FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 09.01.07 18:49
« Re: Re: Ojjjj
Ahoj čtu ted tvuj príspěvek o výměně vstřiků. Mám problém. Dnes mi v servisu sdělili že na mém Ford mondeo TDCD 2 r.v 9/2003 odešlo vysokotlaké čerpadlo a cstřikovače. Nemohl bys mi poradit, kde bych to sehnal levněji než ford servisu? Díky za každou pomoc nebo radu. Vilda
v.barsony@tiscali.cz -
hil 07.01.07 08:18
« Re: "Plavání"
Taky se ještě vrátím. Stále tam něco divného je.
Termín plavání, jak jsem už psal, je nepřesný.
Auto na rovné silnici sedí jako přibité. Ale jakmile najedu na silnici s nerovnostmi jakoby po každé trošku větší nerovnosti odskočí a chce jet jinam než původním směrem.
V týdnu si pojedu pro zimní gumy i s obyčejnýma diskama, tak jsem zvědav co to bude dělat na nich. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ještě se vrátím k té jízdě v kolejích . podle mě hraje velkou roli i to, že Mondeo má větší rozchod a ty koleje pak člověk jede víc po těch jejich hranách .
Teď jsem zkoušel jezdit proti novému policejnímu laserovému radaru . při přesné padesátce mi řekli 47, při malilinko nedotažené devadesátce 86 . Měli by mi poslat po mailu i fotku, což by mě dost zajímalo, jak je ta značka čitelná při rožnutých xenonech ) no asi dobře, já vím ) ale taky jestli je poznat , kdo řídí. -
"-- skrytý --" 05.01.07 23:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
hil:
no právě že se nic nedělo a nejelo tak se to musí trochu poladit. Dokud to nebude žrát olej a moc nafty tak je to dobrý. S tím teplem to teda není nic moc. Ještě že když jedu dlouho kládu, tak se to začně mírně přehřívat a pak to pěkně topí. Jinak ráno do práce pěkná kosa v porovnání s benzínem. :roll: -
"-- skrytý --" 05.01.07 19:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
lordmystic:
je to seriózní firma a pokud se ta úprava zaplatí tak to přehrátí už je nic nestojí. Jen tu cestu do Vrbna pod Padědem. Prodávají i takovou zálohovací jednotku do které se dá nahrát až 5 softů a pak si to můžeš měnit dle libosti.(origo a 4 různé nastavení) nevím ale kolik ta škatule stojí. Já osobně jsem za 4 roky nepotřeboval hrabat do nastavení zas bych se toho tak nebál. Tu zálohovací jednotku jsem videl v nějakým z posledních čísel TUNING magazine. Taky mě to lákalo ale furt tam něco nahrávat (silný kopce, rychlá dálnice , okruhy) asi bych tomu dal solidně naprdel. Stačí když mi to točí na 5 tku 4 750 otáček 223 dle GPS to je pak mazec třeba hodku do Prahy. >:D -
lordmystic 05.01.07 17:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
vica:
No já se právě jen děsím a neumím si představit, že po přečipování pokud to ten vstřikovač nepřežije a nechám si vstřik vyměnit, že přijdu i o ten upravený soft. Je to opravdu tak? A pak bych musel znovu platit přečipování? Vlastně vždy když mi odejte vstřik či podobně kdy je třeba upravit soft v řídící jednotce? -
"-- skrytý --" 05.01.07 15:32
« Re: Re: Re: Re: Re:
lordmystic:
poslední soft nenahrají jsou s tím prý komplikace. U Fordu to stojí cca 1 100 Kč. To se ještě dá. Obecně platí že dělat chiptuning se má na 100 % motoru. Pokud se mění vstřik tak nahrají origo soft. U Bitpoweru se archivují úpravy a lze dle dohody zdarma znovu přehrát cca 15 min.
Dá se to risknout protože úprava probíhá v několika krocích.
1.stáhnutí softu - ověření u Delphi možnost úpravy
2.úprava dle zadání (silné dole, vzadu atd.)
3.nahrátí zpět a zkušební jízda s technikem
4.dodatečné ladění (přidání výkonu, kouřivost atd)
5.archivace poslední verze
Já osobně jsem to přehrával 3 krát, než jsem byl spokojen.
Buď to ten vstřikovač přežije nebo ne. Těžko říct.Jak je načatej tak asi skončí. -
lordmystic 05.01.07 15:19
« Re: Re: Re: Re:
vica: To by možná mohlo pomoci i mě vyřešit jednu závadu. Mám vstřik, který jde již ztěžka a díky malému tlaku mi to hází auto do nouzového režimu. Jinak ten poslední soft mi tam v Bitpoweru nenahrají? Jsem myslel že by to bylo možné. Také pokud mi třeba časem odejde vstřik, tak je ho třeba zkalibrovat a "nahrát" do řídící jednotky. Nesmažou mi pak ten upravenej čiplej soft třeba ve Fordu? -
"-- skrytý --" 05.01.07 15:03
« Re: Re: Re:
lordmystic:
poměr výkon cena je dobrá. Stojí to 9999 Kč bez DPH trvá to asi 1,5 hodky. Pro lepší výsledek je dobré mít buď origo soft nebo od Fordu nahrátou poslední verzi softu.Oni to pořád ladí cca 4 krát do roka. Potom je výsledek 100%. Startování, kouřivost atd. Jediná věc se změní a to jak se zvedne tlak na vstřicích tak průměrná spotřeba se posune o 0,5 -1,0 litru do plusu. Dnes jsem tankoval mám tam 4,9l a reál je 5,9 l. Dojezd 1100 km na 65 l sedí. -
"-- skrytý --" 05.01.07 14:47
« Re:
lordmystic:
souhlas powerboxy jsou prasárna. Já to mám od BITPOWERU přes zásuvku upravená křivka.Celkem tam tomu rozumí. Těď mám poslední evoluci 120 Kw 385 Nm ani to moc nekouří. Mám to upravený 4 roky a ještě se nic nevysralo. Tlak turba + 5%. Vstřiky max 1750 Mpa.
Při úpravě si každý volí jak moc chce využití motoru. Série 65 %. po úpravě 85-90 %. Mám několik grafů z brzdy Auto Jarov. S lehkou nohou se dá jezdit za 5 litrů. >:D -
martin.z 05.01.07 09:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Rozmer gum
to Vica:
pokud bude auto spolehlivy tak budu urcite taky spokojenej. Zadny opravdu zasadni namitky nemam.
Jinak koupil jsem to na jinejch gumach a hodne to odzadu hucelo, vpredu to zase tahalo za volant. Byl jsem presvedcenej ze je v pr... lozisko vzadu a vpredu mozna geometrie, ale prehazel jsem na zkousku gumy mezi napravama a ticho :-) a volant taky v klidu.
Byly uz celkem sjety tak jsem je vymenil, ale musim rict ze to uz je ponekolikate co jsem se presvedcil, ze gumy opravdu dokazou nadelat slusnou paseku.
Takže to bylo těma 18" na elektrónech :-(.