FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
lordmystic 15.12.06 11:40
« Re: Re:
Petr T: to samé mi řekli v Hale v servisu, že není nutná kontrola čerpadla, že by odešli vstřikovače všechny. Ale ten test na piliny bych chtěl aby mi udělali. Tak budu doufat že to opravdu čerpadlem není, i když to jsem minule u vstřiku doufal také... :(.
Jinak auto sem dovezl z německa na jaře při 103tis. km a hned jsem nechal vyměnit vše včetně filtru paliva a chystám se ho měnit každých 20tis. při výměně oleje a vzduch. filtru.
Co myslíš, mohu s tím chvíli opatrně jezdit a počkat na leden (nebo na kdy) a nechat opravit vstřik? A dělá se nějaké čištění čerpadla, jen pro jistotu? A co by to tak mohlo stát? -
"-- skrytý --" 15.12.06 11:34
« Re:
My Mystic Lord,
o čerpadlo se neboj, kdyby tam byly piliny, odešly by Ti vstřikovače naráz všechny.
Servisy by měly vylít filtr a projet to magnetem vždy, když se chystají vyměnit vstřiky.
Jakmile jsou piliny, je třeba koupit nové čerpadlo, to je v síti Delphi o 30% levnější než u Forda.
Filtr paliva tam máš jak dlouho?
Repasy budou zahájeny v lednu 2007, vydrž.
Další možnost pro Tebe by byla vylepšit čerpadlo na úroveň Euro 4, potom má vyšší výkonnost a ten problém to řeší, protože je tam rezerva výkonu a jeté vstřikovače které tečou do přepadu získají další rezervu, prostě jede se dál.
Otázka je, co je výhodnější... Upgrade čerpadla za 15 tisíc (zodolnění, zvýšení výkonnosti), či výměna 1/2 vstřikovačů bratru po 6 tisících. :?: -
"-- skrytý --" 15.12.06 11:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Filtr
2,7TDCi vyrábí Ford pro PSA a zatím se montuje do C6, 407, 607 a Range Roverů. Nové Mondeo ho bude mít na 100%!!!!!
3,6TDCi vyrábí Ford pro Range Rover a nové generace Jaguarů. Počítá se s velkým exportem do USA. Je to lahůdečka. Nic nežere a ten zvuk, lepší než benzín. -
lordmystic 15.12.06 11:18
« Re: Re:
eda.nezbeda: jsem právě myslel, že ŘJ vyhodnocuje správnou funkci vstřikovačů a pokud se sledované hodnoty dostanou na nějakou hranici tak se přepíná do nouzového režimu. A při nezatěžování jsem předpokládal, že tlatky a funkce na vstřikách je stále v normě... Každopádně omezím ježdění, ale na repas počkám, protože novej platit nebudu. -
eda.nezbeda 15.12.06 11:14
« Re:
Tak Petre, a na to sem take zvedavej. Co s tim cerpadlem, kdyz je fakt spatny a co ty vstriky a jejich repase... kdy kde a jak se po tom ptat? Protoze v servise mi urcite reknou, ze o nicem nevi!
Určitě s tím vydržím chvíli jezdit, holt jen nesmím moc prudce akcelerovat a točit do 3k - a to se dá - aspoň vylepším zase spotřebu.
Nedoporucuju, protoze muzes ukapavajici naftou napalit pist a nebo pri nejakem spatnem zapaleni i ohnout ojnici! -
lordmystic 15.12.06 11:06
« Bez nadpisu
Tak horror na pokračování má druhý díl. Jak jsem již nedavno psal, první vstřik mi odešel zhruba ve 111tis. km, včera když jsem se vracel z ČB mi ve 114tis. km auto opět v zátahu spadlo do nouzového režimu. Absolutně stejný projev závady jako při prvním vstřiku, takže už nic jiného hledat nebudu a jsem smířen s dalším vstřikem.
Ale dotaz, jak to vypadá u Hale s tím repasem (opravou) vstřiků? Už to běží nebo až v lednu či později? Určitě s tím vydržím chvíli jezdit, holt jen nesmím moc prudce akcelerovat a točit do 3k - a to se dá - aspoň vylepším zase spotřebu.
A jsem také rozhodnutej, že si nechám zkontrolovat vysokotlaké čerpadlo na piliny. Když mi řeknou že je v pohodě, tak vím že prostě odchází jen vstřiky (jsou tam všechny krom toho jednoho vyměněného původní). Ale pokud mi řeknou, že to čerpadlo je špatný a že tam nějaké pilny jsou, co mám dělat? Mám koupit rovnou nové čerpadlo, nebo to staré nechat vyčistit a zrepasovat nebo něco jiného? Co mi doporučíte? Moc peněz do toho fakt rvát nechci - a ani nemůžu, protože je nemám :(. -
eda.nezbeda 15.12.06 10:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Filtr
:D
To je slovo do pranice :)
To si musim nekam ulozit, paaac pak to tu zase nebudu moct naji a ten seznam je naaarame zajimavej :)
3,6 TDCi ?? To zniiii mooooc pekne
2,2TDCi biturbo (Bosch) PSA/Ford/LandRover
a todle je ten novej motor co Ford zatim jeste do niceho nedava? Ale PSA uz ho nekam monuje ... C6? -
eda.nezbeda 15.12.06 10:47
« Re: Garancka 60k - cena
(bydlim na vesnici a chovatele slepic nelibe nesou nekoho s A6 nebo BMW5:-( To mb-c pusobi jako male auto, v 2007 ma vyjit nove, uvidime...
:) delam v Bremach, kde se bude C-cko vyrabet, a nebydlim daleko od fabriky, ale ne a ne ho nekde potkat ... :arrow: asi sem moc v praci :P
... joooo a take bych si dal libit sluzebni, ale holt jiny kraj jiny mrav :-) a spousta jinejch duvodu :) -
"-- skrytý --" 15.12.06 10:47
« Re: Re: Re: Re: Filtr
maverick:
pokud můžu doporučit, téměř bezporuchové jsou systémy s piezo vstřikovači:
1,4TDCi Euro3/4 (Siemens)
1,5dCi Euro 4 108k (Siemens)
1,8TDCi Euro 4 (Siemens) Ford Lynx
2,0TDCi Euro3 (Siemens) PSA/Ford/Volvo
2,0dCi Euro 4 (Bosch) RSA (Renault)
2,2TDCi biturbo (Bosch) PSA/Ford/LandRover
2,2D4D Euro 4/5 Toyota/Lexus (Denso)
2,2D Euro 4 Subaru (Denso) v nabídce 2007
2,7TDCi Euro3/Euro4 PSA/Ford (Siemens)
2,7TDI VW/Audi (Bosch)
3,0TDI VW/Audi (Bosch)
3,6TDCi Ford/LandRover/RangeRover/Jaguar (Siemens)
V roce 2007 vyjedou první maloobjemové commonraily Volkswagen, asi 1,6TDI a všechno bude piezo, Bosch - Siemens 50% na 50%
Nové Mondeo bude mít všechno v piezo technice, bude to Delphi a Siemens. -
"-- skrytý --" 15.12.06 10:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Filtr
eda.nezbeda:
pokud můžu doporučit, téměř bezporuchové jsou systémy s piezo vstřikovači:
1,4TDCi Euro3/4 (Siemens)
1,5dCi Euro 4 108k (Siemens)
1,8TDCi Euro 4 (Siemens) Ford Lynx
2,0TDCi Euro3 (Siemens) PSA/Ford/Volvo
2,0dCi Euro 4 (Bosch) RSA (Renault)
2,2TDCi biturbo (Bosch) PSA/Ford/LandRover
2,2D4D Euro 4/5 Toyota/Lexus (Denso)
2,2D Euro 4 Subaru (Denso) v nabídce 2007
2,7TDCi Euro3/Euro4 PSA/Ford (Siemens)
2,7TDI VW/Audi (Bosch)
3,0TDI VW/Audi (Bosch)
3,6TDCi Ford/LandRover/RangeRover/Jaguar (Siemens)
V roce 2007 vyjedou první maloobjemové commonraily Volkswagen, asi 1,6TDI a všechno bude piezo, Bosch - Siemens 50% na 50%
Nové Mondeo bude mít všechno v piezo technice, bude to Delphi a Siemens. -
"-- skrytý --" 15.12.06 09:56
« Garancka 60k - cena
Hi,
to jack007:
filtry (vzduchovy+olejovy+palivovy+pylovy) + olej - celkem za 3.994 Kc bez DPH. Na dily nam davaji 10% slevu, tak mozna pro tebe +10% :-)
Jeste maly dotaz: Jezdite nekdo zimu na 225/40/18" ? Pokud ano, nemate strach z poskozeni litaku pri tak nizke gume? Ptam se, protoze o tomhle rozmeru uvazuju, mam 205/50/17 (litaky) zima i leto a zatim (2 zimy) litaky puvodni.
to eda.nezbeda: auto mam sluzebni, za rok budu menit, uz se skoro nedivam na design, jen vykon motoru + zaruka spolehlivosti. Vybiram auto nejake min napadne (bydlim na vesnici a chovatele slepic nelibe nesou nekoho s A6 nebo BMW5:-( To mb-c pusobi jako male auto, v 2007 ma vyjit nove, uvidime... -
eda.nezbeda 15.12.06 09:53
« Re: Re: Re: Re: Filtr
Jo jo, je to tezky, cim sou Common raily slozitejsi, tim je to cely nachylnejsi na problemy, a otazka je jestli ostatni jsou take v pohode ...
Ale uvazuju shruba stejne, jen nakup bude privatni, tak asi tezko pujdu do Audi, BMW nebo M-B, predevsim kvuli dodatecnym nakladum, ale kdybych nemel omezeni tak beru A6 Avant 3,0 TDI nebo BMW 535d, takze ten 2,7 od Ford PSA me samozrejme take oslovuje, jenomze, jak si zminil, co o tom vime a muze to byt vubec lepsi?
Znamej jezdil asi rok 530d a motor byl v pohode, ale menil zadni loziska a dokonce prevodovku!! Na novym aute. Vlastnil drive starsi modely, ale takovych pruseru jeste u BMW nezazil. No a pak si vybirej premiovou znacku 8-s
Ale pekne tady uvazujes, tak az prijde na rozhodnuti, tak nas zase informuj, at mame o cem premyslet :) -
"-- skrytý --" 15.12.06 09:41
« Re: Re: Re: Filtr
Hi,
to eda.nezbeda: Taky zacinam uvazovat a nic mne nenapada. Nove mondeo (s 6valcem 2.7) vypada jak mazda6, uvidime jak bude vypada v realu.
Uvazoval jsem o nasledujicich dieselech, ale jeste musim projit diskuse s nazory uzivatelu (Volvo V70, Honda Accord, Toyota Avensis, BMW3, Audia A4, MB-C klasse). Zatim se mi nejvic libi ten MB-C v kombi.
Ta 2.2TDCi jede moc dobre, ale uz ji nevereim...A o 2.7 jeste nic nevim, jen jsem cetl jeji testy v jaguaru. Proste hledam diesel, co by jel a slapal 300k jak svycarske hodinky....nedelaji Svycari auta:-) -
eda.nezbeda 15.12.06 09:30
« Re: Re: filtr
No a mas to Martine :)
Sem chtel napsat totez, protoze to tu Petr uz jednou psal a stejne mi to rekli v servise.
Aaale jestli to k necemu bude, to je samozrejme druha vec...
No a nakonec ... znovu sem pred technikem zminil, ze se na to vse ptam proto ze vim o lidech co maji oddelane vstriky i na novych autech (2003 a vys) a on me samozrejme odpovedel, ze u nich se nikdo takovy neobjevuje, ze auta po facliftu a s prepracovanym systemem jsou v pohode. A co myslite .. veril sem mu? Neeeeee ... viz. maverick!
Zacinam vazne uvazovat i o jinych znackach, jako Skodovka a Toyota, ale mezitim prijde nove Mondeo, tak uvidime... -
"-- skrytý --" 15.12.06 08:53
« Re: To nejdulezitejsi
Hi,
to Petr T:
doplnujici udaje (mam kody z faktury, ale nevim co znamenaji):
garancka 20k: nic
garancka 40k: palivovy filtr TDCi (01230645), cena 927 bez DPH
garancka 60k: palivovy filtr TDCi (01230645), cena 952 bez DPH
garancka 80k: nic
S auty jezdime do autorizovaneho servisu, co maji udelat ani jake dily dat jim nerikame, zaruku mame dokoupenou na 3 roky nebo 150k. Pokud bude chyba ve vstrikovacich, budu pozadovat zarucni opravu. Jsme celkem dobry zakaznik (mondeo 2.2tdci - 3x, mondeo 2.0tdci-1x, mondeo 1.8sci - 1x, focus 1.6benzin - 6x, v minulosti dalsi mondea a a focusy), pokud mam zaruku 3 roky a 150k a dopredu mi neomezili zaruku urcenim nafty, tak maji smulu. -
"-- skrytý --" 15.12.06 08:24
« Re: filtr
martin.z:
eda nezbeda:
Chlopi,
každý dieselový systém pracuje s přepadem paliva.
Konkrétně u CR Delphi: palivo prochází filtrem, je nasáváno do čerpadla (u nádrže žádná podávací pumpa není), v nízkotlakém okruhu čerpadla se vytvoří pracovní tlak a ŘJ reguluje škrcením množství paliva jdoucího do vysokotlaké části čerpadla. Čerpadlo pracuje se přebytkem paliva, přebytek jdo potom při startu do filtru, aby se zahřál, po zahřátí filtru do nádrže.
Taktéž vstřikovače pracují s přebytkem, ten se spojuje s přebytkem z čerpadla a jdou společně do nádrže.
Takže vidíte to sami - případné pilinky jdou s palivem zpět do nádrže a znovu jdou s palivem přes filtr.
Proto je potřeba vždy vylít palivo z filtru a projet dno sklenice magnetem, jestli se tam neshromáždí magnetické piliny (nemagnetické nás nezajímají).
Dost me prekvapila absence 2,2 TDCi v S-Maxu? Ale predpokladam, ze to bude otazka jen par mesicu, nez to nabidnou. Jako duvod me napada jen, ze chcou co nejvic zhodnoti petivalec, protoze stal spoustu penez na vyvoj?
S-Max ano, ale se silnejsim dieslem. Ted kdyz musim jet po meste se svym 2,0 96kW, tak pri tech cca 1,6 je to linej mamut. A S-max je jeste o 100-150 kg tezsi ...