FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.11  18:42

    « Re: STK

    Pochopitelně, protože auta v základním nastavení (tj. ne čipnutý) maji dost velkou rezervu a ještě se to koriguje na stáří. Auta taky mívaji víc než jen jednu lambda sondu, takže výpadek jedný to obvykle neohrozí.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 20.01.11  16:10

    « Re: STK

    ....mimochodem lambda sonda mně u Fábie svítila několik let, auto normálně fungovalo a dokonce prošlo emisemi.....
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 20.01.11  16:08

    « Re: STK

    Ale já věřím, že to poznají......ale pozná se to v praxi ? Nouzák je divný, Kutile, já bych vsadil na něco jiného. Mně taky napřed při nouzáku řekli, že diagnostika ukazuje na vadné čidlo sešlápnutí plynového pedálu, pak to měl býr zase EGR a pak.......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.11  15:50

    « Re: STK

    Systémem pro sledování emisí jsou povinně vybavena všechna auta s benzínovými motory uvedená na trh od roku 2001 a s dieselovými motory od roku 2004. Tato auta bezpečně poznají, že EGR někdo zaslepil. Pokud nepozměníte software...
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 20.01.11  15:34

    « Re: STK

    DIM: To šlo u starých podtlakových. Ale u těch nových asi je v motoru ještě někde čidlo a to zjistí, že po otevření EGR nedošlo ke zlepšení emisí vy výfuku. Můj EGR je čistý, motorek funguje, otevírá ventil, odporový snímač polohy dává signál, ale přesto, tak jednou za 3-5dnů mi motor padne do nouzáku. Stačí vypnout a zapnout zapalování a zase je vše v pohodě. Je to protivné, ale v Norsku jsem takto ujel 5000Km. A slavná diagnostika Ford (podle servisu za šílené peníze) jen hlásí chybu na EGR s tím, že neřekne zda je to problém mechanický nebo elektroniky nebo čidel nebo emisí. Když vezmu, že Renault má diagnostiku jako krabičku mezi autem a notebookem a SW do notebooku, tak slavný kufr Fordů je nesmyslně předražený. Ale našel jsem i toto [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 20.01.11  14:09

    « Re: STK

    Pokud mu zaslepíš vstup, tak dává signál dále, ne ? Sice asi ne úplně ten pravý :-) ale nemá to vliv v podstatě jen na volnoběh ? Já mám ten pocit, že zaslepení se ani nepozná.....ale to teď jen lovím v dávné paměti....
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 20.01.11  14:06

    « Re: STK

    DIM: Elektrický EGR zaslepením nevyřešíš. Elektronika to pozná a prudí.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 20.01.11  13:26

    « Re: STK

    OMYL, pánové, já vás sleduji, ale EGR - IT diskuzi nemám čím obohatit !! Podle mě je nejjednodušší způsob opravy EGR ho odstavit plechovou "klapkou" . Bez něj to jezdí taky :-)

    A já už zase jezdím přes kaluže !! Mám sice pořád lyžařskou botu, ale docela dobře se na pedály vejde. Jen mě nesmí vidět pomáhač a chránič. Takžepo dvou měsících pomalu spotřebovávám letní naftu z listopadu :-) Ani nevím, kde mám ten loňský zimní VIF, ale zima už beztak nebude, ta byla, když jsem ležel hore bradou .......

    A Mondeo jezdí a jezdí.......a jezdí.....jaká příjemná změna oproti minulé verzi. O Focusu ani nemluvím, protože není co diskutovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 20.01.11  08:52

    « Re: STK

    oleowr1: to potěší , když má někdo nadhled >:D škoda Krkovičky a poslední dobou se nám vytratil i DIM - ten teď jezdí asi s elektrickým vozíkem a tam mění jen baterie - bez vstřiků je vyřízenej >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 20.01.11  07:48

    « Re: Vadný EGR

    Řek bych že ten s těmi 3 čidly je montován na 2,0 TDCi 2007 výše...
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 19.01.11  22:22

    « Re: Vadný EGR

    WinDiesel: To je za ten s elektromotorkem a jedním čidlem? Co jsem pochopil existuje ještě podtlakový a elektricky ovládaný s 3mi čidly.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 19.01.11  22:21

    « Re: DOLITÍ OSTŘIKOVAČŮ, ŽÁROVKY ATD....

    štíreček1: Zajel jsem do DELPHI servisu, udělal testy na počkání, ale říkal, že nejdřív to chce opravit ten EGR. Vstřiky že vypadají zatím dobře.
  • 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 19.01.11  21:55

    « STK

    Dneska jsem si nechal vyměnit zelenou a červenou nálepku na zadní RZ a stálo mě to 1100,. Byly ještě celkem v dobrém stavu, ale je tam předepsaný interval 2 roky. Ten barbar je zcela zničil nějakou škrabkou, takže jsem si je jako použitý ND ani nebral domů. Trvalo to cca 15minut, takže to jsou v širokém okolí nejdražší práce na autě, které si navíc člověk musí nechat udělat :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Vakan-1

    Vakan_1 19.01.11  15:30

    « Re: Vadný EGR

    Výměna EGR mě stála 4.500 i s prací v autorizovaném FORD servisu.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 19.01.11  14:53

    « Re: Vadný EGR

    Kutil: Tento EGR má stát podla lidí z Hale cca 4000 Kč.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 19.01.11  14:30

    « Re: DOLITÍ OSTŘIKOVAČŮ, ŽÁROVKY ATD....

    Tak to je slušná cena za výměnu vzduch. filtru. Ten bych zvládl vyměnit sám za pět minut. Díval jsem se na ceny autokelly, tak palivový na maxe cca 1800, vzducháč 360Kč. V autorenově jsem byl před vánoci - olej, olejový filtr, palivový filtr a vzduchový filtr - tuším, že říkal něco přes 4tis i s prací, platil jsem dva tisíce, zbytek mě odečetli za tu reklamu. Dělali to na počkání, prý hodinu, ale seděl jsem tam skoro dvě. Loni jsem platil 3900 za to samé.
    Kolik tě stála ta překalibrace trysek, nechal sis to udělat?
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 18.01.11  10:35

    « Re: Vadný EGR

    rst: Koukal jsem na to, zda by to nešlo opravit, ale je to nerozebíratelné. Ale zvažuju, že se nechám vadný EGR dát a zkusit zjistit, zda to není opravitelné. A když to půjde, tak je budu opravovat. >:D

    Kdysi jsem měl VW Passat a tam se vše opravovalo pomocí dílů z německého řetězce s repasovanými díly. Ceny byly tak za 1/4 ceny nového dílu a záruka 2 roky. To mi přijde rozumné. Ford prý má taky nějaký systém prodeje repasovaných dílů, ale zatím jsem na to nenarazil.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.01.11  09:49

    « Re: Vadný EGR

    A co takhle si nechat vyměněný díl vrátit? Pak by sis nechal u nějakého elektro fandy opravit čidlo a měl bys funkční EGR do rezervy. Na druhou stranu se tímto vrátíš do dob reálného socialismu, kdy si lidé vozili sebou půl kufru součástek pro případ, že by něco odešlo.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 17.01.11  14:29

    « Re: Vadný EGR

    Dělám v IT a tady se už unifikace objevila. A už se naučili posílat co nejmenší díly. A už se vadné díly nevrací do výroby. Ale jsou i případy, kdy nechtějí levné díly vést ve skladu samostatně, prý by se to nevyplatilo finančně. Kdysi jsem dělal pro americkou počítačovou firmu a ti vymysleli, že nejnižší cena skladové položky bude 30USD. Díky tomu 4 šroubky a rámeček taky stálo 30USD, což tehdy bylo cca 1000Kč. Přitom skutečná cena byla 0,3USD.

    Ale pokud je EGR tak poruchový (a podle mechaniků je) tak by se možná měl Ford zamyslet. A to platí třeba i pro tu palubku. Ptal jsem se už i na vrakovištích, ale ten odporový snímač je hlavní důvod, proč EGR odchází, takže ho na vrakovištích nemají.

    Myslím si, že v dnešní době, kdy je snaha šetřit přírodu a vyrábět minimum odpadu je takovéto chování trestuhodné. Ale co jsem pochopil od mechaniků, tak se vadný EGR vrátí k výrobci, ten ho opraví a znovu distribuuje.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 17.01.11  14:00

    « Re: Vadný EGR

    kutil: nemá cenu se rozčilovat, že nedodávají jednotlivé díly, pro ně je to kšeft, který je sprostý nejen směrem k zákazníkovi, ale i s ohledem na životní prostředí, protože furt generujeme zbytečně odpady a to i z věcí, které by po výměně malého komponentu mohly fungovat:

    1) blbla mi přístrojovka, koupíš jenom kompletní novou za 13500,-, přitom budíky, displeje, tlačítka byly O.K., chyba byla asi ve studeňáku nebo nějakém kondíku na desce, kterou lze bez problému demontovat, budíky jsou na nožových konektorech, takže nic složitého, stačí sada torx šroubováků.... osazená destička i kdyby stála 5000,- a montáž na hodinku 1000,- tak je to moc. Navíc by se hodila trocha unifikace, vždyť ta deska může být prakticky stejná pro K-čko, Fiestu .... až C-max.
    2) blbnul mi větrák na chladiči - vadná řídící jednotka otáček, ale koupíš jen komplet větrák+ ŘJ+rám. Nakonec jsem použil ŘJz vrakoviště z C-maxu - benzínu, tam kupodivu unifikace funguje až na nutnost přeletovat konektor... prý se dělá redukce, ale nejde dodat samostatně :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…