FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Re: Mno, Honda v dehtu
Už jsem navrhoval v servisu, že budu jezdit tankovat jenom a výhradně k nim, ať mi tam připraví " kvalitní palivo " , protože už jsem na to dost alergický, že si za všechno můžu sám, že kdo ví, co tam liju, a už je to druhé auto ............... -
"-- skrytý --" 05.12.06 20:36
« Re: Re: Kolísání volnoběhu
Tak dnes rano jsem nastartoval uplne normalne - bez kolisani otacek +4 stupne - auto stalo vic jak 24hod.
Xenony: xenony maji vetsinou automaticky "vyrovnavaci" system i mondeo. Problem je v ostrosti okrajovych casti vybojky, ktera je u mondea neprijemne ostra - od roku 2005 se pry pouzivaji upravene vybojky. Ac bych mel mit xenony po "uprave" blikaji na me obcas taky, at jsem nalozeny nebo prazdny. -
"-- skrytý --" 05.12.06 17:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Xenony
Ja je mam taky.s tim samonarizenim vysky je to nejake divne.Skoro bych rekl ze , nefunguje ba spis ze tam snad ani neni.Jednou mi je v servise dokonce stelovali, svitilo to strasne nahoru, porad me nekdo problikaval.Momentalne me sice nikdo neproblikava, ale stejn esviti dost daleko.V tatove MB je radost svetla zapinat, rozsviceni xenonu a jeho vyskove nastelovani se mi strasne libi. -
« Re: Re: Re: Hvízdání continued
Hm, FMC :-) Ale jak , Když jsem chtěl, aby mi poskytli správný postup při opravě závadného vstřiku, tak mě odkázali na " kterýkoliv autorizovaný servis ". No´to je právě to, co jsem nechtěl, servis mi může říct co chce, a jak já jim dokážu, že to tak není ??? -
impaler 05.12.06 14:50
« Re: Re: Hvízdání continued
Zni to jednoduše a uvěřitelně, díky. Otec (taky se v tom vyzná) pravil do telefonu, že to tipuje na řešení u kámoše na zvedáku do 10 minut. Společně jsme taky přišli na špatný vracení toho mechanismu, protože jsem ho tím opakovaným dupnutím minule asi odblokoval.
Já bych to sem nevypisoval, ale mě prostě sere, že tím trávím čas (aspoň ne peníze) a autorizované servisy napříč Evropou kroutí výsměšně hlavou, co mám za problém. Zraje ve mně email na FMC. -
"-- skrytý --" 05.12.06 12:53
« Re: Hvízdání continued
to Impaler:Vlado, dojedes urcite, ale jen ti to bude zneprijemnovat zivot.Tam se nema co kousnout-podelat atd.a tvuj problem je myslim tenhle.Jelikoz v CR jsem se zivil rukama a ti padem mi neni cizi si na aute dost veci udelat, nebo po servisu to sam alespon zkontrolovat.Me svagrove jsem vzdycky na Primere menil desticky sam(jako i na svych autech, ktere jsem mel) a vim, ze kdyz se meni desticky a kotouce, tak je potreba to dost dukladne vycistit kartacem a skrabakem vzit poradne vodici drazky ve kterych se desticky pohybuji tzv."plavou".To kdyz se neudela tak zustavaji viset a tim padem se nevraci, lehounce se dotykaji kotouce, coz ma za nasledek ohrivani a piskani.Na Fordu jsem je jeste nenechaval menit, protoze jsou zatim ok a neni tedy duvod, ale kdyz jsem mel pred Maxem novou Hondu Civic a po 2letech jsem jel na vymenu desticek, tak po me vyzuelni kontrole jsem byl mile prekvapen, ze to mechanik dukladne ocistil a drazky navic namazal spec.vazelinou na teploty(odolava az 1200 st.celsia).Tak by to melo bejt automaticky vsude, ale bohuzel v jinych servisech jsem se s tim nesetkal :-( .Kazdy tam sice nahaze nove veci, ale vubec nepremysli nad tim, jak budou fungovat, kdyz vsechno kolem je pokryto vrstvou rezu .A to je zrejme pripad tveho servisu v Bru., bohuzel. -
impaler 05.12.06 06:20
« Hvízdání continued
V pauze mezi vstřikama - opět pískající auto jsem po poslední opravě podrobil opakovanému intenzivnějšímu brždění, jestli jsem do té doby prostě nebyl moc mírnej.
Je pravda, že to od té doby nedělá, ale moc jsem toho nenajel (do 50 km).
Ovšem včera v dešti, když jsem si jel do práce pro zapomenuté klíče a zpět, a v tom nervu jsem jel ehm trochu rychleji, musel jsem i více brzdit na tom klouzavým. Přes zavřený okýnko jsem cítil smrad, ale nebyl jsem si jist, jestli teprv nesepnulo topení. I když zahřátý to dávno bylo...
Po vystoupení z auta jasná čuchová diagnostika - z levého předního mnohem větší smrad a teplo než z pravého, vzadu samozřejmě nic, ale to je asi logické.
Jestli se nějak mění brzdný účinek, to já nepoznám, snažím se obecně brzdit málo a většinou nebrzdím na doraz, leda za to může někdo jinej.
Připadám si, že si ze mě ty servisy dělají *. Nicméně jsem objednán do NJ na svátky, tak mě prosím aspoň ujistěte, že tam dojedu. :) -
"-- skrytý --" 04.12.06 22:05
« Re: Kolísání volnoběhu
Kluci to me ani nerikejte !!! - od zacatku (0km do cca 30tis.km) jen samy Shell - tak napul Shell V Power. Nemecko, Rakousko, Francie, Svycarsko - take pouze Shell. Uz se chladi od rana pred barakem - tak ho zitra vyzkousim jak rikal DIM. Jinak opravdu nic jineho. Jakmile se rozjedu, tak se vse chova uplne normalne - i chod opravdu studeneho motoru v -10stupnich hned po startu v 1800m/nad morem me prijde jen lehky kovovy klapot, ktery velice rychle mizi. Jak rikam zatim se to stalo cca 4x. Do tydne jdu na garancku - co s tim ? :-( -
"-- skrytý --" 04.12.06 20:47
« Kontrola čerpadla
... by se měla provádět (mrňousi) pokaždé kdy je v čudu větší množství vstřikovačů ...
a to tak, že se jímá přepad z čerpadla do cca 0,5l a 1,0l flašky, potom roztočit a magnetem pode dnem "posbírat", tedy pokud tam nějaké piliny jsou (pozor magnetické!!!) ...
Pokud je tam nashomážděna ploška o velikosti menšího pětníku, je zle a další vstřikovače by byly opět ničeny.
V tomto případě je třeba vyměnit celé čerpadlo.
Já bych to neriskoval a snažil bych se tomu přijít na kloub.
Dnes jsem zaslech něco o Mondeu z Francie, dotaženého po delší době stání. Nový hrdý majitel najel pouze 50 km a stop. Bez jakékoli další kontroly tam narvali další vstřikovače, 5 km a stop.
Auto stálo, voda kondenzovala a náhlá smrt systému - koroze, pilinky a opakovaná závada.
Prostě absolutně nestačí "řešit" problém výměnou dílu, musí se přijít na kloub problému, který způsobil smrt vstřikovačů.
Jsem DIMe vytočenej stejně jako Ty.