FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.07  17:55

    « Re: Těsnění dveří - hukot

    Mel jsem podobny problem s novym vozem - LP dvere aerodinamicky hucely, zrovna u ucha nahore, ale neteklo mi tam... Bylo skriple vnitrni kulate tesneni tim vnejsim silnejsim v ohybu vepredu nahore, takze jsem si toho hned nevsiml....
    Po vytahnuti tesneni se to zlepsilo... ale idealni se to stalo az po kontrole usazeni vsech dveri pri prvnim servisu udelali mi to i bez meho prani - zlepsilo se mi i ne 100% zavirani zadnich dveri...
    S naprogramovanim okenka jsem take laboroval...
    Doporucuji v machrovskem servisu nechat zkontrolovat usazeni dveri... Stejny problem jsem mel i s jinym autem, pohli s dvermi a bylo po huceni...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.07  17:55

    « ...

    ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.07  16:33

    « Re: Těsnění dveří - hukot

    Jo jo, zatékání, to o tom taky něco vím !! :-) Začalo to nenápadně, taková malá slzovitá loužička na nejnižším bodě křivky dveří, většinou zůstala na tom černém plastu. Jenže pak to auto stálo na zahradě trošku nahnuté, a to opravdu jenom trochu, a ráno po dešti bylo na podlaze mokro, druhý den už tam dokonce stála voda , všechny koberce kolem nasáklé jak houba, pak to pro změnu ještě dlouho smrdělo jak v bažině, protože byly horka............Zkoumal jsem po dešti , kde je to mokré. Když otevřeš dveře, je tam taková ta guma na karoserii, a ta v jednom místě mění svůj profil. Je to cca na úrovni zpětného zrcátka ( vpředu ). am evidentně tekla voda už po plechu a směřovala po karoserii dolů do toho ohbí. POkud asi stojí to auto vodorovně, tak zase někam odteče na cestu pod dveřma, ale když je vody víc a nebo se to auto nahne, tak neteče ven ale dovnitř...........
    Řešení ale nemám, dřív než jsme stačil něco vymyslet tak bylo po vstřikovačích :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.07  16:32

    « Re: Prubezne hlaseni

    ............jakoby se něčeho lekli !!! Nemají taky špatné svědomí s výměnou palivového filtru ?? Jak chtějí čerpadlo testovat jinak, než na těch diagnostických zařízeních ??? To mi jediné nějak nejde dohromady. Buď je opotřebované a nedrží tlak, a nebo není. Vizuální kontrola nemá moc smysl, a měření jednotlivých dílů podle mě taky ne, protože jde o lícování po zaběhnutí, a tam už mohou být věci jinak než na výkresech.......
  • « 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 24.01.07  15:52

    « Re: Re: a jeste z jineho soudku.

    A kde se daji koupit, nebo lepe, jak se jmenuji presne?
    Nasel jsem zatim dva typy od SWF Visionflex (maji neco s Valeem, ale je to jina firma ) a od Bosche AeroTwin.
    Ty od Valea nemuzu nikde najit, protoze nevim, jak presne se znaci. Hledam teda jen na internetu a napr. v ATU jsem je videl vsechny in natura, ale nemeli sadu na Mondeo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.07  15:22

    « Prubezne hlaseni

    Hi,
    dalsi hlaseni: Posledne jsem vas informoval o 4 vadnych vstricich (potvrzeno diagnostikou v Hale - Pha7). Dnes mi volal prodejce, ze po dohode s FMC uznavaji zavadu jako zarucni, objednavaji 4 nove vstriky (ne AT-repas Ford, ale origo Delphi). Jakmile vstriky prijdou, provedou vycisteni paliv.systemu, odeslou cerpadlo ke kontrole do FMC a navic mi uhradi diagnostiku, kterou jsem si sam nechal delat v Hale (cca 4k Kc).
    Navic mi poskytnou nahradni vozidlo po dobu opravy. Neni Ford super? Nebude me dalsi auto ST220 nebo nove mondeo s TDCi 2.7 V6?
    No, roky mne naucili nejasat dopredu, prubezne hlaseni bude nasledovat po vyrizeni reklamace:-)
    BTW: dnes jsem (opet) menil H7, vymena zarovek je v mondeu takrka genialni (skoda, ze huste snezilo:-). Misto Philips Blue Vision, ktere mam ted, jsem si na www shopu objednal Osram Silvestar, uvidime rozdil.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 24.01.07  14:53

    « Re: Re: Těsnění dveří - hukot

    hukot kolem dveří: na fordclubs dotaz hodím, jen jsem myslel jestli už tohle někdo neřešil a nevyřešil na MkIII a novějším... tuším že by s tím mohlo pomoci těsnění, ale to mé nevypadá že by bylo špatné.
  • 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 24.01.07  14:16

    « Bez nadpisu

    jinak na steracich asi popremyslim, na dalnici to moc prijemny nebylo.
  • 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 24.01.07  14:14

    « Bez nadpisu

    maverick vyjizdel jsem az v 7 rano, cestou jsem v mem smeru nepotkal ani jedno. Proti jsem potkal 2 jeden odklizel druhej jen sypal. Statovky mezi Mostem a Lovosicema nic moc, ale D8ka smer Praha byla ok, dalo se jet mistama kolem 120ti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.07  14:04

    « Re: a jeste z jineho soudku.

    Hi,
    to jack007: kup si sterace valeo, nemaji tolik soucastek jako original na mondeu, delsi dobu vydrzi nez zamrznou.
    Kamiony - stale dokola - rallye letni gumy ... A kdyz maj zimni, tak maj se svoji hmotnosti smulu - do kopce to na uklouzanem nerozjedes ani kdybys ses pokrajel (kdyz uz v kopci zastavis). Svagr jezdi s Volvem 4xx (tahac+naves), jednou jsem to zkousel se v kopci rozjet (mirny kopec, predtim mi to trochu uklouzal:-), myslel jsem si ze je to pohoda. Byl jsem prazdny, ale nenadelal jsem nic, jen jsem mu s konem doklouzal ke krajnici. Pak uz mi to vzal...Jezdi na univerzalech, ale pro podobne dny jako dnesni ma jeste retezy (aby nemusel dlouho cekat na sypace).
    BTW - co sypaci, to je taky tema, co? Kolik penez usetrili, jak byli dobre pripraveni a potkal jsi je dnes nekde?
  • 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 24.01.07  13:54

    « a jeste z jineho soudku.

    Jak se vam dnesak jelo? Musim rict, ze kamionisti opravdu boduji. Neni kopec aby tam nejaky nestal a k tomu nejlepe 2 vedle sebe :-) Mam to 70km do prace, normalne to jezdim za 45minut dnes za 1h:50. To abych zitra vyjizdel uz v 5 rano :-( No a pekne mi zamrzaly sterace, takze super vyhled. I kdyz nebyl sem sam, jak sem koukal kolem. Pri kazdem stani kazdej vylejzal a cistil sterace :)
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 24.01.07  12:45

    « Re: Těsnění dveří - hukot

    Ještě se zeptám úplně blbě...má dobře nastavený paměti-dorazy oken? Mně se to jednou povedlo ňák blbě na LP, že po dojetí jsem čudlíkem okno ještě dokázal posunout, jako dorazit do konce. Pak jsem to znovu naprogramoval a je klid.
    Ovšem i tak nic nehučelo a nikam neteklo.
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 24.01.07  12:32

    « Re: Těsnění dveří - hukot

    Vždyť i ty chodíš na fordclubs.org, ne? :-) Nečetl jsem to, ale mají tam téma:
    Zatékání do vozu
    edit: akorát to teda vypadá na debatu o předchozích modelech a většinou nejde o dveře, už jsem to proletěl. Stejně bych se ale taky ptal ještě tam.
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 24.01.07  12:06

    « Těsnění dveří - hukot

    Z trochu jiného soudku. Při rychlostech nad 120km/h mi hodně nepříjemně hučí zvuk proudící kolem LZ dveří a částečně i kolem PZ. Navíc u těch LZ kde to hučí víc mi při mytí nebo při velkém dešti trošičku zatéká do auta - sice jen na okraji, neteče to dolů pod nohy, ale dělají to jen tyto dveře.
    Řešil někdo něco podobného a víte jak se dá toto opravit? Auto bourané nebylo, dveře by hnuté být neměli a takto to už dělá dlouho. Šlo by to nějak vyřešit přelepením těsnících gum?
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 22.01.07  19:50

    « Re: Re: Re: Proc ne 2.2TDCi

    No aspoň trochu radosti, podle toho značení tam mám EURO4. Najeto cca 24000 a zatím všechno OK. Nemám sice zkušenosti s 2,0 Mondeem, ale s 2,2 jsem spokojen.
    Máme ještě Transita 2,0, rok výroby 2004, ES 98/69A. A ten už má vstřiky ve 40.000! vyměněný. Teď už má skoro 100.000 a zatím OK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.07  14:02

    « Re: Re: Re: Proc ne 2.2TDCi

    Protože jsem jezdil 2,0 TDCi a 2,2 TDCi mohu zodpovědně prohlásit, že je ta 2,2 mnohem lepší...........nicméně u obou variant se mi po sedmdesáti tisících rozloučily vstřiky............ no, spíš nerozloučily, jen zařehtaly, a odešly :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.01.07  10:57

    « Re: Re: Proc ne 2.2TDCi

    Od cca polovicky 8 mesice 2005 se vyrabeji 2,2TDCi - Euro4 - do te doby jsou to pouze verze Euro3 - lze to najit podle specifikace exhalaci ve velkem technicaku.
    radek c.17:
    ES2003/76B - verze EURO4 s jinym turbem a vstriky...
    ES2003/76A - starsi verze EURO3
  • 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 22.01.07  10:54

    « Termostat rozuzleni

    Takze pro ty co to zajima dokonceni pribehu Termostat - oprava v Nemecku:
    Jednani bylo v servise jako vzdy super (Bremen Motors). Nicmene vec mela 2 hacky: Nerozpoznali fakturu o predesle oprave jako od smluvniho servisu Ford :?: (nebyla na hlavickovem papire Ford) a druhy duvod, proc nemohla byt oprava provedena jako zaruka ... v Nemecku je zaruka na opravu jen 1 rok!
    Ani jedno ani druhe vsak neni duvodem k panice a Zakaznicke centrum FMC v Praze mi po komunikaci s obema servisy (Bremen Motors a CARent) sdelilo, ze mi bude oprava uhrazena.
    Problem to ale muze byt pro ty kteri jsou v Nemecku jen na dovolene, protoze opravu jsem musel samozrejme zaplatit. To by ale take nemusel byt az takovy problem, kdyby si ale Ford neuctoval za vymenu termostatu tabulkovych 189,- EUR!! Celkove jsem zaplatil cca 200 a to po nejake sleve, ponevadz zde se plati take nacteni chybovych udaju z jednotky! (30-50 EUR)
    Takze suma sumaaarum, nic moc, pri predstave vetsiho problemu! Kazdopadne je dobre mit s sebou pokud mozno vetsinu dokladu o opravach, kde je podle cisla dilu alespon videt, ze jsou dily original Motorcraft.
    Co se tyce ucinku opravy, tak auto sice topi a take po urcitem case ztichne motor, ale zase mi neukazuje dobre ukazatel teploty, takze problem bude jeste asi v cidle.
    A nakonec: musim priznat, ze frustrace z poruchovosti mondea je v posledni dobe na vysoke urovni!!
    PS: pred 3 tydny jsem mimochodem absolvoval prohlidku po 20 tis. a vse bylo v pohode.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.01.07  07:33

    « Re: Re: Proc ne 2.2TDCi

    Hi,
    to hil: vyroba listopad 2004, uvedeni do provozu 5/2005.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 21.01.07  19:40

    « Re: Proc ne 2.2TDCi

    Kterej rok výroby máš tu 2,2?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…