FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.06  15:04

    « Re: Karta Shell

    .....hlavně to, že máš kartu SHELL ještě neznamená, že na tu kartu např. nečepuješ do úplně jiného auta a sám tam neliješ fritovací olej ...... mimochodem, mně se zdá, že to má nejlepší chod po slunečnicovém od Lukany ...... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.06  15:00

    « Karta Shell

    Hi,
    to DIM+Petr T.: Nebyla to informace, s kterou by meli dal pracovat, jen jsem je chtel zarazit od dalsiho rozvadeni tematu, kde a jakou naftu vlastne tankuju. Uz to vedi. Nic vic.
    Nedokazu rict, zda cerpacky Shell maji vice ci mene kvalitni naftu nez ostatni. Taky nevim, zda moje zavada je zpusobena naftou ci nikoliv. Delam neco jineho nez automechanika, auto mi slouzi jako pomucka pri praci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.06  14:57

    « Re: Re: Re: Medialni kampan

    Petře......nemůžu se nezeptat : ty se těmi CR živíš ?
  • « 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 15.12.06  14:52

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Edo, tryska nemá s přepadem nic společného.
    Hale je servis Hale (žádná 2 l v názvu nemají!!!)

    aaaaa tak to mi budes muset popsat co to teda zmana, ze "odejde" vstrik. Nebo jinak: co je tim poskozenim, kvuli kteremu vymeni servis cely vstrikovac.
    Protoze pokud je problem v prepadovem ventilu, tak to je teda nehorazna habaduuura!! Chapu, ze je to jeden kus, ale obecne vzato je to jen jedna mala soucastka pomerne sloziteho mechanismu, ktery je jinak plne funkcni? Nebo ne?
    no a Halle je samozrejme mesto vedle Lipska, a to bylo prvni co mi blesklo hlavou, ale zahy sem pochopil, ze se bavite o necem jinem :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.06  14:48

    « Re: Re: Medialni kampan

    Ti se museli hrozně leknout té Shell karty... :shock:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.06  14:43

    « Re: Medialni kampan

    A co jako s tou kartou SHELL chceš dělat ?????????, :-) :-) :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.06  14:37

    « Re: Medialni kampan

    maverick:
    ... jo, Transity mají nyní japonské Denso (nová generace), ale... Denso nahradilo Bosch VP44 a Delphi CR, skutečně z toho něco vyplývá :?:
    ... ale nová generace Mondea bude mít Delphi, ale s novým čerpadlem a vstřiky piezo
    ... Mercedes používá vstřikování Delphi s novým typem čerpadla a se stejnými vstřikovači jako stávající Mondeo, zatím krátce, takže nevím jak se to vyvíjí, ale vyplývá mi z toho že Mercedes by to nerisknul, kdyby to bylo tak zlé...
    OPAKUJI:
    V západní Evropě je poruchovost systémů Delphi 3x nižší než u nás.
    Naproti tomu vím o Toyotě, která má druhou sadu vstřikovačů pryč ve 22 000 km, nafta a nevýměna palivového filtru autorizovaným servisem po první havárii vstřikovačů...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.06  14:27

    « FILTR A JEHO FUNKCE

    TAKŽE:
    - start (200-300 bar), natlakováním se do nafty vloží energie a ta se v přepadu zpětně přemění v teplo, přes přepínač je zařízeno, aby tato teplá nafta nešla do nádrže ale zpět do filtru, který ohřeje a zabrání jeho ucpání parafinem. Taky to napomáhá rychlejšímu ohřevu motoru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.06  14:19

    « Re: Re: Re: Re:

    Edo, tryska nemá s přepadem nic společného.
    Hale je servis Hale (žádná 2 l v názvu nemají!!!)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.06  13:37

    « Medialni kampan

    Hi,
    to DIM: jiste jinde na forech znas uzivatele s nickem TOM69, ktery mi hodne pripomina Dona Quijota de la Mancha spolecne s jeho renault.kvalitne.cz. Tohle URL znam uz nazpamet, protoze je vali do kazdeho vlakna, byl uz i v TV, bavi ho to nekolik let. ALe te energie a penez, co uz musel vydat. Na to bych nemel sily.
    Pokud se nedohodneme se servisem na zarucni oprave, tak dalsi auto uz nebude Ford. A servis to vi. Je na nem, zda se mu vyplati prodat rocne 10 aut navic nebo ne...Uvidime, jak se rozhodnou.
    Jinak to s tou naftou na me taky zkouseli, ale mam kartu EuroShell a jinou nez Shell neberu, tak jsem je trosku uklidnil.
    Jeste mala poznamka - do tranzita se do 2.2TDCi pry dava Denzo misto Delphi - ze by se Ford poucil? (informace jen ustni, neoverena).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.06  12:56

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    No důkazově by to Ford asi s úsměvem ustál ale znáš to, kdo by měl radost z toho, jak ho někdo rozmazává někde v občanském judu s desítkami naštvaných lidí :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 15.12.06  12:51

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    DIM: jen lehce upřesním - auto si spravit nech, zaplať ze svého a pak se soudně zpětně vymáhej vrácení peněz na fordu. buď ti to vyjde nebo ne, tak i tak by jsi to musel zaplatit sám, takhle budeš aspoň jezdit. a s tou mediální kampaní sis odpověděl, jsem přesvědčen že by si ford našel líbivou výmluvu na vzniklé potíže, viz rozbor nekvalitní nafty, atp.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.06  12:37

    « Re: Re: Re: Re:

    ...............a ještě jeden poznatek . Běžné servisy NEMAJÍ dostatečnou diagnostiku. Ta běžná jim pouze nahlásí , že je nějaký problém ve vstřikovací části, ale není schopná jim testovat jeden vstři po druhém a určit, který je jak vyběhaný. Takže první informace o tom, kolik vstřiků je vadných je na nic. nehledě k tomu, že se určují PROCENTA opotřebení, takže mě řekli že dva jsou již za limitem (ne)těsnosti, a dva že jsou opotřebeny na asi 95 %. Takže pokud můžete , žádejte asi takovou přesnou analýzu a nekompromisní opravu všeho , co je těsně pře smrtí. Jinak tam budete jezdit pořád dokola, Vím , o čem mluvím........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.06  12:25

    « Re: Re: Re:

    Tak ono asi nejde tolik o otáčky jako o to, jak prudce šlápneš na plyn a tím roztočíš turbo naplno a vzrostou plnící tlaky ....... a to se děje právě spíš v těch nižších otáčkách a rychlostech. S otáčkami už se pak dále tlak od turba nezvyšuje, spíše naopak, je tam regulační bypas , kterým to odfoukne :-)
    Jak to s těmi vstřikovači vidím, tak jsou prostě nespolehlivé...a nebo spolehlivě krátkoživotnostní. A FORD to dobře ví. Servis s tím nic nenadělá !!!!!!!!!!!!!!!!!! Probíral jsem to s nimi ze všech stran. Pokud oni by tu opravu udělali v garanci a FMC by jim to neuznal a nezaplatil, tak by zůstal ten černý petr a náklady na servisu. A ruku na srdce : kdo z nás by z pozice majitele servisu shovívavě opravoval a platil vstřiky a čerpadla zákazníkům ze svého ? Nikdo. Takže je to jako s botami : obchodník , ketrý mi je prodal, je povinen mi reklamaci převzít, a do 30 dnů mi sdělit, jestli výrobce ( nebo dodavatel ) reklamaci uznal a jak ji vyřeší nebo nevyřeší. A pokud ten výrobce řekne, že jsem ty boty zničil sám mým nesprávným používáním, a doloží k tomu chemický rozbor a potvrzení ze státní zkušebny, , že jsem je čistil nesprávným krémem , tak nenadělám nic já ani ten obchodník...........v našem případu servis. Jediné, co mohou říct je , že mohu napadnout vyjádření dovozce ( FMC ), pak se s nimi soudit, potažmo se soudit s nějakou benzinkou, ale že do té doby oni nemohou auto opravit, protože by to platili ze svého.....
    Amen. Jediné , co by na tento víceméně neprůstřelný sytém mohlo platit, je buď dokázat servisu nějakou hmatatelnou chybu - např. nevyměněný palivový filtr , a nebo se všichni spojit a pohrozit pořádnou mediální masáží. ´To je jediné, čeho se můžou ti vysmátí právníci bát. Pokud se to začne rozmazávat přes média, tak jim ty jejich parchnantské manýry nic nepomůžou a image značky jde dolů, důkaz nedůkaz.
    Jenže ta naše zemička a pár stovek prodaných Mondeí by asi nakonec byla jen ta pověstná bouře ve sklenici vody, FORD určitě ani neví, kde ČR je, a nakonec prodeje dělají Transity......
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 15.12.06  12:01

    « Bez nadpisu

    to Petr T:
    dik za popis jak to funguje, ale stale nechapu jednak cim se ta nafta ohreje, ze potom muze prepadem ohrat filtr-pruchodem cerpadlem??
    Jak se pozna ze filtr je ohraty bay se prepad switchnul do nadrze, kdyz na filtru neni zadne cislo ani k nemu nevedou kabely?
    Tech prepadu je tam tedy vic nez jeden, protoze jeden je uz na filtru samotnem a je pravda, ze se tam spojuje Tcko, do nej jde i hadice odnekud zepredu...
    Abych pravdu rekl tak volnobeh po nastartovani taky ted po vymene kladky, napinaku a remenu nemam uplne stabilni, ale zadna krize to zas neni.
    Petre prijde mi, ze ta 2,2 verze ma problemy se vstriky casteji nez 2,0(myslim po roce 2003)-je to pravda nebo jen muj dojem?
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 15.12.06  11:54

    « Re: Re:

    Petr T: to je ale zásadní informace, která pravděpodobně vyřeší problém u těchto krizovejch ročníků! Pokud bude upgrade čerpadla za rozumnej peníz a vstřiky budou zkontrolovány (případně ten jeden opraven), bude po starostech! Teť jen zjistit tu cenu toho upgradu...
  • « 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 15.12.06  11:54

    « Re: Re: Re:

    Aaaaha, tak to me teda mystifikovali. Ale pokud tu poruchu vstriku chapu dobre (obecne), tak je proste nadmerne opotrebeny a netesni. Je jasne ze netesni smerem do prepadu a tak protika, ale nemuze tim padem netesnit i jehla a ukapavat do spalovaku?
    Jo a co je to Hale? Napred sem mylsel, ze mluvite o Halle, ale nejak mi to nezapadlo :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.06  11:51

    « Re:

    Lorde,
    je to HW záležitost, vymění se hnací hřídel a sada vnitřní dopravní pumpy, pozor, životnost tohoto čerpadla se zvýší!!! Problém s pilinami se jej po upgradu již netýká, upgrade si od Delphi vyžádal Ford.
    Tvé vstřikovače by v každém případě potřebovaly překontrolovat a překalibrovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.06  11:47

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Filtr

    Jasně Edo,
    2,2TDCi bude přesně za rok.
    Ano máš dobrý sluch. Benzínový pětiválec bude odepsaný s příchodem 2,2TDCi, případně 2,7TDCi.
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 15.12.06  11:46

    « Bez nadpisu

    Ještě chci doplnit, že po výměně toho prvního vstřiku se auto začalo chovat ukázkově. I tyto ranní teploty pod nulou nejsou problém. Po nastartování okamžité srovnání otáček a ideální pravidelný konstantní běh. Také zmizelo to divné cukání na pětku při cca. 1700 ot/min.
    Petr T: výkonostní upgrade mého starého čerpadla - to je sw nebo hw záležitost a nesníží se životnost toho čerpadla a kolik to tak řádově může stát? To by určitě vyřešilo spousty problémů!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…