FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 30.11.06 17:06
« Re: Re: Re: Dotazy
DIMe, servis Ford musí měnit celou soustavu, jinak to pod.... Servis Delphi by měl měnit jednotlivé díly dle zvláštního předpisu, kde je nejdůležitější absolutní čistota při manipulaci s novými vstřikovači. Pokud se nedodrží, jsou problémy (možná je to Tvůj případ...) -
"-- skrytý --" 30.11.06 16:59
« eda.nezbeda...motor+2 vstriky=100 tis.
No tak to teda opravdu zamrzi..tolik penez...myslim, ze by se dal sehnat cely motor tak do 35 tisic vcetne vstrikovacu(samozrejmne ne nove), ale je to kazdeho vec, davat auto k origos ford servisu. Ja mam na mojem mondikovi 162 tkm a to jsem ho koupil s najetyma 88 tkm. Jak to tady tak ctu, tak bych to mel hned prodat, protoze ty vstriky asi taky brzo pujdou(cerapdlo tam mam origos-podle te tabulky, co tady na foru byla, vstriky nevim, nemuzu precist ty cisla). Zrovna dneska, kdyz jsem jel rano, tak to v tom motoru klepalo, ze jsem myslel, ze je to posledni jizda....No ale ihned po zahrati to vzdy prestane..psal to tady Petr. T.... dela to prej to vynechani predvstriku...ale ten rachot za studena je fakt hroznej. Jinak si na auto jako takove nestezuju, akorat me to pripada trochu linejsi v otackach od 1800-2800...Nejlepe to jede od tech 3000 do 3500.....Otec ma seat toledo 103kw, PD, no jede mu to lip, hlavne v tech nižších otackach. Zase na druhou stranu je tdci motor mene hlucnejsi. Jo a naftu beru jen a pouze shellv-power.... -
« Re: Re: Dotazy
Petře, beru naftu se stejnou péčí, jako si vybírám, kde si dám tataráček .-)) A stejně........ Může být hláška závada na vstřikovači i něčím, jiným , než že je přidřený ? Ale ty projevy za studena by tomu asi odpovídaly. Navíc občas slyším, jak si ten motor zařehtá, podle mě jen jedním válcem, takže by to ukazovalo na jeden.........Taky to někdy po srtartu jde nějakou sekundu jakoby na tři válce......... -
eda.nezbeda 30.11.06 13:41
« Bez nadpisu
Diky moc za odpoved, doufam, ze se tim zivis, a mas svoje znalosti dobre zaplacene, protoze takovych jako ty bude v CR asi jen par ...
Jeste k memu pripadu:
auto jsem koupil s najetymi 113 tis. km, bohuzel ve spechu a az po koupi jsem zjistil ze motor cuka kolem 1800-2000. Vysledkem byla nakonec vymena KOMPLETNIHO motoru. Napaleny prvni pist a valec a ohnuta klika. Ze vsech variant byla vymena pro me nejefektivnejsi. To jsem ovsem predpokladal, ze soucasti jsou i vstrikovace. Nebyly!
Takze po prvnich 25 tis. na novem motoru prisel prvni vstrikovac. Bohuzel v Nemecku. Druhy sem vymenil v lete po dalsich cca 20 tis. spolu s regulatorem turba.
Vse u Carentu v Brne. Auto sem kupoval na rychlo, protoze delam v Nemecku, ale v dobe koupe sem si jeste v Nemecku auto dovolit nemohl.
Dohromady me vymena motoru + 2 vstrikovacu vysla asi na 100 tis. auto stalo 280 tis. a ted je celkem v pohode, nicmene, protoze jsem, jako mnoho ostatnich zde, majitelem netopyrich usi :), mam dojem, ze zvuk uz je zase prilis tvrdy a klapavy i po zahrati a tak ocekavam dalsi vstrik. Podotykam, ze ten druhy sem identifikoval driv nez servis.
Vypada to jako nocni mura, ale kdyz to vemu kolem a kolem, tak sem mel smulu a Mondeo za to uplne nemuze. Predevsim, nedokazu si predstavit adekvatni nahradu. Stat se mi tohle s Passatem, tak sem zaplatil asi uz dvojnasobek.
No nakonec z toho plyne otazka ... za cca 1,5 roku auto doplatim a co pak? prodat nebo nechat si ho? Ted kdyz mam auto uz temer jako nove je to dost tezke rozhodovani...
jeste podotykam, ze uz mam najeto za 1,5 roku 175000, tzn. sam sem najel 62 tis. -
« Re: Re: Dotazy
Fajn, Petře....Ale zásadní problém je : řekne mi někdo, co tam vlastně přesně našli a vyměnili, když jde o garanci ?? v tom případě totiž nemám možnost získat vyměněné díly a tak nevidím nic. Ten postup s těmi pilinami je v nějakém servisním předpisu nebo manuálu ? MUSÍ to servis udělat a pak vyměnit všechno ?? -
"-- skrytý --" 30.11.06 12:39
« ODLUČOVÁNÍ VODY
MARTINE: a ty jsi tu odloučenou vodu někdy vypouštěl? Vypouštěl ji tady někdo???
Já teda ne, ale měnim filtr po 18-20 tis. km.
Takový SSANGYONG má východoevropskou/asijskou specifikaci s 1 odlučovačem vody a 1 filtrem paliva. Západoevropská specifikace má bohužel pouze filtr se senzorem vody. ČR dostává východoevropskou specifikaci, PROČ ASI????????????????
POZN. SSANGYONG NEMÁ ŽÁDNÉ PROBLÉMY SE VSTŘIKOVAČI... -
"-- skrytý --" 30.11.06 12:35
« Re: Dotazy
Edo,
vstřikovače můžeš zlikvidovat dvojím způsobem:
- hodně nekvalitní naftou přidřeš čerpadlo a následně mikropiliny zlikvidují většinou celou sadu vstřikovačů. To je velký probléma následně je třeba vyměnit čerpadlo, trubky, filtr a vtřikovače (ty se dají od nového roku opravit, již probíhá pilotní program v Anglii).
- nekvalitní naftou přidřeš vstřikovače jeden po druhém, tady tomu se dá předejít aditivací nebo braním zaručeně dobré nafty
Vždy se doporučuje zjistit, zda v systému nekolují magnetické piliny (z přepadu čerpadla najímat tak 1/2 litru nafty a shromáždit magnetem piliny na dně (pokud tam tedy nějaké jsou).
Pokud ne, ok, výměna třeba 1 ks vstřikovače, ALE NESMÍ TO DĚLAT PRASATA!!!
Pokud piliny ano, je zle a musí se vyčistit systém, nádrž, vyměnit všechny trubky a čerpadlo a potřebný počet vstřikovačů.
U Tvého čerpadla není potřeba vylepšovat.
SKUTEČNĚ DOPORUČUJI ZKRÁTIT INTERVAL VÝMĚNY FILTRU PALIVA, JAKKOLI JE DRAHÝ (1000 KČ) Z 50 TISÍC NA 25 TISÍC KM. JÁ MĚNÍM PO 18-20 TIS. S VÝMĚNOU OLEJE. -
eda.nezbeda 30.11.06 11:53
« Dotazy
Petr T.:
Jako mnozi jini jsem pochopil, ze Petr T. je zde nejpovolanejsi k odpovedim na vsetecne dotazy :)
Takze:
Pokud odchazeji vstriky jeden po druhem a nebylo vymeneno cerpadlo, bude to pokracovat nebo cerpadlo nebude mit az takovy vliv. Tedy nebylo rozumne uz vymenit i cerpadlo?
Nekde v poslednich prispecich se nekdo zminil o "repasi" vstrikovacu za "babku"? Je to vubec mozne a v jake kvlaite je vysledek a kdo to u nas nabizi?
Diky diky diky .... :)
Mondeo 2.0 TDCI 96 kW / 2001 -
lordmystic 30.11.06 11:25
« Re: Re: Re: Re:
Vasik: v nádrži určitě nebude moc nafty, to je jasný. Pokud by tam bylo té vody víc, tak bys možná ani k čerpačce nedojel, je to prej to nejhorší co může tenhle motor potkat. A pokud o tom aute uvažuješ fakt vážně, vem si sebou rovnou aditivum a nalej si ho tam hned, případně i kanystr s naftou... -
Vasik1 30.11.06 11:22
« Re: Re: Re:
Jojojo, nebudu bojácný, eště mě třeba děsí ta představa, že Mondík bude stát někde dlouho v bazaru (i když ho budu mít přímo dovezeného na objednávku) ale i tak, vůbec nevím co kde potkal a co kde dělal. Pak ho v bazaru odzkoušíme vše bude OK, najedu 1000km a nafta co v nádrži stála doví jak dlouho, kondenzovala tam,vodnatěla, vstřiky do nejbližší čerpačky zničí :roll: ale zase tak o tom tak přemýšlím, že by tam ještě mohla být kvalitní naftička z Německa :D -
martin.z 30.11.06 11:17
« Bez nadpisu
to Vasik:
No nevim, myslim ze je dulezite nepanikarit. Pro me bylo tdci jasna volba a to ne z hlediska nakladu, ale chtel jsem automat a ten do benzinu krom 2,5 v6 davaj jen 4 stupnovej a bez moznosti primeho razeni.
4 stupnovej automat me prilis pripomina skodu 120 :-) a beru to jako ze to auto je diky prevodovce o tridu horsi
A dalsi vec, ze jsem chtel preplnovanej motor, protoze uz jsem si vyzkousel oboji(turbo i neturbo)a uz vim co chci...
Takze porad si sam :-) -
Vasik1 30.11.06 10:58
« Re:
Martine
Chystám se na jaro ke koupi Mondíka, původně to mělo být TDCI 2.0, ale nevím jestli nakonec nezvolím benzín 1,8, jenže nevím, k Mondíku mi prostě sedí TDCI, podotýkám že to bude stejné jako u tebe, tzn, ročně 15000km max, z práce do práce,z letiště na letiště(stavím modely, teď už relativně velké, takže proto mondík) v zimě na lyže, v létě na dovču. Teď jsem to počítal, kolik zaplatím ročně více za benzín, vychází to asi na 6000 ročně. Mondík bude bazarovej, už sem se bavil s Petrem T. říkal že mi kdyžtak pomůže, že má skleničkovou metodu, která odhalí problém. Ale i tak nevím nevím, najedu 1000km, šup rup, a 30000 za vstřiky jako Laďa, tak pak si říkám co je tedy výhodnější :roll: -
martin.z 30.11.06 08:36
« Bez nadpisu
Petr T:
Petre to s tim malym najezdem je dalsi rana. Hele nemam se toho auta urychlene a pod cenou zbavit dokud to jezdi? :-) Taky najedu tak do 15 kkm rocne a ted v zime to vidim na velke procento kratkych, studenych jizd.
Z toho vseho co tu ctu to vypada jako, ze kdybych s tim nemel mit problemy tak by to byla velka nahoda, vykladam si to spravne???
Cerpadlo mam z toho tveho seznamu cos tu kdysi psal to predposledni-resp. to pred tim nejlepsim, vstriky nevim.