FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 13.12.06  20:09

    « Bez nadpisu

    to EdaNezbeda:
    diky za navod, zkusim to zitra..
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 13.12.06  19:51

    « Re: Re: Re: Re: destovy senzor

    Škoda. Ale dobre vedieť že to nenaskočí automaticky. Ford na to ide nejako komplikovane. Mitsubishi toho vedelo už pred 8 rokmi o dosť viac. Dokonca vtedy nebolo bežné ani to aby sa okná zatvárali tým jedným dotykom alebo aby mali ochranu proti privretiu. Npr. Octavia I.
    Neviem aký je problém aby si konštruktéri preliezli konkurenčné autá a brali do úvahy aj spätnú reakciu od zákazníkov. Na každom novom aute sa nájde nejaka prkotina ktorá znepríjemňuje život ale pritom je dávno vymyslená.Neviem či to robia naschvál alebo čo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.12.06  19:46

    « Re: Kalibrace

    Jasne.... Pokud delali kalibraci na aute ktere ma najeto 20tis. km, prvni servisni prohlidka, co to znamena:
    - pokud by v zaruce menili vstriky, tak bych to nasel na servisnim liste.
    - kalibraci provadeli z duvodu nejakeho problemu (ten mi neprozradili) jen tak to asi nebylo
    - zhorseni vlastnosti vstrikovacu (nizsi ucinnost - co ja vim), jinak podle vas kalibrace neni potreba
    - zmena verze software v ridici jednotce
    Co si o tom myslite?
  • « 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 13.12.06  19:23

    « Re: Re: Re: destovy senzor

    Tady jde jenom o to, ze kdyz vytahnes nebo jen odpojis baterku, tak se vypne automaticke zavirani na jeden stisk tl. nahoru!
    Tohle je postup z navodu, jak to znovu naprogramovat!
    Ze se nezavrou okna samy od sebe je holt smula, ale zaplat panbu :-) za to, ze to jde aspon z dalkace... napr. u Oktavky musis tocit prave klicem ...
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 13.12.06  19:01

    « Re: Re: destovy senzor

    Stisknout nahoru, dokud se oknu uplne nezavre a drzet po dobu nekolika sekund. Uvolnit a znovu stisknout 2-3 krat na dobu jedne nebo vice sekund.
    Potom sa budú zatvárať automaticky pri zamknutí alebo tak ako to mám teraz že budem musieť chvíľu podržať tlačítko na diaľkovom?
    Je to lepšie ako nič ale nič moc :x . Na starej Carisme som bol naučený že sa mi zavreli automaticky. Teraz keď si to nevšimnem tak ostanú otvorené. Má to jedinú výhodu že ich môžem zavrieť na diaľku a nemusím pchať kľúč do zapalovania. Nato že Modeo je podstatne novšie auto "soudruzi v NDR nekde udelali chybu". Mohli by sa trošku poučiť od japoncov.
  • 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 13.12.06  18:53

    « nas novy sen?

    [odkaz]
    Tak sem vam tak nejak zvedavy az to uvidim z blizka. Uvazoval sem o S-maxu, ale je moc tezkej na muj vkus.
    Tadle evoluce Mondea by ale mohla opet stat za to :P
  • « 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 13.12.06  18:47

    « Re: destovy senzor

    to martin.z
    Tak ty okna:
    Stisknout nahoru, dokud se oknu uplne nezavre a drzet po dobu nekolika sekund. Uvolnit a znovu stisknout 2-3 krat na dobu jedne nebo vice sekund.
    Tot vse :)
    Musi provest pro kazde okno zvlast.
    Tak sem zvedav, jestli to bude fungovat, aspon me to posledne slo .. dej vedet.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 13.12.06  16:49

    « destovy senzor

    to EdaNezbeda:
    me v urcitych situacich pripada hur nez na nic, nemas tam totiz vubec polohu pomaleho cyklovace, je tam napred automat a za nim hned ryhcle cyklovace takze z asituace ze se zblazni a zacne stirat jak o zivot tak tam pomale stirani nejde docilit vubec-jen rucne..
  • « 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 13.12.06  16:34

    « Re: To je dobrá otázka...

    Mozna, jak rikas muze dojit ke "zblazneni" jednotky (je to prece jen pocitac) a kalibrace nejsou spravne nebo pouziva najednou nejake defaultni, to by mohl byt pripad jardy.suchyho1 ... teda pokud mu nevymenovali vstrik?
    Me tuhle kalibraci delali jak v Nemecku u prvni vymeny tak v CARentu v pripade druhem, a presne jak to popisujes sem to take chapal.
    Jo a k tem steracum :-) ... ja nemam detekrot, ja mam to kolecko jen na cyklovani >:D Nejak sem asi minul zacatek ...
    Ale musim rict, ze ten detektor mi pripada na nic, jak sem psal, pouzivam flash off a stiram prakticky velmi sporadicky ve meste a jenom kdyz jezdim pomalu... Navic cca nad 120 mi pripada ucinost setreni tak mizerna, ze nad tuhle rychlost je nepouzivam vubec ..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.12.06  16:25

    « To je dobrá otázka...

    ...ale řekl bych ne. Na vstřikovači jsou původní výrobní kalibrace ale ECU má v sobě již dávno jiné.
    Jedině vytahnout vstřikovače z motoru a změřit kalibrace na mašině. Ale čím méně se zasahuje do motoru, tím lépe...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.06  15:31

    « Re: Kalibrace

    No konečně , Petře ! :-)
    Má smysl něco takového dělat řekněme pravidelně, tu kalibraci ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.12.06  15:02

    « Kalibrace

    ... už jsem zase tady!!! >:D
    Vzhledem k náročnosti výroby se nechá vyrobit co vstřik to originál a na speciálním zařízení se změří jeho individuální charakteristika - tomu se pak říká kalibrace.
    Přišlo s tím Delphi, říká se tomu C2I kód. Potom to převzali všichni (Denso QR kód - Toyota) až na Siemense (vyrábí vstřikovače ve dvou třídách přesnosti, tzv. class 4 a class 5), ten tvrdí, že nákladům se nedá vyhnout, buď se udělá nepřesný vstřikovač a chytrá jednotka ECU (dražší), nebo se udělá přesný nákladnější vstřikovač a normální levnější ECU.
    Po výměně vstřikovačů se MUSÍ zadat individuální charakteristiky do ECU, jinak může nastat řada problémů. Dokonce se dají kalibrace i ztratit v průběhu provozování vozidla, potom je třeba je tam znovu nahrát.
    A to není vše: u dnešních aut jsou chytré systémy zpětné vazby, které dávají ECU data o kvalitě vstřikování a spalovacího procesu - na té bázi se průběžně MĚNÍ kalibrace vstřikovačů. Když se jim dává záhul, špatná nafta atd., vstřikovače zestárnou a kalibrace vyletí mimo zkousnutelné hodnoty. Tehdy je třeba vyměnit trysku a provést novou kalibraci.
    A ještě něco, obvykle je na 3 válci (Mondeo) senzor APC (senzor klepání), ten dává informaci ECU o hlučnosti spalovacího procesu, nato ECU upravuje velikost pilotního vstřiku a jeho postavení oproti hlavnímu vstřiku paliva. ECU se učí a neustále upravuje vstřikování tak, aby byl motor ve všech režimech co nejtišší. Toto má Delphi spolu s filtem paliva skutečně vymakané (se systémy Delphi Vám nemůže zamrznout nafta!!!). Totiž okamžitě po startu jde přebytek již ohřátého paliva z vysokotlakého zásobníku a čerpadla malým okruhem zpět do filtru a okamžitě jej ohřívá. Po ohřátí filtru se palivo přepne a jde do nádrže.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.06  14:51

    « Re: Re: Re: kalibrace 2,2 TDCi

    ............no to by mohlo být, protože mě když vyměňovali ty vstřiky tak říkali že to musí potom po jednom softwaerově sladit s motorem. Ale že by se to dělalo při běžné kontrole ??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.12.06  14:25

    « Re: Re: kalibrace 2,2 TDCi

    V AutoDiesel jsem se docetl, ze nove moderni generace vstrikovacich systemu - zminovali to v souvislosti s TOYOTOU - maji prave nutnost kalibrace jednotlivych vstriku (treba i po vymene) k danemu motoru v zavislosti na vyrobnich tolerancich. Ridici jednotka ma na zaklade jedinecnych seriovych cislech prehled o jednotlivych kusech vstriku ktere ovlada a vi, ze treba vstrik c.1 je na spodni tlakove toleranci a vic do ni proste nepusti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.06  14:08

    « Re: kalibrace 2,2 TDCi

    Ne, to slyším poprvé.nemůže to být nový software ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.12.06  13:42

    « kalibrace 2,2 TDCi

    ... tak mam na fakture kalibraci vstrikovaciho systemu, ve fordu me tvrdili, ze to obcas byva pricina prave kourivosti, kolisavosti otacek pri studenych startech atd. Setkal jste se s tim nekdo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.06  13:31

    « Re: Re: Re:

    Tak mně soudruzi kolečko nedali :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 13.12.06  13:22

    « Re: Re:

    ono si to nemuze pamatovat jak je sklo mokre, jen jak je mokra ta mala aktivni plocha pred senzorem, bohuzel kapky jsou pitomy a nepadaj na sklo tak rovnomerne jak by si asi vyrobce pral :-)
    Takze nejaka nahodnost toho stirani tam asi bude vzdy..
  • « 00 Reagovat !

    foto fangio1

    fangio1 13.12.06  13:09

    « Re:

    Kolečko: [odkaz]
    Návod: [odkaz]%28002%29.jpg… /> ono si to stejne funguje trochu jak chce. Asi si to pamatuje, jak moc je sklo mokre pri zapnuti steracu a pri tehle mezi to potom vzdycky stira...
    Je to Ghia 10/2006
  • 00 Reagovat !

    foto Vasik1

    Vasik1 13.12.06  12:30

    « Nafta+benzin

    Kuciii, omlouvám se že vám přetrhávám vlákno, ale musím se stím svěřit. Díval se včera někdo na zprávy?Konkrétně na Nově?Možná to bylo i někde jinde nebo v novinách. Pojednávalo to o tom jak omylem smíchali naftu s benzínem, prej vlivem nedovření ventilu. No a pak tam ukazovali kde se všude tenhle benzín dostal, a to mě dostalo >:D , cisterna to rozvážela pěkně postupně po benzinkách. Přitom to vzala přes Agip, Schell, i makrovskou benzinu, tak si tak říkám jestli to nemám jedno kde budu tankovat, a kde budu a nebudu lít aditiva :shock: to já jen tak že mě to zaujalo
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…