studenych jizd.
Z toho vseho co tu ctu to vypada jako, ze kdybych s tim nemel mit problemy tak by to byla velka nahoda, vykladam si to spravne???
Cerpadlo mam z toho tveho seznamu cos tu kdysi psal to predposledni-resp. to pred tim nejlepsim, vstriky nevim. -
"-- skrytý --" 29.11.06 19:28
« Re: Blahopřání
Pro pobavení-předchozím majitelem byl FordMotorcomp. předpokládám tedy nějací kravaťáci od Forda-kdyby tu garanci neuznali pak přiznají, že nějaká guma z jejich podniku lila močůvku do novýho motoru. No zkusím Standu obnádrž do V-P diesel, pak párkrát jen V-P, a pak Diesel extra+ Standa a hin sa hukáže.
Jinak je to 2.2 TDCi tři eura.
To auto je stejně fajn, já ho hejčkám, tak snad to bude dobrý. -
"-- skrytý --" 29.11.06 19:16
« Blahopřání
mrňous:
vivat !!!
Jsi v záruce??? Asi ano. Ale pomůže Ti to pouze tehdy, když palivo nevalí do přepadu.
Souhlasím, první majitel se asi podepsal.
Common Rail obecně nesnáší malé a často přerušované nájezdy kilometrů a 12 tisíc je fakt málo za rok.
Špatné palivo pokud je rychle zhltnuto a nahrazeno dobrým neuškodí, ale pokud jej nechá někdo ležet v nádrži a systému, bůh s ním !!!
Já do VP aditivum nedávám. Otázka zní: kde mají skutečně dobré VP? Co když nás tahají za nos? Dovedu si představit situaci v některých regionech kdy platíš extrémně vysokou cenu za vodou naředěnou naftu...
Já beru v Praze na Stodůlkách a vždy se motor ztiší tak, jako když přidáš dvojnásobnou dávku Standy. -
"-- skrytý --" 29.11.06 18:44
« A zase ty vstřikovače
Stal jsem se členem klubu.
Zpráva z Hale: 2 vadné vstřikovače. Najeto 24 tis km!!!
Poslední rok na V-P diesel! Pouze!
Petře T., vzhledem k předchozím příspěvkům předpokládám, že přidám-li Stanadyne do Shell V-P dieselu mohu jedině naftě prospět, ale ublížit ne. Ty jsi psal, že do V-P nic nepřidáváš, že?
Auto jsem koupil jako roční v 12 tis.km-chyba se stala asi tady-jen mě udivuje, to začalo zlobit při tom V-P dieselu-asi už to bylo načlý a ani zázrak od Shellu nepomoh.










vstřikovače můžeš zlikvidovat dvojím způsobem:
- hodně nekvalitní naftou přidřeš čerpadlo a následně mikropiliny zlikvidují většinou celou sadu vstřikovačů. To je velký probléma následně je třeba vyměnit čerpadlo, trubky, filtr a vtřikovače (ty se dají od nového roku opravit, již probíhá pilotní program v Anglii).
- nekvalitní naftou přidřeš vstřikovače jeden po druhém, tady tomu se dá předejít aditivací nebo braním zaručeně dobré nafty
Vždy se doporučuje zjistit, zda v systému nekolují magnetické piliny (z přepadu čerpadla najímat tak 1/2 litru nafty a shromáždit magnetem piliny na dně (pokud tam tedy nějaké jsou).
Pokud ne, ok, výměna třeba 1 ks vstřikovače, ALE NESMÍ TO DĚLAT PRASATA!!!
Pokud piliny ano, je zle a musí se vyčistit systém, nádrž, vyměnit všechny trubky a čerpadlo a potřebný počet vstřikovačů.
U Tvého čerpadla není potřeba vylepšovat.
SKUTEČNĚ DOPORUČUJI ZKRÁTIT INTERVAL VÝMĚNY FILTRU PALIVA, JAKKOLI JE DRAHÝ (1000 KČ) Z 50 TISÍC NA 25 TISÍC KM. JÁ MĚNÍM PO 18-20 TIS. S VÝMĚNOU OLEJE.