FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 24.01.07  12:45

    « Re: Těsnění dveří - hukot

    Ještě se zeptám úplně blbě...má dobře nastavený paměti-dorazy oken? Mně se to jednou povedlo ňák blbě na LP, že po dojetí jsem čudlíkem okno ještě dokázal posunout, jako dorazit do konce. Pak jsem to znovu naprogramoval a je klid.
    Ovšem i tak nic nehučelo a nikam neteklo.
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 24.01.07  12:32

    « Re: Těsnění dveří - hukot

    Vždyť i ty chodíš na fordclubs.org, ne? :-) Nečetl jsem to, ale mají tam téma:
    Zatékání do vozu
    edit: akorát to teda vypadá na debatu o předchozích modelech a většinou nejde o dveře, už jsem to proletěl. Stejně bych se ale taky ptal ještě tam.
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 24.01.07  12:06

    « Těsnění dveří - hukot

    Z trochu jiného soudku. Při rychlostech nad 120km/h mi hodně nepříjemně hučí zvuk proudící kolem LZ dveří a částečně i kolem PZ. Navíc u těch LZ kde to hučí víc mi při mytí nebo při velkém dešti trošičku zatéká do auta - sice jen na okraji, neteče to dolů pod nohy, ale dělají to jen tyto dveře.
    Řešil někdo něco podobného a víte jak se dá toto opravit? Auto bourané nebylo, dveře by hnuté být neměli a takto to už dělá dlouho. Šlo by to nějak vyřešit přelepením těsnících gum?
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 22.01.07  19:50

    « Re: Re: Re: Proc ne 2.2TDCi

    No aspoň trochu radosti, podle toho značení tam mám EURO4. Najeto cca 24000 a zatím všechno OK. Nemám sice zkušenosti s 2,0 Mondeem, ale s 2,2 jsem spokojen.
    Máme ještě Transita 2,0, rok výroby 2004, ES 98/69A. A ten už má vstřiky ve 40.000! vyměněný. Teď už má skoro 100.000 a zatím OK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.07  14:02

    « Re: Re: Re: Proc ne 2.2TDCi

    Protože jsem jezdil 2,0 TDCi a 2,2 TDCi mohu zodpovědně prohlásit, že je ta 2,2 mnohem lepší...........nicméně u obou variant se mi po sedmdesáti tisících rozloučily vstřiky............ no, spíš nerozloučily, jen zařehtaly, a odešly :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.01.07  10:57

    « Re: Re: Proc ne 2.2TDCi

    Od cca polovicky 8 mesice 2005 se vyrabeji 2,2TDCi - Euro4 - do te doby jsou to pouze verze Euro3 - lze to najit podle specifikace exhalaci ve velkem technicaku.
    radek c.17:
    ES2003/76B - verze EURO4 s jinym turbem a vstriky...
    ES2003/76A - starsi verze EURO3
  • 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 22.01.07  10:54

    « Termostat rozuzleni

    Takze pro ty co to zajima dokonceni pribehu Termostat - oprava v Nemecku:
    Jednani bylo v servise jako vzdy super (Bremen Motors). Nicmene vec mela 2 hacky: Nerozpoznali fakturu o predesle oprave jako od smluvniho servisu Ford :?: (nebyla na hlavickovem papire Ford) a druhy duvod, proc nemohla byt oprava provedena jako zaruka ... v Nemecku je zaruka na opravu jen 1 rok!
    Ani jedno ani druhe vsak neni duvodem k panice a Zakaznicke centrum FMC v Praze mi po komunikaci s obema servisy (Bremen Motors a CARent) sdelilo, ze mi bude oprava uhrazena.
    Problem to ale muze byt pro ty kteri jsou v Nemecku jen na dovolene, protoze opravu jsem musel samozrejme zaplatit. To by ale take nemusel byt az takovy problem, kdyby si ale Ford neuctoval za vymenu termostatu tabulkovych 189,- EUR!! Celkove jsem zaplatil cca 200 a to po nejake sleve, ponevadz zde se plati take nacteni chybovych udaju z jednotky! (30-50 EUR)
    Takze suma sumaaarum, nic moc, pri predstave vetsiho problemu! Kazdopadne je dobre mit s sebou pokud mozno vetsinu dokladu o opravach, kde je podle cisla dilu alespon videt, ze jsou dily original Motorcraft.
    Co se tyce ucinku opravy, tak auto sice topi a take po urcitem case ztichne motor, ale zase mi neukazuje dobre ukazatel teploty, takze problem bude jeste asi v cidle.
    A nakonec: musim priznat, ze frustrace z poruchovosti mondea je v posledni dobe na vysoke urovni!!
    PS: pred 3 tydny jsem mimochodem absolvoval prohlidku po 20 tis. a vse bylo v pohode.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.01.07  07:33

    « Re: Re: Proc ne 2.2TDCi

    Hi,
    to hil: vyroba listopad 2004, uvedeni do provozu 5/2005.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 21.01.07  19:40

    « Re: Proc ne 2.2TDCi

    Kterej rok výroby máš tu 2,2?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.07  00:37

    « Re: Proc ne 2.2TDCi

    Podle mne bude ST220 docela ceněný model i po tom, kdy bude nové Mondeo. Jako jedno z mála dnešních aut je pro řidiče, nepřeplácané elektronikou, robustní, velké, za rozumné peníze a s šestiválcem. Kdybych dnes volil (mám 2.0TDCi v kombi a jsem s ním hodně spokojený, výkonem na to auto úplně stačí), stejně bych šel do ST220. Asi by trošku žralo...no a co? Rozumná pořizovací cena a zaručeně nižší servisní náklady to musí více než vyrovnat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.07  20:39

    « Proc ne 2.2TDCi

    Hi,
    to kutil: Prave proto ze jej mam, tak uz ti ho nedoporucuju. Jeste nevim, jak mi dopadne oprava mych 4 vstriku (zaruka/nezaruka), ale podle cteni diskusi mi ta 2.0 prijde min nachylna na kvalitu nafty (i kdyz ma taky svoje mouchy).
    Pokud bych si dneska kupoval Mondeo (a vedel co vim dnes), tak si koupim ST220 nebo 2.5V6. Auto mam sluzebni, spotreba me zase tolik netrapi a tyto motory mi prijdou (subjektivne) spolehlivejsi (vychazim jen z diskusi).
    Kdyz si po sobe ctu co jsem ted napsal, tak poradi (pro me) je ST (3.0V6), pak ta 2.5V6.
    Tezko ti radit zda nechat 1.8 ci prodat - hodnota auta pada tak rychle, ze rozdil mezi novym (2.0 ci 2.2) a cenou pri prodeji te 1.8 bude hodne velky a je na zvazenou, zda se ti to vyplati...
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.01.07  18:07

    « Bez nadpisu

    To maverick: Forester je něco mezi Mondeem a Maverikem. Má celkově nižší těžiště. Ptal jsem se na 2.2TDCI protože ho podle všeho máš. Tvoje odpověď mě nepotěšila. Říkal jsme si, že 2.2 bude míŇ zatížený jak 2.0 a že to nebude tolik trpět.
    Tak teď fakt nevím, zda se na nové Mondeo nevykašlat a nedojezdit staré. Když u něj je problém, že i když jezdí fakt dobře, tak se bude velmi těžko prodávat, protože každý chce nový model. A všechny peníze do něj vražené se už nikdy nevrátí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.07  15:08

    « Re: Zkušenosti s Mondeem 2.2TDCI

    Hi,
    to kutil: Dobra otazka. Osobne bych si nechal 1.8 (slapajici jak hodinky:-) nebo koupil 2.0TDCi. Uz spojeni 2.2TDCi+Delphi+ceske palivo moc neverim.
    Subaru muzu (Legacy Outback je mooc fajn), ale nedokazu ohodnotit (nejel jsem s nim), navic mi Forester prijde jako jine auto nez mondeo (spise bych ho srovnaval s fordem maverick atp.).
    Co se tyce pridelani starosti - kazde auto ti je muze pridelat v kteremkoliv case, je to loterie.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.01.07  14:58

    « Zkušenosti s Mondeem 2.2TDCI

    Ahoj, mám možnost koupit Mondeo s tímto motorem a nebo s 2.0TDCi 96kW. Mám Mondeo 1.8 benzín z roku 2000 a jede jako hodinky. Nerad bych se spálil koupí nového vozu, který fungovat nebude. Mám ještě nabídku na Subaru Forester 2.0 za stejnou cenu.
    Doporučil bys 2.2TDCi nebo se mám raději vrhnout na Subaru? A nebo dojezdit stávající Mondeo (mám najeto 145tis.km). Problém s tím nemám, ale Mondea za 2 měsíce končí a bude nové, které mě neoslovilo.
    Je to s DAS vstřiky tak šílené? Má cenu Mondeo kupovat nebo to je přidělání starostí?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.07  11:27

    « Re: Re: Re: Klapani a spol.

    Jen tak mimochoedem : dvouhmoťák údajně není předmětem prodloužené záruky, ale hlavně má podle srvisu životnost do 100 000 km !!! Výměna asi 12 tis . Kč. Kam to šetření renomovaných automobilek povede ? tŘEBA Kia Ceed je pěkné auto, za normální cenu a má 7 ( ! ) let záruku ( a nebo 150 tis km) .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.07  11:02

    « Re: Re: Klapani a spol.

    DIM: to ted se vztahovalo tak na posledni mesic, takze nekolik dni, kdy bylo rano kolem -5 bylo... ted v lednu samozrejme ne
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.07  23:40

    « Bez nadpisu

    Beru cca už 90000 v 95 procentech jen Agip a nemám problém.Nyní najeto 150 tkm a od 60tkm po výměně vstřiků je zatí vše OK z hlediska poruchovosti vstřiků.Auto přitom nešetřím.Pokud jsem vzal OMV nebo SHELL, byl chod přiv zrychlování vždy "cukavý"
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.07  17:17

    « Re: Klapani a spol.

    A kde je teď v lednu to studeno ?? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.01.07  16:38

    « Klapani a spol.

    Ruzne ke klapani: kdyz pisete, ze je klapani silne, jak moc silne mate na mysli?
    Jinak ted jsem po dlouhe dobe bral nekolik nadrzi v Nemecku u Aralu (normalne to nedelam kvuli cene) a proti beznemu provozu na Shell musim rict: tak tichy provoz za studena jsem jeste nemel...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.07  11:59

    « Re: Re: Klapání a vstřik.

    Jo, ty klapavé zvuky jsou pravděpodobně opravdu předzvěstí vadných vstřiků. Mě vyměnili všechny čtyři a je zase klid. Se zárukou bude velký problém, na to se, bohužel, spolehni. FMC je ochotno uznat tak max 2. vstřiky , ale pokud jsou všechny 4, tak se automaticky ohánějí tím, že to není normální aby najednou odešly všechny 4 a že je jasné, že je to naftou..........a to dokonce i tehdy , když bude aktuálně v nádrži naprosto vyhovující vzorek. Tvrdí, že to muselo být nějakým předešlým tankováním, a dokonce jsme slyšel z oficiálních míst i takové zvěsti, že jsou schopni z usazenin na válcích a ve vstřikovacím systému zpětně něco dokazovat..............Jinými slovy udělají už dopředu všechno pro to, aby sis tu reklamaci rozmyslel, aby jsi raději ty peníze vysolil a neriskoval jsi dlouhotrvající nicneřešící soudní spory. Možná by to šlo alespoň dva v garanci a dva zaplatit. ................
    Nemá náhodou to Volvo taky TDCi od Fordu ?? :-) V každém přpadě je na zadních sedadlech tragicky málo místa . S Mondeem se to srovnat nedá, větší Combi než Mondeo má asi jen Citroen :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…