FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 08.12.06 10:15
« Re: filtr
Servis v Olomouci sám navrhl výměnu filtru po 40 000 Km.Zdálo se mi moc brzo, ale teď su rád. Mám tam už 6-tej origo kousek a je to vklidu.Píšou to i do servisky a je jedna z věcí co si hlídaj. Jinak je musím do všeho spíš nutit. Např. výměna vnějších řemenů se uvádí po 160 000 Km a hoši usoudili že to 220 tis vydrží.(no vyšlo jim to,ale už byl fakt jetej, zadní kotouče se jim taky zdály po 200 tis dobré a tlumiče mám furt origo 240 tis.)
Ještě mě při prodeji důsledně nabádali na tankování v JZD. :x -
« Re: Filtr
Petře, zatím moc díky. Servis mi vyšel vstříc a rozhodl, že vstřikovače platit nebudu a že je vymění. A to ještě dříve, než jsem se začal šťourat v těch papírech ! O tom filtru jsem se s nimi začal bavit až potom..... Třeba alespoň zjistí, že jim to někdo na dílně flákal a zachrání to tak vstřikovače dalším jiným nešťastníkům :-) Já si teda už rozhodně auto bez výměny filtru vnutit nenechám !!!! .
A věřím, že vy co to tady čtete taky ne, tak snad to bude alespoň k něčemu dobré !!!!
Jo a s tou rozbrušovačkou to nakonec není tak úplně špatný nápad. Napřed se pokusím zjistit, jestli se dá nebo nedá najít nějaký výrobní kód nebo označení filtru, ale pokud nebude další důvod ho schovat, tak ho klidně rozřežu a na stav filtračních ploch se pokusím podívat.
Auto je staré o pár týdnů více než dva roky , ale mám zaplacenou prodlouženou záruku Ford Protect. -
martin.z 08.12.06 09:33
« kvalita nafty
dal jsem si tu praci a cetl jsem caste doatzy na www strankach ustavu paliv a maziv.
Jednoznacne se tvarej tak ze ceska nafta splnuje evropske jakostni normy, tedy stejne jako treba nemecka nebo rakouska a ze neni duvod se u renomovanych pump bat.
Taky existuje ta jejich pecet kvality kterou ma snad zatim jen shell a benzina a u techto pump ustav paliv a maziv pry pravidelne odebira vzorky a kontroluje je.
Na strankach ceske obchodni inspekce se jeste dajit vysledky jejich vlastnich odberu ([odkaz] a tam je kupodivu nevyhovujicich vzroku nafty ne zase uplne zanedbatelne.
Kazdopadne ustav paliv a maziv se tvari jako, ze spatna nafta se muze vyskytnout spis jako ojedinely exces nez pravidelny jev u nejake site pump... -
"-- skrytý --" 08.12.06 08:25
« Filtr
DIMe,
filtr je podle mne důvodem poruchy a taky jedinou šancí, jak s nimi vyběhnout. Oni to zavinili ale jde to o řádově 40 tisíc ve Fordovských cenách, určitě to nebudou chtít zacvaknout a FMC CZ jim to odmítne uznat.
Drž se filtru. Práci neprovedli, nemají na to papír, fakturu, PORUŠILI ZÁRUČNÍ PODMÍNKY. Je to tedy velmi smutné, že zrovna servis Fordu.
Otázka zní: kdy Ti vlastně skončila záruka? Kolik si měl najeto v té době? -
martin.z 08.12.06 08:18
« Bez nadpisu
To DIM:
Ano, pokud mas podezreni, ze nebyl vymenen tak bych se o to pokusil.
Jinak vsechny trumfy totiz drzi oni. Pokud se jim to dostane do ruky jako prvnim tak uz do ty nafty nebo primo do vstrikovacu nejakej bordel dodaj-verim, ze to tak delaj-a pak prohlasej, ze je vina na spotrebiteli, ktery tankoval spatnou naftu.
Myslim, ze jedina sance jak se dozvedet pravdu o tom co a jak, je nejakej nezavislej znalec, mozna soudni znalec, kterymu to strcis do ruky jako prvnimu!
Jenze to by zase asi stalo vic penez nez ta oprava od nich takze se zase vracime na zacatek... :-) -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zeme vyroby
Uvidíme, ten filtr si zítra se zájmem prohlédnu, i když pokud by chtěl někdo mlžit, tak mi podstrčí jiný, ale já mám pocit, že tentokrát je to taky zajímá . Pokud nebude přímo děravý, jak poznám, že je za zenitem ?? A taky pokud nebude roztrhaný, je i tak pravděpodobné, že by byla filtrace tak zásadně ovlivněna ( propouští ) jenom tím, že je zanesený ?? -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zeme vyroby
Petře, servis se k tomu nakonec postavil na 100% na mou stranu, takže já mám spíš pocit, že teď už společně s nejvyššími hledáme proč, když tam žádný fritovací olej neliju.............. Je to vždycky o lidech a pokud bych ten servis vlastnil já, tak taky nemohu zaručit, že Franta xy něco na dílně neudělal jinak než má, je to třeba nějak prokázat a pak řešit...... Nicméně jak říkám, trochu jsem je přitlačil už předem, že do toho natáhnu leasingovku, případně DAS , takže nakonec že to na garanci udělají....ovšem jenom vstřiky, čerpadlo je údajně i po opakované diagnostice v pořádku. -
"-- skrytý --" 07.12.06 17:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zeme vyroby
DIMe,
T V R D Ě !!!
Pokud to neprokážou ( a hezký řečičky ať si nechaj), je to Tvoje šance jak NEPLATIT nic za výměnu vstřikovačů.
Mimochodem, pokud to není na faktuře tak to tam prostě NEDALI,
VŽDYŤ BY SI TO PLATIL, TO JE PLACENÁ VÝMĚNA !!!!!!!
JÁ TOMU NEVĚŘÍM CO VIDÍM >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] -
martin.z 07.12.06 16:43
« Palivovy filtr
to DIM:
poznas z nej kulovy coz je pro ne idealni stav...Ja si rikam, ze menit ho po nejakyhc 20kkm je jedna vec, ale zespoda ma odpousteni na vodu takze mozna by nebylo spatne ho treba kazdych 5kkm zkusit zespodu povolit a kouknout co z toho vytece, kolik tam te vody bude.. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zeme vyroby
Jo, servis už mi potvrdil, že ten indikátor má tranzit, Mondeo ne, ale 60 tis je max na Mondeu. Údajně je ale filtr vyměněný při 40 tis, ale není to ve faktuře, že to tam zapomněli napsat. Poznal bych to na tom filtru někde ? Je tam rok výroby nebo něco takového ? Zítra si ho nechám ukázat ! -
"-- skrytý --" 07.12.06 16:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zeme vyroby
Chlape, pleteš si to s Transitem, tam je filtr STANADYNE se systémem indikace znečištění. Mondeo nic takového nemá. Možná senzor na vodu ale tím si nejsem jist.
Pro zajímavost: Stanadyne doporučuje max . limit přepočteno z mílí cca. 29000 km.








