FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
martin.z 11.12.06 14:58
« Re: Re: Re: vibrace
to DIM:
hm, jinymi slovy senzor funguje na * a je tam spis proto aby tam byl a proto ze ho konkurence dela taky-mimochodem u vsech aut kde jsem to videl k tomu maji stelovaci citlivost...
S tema vibracema je taky otazka jeslti ti tam pri te vymene neco neudelali lajdacky-nedotahli to apod-co ja vim.
Jednak jsem uz videl mondea co to nedelaj a druhak se v servisu rozhodne netvarili jako, ze to dela kazdy auto..
A u koncernovejch(opet mi to neda nesrovnat) jsem neco tkaoveho neslysel nikdy.
Jako jeslti mi chces rict ze dam 8kkc nebo kolik to chtej z akladku s praci aby to pomohlo na 2 mesice tak to je dost sileny.. -
« Re: Re: vibrace
Výrobní vada to asi je, ale pokud to nebrání v používání.....Mně to ale v garanci vyměnili, to jo, ale je to opravdu jenom na chvíli, pak je to tam znovu. Možná že s menší intenzitou, ale je.
Ten senzor to nemá jednoduché. Při normálním dešti se chová standartně docela dobře, protože on "počítá" optické změny = kapky. Jenže když je jenom takový ten rozptýlený mokrý oblak od aut přede mnou a nebo mrholení a pod., tak se nemá čeho chytit a občas jakoby si řekl že raději bude stírat než ne.:-) -
martin.z 11.12.06 14:31
« Re: vibrace
to DIM:
To nemyslis vazne, ze to pomuze na par tydnu? Vzdyt na volnobehu tp uvnitr v kabine dela malem ultrazvuk-to proste neni standartni aby to hle ty auta bezne delaly? To je potom vyrobni vada.
ja predpokladam, ze kdyz to servis odstrani vymenou kladky tak by mela byt zaruka jak na praci tak na material(kladku), ne??
Co mi DIMe povis k tomu destovemu senzoru? Funguje ti korektne? Nema to nekde jeste zasity nastavovani citlivosti?
Ma cenu sverovat ten destovej senzor servisu? Mam pocit ze by t asi chtelo to zrcatko uplne sundat, umejt jak sklo zevnit tak i senzor a potom to tam znovu a poradne nalepit.. -
« Re: Re: vibrace
Ty vibrace dělají napínací kladky , že se ten zvuk mění se zapnutými spotřebiči ) xenony, klima apod. ) je způsobeno tím, že se změní zátěž na tu řemenici ............... Výměna kladek to odstraní na pár týdnů :-(
Co se týče toho obláčku : já teď po výměně vstřiků nemám po startu z výfuku vůbec nic, podle mě je to teď už jasné : načaté vstřiky = kouřivost po nastartování. Servisy většinou diagnostiku motoru nedělají automaticky při garančkách a nebo nemají dostatečně přesnou technologii. Mně se to postupně změnilo z obláčku na neuvěřitelný hustý bílý dým. Za pár minut ale bylo vše O.K. a auto šlapalo jak hodinky, dokonce se mi zdálo, že má menší spotřebu :-) Asi toho paliva přes ty přicpané trysky protékalo míń :-)
Filtr nakonec rozřezal sám servis, vizuálně prý vypadal v pořádku, bez trhlin a pod. Už nepřepínám a neřeším, jezdím a snad dlouho budu, všechno v garanci............ -
martin.z 10.12.06 07:54
« Re: vibrace
co reknou zatim nevim, ale standartni to rozhodne neni a ani mi to netvrdili, taky to dela prerusovane a kdyz jsem jim to predvadel tak me prekvapilo ze venku to ani neni tak hrozny, uvnitr v aute ale, pri popojizdeni v kolone to uvnitr je celkem neprijemny.
Jinak ta automatika stiracu je tedy divna-pokud ti to opravdu dobre stira a nenechava pres ten senzor nejake smouhy.
Me jeste napadlo, ze u me to muze byt tim, ze je asi bud to zrcatko se senzorem nebo celni sklo menene-kdyz to totiz kouknu na ten senzor zvenku tak je videt ze je to lepene jinak nez z vyroby, je tam toho gelu vic a je nacpanej az dovnitr byt nezasahuje az pred ty diody nebo co to je.
Takze jestli se to tam kvuli tomu nejak hur odrazi nebo jestli se tam pri te vymene dostal prach nebo necistota...ale stale je divne, ze to chvili jde mravne a chvili ne -
jack007 09.12.06 23:55
« Re: vibrace na volnobehu
no presne takhle se chova i moje automatika steracu, prsi hodne a oni jedou s pauzou a kdyz prestane tak jedou porad.
Jsem zvedavej co ti reknou na vibrace, protoze ja mam tokovy "plastovy" drnceni pri volnobehu taky. Ale jen v urcitych otackach, takze chvili drcni chvili ne. Staci rozsvitit treba svetla a prestane to na chvilku. Tak nevim jestli by to mohla byt kladka. Zatim to resim pridanim volume na radiu :) -
martin.z 09.12.06 16:01
« vibrace na volnobehu
na utery jsem objednany do servisu k charouzovi z duvodu vibraci z motoroveho prostoru pri volnobehu-volnobeh ma stale otacky ale neco tam nekde drnci. Jakmile clovek prida plyn nebo se rozjede tak to zmizi. Nejakou dobu jsem myslel, ze to nebudu resit, ale v kolonach je to opravdu neprijemne.
Dnes jsem jim to ukazoval a objednali si me, ze o vikendu tam nemaji mistra. Pry pokud to neni nejaka banalita tak to bude kladka od klinoveho remene takze uz si otravene pripravuju par tisic.. :-(
Taky me nefunguje destovy senzor-resp. funguje v cyklech-vzdy cca 10s funguje a pak cca 10s stira rychle a to i kdyz neprsi i pres to, ze jsem dal nove stirace a stiraji opravdu bezvadne takze senzor zustava cisty-tohle si ani servisu netroufam sverovat protoze neverim ze by ne neco prisli..
mate nekdo radu k te automatice steracu? -
« Muj stav
Zdravim vsechny menice vstriku. Moje auto se sice chova neklidne za uplneho studena (treba pri mirnejsi akceleraci cuka, pri rovnomerne jizde malounko taky), ale v servise zatim na nic neprisli. Tak mi alespon vymeni na zaruku remen a kladky pro pohon vetraku atp., protoze jsou opotrebovane a po chvili jizdy hodne skripaly (to se mi zda po 60 tkm trochu brzo, ale co uz). Uvidime, co se casem najde, zatim jim mam nechat na pozorovani studene auto (asi si mysli, ze si to vymyslim, ci co). Pekny vikend. -
jack007 08.12.06 23:52
« cerny dym
Tak konecne se mi podarilo opravit xenon, nakonec to nebyla vybojka ale starter cena u forda 2300,- (vybojka D2S u autokelly 3950,-). Me to nastesti stalo 1600 s univerzalnim menicem a starterem, takze jsem si to propojil mimo fordi elektroniku svetla a svitim. No a pri testu jsem si vsimnul pekneho cmoudiku pri studenem motoru. Auto jede porad dobre, tak doufam, ze to bude jen EGR ventil. -
"-- skrytý --" 08.12.06 16:46
« Re: Palivový filtr
mrnous:
Co říci na přístup Ford dealera...
Veď si pečlivě záznamy aby jsi případně s nima mohl cokoli vyhádat. Co se týče filtru, když už ho musíš kupovat, kup si jej raději od Delphi. Jedině tak máš zaručen správný 2 mikronový filtr (existuje i 5 mikronová verze a Fordi vůbec nevědí co prodávají). -
"-- skrytý --" 08.12.06 16:06
« Palivový filtr
Pánové!
Po cca 3 týdnech denního telefonování si jedu pro opravené auto. (čekalo se na vstřikovače a kdybych denně neotravoval asi bych do vánoc auto neměl.)
V rámci garance vyměněny 2 vstřikovače, na můj dotaz co vstřikovačům bylo( rozuměj proč odešly) odpověď, že se nezjišťovalo, čerpadlo prý OK. Palivový filtr, o němž mi říkali, že se automaticky mění při všech opravách vstřiků bude vyměněn až na mou výslovnou žádost a musím si ho zacvakat. -
« Bez nadpisu
martin.z aditivum bych nedavat pokazde, staci jednou za cas. Ja osobne nedavam, spise dodrzuji to ostatni, pokud jde o pal.filtr intervalove doporuceni jsou jedna vec a praxe druha, urcite je dobre verit jedine sobe a proste si u te vymneny stat , stary pozadovat sebou. Je lepsi menit casteji jakekoliv naplne a filtry. Pak je jistota. -
"-- skrytý --" 08.12.06 10:15
« Re: filtr
Servis v Olomouci sám navrhl výměnu filtru po 40 000 Km.Zdálo se mi moc brzo, ale teď su rád. Mám tam už 6-tej origo kousek a je to vklidu.Píšou to i do servisky a je jedna z věcí co si hlídaj. Jinak je musím do všeho spíš nutit. Např. výměna vnějších řemenů se uvádí po 160 000 Km a hoši usoudili že to 220 tis vydrží.(no vyšlo jim to,ale už byl fakt jetej, zadní kotouče se jim taky zdály po 200 tis dobré a tlumiče mám furt origo 240 tis.)
Ještě mě při prodeji důsledně nabádali na tankování v JZD. :x
Nechce se mi verit tomu, ze ti nevyjde z vyfuku u studeneho motoru ani ten oblacek! Mel jsem moznost jiz videt ctyri 2,2TDCi, jak 2ks Euro 4 vcetne meho, tak 2ks Euro 3 a vsechny u studeneho motoru oblacek!