FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: zeme vyroby
Koln je sídlo Fordu v Evropě, Mondea se dělají v Belgii, pokud vím...... Ale o tom to není, Touareg se taky dělá v Bratislavě a pod, jde obecně o organizaci výroby, dodržování předepsaných postupů a norem.....a v tomto je VW a nebo Japonsko mnohem dál než Americký Ford. To je prostě fakt.............. -
"-- skrytý --" 07.12.06 11:13
« Re: Re: skoda PD
Martine,
VW utíká do common railu ze 3 důvodů:
1/ značná komplikovanost motoru a jeho namáhání, typicky prvních 5 let je to ok ale potom se všechno rozsype.
2/ hlučnost (jakkoli s novým piezo PD od Siemense je to lepší)
3/ špatná řiditelnost systému PD pro účely dočišťování výfukových plynů (tlak v systému PD se mění v průběhu pracovního cyklu, máš jen omezenou možnost vytvářet pilotní předvstřiky paliva pro snížení hluku a už nemáš vůbec možnost vytvářet povstřiky paliva pro regenerace bezúdržbových filtrů pevných částic)... -
"-- skrytý --" 07.12.06 11:09
« Re: Re: skoda PD
Martine,
většina problémů na Škodovkás se řeší jak velmi dobře známo čórkou rozuměj krádeží potřebného dílu za hubičku. Tady vzniká značný rozdíl mezi Škodou a Fordem, kdyby nebyly čórky, lidi by držkovali mnohem víc. K těm taxikářům: to je obecný jev, auto které hodně jezdí (především diesel) méně trpí. Prostě diesel je udělaný na velké nájezdy a nemá obecně rád poposkakování. Navíc taxikáři mají vyzkoušený zdroj paliva, na některé věci oni jsou HODNĚ všímaví. -
martin.z 07.12.06 08:58
« Re: skoda PD
to Petr T:
o PD mnoho nevim-pokud vim v octavii je az v O II od konce roku 2004.
Tady ve firme jich par jezdi, 100 tkm bez problemu, ale to je maly statisticky vzorek.
Kazdopadne klasicke TDI ve starych octaviich jsou zname az az a slysel jsem od fury lidi vcetne taxikaru nebo od servisu ze ty auta jsou schopny najezdit 300-500 tkm bez problemu, zvlaste ty posledni vychytane rocniky a zvlaste verze 66kw.
Kdyz se ptas proc si myslim, ze od nich skoda utika, potazmu od klasickeho TDI ze stare octavie uz zrejme utekla-tak duvod je prece jasny. Kultivovanost chodu uz proste neni na urovni vetsiny konkurence jenze bohuzel to je jedina jejich nevyhoda z meho uzivatelskeho pohledu.
Zase treba spotrebou jsou lepsi, vydrz take lepsi, vykony bych rekl, ze umej stejne a ta kultivovanost holt je znat, ze je horsi.
No, nic ja nejsem zadnej fanatickej zastance koncernu, s fordem jsem zatim spokojenej, ale z vyhodu dieselu to ma opravdu jen mohutny moment.
Jinak totiz spotreba je stejna jako 1,8T(to jsem nemel v automatu), pojistka horsi, kultivovanost horsi a naklady a starosti na provoz horsi.
(vsechno srovnavam s 1,8T)
Takze ja vydelal jen a jen automat, kterej sem vzdy chtel a jinak jsou to starosti a hlidnai kde ceho navic. -
"-- skrytý --" 07.12.06 08:43
« Nepochopil jsi mne ....
... Martine,
vyšší prodeje škody se dorovnávají importem použitých aut na poměr blízký 1:1. Jasně, není to 1:1 ale když se podíváš na silnice, tak Mondeí je skutečně hodně.
A tady na netu diskutuje skutečně pár lidí, tak tento ubohý vzorek prosím nepřenášej na celkový stav.
Ford je na 1. místě v počtu importovaných jetin, jedničkou mezi nimi je Focus a hned za ním Mondeo, měsíčně se doveze asi 1800 Fordů ze zahraničí. Tj. asi 20000 Fordů ročně, což je asi tak 2x tolik, než se ročně prodá v ČR.
A to ještě Škodovkáři netuší, co je čeká cca po 5 letech, vstřikovače na odpis i s hlavou motoru... Proti tomu jsou problémy Fordu komickou suitou. U systému PD si musíš hlídat kvalitu nafty i kvalitu oleje. Když máš špatný olej (je nastaven kompromisně mezi mazáním turba a motoru) - buď Ti odkráčí turbo anebo Ti odkráčí vstřikovače, potažmo motor...
Pročpak si myslíš, že VW honem honem utíká do common railu????? -
martin.z 06.12.06 22:54
« Re:
to Petr T: Hm ono je trochu neco jineho mit problemy s desetinasobkem aut v obehu a mit problemy s desetinou aut v obehu-mysleno v cr...
jestli jim na desetinasobek prodanejch aut staci 4 servisni mista na CR....
A posledni statistika prodeju novych aut v cr kterou jsem videl rikala, ze v teto tride je 1.octavie a 2. passat? -
"-- skrytý --" 06.12.06 22:37
« Re: Re: Mno, Honda v dehtu
Motor je na trhu krátce, ví se toho málo. Velkou výhodou je montáž JAPONSKÉHO Bosche (je asi 4x kvalitnější než evropský, přeháním...) Uvidíme za dva roky, do Mondea se začal CR montovat na konci r. 2001, tj nyní 5 let.
Předpokládám že máš 2,2ICDTI... -
"-- skrytý --" 06.12.06 22:34
« Těžký omyl
Martine, Mondeí se prodá tak asi 1500 ročně, vesměs TDCi, Octavií asi 8x tolik.
V importovaných autech Ford jasně vede, srovnává se to do poměru prakticky 1 ku 1.
Octavie mají TĚŽKÉ PROBLÉMY s jednotkami PD ale lidi o tom radši mlčí. Přece si koupili tu skvělou Oktávii se skvělým systémem PD !!!
Cena jedné jednotky PD je 22 tisíc Kč. Repas 10 tisíc.
V současné době je vybudována síť 4 servisů, které mají speciální vybavení ke zkoušení systému PD, ŠKODA měla velký problém protože předtím nebylo jak testovat a prokazovat zavinění.
Na základě výsledků testů těchto 4 servisů Škoda nyní odmítá záruku, pokud se prokáže špatná nafta či špatný olej...(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… -
« Re: Mno, Honda v dehtu
Tak najeto mám 10tkm.Zatím šlape jak hodinky.Tankuji jen a pouze VPD.....na začátku jsem dal 2 nádrže klasiky od Shellu.Aditivum nedávám....
Slyšels na tyhle motory od Hondy nějaké výtky či poruchovost??Vím problém je, že ten motor je na trhu teprve třetím rokem. -
martin.z 06.12.06 21:55
« Re:
To Petr T:
Me by opravdu zajimala statistika, kterou urcite nikdo k dospozici nema.
A to sice kolik procent z nove prodanych mondei TDCI v cesku ma behem uzivani prvnim majitelem nebo rekneme behem 4 let po prodeji zavadu na vstrikovacim systemu???
Umis to odhadnout? Tady z fora to na me pusobi dojmem ze tak 50%
Kdyz vezmu jak mizive malo se tech aut musi prodavat treba proti octaviim a jak nesrovnatelne vice je ze vsech stran slyset o jejich problemech a kolik se tu tech potrefenych seslo tak to teda koncern se svejma obcasnejma problemama s vahou vzduchu, ktera navic stoji par kkc zustava tezce pozadu-mysleno ironicky.