FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.07  00:37

    « Re: Proc ne 2.2TDCi

    Podle mne bude ST220 docela ceněný model i po tom, kdy bude nové Mondeo. Jako jedno z mála dnešních aut je pro řidiče, nepřeplácané elektronikou, robustní, velké, za rozumné peníze a s šestiválcem. Kdybych dnes volil (mám 2.0TDCi v kombi a jsem s ním hodně spokojený, výkonem na to auto úplně stačí), stejně bych šel do ST220. Asi by trošku žralo...no a co? Rozumná pořizovací cena a zaručeně nižší servisní náklady to musí více než vyrovnat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.07  20:39

    « Proc ne 2.2TDCi

    Hi,
    to kutil: Prave proto ze jej mam, tak uz ti ho nedoporucuju. Jeste nevim, jak mi dopadne oprava mych 4 vstriku (zaruka/nezaruka), ale podle cteni diskusi mi ta 2.0 prijde min nachylna na kvalitu nafty (i kdyz ma taky svoje mouchy).
    Pokud bych si dneska kupoval Mondeo (a vedel co vim dnes), tak si koupim ST220 nebo 2.5V6. Auto mam sluzebni, spotreba me zase tolik netrapi a tyto motory mi prijdou (subjektivne) spolehlivejsi (vychazim jen z diskusi).
    Kdyz si po sobe ctu co jsem ted napsal, tak poradi (pro me) je ST (3.0V6), pak ta 2.5V6.
    Tezko ti radit zda nechat 1.8 ci prodat - hodnota auta pada tak rychle, ze rozdil mezi novym (2.0 ci 2.2) a cenou pri prodeji te 1.8 bude hodne velky a je na zvazenou, zda se ti to vyplati...
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.01.07  18:07

    « Bez nadpisu

    To maverick: Forester je něco mezi Mondeem a Maverikem. Má celkově nižší těžiště. Ptal jsem se na 2.2TDCI protože ho podle všeho máš. Tvoje odpověď mě nepotěšila. Říkal jsme si, že 2.2 bude míŇ zatížený jak 2.0 a že to nebude tolik trpět.
    Tak teď fakt nevím, zda se na nové Mondeo nevykašlat a nedojezdit staré. Když u něj je problém, že i když jezdí fakt dobře, tak se bude velmi těžko prodávat, protože každý chce nový model. A všechny peníze do něj vražené se už nikdy nevrátí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.07  15:08

    « Re: Zkušenosti s Mondeem 2.2TDCI

    Hi,
    to kutil: Dobra otazka. Osobne bych si nechal 1.8 (slapajici jak hodinky:-) nebo koupil 2.0TDCi. Uz spojeni 2.2TDCi+Delphi+ceske palivo moc neverim.
    Subaru muzu (Legacy Outback je mooc fajn), ale nedokazu ohodnotit (nejel jsem s nim), navic mi Forester prijde jako jine auto nez mondeo (spise bych ho srovnaval s fordem maverick atp.).
    Co se tyce pridelani starosti - kazde auto ti je muze pridelat v kteremkoliv case, je to loterie.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.01.07  14:58

    « Zkušenosti s Mondeem 2.2TDCI

    Ahoj, mám možnost koupit Mondeo s tímto motorem a nebo s 2.0TDCi 96kW. Mám Mondeo 1.8 benzín z roku 2000 a jede jako hodinky. Nerad bych se spálil koupí nového vozu, který fungovat nebude. Mám ještě nabídku na Subaru Forester 2.0 za stejnou cenu.
    Doporučil bys 2.2TDCi nebo se mám raději vrhnout na Subaru? A nebo dojezdit stávající Mondeo (mám najeto 145tis.km). Problém s tím nemám, ale Mondea za 2 měsíce končí a bude nové, které mě neoslovilo.
    Je to s DAS vstřiky tak šílené? Má cenu Mondeo kupovat nebo to je přidělání starostí?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.07  11:27

    « Re: Re: Re: Klapani a spol.

    Jen tak mimochoedem : dvouhmoťák údajně není předmětem prodloužené záruky, ale hlavně má podle srvisu životnost do 100 000 km !!! Výměna asi 12 tis . Kč. Kam to šetření renomovaných automobilek povede ? tŘEBA Kia Ceed je pěkné auto, za normální cenu a má 7 ( ! ) let záruku ( a nebo 150 tis km) .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.07  11:02

    « Re: Re: Klapani a spol.

    DIM: to ted se vztahovalo tak na posledni mesic, takze nekolik dni, kdy bylo rano kolem -5 bylo... ted v lednu samozrejme ne
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.07  23:40

    « Bez nadpisu

    Beru cca už 90000 v 95 procentech jen Agip a nemám problém.Nyní najeto 150 tkm a od 60tkm po výměně vstřiků je zatí vše OK z hlediska poruchovosti vstřiků.Auto přitom nešetřím.Pokud jsem vzal OMV nebo SHELL, byl chod přiv zrychlování vždy "cukavý"
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.07  17:17

    « Re: Klapani a spol.

    A kde je teď v lednu to studeno ?? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.01.07  16:38

    « Klapani a spol.

    Ruzne ke klapani: kdyz pisete, ze je klapani silne, jak moc silne mate na mysli?
    Jinak ted jsem po dlouhe dobe bral nekolik nadrzi v Nemecku u Aralu (normalne to nedelam kvuli cene) a proti beznemu provozu na Shell musim rict: tak tichy provoz za studena jsem jeste nemel...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.07  11:59

    « Re: Re: Klapání a vstřik.

    Jo, ty klapavé zvuky jsou pravděpodobně opravdu předzvěstí vadných vstřiků. Mě vyměnili všechny čtyři a je zase klid. Se zárukou bude velký problém, na to se, bohužel, spolehni. FMC je ochotno uznat tak max 2. vstřiky , ale pokud jsou všechny 4, tak se automaticky ohánějí tím, že to není normální aby najednou odešly všechny 4 a že je jasné, že je to naftou..........a to dokonce i tehdy , když bude aktuálně v nádrži naprosto vyhovující vzorek. Tvrdí, že to muselo být nějakým předešlým tankováním, a dokonce jsme slyšel z oficiálních míst i takové zvěsti, že jsou schopni z usazenin na válcích a ve vstřikovacím systému zpětně něco dokazovat..............Jinými slovy udělají už dopředu všechno pro to, aby sis tu reklamaci rozmyslel, aby jsi raději ty peníze vysolil a neriskoval jsi dlouhotrvající nicneřešící soudní spory. Možná by to šlo alespoň dva v garanci a dva zaplatit. ................
    Nemá náhodou to Volvo taky TDCi od Fordu ?? :-) V každém přpadě je na zadních sedadlech tragicky málo místa . S Mondeem se to srovnat nedá, větší Combi než Mondeo má asi jen Citroen :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 16.01.07  11:12

    « Re: Klapání a vstřik.

    mrnous: něco hodně podobného to dělá mě. také to přičítám trochu změně teploty na kterou reaguje řj, myslím že to psal i PetrT, že se mění jinak vstřikování paliva - snad že se vynechávají nějaké předvstřiky...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.07  11:07

    « Klapání a vstřik.

    nemyslím, že klapání v 1800 vždy bývá způsobeno vadným vstřikem.
    já mám auto po výměně všech 4 vstřiků a projevilo se následně: po studeném startu již klidný chod bez zakolísání a kouření, následně rozjezd a mírný rachot( spíš chřestění) okolo 1200-1500 otáček jež se zklidní se stoup. otáčkami. Toto chřestění již nemizí po zahřatí a je trvalé v nízkých(1200-1400 ot). Nemyslím si že by bylo chybou-spíš akustický projev tohoto motoru.
    Před výměnou vadných vstřiků to zastudena do cca ujetí 2km po překročení 1500 ot. klapavě chřestilo.
    Pod zatížením zejména na čtyřku(typicky prudký kopec) to začalo silně klapat než jsem přesáhl cca 2100 otáček. Dříve to před výměnou vstřiků nedělal. Již během prvních ca 200km se toto klapání výrazně zmenšilo(nevím zda díky Stanadyne v naftě nebo "inteligenci" řídící jednotky).
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 16.01.07  09:54

    « Re: V70 vs Mondeo

    Prostor na zadnich sedackach je ale citelne mensi nez u Mondea
    Pokiaľ sa nevozíte štyria dospelí tak by som to neriešil. Ak sa vozíte piati, tak v žiadnom osobnom aute nie je dosť miesta. Ja mám 186 cm a vzadu v Mondeu mi zavadzá strecha. V kombíku by samozrejme problém nebol.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.07  09:23

    « V70 vs Mondeo

    V70 me taky celkem lakala nez jsem mel moznost s ni delsi dobu jezdit.
    Co se pohodli tyce tak nemam vyhrad.Prostor na zadnich sedackach je ale citelne mensi nez u Mondea, A zavazadelnik je plytky takze vetsi krabice nezakryjes roletkou.
    Horsi je to s rizenim ktere je hodne nekomunikativni. D5 v petikvaltu je nad 140km/h dost hlucna a pri nastupu turba kope jak TDi. No a dalsi stranka veci je servis, tam jsou ceny trochu jinde nez u Mondea.
    Ale na druhou stranu ho nema kazdy a obcas se za tebou i nejaka ta zenska otoci:)
    Moje pristi auto bude asi S-Max
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 16.01.07  08:43

    « Re: Re: auto za 1,2 mil misto mondea

    napr. V70 mi podvozkem leze do stredni, ale vybavou a cenou do vyssi str. (zrovna teda Volvo dela podobne blbosti jako Skoda-V50 cpe do stredni, i kdyz ma podvozek z Focuse, podobne jako Octavii cpou do stredni, i kdyz ma podvozek A3+Golf a zacina 1.4 benzinem:-)

    To je pravda že Volvo to má trošku posunuté. 40 - 50 rada je šetkými parametrami nižšia stredná, 60 stredná, 80 vyššia stredná. Samozrejme okrem cien. Tie zodpovedajú triedam kde ich radia >:D .
    Škoda je kapitola sama o sebe. Nová Octavia má rázvor ako nové Clio, Volvo má aspoň imidž luxusnej značky.
    Nový Passat ma prekvapil že je vnútri pomerne malý. Čo sa týka miesta za volantom tak oproti Mondeu je to podstatný rozdiel. Dúfam že to nie je nejaký nový trend robiť nové autá také stiesnené.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 16.01.07  08:08

    « Re: auto za 1,2 mil misto mondea

    to maverick:
    o clanku nevim, pristupuji k tomu podobne jako ty, ale myslim ze at uz novinar ci primo vyrobce to vzdy bude radit nejak subjektivne..
    Myslim ze ten zmatek je dany trochu tim ze oficialnich trid je proste moc, ja si intuitivne auta delim jen na male a velke rozmerove(i kdyz ani do velkych se na zadni sedadlo nevejdu pod strop aniz bych mel kulate zada-merim 192cm) a mezi velkymi i malymi se pak auta muzou lisit o tridu zase jakymsi pocitem a vlastnostmi..
    napr. passat r.v.2001 presto jak byl dlouhej je pro me jednoznacne o tridu niz nez v70 z techto let a to proto ze volvo ma nesrovnatelne lepsi sedacky, uz treba jen zavirani dveri je takove mechove, kultivovanost a tichost benzinovych i dieselovych motoru proste musi odlisit snad kazdej, napr. podleni modifikace D5 si krasne prede hned po nastartovani i v mrazu-a hlavne je zahrata za 1. rohem(ma to asi nejake elektricke prihrivani-zatimco treba mondeo tdci je cca 5 nebo 7 km nez se ohreje traktor jako prase kterej navic celou dobu taky asi docela zere..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.07  07:28

    « Re: auto za 1,2 mil misto mondea

    Hi,
    to martin.z: dik za cenik, V70 D5 (AWD) mam mezi kandidaty. Ted ma vylezt nove V70+XC70, uvidime:-)
    Jeste mala poznamka k zarazeni aut do trid - nevideli jste na nejakem webu diskusi ci dobry clanek tykajici se zarazeni do trid? Ja ta auta zarazuji nejak pocitove, vychazim ze starsich definici (hlavne podvozek+motor+vybava), ale napr. V70 mi podvozkem leze do stredni, ale vybavou a cenou do vyssi str. (zrovna teda Volvo dela podobne blbosti jako Skoda-V50 cpe do stredni, i kdyz ma podvozek z Focuse, podobne jako Octavii cpou do stredni, i kdyz ma podvozek A3+Golf a zacina 1.4 benzinem:-)
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 15.01.07  21:50

    « auto za 1,2 mio misto mondea

    To maverick, lordymystic:
    nechci pusobit jako chytrolin, proto jsem se koukl do ceniku, ale ja bych volil volvo V70 D5.
    Muzu ho s mondeem srovnat a v mnoha parametrech je to auto pro me o tridu vys, s passatem muzu srovnavat jen s predchozim modelem ale neverim, ze by najednou skocil do nejvyssi tridy..
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 15.01.07  20:56

    « Re: Prubezne hlaseni

    maverick: Passat, osvědčené vozítko, nyní nové modely i se solidní výbavou...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…