FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 03.02.07 19:28
« Nové motory pro Nové Mondeo
Tak sjem pánové vyzjistil něco víc o motorové paletě pro nové Mondeo.
Jenom diesely, benzíny mne nezajímají.
1,6 TDCi (DW6) = 80kW (vstřikování Bosch) 240-260 Nm
1,8 TDCi (Lynx) = 92kW (vstřikování Siemens) 280-300 Nm
2,0 TDCi (DW10B) = 100 kW (Siemens) 320-340 Nm
2,0 TDCi (DW10C) = 110 kW (Delphi) 360-400 Nm
2,2 TDCi (DW12) = 125 kW (Bosch) 400-440 Nm
2,7 TDCi = 140 kW (Siemens) V6 440-480 Nm
1,6, 2,0, 2,2 jsou motory které pocházejí od PSA, 1,8 je motor čistě Fordu a 2,7 V6 má na svědomí Ford a dodává jej do PSA.
Novým motorem je DW10C 110kW, který je hliníkovou verzí stávajícího DW10B 100kW. S největší pravděpodobností bude také biturbo, jako DW12 125kW.
Všechny motory disponují overboostem.
Zdravím. ;-) -
"-- skrytý --" 31.01.07 14:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sterace
Hi,
to hil: Rok. Kolecko signalizujici zloutou barvou zadost o vymenu mi svitilo do oci po pul roce:-), ale nedbal jsem. Nove jsem si koupil proto, ze jsem si kupoval ve Ford Boutique novou bednu do kufru (na blbosti typu hasicak a povinna vybava) a padly mi do oka, proto jsem si je vzal. Tem starym jeste nic neni, kolega si je dal na sveho soukromeho Escorta a je nadseny. -
Jozef0351 31.01.07 08:22
« Re: Re: Re: Re: sterace
To sú obyčajné stierače. Mám taký dojem že tu sa hovorilo o "aero stieračoch" ( tak to volal voľakedy VW keď s tým prišiel ). Na slovensku vo Forde ich majú za cca. 1800,- Sk. Výhoda oproti VW je že pasujú na klasické ramienka. Chcem si ich kúpiť keď mi po zime doslúžia staré. Aké máte s nimi skúsenosti kto ich máte? Sú lepšie oproti klasike? V čom? Okrem toho že vyzerajú dôležitejšie :D -
impaler 28.01.07 18:46
« Re: Re:
Mindina:
Hlavn? by to cht?lo líp se zeptat. Manuály b?žn? nejsou ke stažení, i to se dalo vlastním pr?zkumem zjistit. Dá není jasné, jestli po nás chceš manuál zap?j?it (ale jak, že), nebo vy?íst n?co konkrétního (to spíš).
Zeptej se po?ádn?, a hledej na zmi?ovaném fóru, kde je informací mnohem víc už p?ipravených. A p?átelsky a opravdu up?ímn? si dovoluju upozornit, že tam je p?edevším t?eba nejd?ív hledat a ?íst, než se zeptáš jako tady. Vládne tam po?ádek, což je dob?e pro p?ehlednost, kdyby ses té vojn? cht?la podivit. :)
Manuál na TDDi nemám, tla?ítka na volantu mám. Další dotaz? :)
Snad ne, chyby byly dost vychytány a vstřikování je vše piezo, což znamená minimální poruchovost.
Takže spíše náhodné problémy...
Vyšší vstřikovací tlaky (min 1800 bar) = méně problémů s filtry částic.
:shock: