FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Moik 02.01.07 19:22
« Re: Zimní nafta
V souvislosti s tím "sytičem" ... nainstaloval jsem do starýho Focuse výměník pro ohřev nafty od vody z motoru (začátek přestavby na olej). Mám ale velký problémy se startováním. První start ráno je ok - v mezích Focusu TDDi, ale pokud ujedu jen pár set metrů a chcípnu, druhý start je utrpení. Točí dobře 5 sec než chytne.. Nemůže to být problém ŘJ, kdy je motor studený, ale nafta se už vstřikuje teplá(odzkoušeno), takže ŘJ už nenařizuje bohatší směs? -
"-- skrytý --" 02.01.07 14:01
« Bez nadpisu
posledni 2 nadrze zjistuju nejak vyssi spotrebu na nadrz sem normalne delal 940+km a ted tak s bidou 770.... Jezdim stale stejne, to sem menil pal. filtr, olej a hnaci remen a kladky. sem si rikal, ze to bude lepsi a ono naopak.
ma nekdo poneti, cim to muze byt?
auto necmadi, vse ostatni se zda byt ok, jen mi to holt vic zere.... -
martin.z 29.12.06 11:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Navigace Denso
to Hill:
na autorevue to tak neni (nebo se to tam mozna da nastavit). Vadi mi nejvic to, ze kdyz doctu posledni prispevek na napr. predposledni strance tematu(jsem nahore) a prepnu to na posledni stranku-zde tedy oznacenou logicky jako 1. :-) tak me to na te posledni strance vyjede opet nahoru kde je ale posledni prispevek te posledni stranky cili kdyz chci jit casove chronologicky tak musim rucne odrolovat uplne dolu a pak cist teprve zpatky smerem nahoru... -
martin.z 29.12.06 08:43
« reklamace
to Pulse:
ja myslim, ze vyrobce chce hlavne prodeje a zisk a vadi mu jen to co muze tyto dve veci nejak seriozne ohrozit.
Ale k te statistice, pokud o tomhle nema nikdo sajnu na servisni urovni tak to svedci o tom, ze to nedelaji nadsenci, nestaraji se, nezajimaji se. Proste maji nejake povinne skoleni a ze by zkoumali neco sami to ani nahodou.
A to je skoda pro nas. -
martin.z 28.12.06 22:58
« Re: specifikace
mozna by to v 1. rade chtelo mit hodnovernou statistiku co u toho mondea nejsic odchazi a proc. Tzn. napr. pokud znacny podil poruch maj vstrikovace tak co byl duvod...voda v nafte, nebo mechanicke necistoty nebo snad ucpani, zadreni nebo proste pouhe mechanicke opotrebeni prirozenou cestou?
Bez teto informace to je jako strilet naslepo a ty jsi u zdroje...
Jenomze bohuzel si myslim, ze servisi neresej, vstrik zahodel nekam do srotu aniz by zkoumali co a proc mu bylo a jede se dal... -
"-- skrytý --" 28.12.06 21:44
« Specifikace
Bohužel, Martine,
Mondeo je typický vůz vyráběný pouze pro Evropu. Nevím nic o "východní" specifikaci.
Vůbec bych se ale nebál doplnit palivovou soustavu o odlučovač, takový, jako používá např. SsangYong (používá stejný filtr paliva jako Mondeo).
Kdo si to ale bude chtít udělat, to je otázka???
Specifikaci odlučovače mohu poskytnout, to není problém.
Teď jsem si dokonce vzpomněl, že Toyota (Denso) vyrábí myslím pro Malajsii dva druhy vstřikování, jeden má "kupodivu" zodolněné čerpadlo, ne vstřikovače... -
martin.z 28.12.06 20:19
« Re: Afrika
to Petr T:
Petre pokud u mondea existuje neco jako vychodni a zapadni specifikace, tak byl by velky problem zjistit cim presne se lisi ta vychodni a normalne presne dle toho to na profi urovni upravit-pokud to tedy bude napr. jen nejaky odlucovaci filtr navic?? Dyt kus hadice+nejaka spona a filtr-to sou vsechno korunovy polozky proti tomu kolik stojej ty roz.... vstriky -
martin.z 28.12.06 20:16
« Bez nadpisu
to je tedy zajimavy ze lide z ustavu maziv a paliv se tvari ze tu je stejne kvalitni nafta a vyrobena dle stejnych norem jako v sousednim rakousku nebo nemecku. No nic, asi se motame v kruhu
ale chtel jsem doplnit vysledek toho kdyz jsem v servisu mimo jine resil spatne fungujici destovy senzor. Bylo to v charouzovi a rekli mi, ze diagnostika na to zadna neni a co s tim nevedej a prej jedine jestli chci tak si mam koupit novy zrcatko s tim senzorem, ktery stoji cca 6 nebo 7kkc.
Dneska jsem to zase zkousel v tom drobnem snezeni. Je to proste nepozitelne, stira to prilis rychle, smrdla se to temer nasucho a diky tomu ze mam destovej senzor tak cyklovaci schazi pomala 1. poloha(je tam az ta rychla) takze jsem odkazanej jak otrok spinat sterac rucne... -
"-- skrytý --" 28.12.06 18:26
« Afrika
Jardo:
nemohu s Tebou souhlasit.
Nedávno se vrátilo jedno L200 (pickup Mitsubishi) z Afriky s najetými 33000 km a zničeným vstřikováním Denso...
Problém je v tom, že evropské specifikace by neměly jezdit v Africe či v zemích, kde není zajištěna distribuce nafty odpovídající této specifikaci.
Bohužel pravdou je, že nafta v ČR stále nedosahuje kvalitativní úrovně západní Evropy a tudíž by se zde měla prodávat auta se specifikací pro východní Evropu a Turecko. To se ale nedějě.
A protože Ford začlenil ČR do specifikací pro záp. Evropu (EU), tak to dopadá jak to dopadá.
Všichni tady SKUTEČNĚ PLÁČEME NA ŠPATNÉM HROBĚ.
Příklad 1:
Renault Thalia je prodáván v ČR v asijské specifikaci se senzorem na vodu. Renault Clio je prodáván v záp. evr. specifikace bez senzoru. Výsledek: několikanásobně vyšší poruchovost u Clia.
Příklad 2:
SsangYongy (všechny) jsou v ČR prodávány v asijské specifikaci (odlučovač vody a nezávislý filtr paliva), zatímco záp. evr. specifikace má jenom filtr se senzorem na vodu.
Výsledek: nulová poruchovost u SsangYongů. -
« Bez nadpisu
jarda.suchy1 pokud vim tak Ford davno je na trhu treba v Rusku, pro mne bylo prekvapeni kolik jsem tam videl treba Focusu, a jezdicich ;).
Tak ze zase skoncime u ceskeho trhu, i z toho Alziru musi byt nejaka spetna vazba ne? To o cem mluvime nejsou nejake zasadni konstrukcni zmeny ktere by se museli resit globalne, ale naopak souvisi jenom s danym trhem.