FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
martin.z 08.12.06 09:33
« kvalita nafty
dal jsem si tu praci a cetl jsem caste doatzy na www strankach ustavu paliv a maziv.
Jednoznacne se tvarej tak ze ceska nafta splnuje evropske jakostni normy, tedy stejne jako treba nemecka nebo rakouska a ze neni duvod se u renomovanych pump bat.
Taky existuje ta jejich pecet kvality kterou ma snad zatim jen shell a benzina a u techto pump ustav paliv a maziv pry pravidelne odebira vzorky a kontroluje je.
Na strankach ceske obchodni inspekce se jeste dajit vysledky jejich vlastnich odberu ([odkaz] a tam je kupodivu nevyhovujicich vzroku nafty ne zase uplne zanedbatelne.
Kazdopadne ustav paliv a maziv se tvari jako, ze spatna nafta se muze vyskytnout spis jako ojedinely exces nez pravidelny jev u nejake site pump... -
"-- skrytý --" 08.12.06 08:25
« Filtr
DIMe,
filtr je podle mne důvodem poruchy a taky jedinou šancí, jak s nimi vyběhnout. Oni to zavinili ale jde to o řádově 40 tisíc ve Fordovských cenách, určitě to nebudou chtít zacvaknout a FMC CZ jim to odmítne uznat.
Drž se filtru. Práci neprovedli, nemají na to papír, fakturu, PORUŠILI ZÁRUČNÍ PODMÍNKY. Je to tedy velmi smutné, že zrovna servis Fordu.
Otázka zní: kdy Ti vlastně skončila záruka? Kolik si měl najeto v té době? -
martin.z 08.12.06 08:18
« Bez nadpisu
To DIM:
Ano, pokud mas podezreni, ze nebyl vymenen tak bych se o to pokusil.
Jinak vsechny trumfy totiz drzi oni. Pokud se jim to dostane do ruky jako prvnim tak uz do ty nafty nebo primo do vstrikovacu nejakej bordel dodaj-verim, ze to tak delaj-a pak prohlasej, ze je vina na spotrebiteli, ktery tankoval spatnou naftu.
Myslim, ze jedina sance jak se dozvedet pravdu o tom co a jak, je nejakej nezavislej znalec, mozna soudni znalec, kterymu to strcis do ruky jako prvnimu!
Jenze to by zase asi stalo vic penez nez ta oprava od nich takze se zase vracime na zacatek... :-) -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zeme vyroby
Uvidíme, ten filtr si zítra se zájmem prohlédnu, i když pokud by chtěl někdo mlžit, tak mi podstrčí jiný, ale já mám pocit, že tentokrát je to taky zajímá . Pokud nebude přímo děravý, jak poznám, že je za zenitem ?? A taky pokud nebude roztrhaný, je i tak pravděpodobné, že by byla filtrace tak zásadně ovlivněna ( propouští ) jenom tím, že je zanesený ?? -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zeme vyroby
Petře, servis se k tomu nakonec postavil na 100% na mou stranu, takže já mám spíš pocit, že teď už společně s nejvyššími hledáme proč, když tam žádný fritovací olej neliju.............. Je to vždycky o lidech a pokud bych ten servis vlastnil já, tak taky nemohu zaručit, že Franta xy něco na dílně neudělal jinak než má, je to třeba nějak prokázat a pak řešit...... Nicméně jak říkám, trochu jsem je přitlačil už předem, že do toho natáhnu leasingovku, případně DAS , takže nakonec že to na garanci udělají....ovšem jenom vstřiky, čerpadlo je údajně i po opakované diagnostice v pořádku. -
"-- skrytý --" 07.12.06 17:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zeme vyroby
DIMe,
T V R D Ě !!!
Pokud to neprokážou ( a hezký řečičky ať si nechaj), je to Tvoje šance jak NEPLATIT nic za výměnu vstřikovačů.
Mimochodem, pokud to není na faktuře tak to tam prostě NEDALI,
VŽDYŤ BY SI TO PLATIL, TO JE PLACENÁ VÝMĚNA !!!!!!!
JÁ TOMU NEVĚŘÍM CO VIDÍM >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] -
martin.z 07.12.06 16:43
« Palivovy filtr
to DIM:
poznas z nej kulovy coz je pro ne idealni stav...Ja si rikam, ze menit ho po nejakyhc 20kkm je jedna vec, ale zespoda ma odpousteni na vodu takze mozna by nebylo spatne ho treba kazdych 5kkm zkusit zespodu povolit a kouknout co z toho vytece, kolik tam te vody bude.. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zeme vyroby
Jo, servis už mi potvrdil, že ten indikátor má tranzit, Mondeo ne, ale 60 tis je max na Mondeu. Údajně je ale filtr vyměněný při 40 tis, ale není to ve faktuře, že to tam zapomněli napsat. Poznal bych to na tom filtru někde ? Je tam rok výroby nebo něco takového ? Zítra si ho nechám ukázat ! -
"-- skrytý --" 07.12.06 16:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zeme vyroby
Chlape, pleteš si to s Transitem, tam je filtr STANADYNE se systémem indikace znečištění. Mondeo nic takového nemá. Možná senzor na vodu ale tím si nejsem jist.
Pro zajímavost: Stanadyne doporučuje max . limit přepočteno z mílí cca. 29000 km. -
"-- skrytý --" 07.12.06 16:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zeme vyroby
DIME, on si to plete s Transitem, tam je další Fordův průser: filtr Stanadyne má indikátor znečištění a pokud ukazuje, že je plný, můžeš zkusit vypustit vodu, když to nepomůže, měníš filtr. JENŽE, vůbec nemají udaný maximální limit výměny, takže to někteří lidi berou jako že se filtr vůbec nevyměňuje, jen se upouští voda...
Mondeo indikátor NEMÁ !!!!
A věřím, že vy co to tady čtete taky ne, tak snad to bude alespoň k něčemu dobré !!!!
Jo a s tou rozbrušovačkou to nakonec není tak úplně špatný nápad. Napřed se pokusím zjistit, jestli se dá nebo nedá najít nějaký výrobní kód nebo označení filtru, ale pokud nebude další důvod ho schovat, tak ho klidně rozřežu a na stav filtračních ploch se pokusím podívat.
Auto je staré o pár týdnů více než dva roky , ale mám zaplacenou prodlouženou záruku Ford Protect.